niedziela, 15 listopada 2015

ASK z nowymi postaciami! TURA II




"Lekki" opóźnienie... ale skupiłam się na rozdziałach i szkole i całkiem zapomniałam >.< Wybaczycie...? :(


Shadow:

Dobra Dudududmm a osobą której zryje dziś psyhikę będzie....... Harruś :
1. Jak się czujesz ?
H: Eee.. no jak na razie to dobrze :D
2. Boisz się pytań ?
H: Trochę mnie wystraszyli, ale myślę że nie będzie tak źle ^^
A: Stary, ratuj sie póki możesz!
I: Nie przesadzaj Alvin. 
3. Czytałeś może wcześniejsze Ask-i ?
H: Nie, a co? 
A: Jakbyś czytał, wiedziałbyś co cię czeka -.- One mają nierówno pod sufitem! Z tą tu *wskazuje na Igę* a czele!
I: E e e! Bo zaraz ta pani która ma nierówno pod sufitem razem ze swoja zgrają nie da ci żyć!
4. Lubisz Kakao ? XD
H: E... ta, jasne XD
5.Myślisz , że jesteś mądry ?
H: Nie wiem!
6. Zebra jest czarna w białe paski czy na odwrót ?
H: Eeee...
Herm.: Jest biała w czarne paski :)
H: Dzięki Hermiona :)
7. Czemu np; zielony szampon pieni się na biało ?
H: Eee.. a co internetu nie masz żeby się zapytać? xD
A: Stary, to jest najłagodniejsze pytanie jakie była ci w stanie zadać xD
8. Czemu rudy jest rudy , a czarny jest czarny ? ( chodzi mi o włosy bo rudego człeka chyba ni ma )
Hermiona: Tu działa genetyka, włosy czarne i rude mają allele dominujące, lecz gdy do czarnego allelu dominującego dołączy rudy wygrywa jednak rudy w 90% przypadkach :) 
S: Wtedy już niewiele osób ma szanse na bycie czarnowłosym :) 
9. Zastanawiałeś się kiedyś jak to jest być kobietą ?
H: Nie, i jakoś mnie nie ciągnie xD
10. Jak byś się wtedy ubierał ?
H: Eee.. nie wiem!
11. Zostałbyś homo , hetero czy bi ?
H: A mogłabyś już odpuścić? -.-
A: Powiem ci coś.. nie okazuj słabości - te żmije to wykorzystają!
I: Alvin jeszcze raz nazwiesz mnie żmiją a popamiętasz czerwona zarazo!
12. Jaki typ chłopaka/dziewczyny byś wolał ?
H: Dziewczyny! I nie wiem. 
13. Zakochałeś się kiedyś ?
H: Może :D
14. Jak on/a miał/a na imię ?
H: Nie ważne ;)
15. Opisz wygląd i charakter ?
H: Miła, sympatyczna, śliczna :D
16. Ile miałeś lat ?
H: Mało i dużo za razem :D
A: Stary, musisz mnie nauczyć tych wymijających sztuczek!
17. Co wolisz w dziewczynach ? Wygląd czy wnętrze ?
H: Pełnię :D
18.Kto jest ładnejszy Hermiona czy Ginny ?
H: Obie są przepiękne :) 
Herm-G: Awww! ;3
19. Ron czy Fredka ?
H: Ron czy kto? XD
20. Gred czy Froge ?
H: Eee... XD
21. Snape czy Dumbledore ?
H: Dumbledore!
22. Trawelen czy Mcgonagal?
H: Mimo wszystko, McGonagal ;) 
23. Wyobrażałeś sobie kiedyś Mcgonagal w bikini ?
H: Nie, i wolę jeszcze usnąć!
24. A Snape'a ?
H: Kobieto...
25. A Rona ?
H: Niszczysz moją psychikę. 
26. Lubisz kakao ?
H: Albo mi sie zdaję, albo już odpowiadałem :D
27. Co sądzisz o kąpieli w nim ?
H: Byłoby... lepiąco xD
28. Spróbujesz kiedyś ?
H: Może :D
29. Ie masz różdżek XD ( chodziło o zapasowe , Kasiu , Igo bez skojarzeń proszę XD )
K-I: *powstrzymują chichot*
H: Mam jedną, ale wytrzymałą :)
K-I: ..hahahahhahahahhahahha! Nie mogę! *tarzają się po podłodze*
H: Eee... XD
30.Wolisz eliksiry czy szlabany ze Snape'em ?
H: Eliksiry! To chyba łatwe XD 
31. Zastanawiałeś się kiedyś , czy ,miał dziewczynę ?
H: Jak miał czyste włosy to moooże... :D
32. A może chłopaka ? :)
H: ...-.-
32. I tak musiałam , więc............ * szeptem * Jesteś prawiczkiem ?
K-I: Hahahaha! A co ty taka ciekawa! :D Hahhaha!
H: *szeptem* a wiesz co ja ci powiem? Że nadwyrężyłaś zasady.. *normalnie* prawda Iga? 
I: Hahhaa :D Nie! Chcę to usłyszeć :D 
K: Hahahaha! :D
H: CO?! Ale to nie fair! 
I: A kto powiedział że życie jest fair? :D Odpowiadaj :D
H: ..-.- Tak. 
33. Jak tam psyhika ?
H: Jesteście szurnięte!
K-I: Oh,dziękujemy! :D
34. Do you like me ?
H: Ta.. 
35. Wiesz co ?
H: Słucham! :D
36 Jajecko :p ( błąd zamierzony )
H; Żart ci nie wyszedł :D
37. Możesz być happy :D
H: -.-
38. Właśnie przeszedłeś chrzest Ask'owy 
H: ..co? XD
39. Ale na następnych nie będzie taryfy ulgowej XD
H: A to to była taryfa ulgowa?!
A: Harry, ja ci zaraz pokażę mój ask bez taryfy... 
40 . A teraz chcesz kakao ? XD
H: *czyta* tak!

