poniedziałek, 9 listopada 2015

Magic School cz. 5/cz.1


Witam! :D A ten rozdział, zawdzięczamy.. dziewczynom i ich odpałach w komentarzach! xD Dzisiaj oderwiemy się trochę od rzeczywistości ^^

SARA

- Wy sobie chyba żartujecie! Nie usuniemy im połowy psychiki! - krzyknęłam.
- Przecież oto nam od początku chodziło!
- Ale nie miałyśmy pojęcia, że to są takie piękne wspomnienia! - poprała mnie Żaneta.
- Możecie się jeszcze zastanowić. Teraz już wiecie, z czym macie do czynienia. Porozmawiajcie jeszcze z nimi, ustalcie co zrobicie w tej sytuacji, a potem to zrobicie - zaproponował profesor.
- Tak, to chyba będzie najlepszy pomysł - potwierdziliśmy wszyscy.

TYDZIEŃ PÓŹNIEJ

CHARLENE

- Nie, nie nie! Jak to?! Nie możemy do tego dopuścić! Wszystko idzie zgodni z planem, ta banda wiewiórek mi tego nie zepsuje! - krzyknęłam waląc pięścią w stół. Siedziałam z Lindsay w podziemiach Hogwartu i omawiałyśmy sytuację. - Trzeba coś zrobić. Oni nie mogą usunąć im tej pamięci! Cały mój plan trafi wtedy szlag!
- Char, spokojnie... - zaczęła moja siostra - przecież nie dopuścimy do tego - powiedziała z dobrze mi znanym błyskiem w oku.
- No to słucham - powiedziałam z cwaniackim uśmiechem.

KASIA

- Dziewczyny, nie wiecie gdzie jest George? - zapytałam Igi i Shadow.
- Nie, ale wiem gdzie jest Fred, a gdzie Fred..
- Tam i George - dokończyłam za Igę i wszystkie trzy się zaśmiałyśmy.
- A to coś cię łączy z Fredem? - zapytała z uśmiechem Shadow.
- Mnie? Pff.. - pisnęła, a my już wszystko wiedziałyśmy.
- No dobra, może troszkę mi się podoba, ale to tyle! - powiedziała stanowczo i znowu się zaśmiałyśmy - A po co szukasz Georga?
- A to już moja sprawa - powiedziałam z wyszczerzem - A ty Shadow upatrzyłaś sobie kogoś?
- Mi facet do szczęścia niepotrzebny, jestem zagorzałą feministką. - powiedziała stanowczo przeplatając ręce na klatce piersiowej.
- No tak, jakże mogłam o tym zapomnieć - powiedziałam i wybuchłyśmy śmiechem - to gdzie ten George?
- Chodź zaprowadzę cię - zaproponowała Iga - Shadow idziesz?
- Ja się zacznę przygotowywać na dzisiejszą imprezę. Kogo zaprosiłyście? Bo wiecie, że dziewczyny zapraszają..
- Ja już zaprosiłam - powiedziała szczęśliwa Iga - A ty Kasia?
- Ja właśnie chcę to zrobić - uśmiechnęłam się. - A Ty Shadow?
- Ja też, idę z Ronem - powiedziała robiąc maślane oczy.
- Uuu... i komu to facet do szczęścia niepotrzebny - zaśmiała sie Iga - Ale dobra, teraz poważnie, zostało nam około 5 godzin, więc Shadow, przyjaciółko.. masz godzinę w łazience, potem zajmuję na dwie - powiedziała z wielkim uśmiechem i wyszłyśmy z pokoju chichocząc. No nie.. teraz ja mam tam wejść ostatnia! Super, pewnie się nie wyrobię.. to się wygoni Igę.
- Czyli zapraszasz Georga? Tylko żeby sobie żartó nie robili, jak to jest w ich stylu, i się nie zamienili rolami - zaśmiała się.
- To by było ciekawe - dołączyłam do niej.

Po około 15 minutach byłyśmy na głównym placu Hogwartu gdzie siedzieli nasi znajomi - George, Fred, Alvin, Leo, Austin i Dez.
- Nie dam rady - zatrzymałam Igę za rękaw. - Za bardzo się stresuję! - pisnęłam.
- Nie panikuj! Nie po to szłam przez 15 minut w tych niebotycznych szpilkach, żebyś teraz się wycofywała!
- Dlaczego to dziewczyny zapraszają..- westchnęłam i odważnie, póki jeszcze trochę tej odwagi jest, podeszłam do chłopaków.
- George, mogłabym cię na chwilę prosić? - zapytałam nieśmiało. Co się z Tobą dzieje?! Ogarnij się!
Skarciłam się w myślach.
- Co tam? - zapytał luźno, jak to on. Spojrzałam w górę i zobaczyłam piękne oczy..
- Heh.. bo.. może.. może chciałbyś pójść na dyskotekę.. ze mną.. - spuściłam zażenowana wzrok i jestem pewna, że jestem cała czerwona.
- Hey, lubię twoje oczy - uniósł moją głowę za podbródek. - Z chęcią pójdę z tobą na dyskotekę - uśmiechnął  się czarująco, a ja pisnęłam i rzuciłam mu się na szyję.
- To super, lecę się szykować - powiedziałam i rzuciłam się biegiem do przyjaciółki. Usłyszałam jeszcze tylko, że przyjdzie po mnie o siódmej i poszłyśmy szybko do pokoju się szykować. Gdy tylko przekroczyłyśmy próg drzwi, ujrzałyśmy umalowaną Shadow, w ręczniku na głowie i szlafroku stojącą przed szafą, na co wybuchłyśmy śmiechem.
- No co! Iga, idź szybko do tej łazienki - warknęła, a ona posłusznie poszła do pomieszczenia nieudolnie próbując zdusić chichot.

