poniedziałek, 23 listopada 2015

STOOO LAT!



Moja kochana przyjaciółka ma URODZINKI! <3 Dlatego, pod tym postem składacie jej życzenia... inaczej was znajdę i nie będzie z wami dobrze :D To tak Kasiuniu!

Mój barszczyku <3 zwaliłaś niespodziankę jak napisałaś w komentarzu że masz urodziny, więc dostaniesz KOPA W DUPĘ! ;D Ale i tak życzę ci spełnienia wszystkich, najlepszego na świecie chłopaka (jak cię zrani to ja już go odwiedzę z kijem baesbolowym!), duuużo many many:D Żebys miała najlepsze oceny w szkole, i nie załamywała się ta jak ja (dostałam dzisiaj 5 z matmy a się załamałam że to nie 6 :D ale ci opowiem na GG!) Żebyśmy jak najwięcej czasu mogły pisac na gg! Normalnie jak wampiry :D Żeby każdy dzień był udany i żebyś zawsze była szczęśliwa, miała dużo weny bo w tym tygodniu wstawiam twój fanfick który dokońćzymy razem albo sama dokończysz <3 Jesteś wspaniałą, kochaną, zwariowaną dziewczyną któr jest naaajlepsza na świcie <3 YUO ARE MY BFF! I LOVE YOU <3 Zawsze mnie zrozumiesz i mi pomożesz ;) Wymiatamy na GG a jakby ktś przeczytał nasze rozmowy... to współczuję! Co nie barszczyu z uszkami? :D No! To jeszcze raz naj naj naj! I nie mam twojego przypałowego zdjęcia... ale znajdę i zobaczysz ;> będzie z tobą źle :D
LOVE YOU! <3 :*****

84 komentarze:

  1. Oj jeny.. strasznie strasznie dziękuję rosołku !!! <333 ( to nie ja mam urodziny usunełam kom.. lol XD ) w urodzinki? moze kiedy indziej mi dasz kopa hihi :D
    Miło, ale i tak będę forever alone! :D serio? hah :D zawsze bedziemy pisać :D
    hihi razem, jak wszystko haha :D <3 Jeju jak miło, to nie prawda, ale i tak strasznie mi miło <333Ja zawsze służe wsparciem i rozbawieniem hihi :D I Wszystkie moje zdj są przypałowe... ale fajnie, że nie wstwiłaś.. mogłąś mnie narysować na paincie haha XD Love you to my BFF!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj dla Kasi na naszym blogu złożyłam życzenia i na GG . Ale jeszcze raz wszystkiego najlepszego 🎁

      Usuń
  2. O Kasssia wszystkiego naj naj :D:D:D Iguś już dużo napisała, więc tylko przyłączę się do życzeń ;) Najlepszegooo <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaśka ciesz się że nie jesteś na moim miejscu. Mam urodziny 28lutego a prawie nie miałam co 4 lata! #Drama

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 17 luty :D poszczęściło mi się! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiex! Spóźnione najlepszego z okazji starzenia! :D No więc... em... Nie umiem składać życzeń, więc pomyśl czego pragniesz, a ja się pod tym podpisuję :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dzięki <3 :D spoko można i tak! hihi ^_^ :D

      Usuń
    2. Ale podobnie jak Szadoł życzę ćpania kredy/powietrza, wielu podejrzanych ciastek, dziwnych batonów i jazdy po popcornie z Heliosa xD *jeśli to ma sens - bravo ja*

      Usuń
    3. haha serio? chcesz żeby mi coś odwaliło po tym? XD jak ja bez tego jestem nienormalna, a co dopiero po tym haha :D ale dzięki <3 hihi :D
      -brawo my* :D

      Usuń
  6. O mój BOSZ !!!! Nawaliłam :'( :'( :'( :'( Przepraszaaaaaaaam :-( :-( :-( Po prostu ostatnio byłam chora i stresuje się testem z Angola i..i..i poprawki z gegry :-( Konkursy . Nie powinnam tak rzadko wchodzić , czytać i pisać i wgl. Jeszcze raz przepraszam za zaniedbanie ....... kajam się przed tobą Iga i Kasiu i życze spóźnionego najlepszego , super chłopaka , prawdziwych przyjaciół , szczęścia , więcej ćpania kredy , miej cukru do płatków z rana i wgl. czego sobie zamarzysz :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nawaliłaś! co ty! lepiej później niż wcale nie? :D wjem dużo tej nauki tego wszystkiego :c i dziękuję <3 Cpać to tylko krede.. i orenżadki w proszku haha :D <3

      Usuń
    2. No a jak XDXD hah u nas w sql to chyba sie nudzą po pracy bo co rusz karkówki .... Ehhh.... gdzie te lata z zerówki ......

