sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołych Świąt! :)

Z okazji Świąt Wielkanocnych, chciałabym wam życzyć zdrowych, spokojnych i wesołych świąt w gronie rodzinnym :) Smacznego jajka, pysznych ciast, mile spędzonego czasu i pięknej pogody ;)

Oczywiście, do moich życzeń chcą dołączyć się moi podopieczni, niezależnie od tego gdzie się teraz znajdują.. i napisali wam wierszyk, mam nadzieję że wam się spodoba :)


Sto mazurków i królików,
pełen koszyk smakołyków.
Nie przesadzaj co do jaj,
bo jaj będzie cały kraj.
Na największe będzie pora,
od Leppera po wyborach.

Hmm... jak myślicie, kto był głównym autorem oczywiście? 
A: Ja! :D 
Tia.. to ta najłagodniejsza wersja, jak on zacznie mi przerabiać życzenia świąteczne, to..
A: Bo to śmieszne! :D Np. ..
Nawet nie próbuj Alvin! Ehh.. to teraz wierszyk, od reszty paczki, w tym ode mnie :)

Wesołego zająca,
co śmieje się bez końca.
Szczerbatego barana,
co beczy od rana.
Radości bez liku,
pisanek w koszyku.
I wielkiego lania w dniu mokrego ubrania!

Co mogę jeszcze dodać..? Chyba nic :) WESOŁYCH ŚWIĄT! :) 

4 komentarze:

  1. Fenkju :* :D
    Pogody, słońca, radości,
    W niedzielę dużo gości,
    W poniedziałek dużo wody,
    to dla zdrowia i urody.
    Dużo jajek kolorowych,
    Świąt wesołych oraz zdrowych!
    Życze tobie i całej paczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No co ja mogę powiedzieć...Wesołych świąt :D
    Ps. Nigdy nie umiałam składać życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wesołej Wielkanocy , niech cię w ten czas coś zaskoczy.Kubła wody w poniedziałek i wesołych niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawzajem kochana , a oto wierszyk:
    W dniu Wielkiej nocy ,
    Życze ci prezentów mocy,
    Kolorowych pisanek,
    Miłych niespodzianek,
    Smacznego zająca ,
    Śmiechu bez końca,
    Mokrego ubrania ,
    Podczas wody lania.

    OdpowiedzUsuń