piątek, 3 lipca 2015

ASK z Żanetką i Szymkiem!



No hejka ;* Sorki, że mnie tak długo nie było, ale wiecie.. wakacje są, świętuję... Ale rozdział będzie piątek - sobota, obiecuję :) Chyba mnie rozumiecie? No, to przechodzimy do ask'a!


Kasia Tasia pyta:


1. Mieliście jakąś wstydliwą sytuacje?
Ż-S: <patrzą na siebie nerwowo> eee.. t-tak jakby..
2. Czy czujecie coś do siebie? Jak tak to co? ^^
Ż:.. n-no wiesz.. hehe...
S: Hehe...
3. Macie jakieś zdrobnienia imion?
Ż: Żanetka ^.^
S: Szymek :D
4. Czego się boicie? Macie jakieś fobie?
Ż: Mam lęk wysokości...
S: A ja... boję się ognia.. 
5. Jak nazwiecie swoje dzieci? ^.^
Ż-S: ..-.-
6. Ulubiona emotikonka? ;3
Ż: :)
S: Eee.. nie wiem :D  
7. Chcielibyście mieć te dzieci razem? :D
Ż-S: ..-.-
8. Jakieś plany na przyszłość?
S: Jak na razie? Wrócić bezpiecznie do domu.  
9. Ile umiecie języków?
Ż: 7 ^.^
S: Też 7 ^.^ 
10. Napiszcie jaki/a powinien/na być chłopak/dziewczyna
Ż-S: No wiesz.. taki jak Szymon/Żaneta :) 
11. Co w sobie najbardziej lubicie?
S: Że wzajemnie? 
Ż: Chyba tak :D
S: To ... szczerość :) 
Ż: Hm.. to, że znajdzie wyjście z każdej sytuacji :)    
12. Znacie jakieś piosenki, które opisują was?
Ż-S: ..nie wiem :D 
13. Ulubione owocki? ^.^
Ż: Śliwki ^.^
S: Ananas :)
14. Od kiedy oficjalnie jesteście razem?
Ż: Dwa tygodnie ^.^
15. A od kiedy poczuliście do siebie miętę?
S-Ż: Eee.. hehe.. n-no wiesz.. 
16. W kim się pierwszy raz zakochaliście? Pisać prawdę! ;D
S-Ż: ...następne!
17. Najlepsza chwila jaką wspominacie to?
S-Ż: Jka piewszy raz ją/jego zabaczyłem/am... 
18. Jakie są wasze marzenia?
Ż-S: Powrót do CYWILIZACJI!
Teraz do Szymka :)
19. Szymon, co byś zrobił gdybyś spotkał tego potwora i/lub tego kto za to wszystko odpowiada?
S: Wolę się nawet nad tym nie zastanawiać... <zaciska pięści> 
20. Jeżeli się moocno zdenerwujesz to co robisz, aby się uspokoić?
S: Liczę. 
21. Co jesteś w stanie zrobić dla Żanety?
S: Dosłownie wszystko.. 
22. Czy sądzisz, że jest ona ( Żan) ładna, piękna?
Ś: Jest najpiękniejszą istotą na ziemi! 
23. Co sądzisz o Idze i sytuacji z Matem?
S: Biedna Iga.. tyle przecierpiała już przez niego, niestety go kocha...Alvinowi nigdy tego nie przyzna, ale ja to widzę.. ale niestety musi zapomnieć o tym dupkowatym damskim bokserze. 
24. Jesteś dumny z Igi i jej ocen?
S: Bardzo! Ma jedną z najlepszych średnich ze szkoły! :) 
25. Co sądzisz o Matim?
S: Takiego to tylko na krzesło elektryczne... 
Teraz do Żanetki :)
26. Co jesteś w stanie zrobić dla Szymka?
Ż: Wszyściuteńko ^.^
27. Czy uważasz, że Szymon jest przystojny? ^^
Ż: Jasne! :) 
28. Chciałabyś przeżyć wątek miłośny jak z filmu?
Ż: A kto nie chce? ;) 
29. Co lub kogo weźmiesz na bezludna wyspę? Możesz wziąć 4 osoby/rzeczy.
Ż: Jestem na takowej -.- 
30. Czy czujesz się przy Szymonie bezpieczna?
Ż: Tak :)
31. Lubisz się w niego wtulać? ^^
Ż: Tak!
S: Hahaha :D
32. Wiecie, że chłopaki cały czas przy was są, ale są niewidzialni?
<dziewczyny> ŻE CO SŁUCHAM?!
Teraz znowu do waszej 2 :3
33. Wasz najdziwniejszy sen?
Ż-S: Eee..
34. Jak tam wasze świadectwa?
Ż-S: Nie wiem! >.< 
35. Wasz ulubiony serial? Ulubione reality show?
Ż: Hm.. Violetta! 
S: Szkoła :D
Ż-S: I Ranczo :d Ranczo jest THE BEST! :D  
36. Ulubione lody to?
Ż-S: Owocowe ^.^
37. Jakieś plany jak się już wydostaniecie?
S: Narazie się wydostać..
38. Co myślicie, abyście byli wspólnym zespołem? ( ty i chłopaki, Żan i dziewczyny?)
S: SUPER POMYSŁ!
Ż: Nie wiem..  
39. Podobały się pytanka?
Ż-S: Tak, dziękujemy :) 
40. Lubicie mnie? ;3
Ż-S: Jeszcze jak! :D A ty nas? :D