      Usuń
  7. Bretania Młynarz24 listopada 2015 20:05

    hej jestem Bretania. Właśnie znalazłam ten blog i chciałam ci powiedzieć iga, mogę tak ci mowic ? Że super piszesz. Tylko doszłam do momentu w którym oni sobie nie zyja, niby wszystko ok ale przez ponad 50 rozdzialow wszczystko "cacy" a tu nagle odpał. aż mi serce stanęło. XD mniejsza. mam mini pytanie. kiedy zrobisz ask alvin bo pzrychodza mi do glowy już pewne szalone pomysły. wprawdzie to szybkapanterka dala niezle do pieca ostatnio. miałam smaila przez caly dzień ale ten no zpapomnialam XD wiec powiem w skrocie mam już pewne szalone i obdarte z norm moralnych pytania wiec cierpliwie czekam i na ask i rozdzal, wiec zepnij się i napisz cos bo ja tu ze skory wyskakuje. podziwiam cie iga.
    ps pozdro dla wszystkich komentatorek i igi.
    bye
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i następna -.- Przestańcie poganiać Igę! Ja również nie mogę się doczekać rozdziału, ale bez przesady - z tego co zauważyłam dla Igi szkoła jest jakby ważniejsza niż dodanie rozdziału, bo Brittany i Bretania nie mogą cierpliwie poczekać ;-; Osobiście też stawiam szkołę na pierwszym miejscu, ale sza xD

      PS. Imiona... Britt? Bretania? Przypadek?

      Usuń
    2. A tak Bay the way to witam nową komentatorkę.

      Usuń
    3. Zgadzam się z Julią, pozatym ta zbieżność imion, nie sądze by to był przypadek. Przestancie ją poganiac bo JA WAM COŚ ZROBIE NO! Nie WIDZIAŁAŚ OSTATNIEGO KOMENTARZA IGI?! NIE? TO PROSZE! ,, jeżeli nie rozumiesz, że nie mam czasu codziennie pisać rozdziały których i tak nie skomentujesz,A do domu codziennie wracam albo o 15, albo 16, a mam jeszcze jeden, 2 razy w tygodniu szkołe językowa i matematykę dodatkową, muszę znaleźć czas na wszystko a bloga starań się regularnie ale to nie jest takie łatwe! A ty tylko mnie poganiasz! Pisanie nie jest takie szybkie i proste jak ci się wydaje. Już raz doprowadzilas mnie do takiej furii i dobrze wiesz jak to się skończyło! Chcesz jak widać powtórkę z rozrywki i ja bez problemu mogę się skupić na nauce a Noe codziennie dopisywać trochę rozdizalu żeby jak najszybciej wstawić , bo i tak nie zrozumiesz że robię co mogę i brdziesz mnie poganiac! Więc może zastanów się trochę! ''
      To tak w skrócie ;* Głównie to było DO Brittany, ale są tam ważne informacje. a tak wgl Brittany tak poganiała i nawet nie skomentowała. Spróbójcie pisać DOBRE rozdziały, to jest trudne! Sama spróbuj a ja ocenie, albo lepiej spróbuj napisać i porównaj z opkiem Igi. Ona wszystko ma dopracowane i to zajmuje sporo czasu. A szkoła to nie przelewki, ona jest starsza od nas i ma wiele nauki, a jeszcze zajęcia po szkole, uczyć sie lekcje odrabiać i blog dla nas... Jeszcze raz ktoś ja będzie poganiał to ja nwm co zrobie! Pozatym domyślam się że to ty Brit, bo masz bardzo podobny styl pisania i poganiania.. Tyle w temacie. Dzękuję za uwagę. :) i przepraszam, że się uniosłam no ale poprostu.. ugh..