Wyzwania :

1 .Złap gdzieś na korytarzu Snape'a i powiedz mu , że co nocy śnisz o nim w bikini XD
H: Chciałabyś xD
2. Nwm , czy po wakacjach u Dursleyów byłeś już na zakupach , ale to nie szkodzi , bo w najbliższy wypad do wioski razem ze mną , Kasią , Igą i Britt jeśli będzie chciała na zakupy . Wykupimy ci całą garderobę i to na koszt Dumbledora , ale ciiii........... XD 
H: ..CHWILA... CO?!?!?!
B-I-K: Zakupy! Iiiiiiii! 
H: A-ale..
B: Sweterki!
K: Buty!
I: Torebki!
B-K-I: Iiiiiii!
A: Hahahahaha :D
I: I Alvin idzie z nami! :D
H: Hahahaha :D

Ron

1. Jak się czujesz ?
R: Dobrze :D
2. Czytałeś Ask Harrusia ?
R: Nie.. a co? :D
3. Boisz się?
R: Nope :D
4. Czm jesteś rudy ?
R: Bo mam rudom matkem! :D
5. Kochasz Hermione ? 
R: Eee... jest takie coś jak sytuacja kryzysowa, co nie? :D
I: CO?! NIE! Odpowiadaj no!
R: Nope :D
I: ..-.-
A: Hahahaha :D Ale cię załatwił! :D
I: Hahaha! W takim razie następny ask należy do ciebie! :D
A: C-co?! Ae przeciez ja miałem ostatnio!
I: A nie, bo teraz mają nowi, a wcześniej miała Britt! A moje czytelniczki na pewno chętnie zryją ci psychę!
A: ...>.<
6. Jak tak to co kochasz w niej najbardziej ? Jeśli nie to , czy wiesz , że jesteś idiotą ?
R: ..xD
7.Lubisz placki ?
R: Oczywiście xD
8. A czekolade ?
R: Kocham! :D
9. A placki z czekoladą ?
R: Hm.. trza spróbować! :D
10. Piłeś kiedyś bitą śmietanę ?
R: A bo to raz? :D 
11. Śniłeś kiedyś o jakieś dziewczynie ?
R: Pewnie :) 
12. A może o chłopaku ?
R: XD
13. To był Snape ?
R: XD
14. Masz misia pluszowego ?
R: Jasne XD
15. Jest rudy ?
R: Nie, nie uwierzysz! Nie ma go :D
16. Ile masz piegów ?
R: Eee.. nie policze! 
17.Wiesz , że masz taryfę ulgową ?
R: Serio? Nie zauważyłem:D xD
18. Jaki masz ulub. kolor ?
R: Brak :D
19. Mogę ci mówić Ronie ?
R: Nope :D
20. I tak tak będe mówić :D
R: ..-.-
Zadanka :
1. Przebiegnij się w deszczu do okoła Hogwartu w samych bokserkach :D
R; Musi padać :D
2. Poflirtuj z Trawelen , czy jak tam to się pisze :)
R: -.-