Shadow ma następujący zestaw pytań:

Żanetko , dziewczęta mają pierwszeństwo :
1. Najmilsze wspomnienie związane z Szymkiem.
Ż: Jak mnie pierwszy raz pocałował, proste :)
2. Najwstydliwsza sytuacja , w jakiś sposób związana z Szymkiem.
Ż: Em.. jak zobaczył mnie, ja zdejmowałam górę od kostiumu.. oczywiście dążyłam się zakryć, a pn szybko wyszedł.. 
3.Czym dla cb jest "prawdziwa'' miłość ?
Ż: Jest... no miłością życia, bez kłamstw, z upadkami i powstaniami, z gorszymi i cudownymi chwilami, na zawsze w zdrowiu i chorobie :) 
4. Opisz w formie dłuższej wypowiedzi Teodora , co w nim lubisz , a czego nie . Jak się dogadujecie , co o nim sądzisz , czego mu brakuje , a czego ma aż za nadto ( chodzi mi o cechy ) .
Ż: Lubię w nim jego dziecinność i lojalność, nie lubię nawności.. Dogadujemy się świetnie.. brakuje mu odwagi, a za nadto ma strachliwości i naiwności ^.^
5. Opisz w formie dłuższej wypowiedzi Al'a , co w nim lubisz , a czego nie . Jak się dogadujecie , co o nim sądzisz , czego mu brakuje , a czego ma aż za nadto ( chodzi mi o cechy ) .
 Ż: Lubię w nim to, że jest zabawny i pewny siebie, a nienawidzę tego, że cigle żartuje i jest trochę zadufany w sobie.. Dogadujemy się dobrze ^.^ Myślę, że jak skrzywdzi moją siostrę to mu nie daruję. Brakuje mu.. powagi, a za nadto ma skromności...
6 . Elę ( to samo co powyżej )
Ż: To moja siostra - tutaj mimo wszystko ją kocham, więc to nie ma sensu ^.^
7 . Britt ( To samo co powyżej )
Ż: Również to samo ^.^
8 . Co czujesz do Szymka ( miłość , zauroczenie ? )
Ż: ...miłość... :) 
9 . Wiążesz z nim przyszłość ?
Ż: Tak ^.^
10 . Myślałaś kiedyś jak będzie wyglądał twój ślub , opisz go .
Ż: Jeszcze nie myślałam.. 
11. jak się przy nim czujesz ?
Ż: Jak... wyjątkowa księżniczka z najbardziej kruchej porcelany na świecie której on pilnuje jak umie najlepiej.. :) 
12 . Czy jest dobrym chłopakiem , dlaczego ?
Ż: Bo... nie umiem tego wytłumaczyć, jest najlepszy! :) 
13. Czy jest dobrym bratem , dlaczego ?
Ż: Zajmuje się swoimi braćmi jak umie, stara się :) 
14 . Czy byłby dobrym ojcem , dlaczego ?
 Ż: Myślę że tak.. bo go znam.. :)
15 . Co sądzisz o kontaktach między Szymkiem , a jego brać mi , twoimi siostrami , tobą i Davem ? Jaki jest ?
Ż: Są idealne :) 
Szymuś , twoje 5 minut :)
16. Najmilsze wspomnienie związane z Żan.
S: Pierwszy pocałunek :) 
17. Najwstydliwsza sytuacja , w jakiś sposób związana z Żan.
S: Jak wszedłem do pokoju Żan  ona miała się właśnie przebrać.. 
18.Czym dla cb jest "prawdziwa'' miłość ?
Ś: Jest.. czymś czego nie da się ubrać w słowa. 
19. Opisz w formie dłuższej wypowiedzi Ele , co w niej lubisz , a czego nie . Jak się dogadujecie , co o niej sądzisz , czego jej brakuje , a czego ma aż za nadto ( chodzi mi o cechy ) .
S: Lubię w niej... opiekuńczość, nie lubię... chyba niczego xD Dogadujemy się dobrze.. myślę, że jest fajna :) Brakuje jej.. pewności siebie, a za nad to ma.. nie wiem :D