      Usuń
    4. Witamy , witamy tym opieprzem od wilczka sie nie przejmuj :-D Tylko chwali sie kłami ale nie gryzie , najwyżej połknie w całości jeśli Iga nie doda rozdziału ;-) Piszesz po raz pierwszy więc ochrzanianie zostawie innym ale na przyszłość lepiej przemilcz te kwestie bo wszyscy jesteśmy leeeeeekko drażliwi przed taki jeden epizod :-D Woah!!!!! Kolejna szajbnięta niszczycielka Alvino psychiki :-D Jak tam wiewióry tak wgl ? Popisałabym się z Allesiem ( czyt. wkurzałam :-P ) Testujemy moc wkurzotronu nowej ??? XDXD

      Usuń
    5. Kasia też na cuś takiego wpadłam ale jakby co wole nic nie pisać :-D

      Usuń
    6. No jak ja ci się pochwalę kłami, Szadoł, to się nie pozbierasz! xD A tak poza tym, dla Ciebie to Szanowna Pani Julia aka Wilczek MiekkieLapki :p xD
      Dobra, Bretania, za to że chcesz niszczyć psychikę pewnego wkur...rzającego osobnika już ci wybaczam to poganianie ^^
      Testujemy! :D

      *kolejny bezsensowny kom w moim wykonaniu -.-*

      Usuń
    7. Hey hey hey spokojnie moje lwice! :D dziękuję za obronę ale to nowa komentatorów więc spokojnie, zapytać każdy może ale chodzi oto zeby nie przesadzić,nie wystraszcie mi jej ;) hey Bretania :) dziękuję i się cieszę ze ci się podoba :) wiesz, właśnie o taki odpala i zmianę akcji mi chodziło! :D Oczywiście ze zrobie! Ale pozwolisz ze zapowiedź wstawię jutro, bo akurat w środę nie mam żadnych zajęć dodatkowych i jakiejś szczególnej nauki (chyba...) Na czwartek więc jest chwila czasu żeby tu napisać :) to zapisz pomysły, żeby nie uciekły! :D tak tak.. robię co się da! Dziękuję bardzo mi miło ze doceniasz moja pracę i ci się podoba, na prawdę to ma dla mnie ogromne znaczenie i dzięki wam dalej pisze... Jesteście dla mnie najlepsze :) ale te przemowy to ja na rocznicę se zostawie! :D oj trochę wam tam poprzynudzam i poprzymilam.. Nie no, ka to zawsze i wszedzie daję spoilery xD miał to być krótki komentarz... -.- ale tak to jest! Chce krotki kom wychodzi dlugi, a chce długi rozdział, wychodzi krótkie gowno! Ale wracając :D dziękuję za pozdrowienia, również pozdrawiam :* i jeszcze raz ( albo pierwszy, mam skleroze xD) serdecznie witam! :)
      A moje kochane obronczynie dziękuję i spokojniej spokojniej, nowa ma przywileje! :D raz można ale bez przesady, jak powiedziałam wszystko z umiarem ;) gadam jak baba po 70 z kotami.. XD dobra bo mi już odpitala a mam spać iść!
      Dobranoc ❤💜😘