Kasia :D
1. Z kim chciałabyś się ożenić i mieć dzieci ? Nie martw się , liczy się eż inwitro :D
K: A co jesteś chętna? :D Z takim jednym rudym.. kojarzysz? :D
I: Z Ronem?!
K: Nie XD gupku :D Ron jest dla Hermiony :D zgaduj dalej XD
I: Godaj! :D
K: Nie no serio się nie domyślasz ty moja tępa dzido? XD 
I: Eee... aa! George :D
K: No brawisssimoo :D teraz se uświadomiłąm że jest 3 rudych  + Ginny XD
 I: Brawo dla tej pani XD
K: oh ah dziękuję :D a teraz pisz mi co dodasz :D
G: Eee.. ja tu jestem jak coś!
K: ej jakie było zaklęcie na utrate pamięci? :D ;-; George... to nie o tobie! tylko takim em innym zbieg okolczności! :) 
G: Skoro tak.. o cię nie zapraszam na tą randkę :D <wychodzi z bratem>
K: ey.. ale... ;-; *foreveralone* :c Brawo ja! Oj to se pójde z misiem :D Iga, Szadoł idziemy na piffffko bez chłopaków? :D
I: Jasne :D
2. Wolisz pepsi czy coca-cole ?
I: Normalnie wyzwanie smaku XD :D
K: Gdy pierwszy raz miłość puka do drzwi,Jaki błogi to stan, gdy całujesz mnie i… *nuci* co? aaa! Coca Cola :D
 I: A ty się aby dobrze czujesz? :D
K: No wiesz.. wcale nie jestem zakochana jeżeli oto ci chodzi!
I: ..wcale XD :D
K: No nie no! prawda dziewczyny? :) wcale na taką nie wyglądam! 
I-B-S-A-T-Ast: Nie.... wcale :D
I: A tak wgl.. moje urządzenie, hello!
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip 
K: ...-.-
<dziewczyny> Hahahaha :D3. Czym się różnią , nazwa ani wygląd puszek się nie liczą :D
K: No wiesz to jest tak że no ten, to sie czuje jak się pije! Tylko wybrańcy to czują! :D
Tylko wybrańcy czują różnicę!:D 
I: A idź ty wybrańcu! 
HP: Jaki wybraniec? :D 
K: Oj nie ty! Wystarczy że jesteś TYM wybrańcem nie przesadzaj co?! :D To tylko ja jestem taka ordżinal!
HP-I: Oczywiście :D Hahaha :D 
4. Co lubisz w ludzich ?
I: Takie życiowe! Na pewno się dobrze czujesz? To nie podobne do ciebie! :D
K: W jakim sensie? :D 
I: A ty i tak to w żart XD
K: haha ja tak zawsze XD no widzisz ;-; bo chciałyśmy dla sb w miare normalne hihi :D
I: Nie to że coś.. ale chyba wam się nie udało :D
K: hihi oj tam oj tam :D chcieć a móc to jednak różnica hihi :D
a do pytania dodaj jeszcze : a tak serio to nwm XD chyba szczerość, em zabawność? XD i to że nie stają się fałszywi jak.. niektórzy.. :c Eh.. oey okey.. już mi lepiej :)
5. Czym można ci zaimponować ?
I: GEORGE! 
G: Co?
I: Notuj :D
G: Ale.
I: Szzzz!
G: ..-.-
K: ha-ha! -,- cóż.. nie wiem.. Lubie jak chłopak ma niebieskie oczy, jest zabawny, troskliwy, nie zachowuje się jakby mnie nie znał kiedy jest z kumplami i się mnie nie wstydzi. Można się z nim pośmiać, powygłupiać, powspiera cię, pocieszy... No duże wymagania mam hihi :D
I: No.. George masz spore zadanie :D
G: Daj ty mi spokój kobieto!
I: Nigdy! Skończyłam z Alvittany t muszę się za coś zabrać :D
<wszyscy> ....SKOŃCZYŁAŚ Z ALVITTANY?! 
I: Em.. może następne.. 
6. Kawa czy herbata ?
K: cappuccino <3 +ciasteczko jakieś pycha <3 ale nie chodzi o chłopaka jak coś!
I: No.. na peeewno nie chodzi o chłopaka :D
K: NO ale teraz serio mówie no! :D pozatym nie chce żeby mnie jakiś chłopak łądny widział rano! ;-;
I; XD :D George.. :D
K: TYLKO. SPRÓBUJ. TO. *pokazuje przecinaną szyję* -,-
G: Daj mi wreszcie spokój kobieto! :D 
I: Sekundka... Ty nie masz tak włosów tylko.. Fred! O ty pajacu, ja teraz George'a potrzebuję a nie ciebie!
F: Nie potrzebujesz mnie?! Osz ty! <czaruje jej włosy na różowo>
I: ...FREEEEEEEEED! <goni go po całym pomieszczeniu> ZAPŁACISZ MI ZA TO!
F: Hahahahha :D <ucieka ile sił w nogach> 
I: ALVIN! PATELNIA! NATYCHMIAST! 
A: A proszę bardzo <rzuca jej patelnię>
F: Jak ty.. nie ważne :D 
7. Tort czy gofry ?
K: TORT forever <3 tak wgl ma ktoś w najbliższym czasie jakieś święto? * rozgląda się* Ja mam w listopadzie <3 będzie tort! :D mniam <3
8. Wierzysz w mikołaja ^o^
I: Kasia.. Kasia! <pstryka jej przed oczami>
K: C-co? :D
I: Ech.. -.- wierzysz w tego Mikiego? :D 