20. Opisz w formie dłuższej wypowiedzi Britt , co w niej lubisz , a czego nie . Jak się dogadujecie , co o niej sądzisz , czego jej brakuje , a czego ma aż za nadto ( chodzi mi o cechy ) ..
S: Lubię w Britt to, że umie ustawić Alvina do pionu :D Nie lubię.. tego że czasem z nim współpracuje -.- Dogadujemy się świetnie, myślę że jest świetną partią dla mojego brata :) 
21 . Al'a ( to samo co powyżej )
S: Lubię w nim zaradność, a nienawidzę zamiłowania do żartów -.-  Dogadujemy się dobrze, to mój brat w końcu :D Sądzę, że... mimo wszystkich jego wad, ma wielki talent i jest bardzo fajny :) Za mało ma.. dystansu xD a za dużo.. o wiele.. głupoty i pewności siebie -.- 
22 . Britt ( To samo co powyżej )
S: Ona już była :D 
23. Co czujesz do Żan ( miłość , zauroczenie ? )
S: ...miłość.. 
24. Wiążesz z nią przyszłość ?
S: Oczywiście :) 
25 . Myślałeś kiedyś jak będzie wyglądał twój ślub , opisz go .
S: A co ja, baba? Nie myślałem :D 
A: Szymuś, jakie słownictwo :D Uważaj, bo Dave zakaże mi się z tobą zadawać!  
S: ...no comment -.-
26. jak się przy niej czujesz ?
S: ..wyjątkowo..
27 . Czy jest dobrą dziewczyną , dlaczego ?
S: Jest najlepszą dziewczyną! Bo jest sobą ^.^
A: Popłaczem siem :D 
S: Idź ty do Britt co? -.-
A: Nie widzi mnie -. -
S: To do Leo -.- 
A: Nie chce, mam go dość :D
L: I wzajemnie :D
S: ..-.-       
28. Czy jest dobrą siostrą , dlaczego ?
S: Ja tam jej bratem nie jestem ;D
L-A: Się zabezpieczacie tylko, żeby wsze dzieci nie miały za dużo braci i sióstr :D
 S:..-.-
29 . Czy byłaby dobrą matką , dlaczego ?
 L-A: Hahahaahahah! :D
S: Na pewno. 
30 . Co sądzisz o kontaktach między Żan , a jej siostrami , twoimi braćmi , tobą i Davem ? Jaka jest ?
-- Cała dwójka :) --
S-Ż: Są... świetne :D
31. Co podarowalibyście drugiej osobie na urodziny i dlaczego ? Z czym byłoby to związane ?
S-Ż: Niespodzianka! Nie zdradzę :D 
32. Chcielibyście napisać i nagrać wspólną piosenkę ?
S-Ż: Pewnie że tak.. 
33. Co sądzicie o sobie , swoich charakterach , uzdolnieniach / Czy się kształcicie , dobrze je rozwijacie , czy się marnujecie ?
S-Ż: I think soo :D 
34. A o swoim rodzeństwie ?
Ż: Są wyjątkowe i niezamieniłabym je na nic innego :) 
S: Mimo, że Alvin mnie denerwuje, to oboje są cudownymi braćmi :) 
A-T: Dzięki Szymuś :D 
35 . Wymarzone wakacje spędzilibyście , gdzieś z dala od domów , czy przeciwnie ? Opiście je.
<wszyscy bez Britt> W DOMUUUUUU... 
36. Myśleliście może co będziecie robić w przyszłości / W końcu jak kariera rockowa wam nie wyjdzie , to jako wiewiórki będzie trudno znaleźć jakąś fuchę .
 <wszyscy> eee...
37. Jaką mieliście najlepszą i najgorszą średnią ?
Ż-S: Najlepsza - 6,0 :) Najgorsza - 5,5... 
38. Co sądzicie o pytaniach ? Nie były zle , prawda ? Al'uś i Britt'uś mają duuuużo razy gorsze :)
S-Ż: Coś ty, były bardzo fajne! :D 
39. Lubicie Mnie ?
S-Ż: Jeszcze jak ;) 
40. Ja was Bardzo i cb Iguś też :)
S-Ż: Super :)
I: Aww ;3 Ja ciebie też uwielbiam Shadow ;) :*