      Usuń
    8. Ah Kasiu... spokojnie powiedizalam a ty mi tam taki opjeprz że masakra XD ale doceniam! No i widzicie, jeden raz dotrsymalam słowa ze się wkurze i nie dodam i bardzo dobrze że to zrobiłam, teraz przynajmniej nie mam takiego poganiania i mnie rozumiecie ;) ale wyluzujmy wrotki! Alles to może nam zafundować poprawę humoru :D
      S: no no bo ja zaraz powiem jak ty mi humor poprawilas, kaleko!
      Ja kaleka?!
      S: a ja?! Mówili ci wszyscy żebyś na basenie nie przesadzala bo jesteś osłabiona, to nie ! Musialas być najszybsza i zaslabnac!
      I: plynelam wolno!
      S: tak wolno, że jak plynelas ostatnia to wyptzedzilas wszystkich po niecałych 2 basenach.
      I: .. z tego to akurat powinieneś się cieszyć :D
      S: tak? A ze skreconej kostki też?
      I: Nie moja wina ze ślisko jest!
      S: a 2 z EDB?!
      I: to ze ta pani jest szurnieta i za odrobiona prace domowa mi 2 postawiła to już nie moja wina..
      S: a na deser co?! Masz rękę czerwoną jakbyś komuś lrsywalila, jak Albin po bójce!
      I: bo dałam w twarz temu Ofiarze jak po raz kolejny zaczął mnie wyzywać :D ja się nie dam, ostrzegalam! A jak to nic nie dało, to mu dałam w ten krzywy ryj i niech się nauczy ze się mnie nie wyzywa i to od tyłu lat! Już dawno powinnam to zrobić.
      S: ..-.- za dużo czasu spędzasz z Alvinem, za dużo wymówek masz, posłuchaj się dziewczyno!
      A: co ja? :D
      I: podobno mam wymówki na twoim poziomie :D
      A: *czyta* .. oooo brawo! Piątka! *przybojaja piątkę*
      A-I: :D
      S: ...-.- no comment ;-;

      Usuń
    9. Ja na serio nazywam się Klaudia

      Usuń
    10. Hahahah Iga nie tak ostro :-D A może koleś cie podrywał hmmm...... Kto to ? Ile ma lat ? Gdzie mieszka ? Do której klasy chodzi ? Jaki ma charakter ? Tylko nie wykręcaj mi oczami * kiwa palcem * A jak cię jeszcze raz wyzwie to przywal mu też za mnie XD
      Tymek poluzuj wrotki XD ( tak wgl to fajny tekst ) bo zmarszczek dostaniesz i cu wtedy ? Żanetka chyba nie lubi kiedy jesteś zuy :-D Hahah Iga wymówki od Alvina hah XD Bravo miszczu XD Będziesz mogła pyskować do bólu XD
      * wyciąga ręke i wali w monitor * Auu.... ale masz siłe ....

      Usuń
    11. Sory, ale miałam nie najlepszy dzień i tak jakoś poszło ! XD ale mniejsza :D zresztą dyskusje o tym jak cos to na gg :D
      a co do no twoje 2 komu XD skręciłaś kostke?! Zasłabłaś? Kobieto jedz więcej i uważaj a nie! ;-; Iguś jeżeli to temu dałaś w twarz o którym mi mówiłaś to dobrze! Wiesz mi Szadoł raczej sie w niej nie zakochał XD
      Symek właśnie spokojnie! bo ci żyłka pęknie! :D ah jak ja lubie denerwować ludzi <3 :D
      a tak wgl jak tam sql? Moja baba od reli to jakaś nienormalna! Gadała, że ,, ona nie rozumie, że nie powino sie miec zwierząt psa za przyjaciela, tylko trzeba człowieka, bo jak ktos ma tylko za przyjaciela zwierze to jest chory i że to ludzi rządzą zwierzętami i to ludze są rozumni '' itp.. wiecie jak ona mnie wkurzyła?! Kocham zwierzęta a ona mi takie coś myślala, że zaraz jej coś wygarne! Ale lepiej nie bo to zastępczyni dyrektorki ;-; i co tu zrób?! :/

      Usuń
    12. Znam twój ból TT_TT Mnie tyle że Dyra wkurza :-( Chemiaaaa to zua wcielone a przynajmniej w mojej klasie temat TABU :-/

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też, ale nie ide :3

      Usuń
    2. Kaśka! GG! Melduj się! To rozkaz! :D

      Usuń
    3. Hahah Już ci Iga wyperswaduje z łepecyny nie pójście :-D

      Usuń
    4. nie pójście gdzie? :D ze mnie sei smiejesz?! :D

      Usuń
    5. Jaaa? Skąd ? :-D No jak to gdzie ?? Na Andrzejki :-D Moja szkoła to zacofana i nic nigdy prawie nie organizuje :-( Mamy tylko Choinke jakąś tam , nie byłam na niej w tamtym roku bo nie miałam z kim przesiedzieć 4 godzin :-/ Koleżanki po 2 sie zbierały a ja busem bym musiała wracać :-(