K: W Myszkę Miki? Wierzę :D
I: W mikołaja tępa dzido! XD :D
K: Wcale nie jestem tępa! Ty tępa szczało XD :D
I: O ty! Ty.. ty. ty słodki popcornie!
K: O ty! To cios w wątrobę!
I: Ty szlaufie ogrodowy :D To specjalnie dla śledziony :D
K: Dobra, koniec tych kłótni bo se pomyślom żeśmy nienormalne czy jakieś inne chore! :D
I: Tia, bo myślą inaczej XD :D
K: A jak powiem że wierzę, to będą prezenty? I przebierze się ktoś za Mikołaja? ;.;
I: No już lecę XD
K: Iga z brodom! Cem to zobaczyć :D
9. Co chciałabyś dostać ?
K: nie wiem... Rudą perukę? :D albo wiem pieska chce szczeniaczka!!! :D
Kto mi kupi :D * oczy szczeniaczka i patrzy raz na Ige i Shadow raz na Georga*
I-S: Eeee... <patrzą na Georga>
G: ...może :D I Iga masz być cicho! Ty już wiesz w jakiej sprawie :D
K: Co? W jakiej sprawie?? Mówić mi tu raz, dwa!
I-G: Raz dwa trzy, liczysz ty! :D
K: ..-,-
I-G: <piątka> hahah :D
K: Pff... I tak się dowiem kto mi pomoże? :D
I: Nikt ci nie pomoże, nikt inny nie wie :D 
K: Ale ktoś mi pomoże dowiedzieć się od was :D
10. Marzysz , żeby usiąść mu na kolanach ?
K: CO? Komu ;-;
I: Pewnie Mikołajowi mózgu! :D 
I: Zależy kto będzie tym Mikołajem... bo tobie Iga na pewno nie :D
I: O ty! Foch! 
F-G: O ty!
K: Co ja? No jak tak bardzo chcesz.. ale ostrzegam lekka nie jestem :D
I: Pff :D
K: No co? :D Wiesz może ty byś chciała usiąść na kolanach Mikołaja ekchem em Freda ek ech :D 
I: Nom.. :D
znaczy... kurde!
Tego NIE BYŁO!
><
K: Jasne :D haha :D Mam cię! :D 
I: Pff... a co to chowanego że mnie masz? :D 
K: Tak ty szukasz! <idzie się schować> XDD
I: ..XDDD :D O nie! Zgubiłam Kasiem! Oh co ja poczne :D Chyba ją znajdę pod Georgem... :D 
K: Coo? o.O wcale mnie nie ma tu... tam! :D
I: O ty! Mam cię :D Wpadłaś jak śliwka w kompot :D
K: Cichaj! XD Może next ? :D
I: Hahaha :D
11. Nie bałaś się nigdy , że jakiś pan w pidżamie wchodzi ci do domu kominem jak śpisz ???
K: Hmm.. jeżeli chodzi o Mikołaja to nie. Ja zawsze dostawałam prezenty jak np wychodziłam do toalety, a jak wracałam to preent już był!! Czary O.O 
12. Co cię denerwuje?
K:J No jak ktoś zabiera mi koleżanke żebym z nią nie gadała tyle o.O No i jak ktoś się nie dzieli słodyczami haha :D wiecej mi sie nie chce wymieniać :D
13. Co ci się dzisiaj śniło ? 
K: Nie! ;-; tylko raz mi sie śnili bliźniacy! i to był dziwny sen.. ale go nie pamiętam haha :D
a dziś nie pamiętam już ale był to dziwny sen XD
I: masz same dziwne sny XD
oj ja podejrzewam o czym byli ci bliźniacy... :D
trójkącik, męża mi zapierasz oj nie ładnie!
K: Co nie nie o tym zboczuchu ty! Męża powiadasz? :D
F: Eee...
I: ..opliviote
F: Dobra co ja tu robiem? :D 
K: Ey! Tak nie ma!
I: :P :D Zaklęcia się zna :D
K: pff... cóż Fred Iga mówiła coś o tym, że jesteś jej mężem o ile pamiętam.. :D
I: <zaciska pięści> Nie żyjesz Kaśka Nie Wiem Jak Masz Na Nazwisko! XD
F: Em.. dobra, hajtnijmy się żonko :D
I: Spadaj na drzewo -.-
F: Które? :D
I: <facepalm> ...
K: haha długie jak widać to naziwsko haha :D to ile dzieci Fred planujecie ? :D
F: No nie wiem, tak około 5 wystarczy, nie kochanie? 
I: Zabieraj te łapy! Żadnych dzieci i żadnego ślubu!
F: Zobaczymy :D za miesiąc nie będziesz widziała po za mną świata 
I: Chciałbyś .
F: No :D
K: To jakiś zakład? :D
F: Nie! Postanowiene nowo roczne :D
I: Nie jestem postanowieniem noworocznym. 
K: Dobra.. koniec, pozyjemy zobaczymy co z tego wyniknie :D a teraz.. next prosze :D
14. O czym marzysz ?
I:  łatwe, o ślubie z Georgem  :D ok, next  :D 
K: nie-e! ;-; pff.. poczekaj na swój ask IGA! ;-; :d 
I: Po pierwsze - za cb odpowiedziałam mózgu :D po drugie - mi nikt pytań nie zadał bo mnie nikt nie kocha ;( 
K: BO nie dałaś siebie w zapowiedzi gupku :D
15. Lubisz swoje uszy ? Dlaczego ?
K: Really? :.;
16 . A usta ?Dlaczego ?
I: To raczej do Georga : lubisz usta Kaśki? :D
G: ...-.- a tak, bardzo! I co teraz powiesz? :D
I: ..<zmaz>
G-F: <piątka> :D