No... trochę sie przewlekło, ale są w końcu wakacje.. rozumiecie mnie, c'nie? Mam ja nadzieję! Teraz zajmuję się głównie fanfick'iem oraz rozdziałem, który pojawi się jutro, przepraszam staram się jak mogę ale wracam do domu o 22:30 i jestem zawsze padnięta, wstaje o 10 i idę na cały dzień na dwór... ale teraz napiszę trochę, jutro dokończę bo jadę do cioci więc u ciotki dokończę.. :) Mam nadzieję, że ASK nie wyszedł aż za bardzo beznadziejny xD

12 komentarzy:

  1. No super , super tylko mało coś tych pytań ;-) Ludzie HELLO!!! Ask-i są nie tylko po to aby czytać odp. ale i pyt. zadawać :-) No ale , że są wakacje to nie będziemy wam truć co powinniście robić a co nie ( od tego jest nasza Iguśka ) . Dobra wracam do noci powyżej bo się rozpisałam .
    Ekh..Ekh..... , a więc :
    - odpowiedzi w stylu naszych mózgów ,
    - dobrze skonstruowane zdania ,
    - częste emotikonki :-D
    - konfrontacja Szymka i Al'a , coś co zawsze mnie bawi to to , że nigdy nie mam ich dość ;-)
    Cóż więcej napisać ? Oby tak dalej :-P , może następny Ask będzie nieco zabawniejszy , ale to zależy od pytań . ;-)
    Wenyyy.... twoja wierna , zabawna , słooooodka ( tia... , że aż bez kija nie podchodź ) , mądra , lojalna , nieco szajbnięta ( nie zawsze w pozytywnym sensie ) i baaaaaardzo skromna komentatorka ;-)
    *********Shadow*********