      Usuń
    6. po 2? do której ty masz te choinke?! XD a u nas są często :D ale jak sie nie ma z kim isc to wiesz :D

      Usuń
  9. Ja mam poniedziałek disco na andrzejki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje kochane ;* ja też będę prowadzić bloga tylko, że w grudniu ;3 nie powiem na jaki temat, będziecie mialy niespodziankę ❤hihi
    Pozdrowionka z podłogi :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo serio? No to napewno wpadne <3 zainteresowałaś mnie i nie złość sie jeżeli będę próbowała wyciągnąć od cb na jaki temat blog.. hihih :D

      Usuń
  11. Moje kochane ;* ja też będę prowadzić bloga tylko, że w grudniu ;3 nie powiem na jaki temat, będziecie mialy niespodziankę ❤hihi
    Pozdrowionka z podłogi :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto sie uczy z czego? Ja mam randke z chemią! :* ;-; HELP ME!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ey popiszemy o czymś? Już sie uporałam z chemią i mam nude XD Dawajcie pomysły.. hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Brytania Młynarz25 listopada 2015 22:07

    Jeszcze 55 min i suknie tydzień od rozdziału, ale emocje. XD
    Ps jakie macie paczadla?

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej dziewczyny! :D Wszystkim się chwalę - kupiłam....
    UKULELE! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka! CZekaj co?! :D hah serio? pewnie wyprzedaż w lidlu czy tam w biedronce była haha :D A umiesz na tym grać? :D Naucz mnie hihi :D

      Usuń
    2. Ulalalala :D Hahahah zawsze mi się podobało jej brzmienie :D Mój były pan od angola umiał grać , zagrał nam raz , kiedy wszyscy dostali 5 z pracy klasowej XD ( Mniejsza , że to było w 4 klasie podstawówki XD ) Umiesz grać , uczysz się , czy to było tak z siebie :D ?

      Usuń
    3. Tia, wyprzedaż w Lidlu xD
      Dałam radę s a m a nauczyć się grać na pianinie, to z gitarką nie będzie problemu xD A na święta jeszcze wezmę się za akustyczną :3
      Puki co nastroiłam i uczę się grać Różową Panterę :p A muszę się nauczyć Chipmunks Song na wigilię klasową xD

      Usuń
  16. Cześć dziewczyny cóż tam u Was ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Iga żyjesz? Strasznie dawno cie nie było na blogu.
    Ps jak tam sql? Sporo macie kartkowek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartkówki jak kartkówki, ale sprawdziany! Już drugi tydzień pod rząd mamy po trzy sprawdziany, a na przyszły tydzień zapowiedziane są dwa ;-;

      Usuń
    2. Julka serio?
      My w tym tygoniu ; wtorek kartkówka, środa kartkówka, czwartek spr, piątek spr...
      next tydzien wtorek spr, sroda spr, piątek kartkówka no i pon, jak liczyc spr z wf ;3 w każdym tygodniu mamy chociaż 1 spr... :(((
      I weź tu sie dobrze ucz! ;-; XD
      Eh życie.. ;-;

      Usuń
    3. Poprawka - next week:
      poniedziałek: sprawdzian z krzyżaków, sprawdzian z bio, kartkówka z fizy, sprawdzian z dodatkowego angola
      wtorek: sprawdzian z geografii,
      środa: kartkówka z angola, sprawdzian z histy
      Tak się cieszę :'3

      Usuń
  18. Igu ? XD gdzie jesteś? xD Szukam cię. ....... * szuka pod fotelem, na dworze, w kazdym pokoju* Nie znalazlam Igi a wy ? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Julka, Olka Shadow i inni też!!! XD

      Usuń
    3. E... ja nie jestem w tym dobra :/

      Usuń
    4. MELDUJĘ SIĘ! :D Sorki, ale no nauka.. a jak wy mnie kochane załamujecie -.- 3 testy!? Ja to mam 3 testy na DZIEŃ! Plus odpowiedzi! -.- więc wy się nie pogrążajcie... A rozdział wstawię :D Poprostu powracamy do piątków! Bo mi tak łatwiej ^^