K: eee.. miło mi? ;-; czy ty mi pamięć wyczyściłeś czy co?.. ;-; czy to od tak :D
G: Jaka wyczyszczona pamięć? Lubię ją zmazywać i tyle :D
K: ey ale ... zaczynam sie bać.. ;-;
I: I ja wcale nie mam tu mojej kochanej różdżeczki.. <chowa za siebie przedmiot> :D I nie maczałam w tym palcy! :D
K: IGA! I kill you!
I: Słucham? :D
K: Mów co zaszło! XD
I: Nic między wami CHYBA JESZCZE nie zaszlo z tego co PAMIĘTAM :D
K: Ale nie o TAKIE coś mi chodzi no! ;-; jeny.. XD
I: Hahahaha :D
K: FRED! Wiesz coś?
F: Ja? Dużo rzeczy :D
17 . A zęby? Dlaczego ?
K: Bo som moje! :D
I: To ja ci je wybije i bendom moje! :D
K: Bojem się cb! Psychopatko ty :D
George, ratuj ukochaną 
G: Już! 
F: ... :D
G: ...nie... tego nie było!
G: WYCIĘTE!
G: Nie zdarzyło się.
K: Aa! Haha :D
F-I: Wmawiaj to sobie że pozwolimy ci to zapomnieć :D
G: ...-.-
K: haha :D powiedzeli ci co dzieci planują hah :D
F-I: Wcale nie! /zazdrościsz?! :D
I: ...-.-
F: Pierwsza będzie Wanda :D
I: Sam jesteś Wanda, ten garbus co stoi za oknem. 
F: A dziękuję, ładny kolorek :D Taki niebieski :D
I: To turkus daltonisto.
F: Oj tam cicho ja nie baba :D
K: Oni nie rozróżniają różowy, a fioletowy.. więc nie wierz że bedzie wiedział różnice między niebieskim a turkuskowym! :D
F-G: Właśnie! :d
I: Tia.. zapomniałam 
F-G: Skleroza dopada na starość? 
I: Nie zapomnijcie że dzisiaj to u mnie śpicie <uśmiecha się złowrogo> 
K: O.o hahahahahah!
I: ..NIE W TYM SENSIE!
K: Oczywiście :D
18. A szyję ? Dlaczego ?
K: Bo tak! :D
19 . A nos ? Dlaczego ?
K: Nie! Cem być jak Voldzio :D 
20 . Do you like me ?
K: jes aj lajk ju :* :D
I: Czujem siem zazdrosna! XD
K: Ciebie też :* 
I: No :* 
Zadanka :1. Wypij herbatę z 10 łyżkami cukru ( duszkiem ) :D
K: Nie mam herbaty w domu :D :c
I: Co? Ty kłamco! XD
K: Nie kłamiem :D
2. Ustań przy asfalcie i machaj do ludzi :D
I: I ja chce tego zdjęcie! Albo filmik :D
K: już to robiłam ze znajomymi czasami odmachiwali :D ale ok :D

