piątek, 27 listopada 2015

ASK z Alvinem! - Zapowiedź


Siema ludziska! Jak obiecałam, ASK z Alvim :D
A: Nie nazywaj mnie ALVI!
Dobrze dobrze, już nie będę Alvi :D
A: ..-.-

Zasady:
1.Min. 15 pytań, max. 40
 2. Macie 5 dni. 
 3. Wykrywacz kłamstw - zwarty i gotowy :)
 4. Nie ma taryfy ulgowej...
 5. Odpowiedzi będą jak będzie min. 3 tury pytań.
 6. Są 2 sytuacje kryzysowe :) 
7. Mogą być 2 wyzwania, ale nie w liczbie pytań, a osobno ;) 


No, zasady tak jak zawsze :) To ja czekam cierpliwie na pytania i lecę pisać rozdział, bo chcę się dzisiaj wyrobić! :D Ale dzisiaj trwa do 23:59... A wiecie jak ja was kooooocham! ...wkurzać :D ;3 
Ah! Jeszcze jedno! Tym razem, nie będę dzieliła odpowiedzi na kilka tur... :D 




21 komentarzy:

  1. No, ALVI... Jak tylko będę w domu to biorę się do wymyślania pytań :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh yeaaa jutro biorę się za pisanie pytań :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brytania Młynarz27 listopada 2015 22:00

    Szykuj się Alvin żyjemy ci psyche
    1. Co czujesz do Brittany?
    2. Czy to miłość?
    3. Czy twoi bracia tak uważają?
    4. Myślisz o niej w nocy?
    5. Śniłeś o niej kiedyś?
    6. Wyobrazales sobie was jako parę o czasu przyjazdu do hogwartu?
    7. Umiesz czarowac?
    8. Jakie jest twoje ulubione zaklęcie?
    9. Umiesz latac na motele?
    10. Są miotly w rozmiarze wiewiórek?
    11. Masz mini różdżkę czy normalnej wielkości?
    12. Kiedy ostatnio gadałem z Brittany?
    13. Kiedy ostatnio ją przytuliles?
    14. Kiedy ostatnio ją pocałowałes?
    15. Jaki masz ulubiony kolor włosów u dziewczyn?
    16. A kolor oczu?
    17. Jesteś prawo czy leworęczny?
    18. Ulubiona lekcja w hogwardzie?
    19. Znienawidzona lekcjach w hogwardzie?
    20. Co sądzisz o snapie ?
    21. Według ciebie jest przystojny?
    22. Planowałes już dzieci?
    23. Jak tak to ile?
    24. A z kim?
    25. Z Brittany?
    26. A może z s charlene?
    27. Uważasz że żaneta jest ładna?
    28. A Ela?
    29. A Sara?
    30. Podoba Ci się któraś z nich czy wolisz Britt?
    31. Czy twoi bracia wybaczysz by Ci wszystko?
    32. Nawet przesłanie się z żanetą?
    33. A z Elą?
    34. A z Sarą?
    35. Spałes kiedyś z brit?
    36. A z charlene?
    37. A z chłopakiem?
    38. Lubisz kakao?
    39. A placki?
    40. A mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brytania Młynarz28 listopada 2015 09:01

      Gdzieniegdzie literówki.

      Usuń
    2. osttanie pytania hah XD ale pozmieniaj te literówki bo Al może wziąść to za inne słowo i może nie wyjść męczenie ;d :D

      Usuń
    3. Bretania Młynarz29 listopada 2015 09:06

      tego nie wstawiaj iga usun ten moje pytania. zroblam nowe ulepszone poprawiłam tam literówki i te dobre wstawiłam w niedziele

      Usuń
  4. Ja zadam jedno proste pytanie: Czy kochasz Brittany ? Wiesz, że Iga ma wykrywacz kłamstw. A ja wiem, że ją kochasz ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żeby coś ale minimum 15 pytań.. wymyśl jakieś rposte pytania :D aby byly ;*

      Usuń
  5. Wiem wiem, ale narazi nie mam pomyslu jakie pytania mogłabym zadać ....... nie chyba jednak wiem XD albo i nie...... xD