      Usuń
    5. Yey! :D Iga żyje! :D
      Trzy na dzień...? Dobra, wygrałaś ;-;
      To o której można się spodziewać rozdziału? :3

      Usuń
    6. Narazie jestem u przyjaciółki... :D Więc nie wiem, ale dzisiaj postaram się :) W końcu dzisiaj trwa do 33:59 i 59 sekund! :D A ja was kooooocham... wkurzać :3 :D

      Usuń
    7. dobra 3 testy na dzien to duzo ;dd ale u nas tez pytają! ;-; XD
      A Iguś o której można cie spotkać na gg skoro jestes u znaj? :D

      Usuń
  19. Juchu Igu znalazłaś się XD ❤ Jesteście? Czy was też mam szukać xD Kasia , Shadow wilczku *woła* nie ma ich ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj dalej! *woła po czym chowa sie spowrotem* XD

      Usuń
    2. Wrrr! *warczy ze śmiechem, cichaczem zmieniając kryjówkę* :D

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kogoś słyszałam *szuka za kanapą* Czyżby wilczek ? XD Słyszałam również chichot dochodzący z szafy ............. ten śmiech chyba należy do Kasi czuję się jak Sherlock XD Znajdę Was ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Nie! SOS szybko trzeba zmienic kryjówkę! ;-;
      *niczym duch przemyka do nastepnej kryjówki wywalając kwiatka, mimo to zdązyła sie schować* XDD hihih

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mwahaha, a ja pod kanapą xD *bez szmeru wyczołguje się spod kanapy i wbiega do kuchni*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajrzę chyba do kuchni .... Ale chwila kwiatek leży na podłodze, ziemia również i stluczona doniczka ..... ? słyszę chichot znowu ten sam, tylko, że dochodzi zza fotela ....... czyżby Kasia ! Mam Cię ! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ey no :(( to nie fer XD trzeba zapamietac,żeby sie tak nie smiac.. XD

      Usuń
  25. No nie, zaraz tu przyjdzie... Zaraz! Jestem Wilkiem! Mogę ją wystraszyć! Albo lepiej się schowam w... *cichutko wchodzi do zamrażarki, układając się wygodnie* Najwyżej się przeziębię...

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie martw się Kasiu ;* Za chwilę znajdę Wilczka. * Idzie powoli do kuchni i patrzy pod stół * Nie ma jej tu hmmmmmm....... *zagląda do szafek koło piekarnika * XD Nie, chyba nie weszła do...... lodówki. Nie, ale ja gadam bzdury. Cóż czas na lupę detektywistyczna xD

    OdpowiedzUsuń
  27. O boż... Chłodno tu :/ Al dam radę xD *z trudem tłumi chichot* Pooglądam sobie... MneJaszczura! Trolling na TeamSpeak z Maćkiem :3 *wyjmuje telefon, słuchawki i zaczyna oglądać.*

    *dwie minuty później*

    Ja nie mogę...! xD Bwahahaha! xD *zaczyna śmiać się jak opętana, wyłamują się drzwi od zamrażalki, wilk wypada na podłogę i śmieje się jeszcze głośniej* Jpr, co to było... *atak śmiechu* Się poryczałam normalnie... xD

    OdpowiedzUsuń
  28. *Tak mniej-więcej wygląda Wasza Wilczek w tej chwili xD
    http://orig02.deviantart.net/b6ff/f/2012/040/0/b/wolf__s_smile_by_heatherwolf-d4p4xje.png

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam cię Wilczku ! Co..... chwila chwila byłaś w lodówce? ! O_o * Wilczek tarza się po podłodze i się śmieje * * też zaczynam się śmiać i obie tarzamy się po podłodze * XD

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłam w *fala śmiechu* w *śmiejąc się przekręca się na brzuch* byłam w zamrażal... *kolejny atak śmiechu, którego nie próbuje powstrzymać*

    OdpowiedzUsuń
  31. Co?! XD w zamrazalce....?! *znowu się śmieje * No nie mogę xD

    OdpowiedzUsuń
  32. No ja też xD *śmieje się jak opętana*

    OdpowiedzUsuń