piątek, 26 czerwca 2015

Gratulacje!




Koniec roku, no nareszcie! Czy wy również cieszycie się z wakacji tak samo jak ja i nie możecie w to uwierzyć? Bo ja tak! To świadectwo na górze, jest moje :) Chcę wam się pochwalić, bo jestem sama z siebie dumna. Mówią, że druga klasa jest najtrudniejsza i mają rację. Nie mamy już osłonki pierwszoklasistów ani nie dostaliśmy - stres egzaminów. Jest bardzo dużo sprawdzianów, testów, kartkówek, odpowiedzi, nauczyciele wymagają bardzo dużo. I dlatego jestem z siebie bardzo zadowolona, że dałam radę, a nawet się poprawiłam! Z dwóch przedmiotów mam wyższe oceny, i w zeszłym roku miałam cztery czwórki przy 14 przedmiotach, a w tym mam trzy czwórki przy 16 :) Średnia - 4,86. To uczucie, gdy dyrektor wywołał mnie na środek po odbiór nagrody... gdy wychowawczyni mnie wyróżniła przed klasą... gdy odbierałam stypendium naukowe... satysfakcja z całego roku nauki, że dałam z siebie wszystko.. życzę tego każdemu uczniowi i każdej uczennicy :) A wy? Jesteście zadowolone z tego roku? Jak wasze świadectwa, wyniki? Plany na wakacje? Bo ja mam, ale zdradzę wam je kiedy indziej :) Tak czy tak, w każdym razie - gratuluję wam wszystkim ukończenia kolejnej klasy! :) Jestem z was dumna pomimo wszystko i życzę wam udanych, zarąbistych, odjechanych, zwariowanych, niezapomnianych przygód w te dwa cudowne miesiące!

9 komentarzy:

  1. Brawo kochana! Z wyróżnieniem, a w 2 kl. to już nie jest łatwo! Kobieto ty masz prawie same 5! >< i stypendium naukowe? Wow ;dZamienisz się świadectwami i.. mózgiem? ^^ XD Serio zazdroszcze :p Też sie cieszę, że w końcu wakacje. Odpoczne od tej nauki <3 ;D Mam średnią 3.70 ;-; super wiem (y) Plany.. będę się zajmować moim braciszkiem, który już niedłgo się urodzi ( lipiec) :) Może gdzieś wyjade, ale nie wiem. Jesteś z nas, ze mnie dumna? ^^ Za co? XD Hah, no ale dzięki ja z ciebie też ^.^ Dzięki i nawzajem kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo , super średnia i jeszcze stypendium zazdro :-) Ja mam 4.67 - no cóż do czerwonego paska trochę brakuje , ale się w 2 klasie poprawie . Nie mam wyboru , bo wychowawczyni nie da mi żyć :-P Uważa , że sie marnuje i bla bla bla .
      .. Ale ja tam jestem zadowolona , a co najlepsze -poprawiłam się z 2 przedmiotów i spadłam z 2 przedmiotów , hahaha średnia taka sama jak w 1 półroczu . A jak tam u was ?

      Usuń
    2. Kobiety wy moje, ja w pierwszym półroczu miałam prawie same 4 i kilka 5! >< No i 6 z religii... ale o wiele trudnieij mi było o czerwony pasek, niż w 1 klasie. To super, że się poprawiłaś! Wiesz, trzeba trzymać balans, poprawić się i spaść:D A średnie macie super! Choć ja nigdy nie miłam średniej niżesz niż 4,5 z każdego przedmiotu, na półrocze i koniec roku.. xD :D

      Usuń
    3. Tak szczerze to to jest moja najniższa średnia z całej kariery szkolnej :-P Od podstawówki nigdy nie spadłam z 4.7 , nieźle co ? :-P A w 6 to nawet powyżej 5.0 miałam , więc moi rodzice jak słyszą , że dostanę stypendium to jest albo super albo znowu ??? Niema to jak cieszyć się z sukcesów dziecka ;-) Ale cóż im sie dziwić , przyzwyczajenie ;-)

      Usuń
    4. Ta.. moi rodzice to samo, trzeba ich odzwyczaić! ;) Ale babcia bardzo się cieszy za każdym razem, bo ja jako jej jedyna wnuczka tak się uczę, nikt z jej dzieci ani wnucząt tak się nie uczy ^^ dzisiaj się nawet przy mnie popłakała widząc moje kolejne świadectwo z paskiem! ^^

      Usuń
    5. Hahahaha witaj w klubie :-P U mnie w klasie ogólnie to ja uchodze za kujonke która zawsze przed lekcjami zakuwa a tak naprawde to ja ten rok troche olałam i prawie wcale sie nie uczyłam ( w końcu nowa szkoła i nowi ludzie ) , Bogu dzięki za dobrą pamięć

      Usuń
    6. Ale ja mam tak samo! Dokładnie! Czyli klub nr. 2 :D

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Gratuluję Wam wszystkim dobrych wyników na świadectwach, a moja średnia to 4.4 :-)

    OdpowiedzUsuń