to chodź ze mną! :D
I: Idem! :D
K: O patrz tu dobre miejsce! :D jedzie!
I: <macha> a co pan o tej godzinie na rowerze? :D
K: *uśmiecha się ja psychopatka i macha do ludzia, a on się patrzy jak na psychopate*
I: Hahaha :D Trafił swój na swego :D


DLA SZADOŁ! :D XD
1. Siemanczeko B| Jak tam życie?
2. Polubiłaś Brit?
3. Kim są twoi przyjaciele?
4. Podoba ci się ktoś z hogwartu? B|
5. Opiszesz mnie 3 słowami? :D
6. Chciałabyś, aby kto cię oprowadził? :D
7. Chciałabyś aby na ręce cię wziął? ( jaki chłopak? Tak bo ty się nie domyślisz i muszę to napisać. XD chociaż dziewczyne też możesz podać xd )
8. Wolałabyś być w spółce z Harrym, Ronem i Hermi czy w paczce z bliźniakami Austinem, Dezem, Alvinem i Leo? :D
9. Nadużywasz animki? :D
10. Twoje ulubione songi? XD
11. lubisz swojom głowe? :D
12. A swoje paczadła? :D
13. a swój kolor włosów? :D
14. Nie wiem czemu CB dręczę ale ok XD You like me? XDD
15. Twój ulubiony kolor? 
16. Jaki masz telefon?
17. Jaki masz styl ubierania się?
18. Masz w domu jakiegoś misia z którym spisz? :D
19. Ey.. co się stanie jeżeli zamiast tabletke do ssania będę smoktać? :o XD
20. Pozdrowisz odemnie swoją mamę? XD
Wyzwania hmm.. 
1. Napisz list miłosny do Malofoja ( błąd specjalnie :D ) i Podpisz go HP i podrzuć ten list Draco. Zakradnij się i zobacz jego reakcję XD
2. Wypij litrową colę naraz :D ( nie dasz rady B|)
1. A dobrze za troskę dziękuje :D
2. Bardzo :D
3. Njważniejszymi osobami w moim życiu , zaraz po rodzinie :D Bez obaw dla cb też znajdzie się miejsce :p
4. Nie wtykaj nosa w nie swoje sprawy bo ktoś ci go kiedyś może złamać....... i to nie będe ja :D :p A  tak serio , to tak z wyglądu to jest ich trochę dużo , ale zakochana nie jestem :D
5. Sympatyczna , zakręcona , zryta psyhika i dlatego cię lubie :D
6.Czemu nie :D
7.Jasne :D Byłoby ciekawie :p
8.Szczerze nwm . Lubie i tych i tych :(
9. Czasami :D :) :P :o :3 ...........
10. Spre mare - INNA i Carry on :D Zobaczymy jakie będą jutro :p
11. Jest w porządku , a co ? Chcesz się zamienić ?? Sorrka ale jestem do niej trochę przywiązana :p
12. Nieeeee...... zaraz je sobie wydrapie :p Nie , no lubie , lubie :p
13. NIE !!!! Miały być czarne / blond :( FOCH na mamę za geny :D Tata miał czarne :( FOch za niego za prak tych genów :D
14. Yes :D
15. I don't know :D
16. It is Samsung :D
17. No
18. Noo... trochę by się ich znalazło :D 
19.Yyyy... nwm :D Spróbuj i  opisz doznania :p
20. Jasne :D

Wyzwania :
1 - Napiszę pod komem tylko daj mi się zastanowić , bo chcę mu napisać coś w stylu....... AAA!!! Bom siem wygadam :p

2. Osz ty !!! Wątpisz w mua ??? * Bierze cole i wypija na raz 1 litr , a w trakcie się zachłystnęła i cola wylądowała na bluzce * Yyyyyy... to ja pójdę się przebrać :/ :D
 
(od.aut. wiem tak dziwnie nie jak zawsze odpowiedzi ale jestem leniem :D ) 


Iga :D
1.Kto ci się podoba z Hogwartu? :D(imie) :D
I: O ty! ><
K: Hahaha :D
I: Przystojniak :D
K: O imieniu? :D Na F :D 
I: Imię ma ładne :D
K: Dobra, udało ci się XD
2.Kto jest najprzystojniejszy z wielkiej szóstki? :D
F: Ja! :D
I: Po pierwoje! Chciałbyś :D Po drugoje! Nie jesteś w W6 :D 
3.Opisz swój idealny ślub.
I: Oj byłby idealny.. piękna suknia, białe i pudrowe róże, piękny park, białe ozdoby... 
K: Fred piszesz? :D
F: Ledwo ale nadążam! :D
G: Hahhaa :D
4.A póki co to kogo widzisz na miejscu swojego męża? ( imię ;* ) :D
I: Imię :D
5.Ile chcesz mieć i jak je nazwiesz? :D
F: Będzie 5! I pierwsza bedzie Wanda :D
I: Ogarnij sie!Ja będę kobietą sukcesu, najpierw praca!
F: A Wanda?!
I: Już ci mówiłam, że Wandę to ty masz za oknem!
6.Chciałabyś je mieć z Ronem? Haha :D 
I: ..no comment -.-
7 Wierzysz w zębową wróżkę? :D
I: Wiesz ile ja mam dzięki niej hajsu? :D
8.Podoba ci się duch Melchior  z ,, Mój kumpel duch''? :D(wg mnie jest słodki XD)
I :To jest taki słooodziak! Do schrupania ;3
F-G: Rzygam tęczą -.- 
9.Chciałabyś być ruda? :D
I: Ruda ja.. to by się zgadzało, wredna ruda! :D
10.A mieć rude dziecko? Haha :D 
I: Mówiłam, najpierw sukcesy! :D
F: To się zobaczy :D
11Wolisz zrobić masaż Snap'owi czy Hagridowi?
F: E e e! Moja kobieta robi tylko mi masaż!
K: spadaj! :D świat się nie kreci wokół cb! :D ale jak ci tak zależy na masażu to mi możesz zrobić haha :D
I: ..<patrzy na Freda> tak, zdecydowanie wolę zrobić masaż Hagridowi niż temu tu siedzącemu. 
F: ..-.-
K: Hahaha :D Dobre, pjona! :D
I: Pjona :D
12.Jak myślisz kiedy on je ostatnio mył?
I: Hm... jakoś.. może tak 10 lat temu? :D