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Jak się czujesz?
    2. Boisz się mnie?
    3.Chodzisz w żałobie?
    4. Z czym ci się kojarzy Hogwart po tej tragedii?
    5.Czy naprawdę (mocno xD) kochałeś Britt?
    6.Lubisz zakuwać?
    7.Kontaktujesz się z Dave'em od czasu wyjazdu?
    8.Wolałbyś żyć na świecie sam czy w niebie z Britt?
    9. Jesteś katolikiem czy niewiężącym?
    10. Lubisz swoje ASKi ?
    11.Ktoś ci się podoba (oprócz Britt)?
    12.Kawa z bitą śmietaną i toffi VS kakao.
    13.Bordowy VS czerwony.
    14. Życie wiewiórki VS życie człeka xD
    15.Oceń Ige (0/10)
    16.Przyznaj się - co robisz gdy wylejesz ostatni kubek z kałkiem?
    17.Gdy coś zbroisz co robisz? XD
    18.Drugie imię? //Jeśli nie ma to napisz jakie chciałbyś mieć.
    19.Ubrałbyś się w obcisłą sukienkę za 1000000$?
    20.I ostatnie, podobało się?

    WYZWANIA
    1.Użyj na Szymku wirgatium lewiosa (nwm jak to się pisze xD) kiedy śpi.
    2.Ucz się pilnie jeden dzień xD (bez żadnych psikusów itp.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bretania Młynarz29 listopada 2015 09:02

    Szykuj się Alvin zryjemy ci psyche
    1. Co czujesz do Brittany?
    2. Czy to miłość?
    3. Czy twoi bracia tak uważają?
    4. Myślisz o niej w nocy?
    5. Śniłeś o niej kiedyś?
    6. Wyobrażałeś sobie was jako parę o czasu przyjazdu do hogwartu?
    7. Umiesz czarowac?
    8. Jakie jest twoje ulubione zaklęcie?
    9. Umiesz latac na miotle?
    10. Są miotly w rozmiarze wiewiórek?
    11. Masz mini różdżkę czy normalnej wielkości?
    12. Kiedy ostatnio gadałeś z Brittany?
    13. Kiedy ostatnio ją przytuliles?
    14. Kiedy ostatnio ją pocałowałes?
    15. Jaki masz ulubiony kolor włosów u dziewczyn?
    16. A kolor oczu?
    17. Jesteś prawo czy leworęczny?
    18. Ulubiona lekcja w hogwardzie?
    19. Znienawidzona lekcja w hogwardzie?
    20. Co sądzisz o snapie ?
    21. Według ciebie jest przystojny?
    22. Planowałes już dzieci?
    23. Jak tak to ile?
    24. A z kim?
    25. Z Brittany?
    26. A może z charlene?
    27. Uważasz że żaneta jest ładna?
    28. A Ela?
    29. A Sara?
    30. Podoba Ci się któraś z nich czy wolisz Britt?
    31. Czy twoi bracia wybaczysz by Ci wszystko?
    32. Nawet przespanie się z żanetą?
    33. A z Elą?
    34. A z Sarą?
    35. Spałes kiedyś z brit?
    36. A z charlene?
    37. A z chłopakiem?
    38. Lubisz kakao?
    39. A placki?
    40. A mnie?

    Wyzwania:
    Przyznaj się przed braćmi i wiewióretkami czy chciałbyś cofnąć czas do po you na wyspie przed wasza kłótnią z Brittany? Żebyscie nigdy nie byli w hogwardzie nigdy nie zdążyła się kłótnią a Britt by żyła a wy nie wierzyliscie że hogwart istnieje i nigdy nie zostaliśmy tam przyjęci.

    2. Idź do doumbledora i spytaj się czy można tak cofnąć czas do pobytu na wyspie żeby nikt nie pamiętał o późniejszych wydarzeniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra Alvie, to mój pierwszy raz, więc będzie lajtowo x3

    1. Obawiasz się mnie? x3
    2. Często myślisz o Britt?
    3. Żałujesz, że z nią byłeś?
    4. Teraz ryjemy banię xD Wiesz jak wygląda ośmiornica?
    5. Myślisz, że ona ma 8 rąk czy 8 nóg?
    6. Na cholerę jej tyle kończyn?
    7. Dlaczego pizza jest okrągła, kawałek trójkątny, a pudełko kwadratowe? o.O
    8. Czy przyszło Ci kiedyś na myśl, żeby przejść na wegetarianizm?
    9. Jeśli człowiek przez cały dzień nic nie robił to skąd wiadomo kiedy skończył?
    10. Zdarzyło ci się "połknąć" beknięcie?
    11. Jeśli tak, to zamieniło się ono w pierdnięcie?
    12. Jeśli poruszałbyś się z prędkością dźwięku i puściłbyś bąka, czy najpierw go usłyszysz czy poczujesz?
    13. Jaki kolor ma lustro?
    14. Jak niewidomi śnią? Słowami?
    15. A jak głuchoniemi myślą? Obrazami?
    16. Jak myślisz, do czego są tampony?
    17. A podpaski?
    18. Chcesz kakałko?
    19. Lubisz swoje aski?
    20. A mnie? x3