ŻANETA

- To była najtrudniejsza rzecz jaką miałam do zrobienia w całym moim życiu! Chociaż jest moim chłopakiem! - powiedziałam Britt.
- Ja tam miałam luz, powiedziałam jasno, że albo idzie ze mną albo wogóle - powiedziała zadowolona z siebie Sara i wybuchłyśmy śmiechem.
- Ja też jakoś się nie stresowałam żeby zaprosić Teo - dodała Ella.
- A ja idę sama - powiedziała jakby zasmucona Britt ale z uśmiechem.
-Dobra dziewczyny, bo mamy jeszcze tylko 3 godziny! Do łazienek, marsz - zarządziła Sara i śmiejąc się wszystkie się rozeszłyśmy do łazienek w swoich domach.

ALLY

- Zaprosiłaś już Austina? - zapytała mnie Trish stojąc przed szafą.
- Tak, już dawno - odpowiedziałam malując paznokcie - a ty kogo?
- Cedrick - powiedziała zadowolona z siebie.
- To super! A w co się ubierasz?
- No właśnie nie mam pojęcia! - zaśmiałyśmy się obie.


NARRATOR

O równo 19, po schodach na salę balową schodziło 8 pięknych par i dwie osoby bez pary. Na początku szedł chłopak o brąz włosach postawionych na żel i w niebieskich okularach. Maił na sobie klasyczne dżinsy i trochę bardziej elegancką bluzkę, a do tego czarne buty. Okrył się czarną marynarką. Ale pod rękę, trzymała go prześliczna dziewczyna ubrana zjawiskowo. Byli to oczywiście, Szymon i Żaneta.
Za nimi, szła młodsza, słodka para. Ubrany w czarne spodnie i zieloną bluzkę ozdobioną marynarką w tym samym kolorze chłopak o krótkich włosach, trzymał pod rękę śliczną. To, jak można się domyślić, Ella z Teo.
Dalej, można było zauważyć chłopaka o włosach w nieładzie, białej koszulce, czarnych rurkach i czarnym krawacie. Do tego, założył pasującą do stroju swojej dziewczyny marynarkę. Naturalnie, bylli to Sara i Leo.
Za nimi, szły obok siebie dwie pary. Blondyn w czarnej marynarce, spodniach tego samego koloru i jasnej koszulce obejmował swoją dziewczynę, która szła obok obejmowanej przez bruneta, w czarnych spodniach, biało-czarnej marynarce i kremowej koszulce jej przyjaciółka. W gruncie rzeczy, obie wyglądały podobnie, ale pięknie. A to, co oczywiste Była Ally z Austinem oraz Trish z Cedrikiem.
Za nimi, szli bliźniacy ze swoimi pięknymi partnerkami. Byli oni ubrani tak samo, czyli czarne spodnie, marynarki, białe koszulki i krawaty pasujące do sukienki swojej partnerki. I dobrze myślicie, to Iga z Fredem, oraz Kasia z Georgem. (Kasia, twój strój to ten w czerni ;* )
I nareszcie, doszliśmy do dwóch ostatnich par. Mianowicie Shadow z Ronem i Brittany razem z Alvinem, choć oficjalnie nie byli razem. Miedzianowłosy założył czarne spodnie, marynarkę oraz zwykły t-short, a brunet o zmierzwionych włosach miał czarne spodnie, czerwoną marynarkę, czarny krawat puszczony luzem i białą koszulkę. Ich partnerki, wyglądały przepięknie.



Witam! No mówiłam uż że to krótkie xD ale taki wstęp.. obiecałam, to wstawiam! I nie osądzać, jest 23:27, wyrobiłam się :D Dokończenie tej częśći pojawi sie NAJPRAWDOPODOBNIEJ w środę, a kolejny rozdział, czyli część 6 w weekend :) Tylko nie tak jak w ten.. na przyszły tydzień nie mam tyle nauki :) T... może być? Oprócz długości...
No, ale teraz się nie rozpiszę, bo muszę iść spać więc... a jeszcze muszę przeczytać wasze komentarze pod ostatnim fanficiem więc... dobraaaanoc :* <3 Kocham was <3



19 komentarzy:

  1. Teraz to przesłałaś spać! No....
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwwwwwww Alvinatty do boju !!!! To już wielki krok - poszli RAZEM na imprezę :-* :-* :-* :-* Normalnie I LOVE YOU IGA Jej jestem happy , pierwszy raz mam 1 histę i śpiąca nie jestem :-D Sukienki - O MÓJ BOSZ - co za cuuuuudeńka :-D Śliczne naprawdę . Masz gust ;-) Ale jak zawsze wspominam rozdział świetny. Oby im nie usuneli wspomnień :-( One , one ..... są takie Awwwwww. :-D Ciekawa jestem co też panny plastiki planują ? Hmmmm... tylko coś im zróbcie a za ogon do suwitu przyczepie :-P Iga - Fred ? Awwwwwww Kaśa - George ? Awwwwwwww Ja i Ron ? Hmmmmm nigdy się nad tym nie zastanawiałam bo on powinien być z Herm :-O :-O :-O :-O TYLKO MI NIE MÓW ŻE HARRY I HERM !!!!! NIEEE... Hermiono wracaj mi tu do Rona :-P :-D XD Na serio to wdł . mnie ona pasuje i do tego i do tego , a jak wy sądziecie hmmmm... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B: Nie poszliśmy n imprezę RAZEM tylko koło siebie SZLIŚMY! ><

      Usuń
    2. Ale dla niej to już coś haha :D szliście koło sb za rączkę?? :D B|
      *taklubiedenerwowaćludzi* ;D

      Usuń
  3. Omnom nom! :* ależ prosze za wenke haha my i nasze wygłupy :D
    A co do rozdziału to w końcu chyba nie wyczyscili im pamieci nie? Charlene i Linsday kurde crucio potraktować i może by przestały ciągle knuć! Mm.. tak bardzo aww.. *o* XD nieśmiała jestem jak w realu
    szczególnie jak no XD Szadoł z Ronem? Tylko żeby Lavender go zostawiła! ;-;
    Ale rozdzialik poprostu aww <3 a sukienki śliczne ! :D
    A kogo wolisz Szadoł? z chłopaków? prócz pewnej dwójki XD
    Wdł mnie też Szadoł :D ale przyzwyczaiłam się że jest z Ronem :3
    Dobra to teraz lece do fanficku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chciałam się tylko zapytać , czy jak skończysz rozdział to znajdziesz chwilę na cz 2 Ask-u ? Bo jak nie to zrozumiemy , tylko wolałam , żebyś uprzedziło by potem nie było niedomówień , bo to bardziej ciebie będzie wkurzać , jak wyjdzie , że NIBY czegoś zapomniałaś , a obiecałaś :) Wiesz jak bywa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moo.. jak sie wyrobi to może dokończy :))
      a mam takie pytanko.. dlaczego ty z 2 kont piszesz? XD

      Usuń
    2. Bo hasła zapomniałam i 1 mam na kompie a 2 na fonie :-D Tak wiem Bravo Ja XD Jak mi sie komp popsuje to pewnie założe 3 :-( Musze zacząć zapisywać hasła...

      Usuń
    3. Tia... mam nadzieję, bo już mnie denerwuje że nie mogę tego skończyć xD a dzisija tego nie skończę ani nic nie napiszę, bo tak dużo czasu poświęcam na pisanie wszytskiego na blogu, że zapomniałam jaką przyjemnością jest czytanie i dzisiaj sobie poczytam wieczorem różne blogi, a jutro wezmę sie za swojego i drugą część dodam, a ask postaram się ^^

      Usuń
    4. A jakie blogi poczytasz że się tak chamsko spytam? Nuu wiesz też cem Se poczytać ale spokojna twoja czochrata ja tego bloga ni zostawie xD

      Usuń
    5. A szukam twojego! xD bo chyba ty pisałaś że zakładasz już 20 bloga? :D A tak ogólnie, to te które mi przytrafią do gustu, albo te które już czytałam ale chcę jeszcze raz :D

      Usuń
    6. A skoro gadamy już o książkach , to jak tam Kasiu te 2 blogi o HP ? Zaczęłaś już któryś czy na razie lenia masz ? :-D

      Usuń
    7. hah brawo ty XD Szadoł :D
      Iguś trzymamy cie za słowo hah :D
      Szadoł o książkach? myślałam, że o blogach XD
      Wiesz, wtedy jakoś nie miałam jak.. a teraz nie wiem gdzie mi napisałaś te nazwy i nie moge znaleźć XD ale zaraz poszukam troche to zajmie ale można znajde! Dzięki za przypomnienie haha :D

      Usuń
    8. Ojtam , ojtam pomyliłam się :P Nie czepiaj się szczegółów XD Szukaj , a się doszukasz :D Bedem wredna i ci nie pomoge Hahahahaha :D

      Usuń
  5. Iga? Czy nastąpi dziś to najprawdopodobniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak powiedziałam że nastąpi, to nastąpi. Ja mam czas do 00:00.

      Usuń
    2. Ale stres tylko minuta XD

      Usuń
    3. Sorry jestem zła z matmy zgubiłam godzinę XD. Czemu nie mogę pomylić się przed szkołą. Byłaby o godzinę krótsza.

      Usuń