F: Ładnie to tak nauczycieli obgadywać!
K: Haha nigdy nie mył włosy po tym jak je Lili dotknęła :D My możemy :D
I: My jesteśmy uprzywilejowane :D
K: Właśnie :D
F-G: Te przywileje to sobie wsadzcie.. 
I: No! 
F-G: ..do torebki :D
K: Pff.. :D
I: ..-.- dobra, nastepne :D
13.Wolisz być niebieska ( jak smerf) czy ruda ( jak Klakier) ? :D
I: Na niebiesko! Bede Smerfetka :D
14.Często internety ryją ci banie? :D
I: Ty najczęściej :D :* 
15.Co sądzisz o parringu ron and chicken? :D
R: Co? xd
I: ..hahaahaha :D 
K; haha :D XD no nie udawaj XD my już wiemy że kręcisz z kurczakiwem :D
R: ...boję się was! :D
F-G: To ten który był w czwartek na obiad? No powiedz :D

R: Tak! Odkryliści mj sekret XD
K: Hahha :D Słodko :D
F-G: Ey.. a gdzie cała zabawa?! ><
I: Oj biedni :D hahah :D
K: Może nastenym razem :D 
16.A o parringu Draco i apple? :D 
I: Jedno - nie wnikam! xD
17. Twój ulubiony słodycz? :D
I: Żelki! :D
18. Opisz Wymarzona randke :D
I: Jak opiszę to siem nie spełni :D
19. O której zazwyczaj chodzisz spać? 
I: Na tygodniu to tak około 23, a na weekendzie koło 2 ^^
20. A z kim? :D
I: Z psem! XD :D





No moi kochani! Nareszcie nie ciąży na de mną ASK! Za t teraz rozdział xD ale nie martwiać sie! Ja mam już trochę jutro dopiszę i będzie :D A jak na razie - przepraszam że tak długo nie było tego ask'a... ale chyba wartobyło poczekać? Bo ja jak to czytam to spadam ze wszystkiego co siedze i się śmieję jak wariatka na podłodze :D Więc według mnie, było warto ^^ A według was? Podoba się/? Mam nadzieję :) To czekam na opinie! ;* <3 ♥ 

39 komentarzy:

  1. Hahaha no comment xD ale na GG się działo xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest 22.44 , siedze na telefonie , śmieje sie jak opentana a mama sie wścieka że spać nie może XD Więc koma ci dam jutro po szkole , teraz czeka mnie 2-godzinna bezsenność i chichranie w poduszke :-D :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZŁOWIEKU JA O 14 JESTEM W SZKOLE! ... Zazwyczaj kończe o 15;20 wiec no.. jak coś ja na na gg itp wchodze dopero ok 19/20 :))

      Usuń
    2. Sr ni mam twojego planu lekcji xD

      Usuń
  4. CISZA , CISZA I JESZCZE RAZ CISZA! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHAHAH! XD Nie moge! hahah XD Jeden z najlepszych asków haha XD Nie chce mi sie opisywać wszystkiego, szczególnie że.. no nie chce mi sie XD
    ale wierz mi jest moc hahaha XD
    SZADOŁ czekam na list do Malfoja.. Ey pomoge ci go mu podłożyć haha XD Jak ja sb to wyobrażam.. hahah XD
    TO jak Alviś chętny na aska? :* Skoro jesteśmy żmije i nie mamy równo pod sufitem... Oj se nagrabiłeś skarbie!
    A i słodkie zdj! :* :D No może potem coś napisze hihi.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ale nudy. Morze ktoś się odezfie?
    A tak ogólnie ktoś ogląda alvinnn i wiewiórki na nickelodeon? Ja dopiero dziś widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. EY jak Iga dodała ask to skomentujcie co o nim sądzicie... dla siebie go nie dodaje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny akt a tak poza kto oprócz mnie głosuje za następnym askiem dla alviego? A tak akropol nie żeby popedzac czy co ale wstawisz dziś rozdział? Bo już ze stresu obrazkami paznokcie do tego stopnia ze juz nie mam co gryźć XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Uhuhuhuuu Alviś szykuj się xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Kaśka ty nie w humorku? XD

      Usuń
    2. Kasia! Co się stało? :c

      Usuń
    3. Tak. Nie. Mam. humorku.... eh.. I wkurzają mnie pewne osoby.. mniejsza.. :)

      Usuń
    4. ale już mi sie poprawił XD

      Usuń
  11. Pozdro. Z. Podłogi. xD

    Czytanie zajęło mi co najmniej godzinę, bo tak lałam że się popłakałam i nie widziałam liter xD
    Genialny ask, chyba jeden z najlepszy :D

    Co do asku dla Alvinka... No, jestem za ^^ :p *bedzie rzeź! xD*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha pjona! ja spadłąm z krzesła haha :D
      A co masz jakieś rzeźniowe pytanka dla Al'a? :D

      Usuń
    2. Pjona *w ostatniej chwili powstrzymuje się przed przywaleniem w kompa* ^^
      Praktycznie to nie, ale ja uwielbiam teorię, więc tak xD
      Tylko że mam ich mało ;-;