    Na wyzwania nie mam pomysłu, więc masz szczęście xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja hahaha nieźle mu psyhe zryjecie :-D ;-) Niestety ja pytanek nie dodam ale Ask-a na 100 skomentuje :-D Wynagrodze ci Iga to w komach , a przynajmniej sie postaram ( obiecuje !! Ciekawe ile wytrzymam XD ) Na usprawiedliwienie dodam , że mam maaaałe kłopoty rodzinne i nie bardzo teraz mi do śmiechu :-/ Ale sie poprawie !! To co ? Wybacycie mi ??? * robi maślane oczka *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WilczekMiekkieLapki30 listopada 2015 23:27

      *nie chce mi się logować xd*
      Ja wybaczam, bo sama byłam w dość trudnej sytuacji, więc domyślam się co możesz czuć :c
      Już czekam na odpowiedzi i twój komentarz, Szadoł :3

      Usuń
    2. Szkoda że Tasia nie dodała , byłpby jeszcze lepiej ale tyle tych pytań wymyśliliśmy , że nie zdziwiłabym się gdyby jej na nie weny zabrakło XD Ja swoją też musze zregenerować aby na następnym dała popalić :-D

      Usuń
    3. Hah, nie mogę się doczekać xD Na wszystkich poprzednich askach ryczałam, głównie przez Wasze pytania xD

      Usuń
    4. Haha miło :D No nwm jakoś też nie mam weny na pytanka.. szczególnie po tym ostatnim rozdziale i pare innych rzeczach.. Mogłabym tylko normalne wymyślić XD Ale my to Z Szadoł zaszalałyśmy na ostatnim Asku Al'a haha :D Teraz wasza kolej na zrycie mu psychy :D My mamy farant hihi

      Usuń
  10. Alvin ostrzegam jestem nieobliczalna
    1. Jak się czujesz po stracie Britt?
    2. Ona nie żyje?
    3. Żałujesz ze nie zdążyłeś zrobić czegoś kiedy jeszcze zyła?
    4. Chciałbyś żeby wróciła?
    5. Uważasz że jest to możliwe?
    6. Kochałeś ją?
    7. Pytałeś się dumbledora czy można ją ożywić?
    8. Pytałaś się czy można cofnąć czas na przed to zdażenie?
    9. co oddałbyś żeby wróciła?
    10. Od jakiego czasu nie żyje?
    11. Jesteś w żałobie?
    12. Czy gdybyś miał wybór między martwą britt i wymazaniem sobie jej z pamięci a cofnięciem czasu i zapomnieniem hogwartu kłotni po powrocie z wyspy i zostaniu na wyspie razem z wiewioretkami britt i swoimi braćmi co byś wybrał?
    13. Wesz że dumbledor może wykonać obie te rzeczy?
    14. Byłbyś pewien swojej decyzji?
    15. Byłbyś gotowy zapomnieć Hogwart byle by brittany zyla z wami na wyspie?
    16. Jakiego dnia britt umarła?
    17. Jak znoszą to jej siostry?
    18. A jak ty to znosisz?
    19. Wiesz że brittany mowila kiedyś o twoich oczach fabryka czekolady?
    20. Wiesz ze tobie ufała najbardziej a ty ja zawiodłeś?
    21. Wiesz że to nie twoja wina że nie zyje?
    22. Obwiniasz się o coś.
    23. Jesteście już wiewiórkami czy ciągle ludzmi?
    24. Podoba ci się ktoras dziewczyna z hogwartu?
    25. co czujesz gdy widzisz szęśliwych: Szymona i Żanete, Eleonoreę i Teo, Leo i Sare?
    26. Pisałeś kiedyś piosenki?
    27. Byłeś kiedyś zakochany w charlene?
    28. chciałeś mieć kiedyś dzieci?
    29. W ilu językach umiesz mówić?
    30. Jak opisałbyś oczy brittany?
    31. czy szymon i brittany mieli takie same oczy?
    32. lubisz różowy?
    33. a żółty?
    34. zielony?
    35. niebieski?
    36 czarny?
    37. czerwony? XD
    38. największe marzenie zyciowe?
    39. jakie było największe marzenie brittany?
    40. dałbys rade je spełnić?

    wyzwania
    1. powiedz na dziedzińcu hogrartu co czułeś do britt
    2. przyznaj ze byłes idiotą kiedy ją raniłeś

    OdpowiedzUsuń