    OdpowiedzUsuń
  2. AWWWWWWWWW... *o* ( jak Iga jestem wiem XD ) sweetaśny ask ^^ Shadow moim zdaniem były dośc zabawne momenty.. np.
    28. Czy jest dobrą siostrą , dlaczego ?
    S: Ja tam jej bratem nie jestem ;D
    ;L-A: Się zabezpieczacie tylko, żeby wsze dzieci nie miały za dużo braci i sióstr :D;
    S:..-.-
    nwm co to ma wspólnego z pytaniem, ale i tak śmiałam się dobre kilka minut.. XD
    Szymon chyba coś brał, akoś tak dziwnie odpowiadał w niektórych momentach... :p Przyznaj się Szymek! :D Może ci coś Alvin wrzucił do jedzenia/picia? :D
    Musisz Iguś kochana jakoś zlikwidować to ; ,,..-.- '' >< Niech odpowiadają, pośmiejemy sie trochę :D Ja was bardzo lubie, wrecz tak jak Iga kocha Brit i Al'a! :D ^^ Więc wiecie.. XD
    Zadawałam normalne pytania do normalnej parki, ale nastepnym razem postaram się bardziej nienormalne pytanka! B| Napisze jak będę miałą głupawke XD Którą chyba zaczynam mieć więc kończę wypowiedź :D
    Zgadzam się z komem wyżej nie mam nic do dodania, więc Wenki życzę, czekam na odp i na rozdzialik:) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia ja nie napisałam , że nie było zabawnych momentów , z wiewiórkami to wręcz nie możliwe , ale , że byłoby lepiej gdyby tych pytanek było więcej XD Nie bój nic , ja tez postaram się o bardziej wymyślne pytanka , ale cóż mi po tym , że ja lubię Szymka i Żan , Ele i Teo oraz Britt , skora wprost koooooooooocham wkurzać Al'a , a on się tak zabawnie złości :D Przecież każdy ma jakieś Hobby :p

      Usuń
    2. A: Ale dlaczego mnie?!
      I: Bo nie mnie, nie dyskutuj :D
      A: ...-.-

      Usuń
    3. Bo ty Alvin tak jak powiedziałą Shadow tak fajnie sie wkurzasz ^.^ Przyzwyczaj sie xd

      Usuń
  3. No hej ^.^ Jestem na Twoim blogu nową komentatorką :D Dopiero dzisiaj go ujrzałam dosłownie przez przypadek :D Ale muszę Ci powiedzieć że jest super i masz bardzo ciekawe pomysły :D Z tego co dowiedziałam się w komentarzach masz na imię Iga, tak ^.^? Fajne imię a ja jestem Emilia ale wolę jak się mi mówi Emi/Emcia/Pandziaa :D Przeczytałam już górę komentarzy przy różnych postach i Alvin się naprawdę słodko wkurza :D Ale ja nie chcę popaść z nim w konflikt xD No to pozdrawiam: Igę, Komentatorki, Alvina, Britt, Szymka, Żan, Teosia, Elcię, Leosia oraz Sarcię ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No witam nową komentatorkę bardzo serdecznie :* Cieszę się, że ci się podoba :) dziękuję :D Tak, Iga, ale uwielbiam jak się do mnie mówi Iguś :)
      A: Prawa autorskie!
      I: Pff... :D nie zwracaj uwagi :D No to ja będę mówić Emi, ok? ^.^
      A: Ja się słodko wkurzam?! Pff... i lepiej że nie popadasz!
      I: Jeszcze raz tak się odezwiesz a ze mną popadniesz w konflikt.
      A: ..-.-
      I: No i tak to się robi :D Dziękujemy i również pozdrawiamy :* ^.^

      Usuń
    2. Może być Emi :* Nie wiem Alviś kusisz żeby Cię wkurzać :D Dobrze będę do Ciebie mówiła Iguś ^^ I dziękuję za pozdrowienia :3

      Usuń
    3. Fajnie, że jest ktoś jeszcze do wkurzania Al'a ^.^ On uwielbia jak sie tak do niego pisze hihi :D

      Usuń
  4. Witamy cię Emi , dodatkowa para wpisów zawsze się przyda :-P . A co do cb Alviś , nie denerwuj sie tak bo sie zarumienisz i zmarszczek dostaniesz :-* . Dziękuje , że przyznajecie mi rację , on sie słoooodko Złości , zwłaszcza na nas ( komentatorki i Britt )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No witam ^^ Dopiero dzisiaj zobaczyłam że ktoś mi odpisał bo dawno nie wchodziłam na tego ASK'a i sprawdzałam komentarze pod nowym ASK'iem i ''The Chimpunks Adventure 15'' :D Nie mogę się doczekać rozmowy z Alvisiem XD Pewnie będzie jak jego bluza xd Ok ja kończę bo za bardzo nie wiem co napisać xd Pozdrawiam :3

      Usuń
    2. Znaczy zapowiedzią nowego ASK'a xd Sorka :D

      Usuń