      Usuń
    3. Chociaż... Jak się przyłożę to może ich trochę będzie xD

      Usuń
    4. to sie przyłóż`! Widziałam ile my z Shadow w jakimś tam asku pytan napisalysmy? haha XD dasz rade! Wysil szare komórki ^^

      Usuń
    5. Szare... Co?! xD Dziewczyno, ale ja nie mam nic szarego, a w głowie to taka różowa pianka pływa ;3

      Przyłożę się ^^ Mam już... 20? xD

      Usuń
    6. różowa pianka? mmm lubie paniki! *o* :DD XDD zjem ci tom pianke hehe :D
      o to fajnie :D 20? Może być!! :D napewno będą ciekawe haha :D

      Usuń
    7. Podaj adres, to prześlę ci pocztą tą piankę ^^ xD
      Czy ja wiem... Nie jestem tobą ani Szadoł, nie umiem wymyślać poevanych pytań x.x

      Usuń
    8. porpostu wyłącz mózg patrz na różne rzeczy w pkoju i rób z nich dziwne pytania hah XD ja np tak.. patrze bna telefon wyłaczam móżg i pytanie ,, lubisz fotografować sie podczas robienia kupy? Robiłeś to? Prześlesz nam taką fotkę? '' albo jeszcze gorsze, ale nie wnikajmy.. haha XD porpostu ty masz jeszcze szanse być normalna a nam, mi to jzu chyba nic nei pomoże.. haha :D
      a adresu ci nei dam zboczeńcu ty!! pedofil aaaaaa!!!!!!!!!!!!!! hahahahah XDDD

      Usuń
    9. Hahahahahaha lubisz się co??? Fotografować w trakcie robienia kupy???

      Usuń
  12. Iga plisss wstaw rozdział dziś, bo coś czuję że jak nie to będziesz miała niewinnego człowieka na sumieniu. XD i na serio też jestem z askiem alviego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie naciskaj tak, geniusza się nie pogania! >.<
      A jak ci się nudzi to... poczytaj stare aski, cokolwiek, tylko nie pisz w każdym komie, żeby Iga wstawiła rozdział! Bo będzie tak jak kiedyś - wkurzy się i wstawi tydzień później ;-;

      Usuń
    2. OMG tego to raczej nie chcę, po prostu Iga pisze zaje*iście i nie mogę wytrzymać napięcia. A masz racje niech Iga robi co chce wkoncu to jej królestwo a my to tylko mieszczanstwo XD

      Usuń
    3. No więc właśnie - my to plebs, Iga szlachta xD

      Usuń
    4. Przestań człowieku poganiać... Chcesz aby rozdział był byle jak zrobiony, krótki, niedobracowany w czasie, czy zajepisty dopracowany i wgl tylko że pare dni po terminie? Właśnie.. Więc zacznij pisać co myślisz o rozdziale, a nie nic nie piszesz, a piszesz dopier później ,, kiedy rozdział??'' No...
      ja jestę milordę tak wgl pozdro! XD

      Usuń
    5. Brittany Miller.. jeżeli nie rozumiesz, że nie mam czasu codziennie pisać rozdziały których i tak nie skomentujesz, to zobacz! Poniedziałek: zaliczenie basen. Wtorek, written test, środa - spr biologia, czwartrk - speaking test, poprawa fizyki, kartkowka wos , spr matma, piątek spr Geo, spr fizyka. I to jest i tak najlzejszy tydzień w moim całym roku szkolnym! A do domu codziennie wracam albo o 15, albo 16, a mam jeszcze jeden, 2 razy w tygodniu szkołe językowa i matematykę dodatkową, muszę znaleźć czas na wszystko a bloga starań się regularnie ale to nie jest takie łatwe! A ty tylko mnie poganiasz! Nawet nie chce ci się poświęcić kilku miny na pozadny komentarz do mojej kilku godzinnej pracy, a nawet fanfocku ci się Noe chce podesłać. A masz dobra wymowke - nie umiem! Top się naucz, jakoś wszyscy mogą. Pisanie nie jest takie szybkie i proste jak ci się wydaje. Już raz doprowadzilas mnie do takiej furii i dobrze wiesz jak to się skończyło! Chcesz jak widać powtórkę z rozrywki i ja bez problemu mogę się skupić na nauce a Noe codziennie dopisywać trochę rozdizalu żeby jak najszybciej wstawić , bo i tak nie zrozumiesz że robię co mogę i brdziesz mnie poganiac! Więc może zastanów się trochę!
      A tobie Kasiu i Wilczek dziękuję za obronę <3 I ja nie jestem żadna szlachta! XD a jeżeli już, to wy też <3

      Usuń
    6. Ależ nie ma za co :3 Za tobą nie można się nie wstawić :3
      Tylko co do fanficków... No teraz mam kurna wyrzuty sumienia ;-; Ale nie mam za bardzo pomysłów, weny i czasu... Kiedyś napiszę xD
      Dobra, to my szlachta, a ty (VIP)szlachta :p

      Usuń
  13. O nowa komentatorka cześć :)

    OdpowiedzUsuń