wtorek, 16 czerwca 2015

Piosenka tygodnia + niespodzianka

Wiem , że dawno nie dawałam piosenki tygodnia.Mam nadzieję , że nie jesteście źli.Czekałam aż do tego momentu abym mogła dać tę piosenkę , którą będziecie mieli okazję za chwilę usłyszeć.A teraz mały wstęp do piosenki.

Jak wiecie w przyszłym tygodniu kończy się rok szkolny i nadejdą wakacje.Właśnie dlatego z tej okazji mam specjalną piosenkę oraz kilka wakacyjnych zagadek.Ale najpierw piosenka :




 A teraz kilka zagadek.Starałam się poszukać czegoś w internecie ale nie było ich bardzo dużo.Mam nadzieję , że Wam się spodobają.Ciekawe czy znacie odpowiedzi.

Na małych krzaczkach
w promieniach słonka dojrzewają.
Są słodkie, pyszne
i czerwony kolor mają.

By je zerwać z drzewa
najlepiej wstać wcześnie,
bo nie tylko dzieci
lubią jeść ...

Babcia pestki z nich wydłubie
i sok słodki z nich wyciśnie,
albo kompot ugotuje,
lub do ciasta doda ...

Mnóstwo w niej witamin
i kształt ma kuleczki.
Najsmaczniejszy i najzdrowszy
sok z czarnej ...

Wody wcale się nie boi
Lubi pływać po jeziorze
Ale są potrzebne wiosła
By nas fala lepiej niosła.

Są słodkie i zimne
Najlepsze w upały
Choć się rozpuszczają
Smak mają doskonały

Pojedziesz nad morze ,
Pojedziesz też w góry ,
Zakończysz rok szkolny.
Zgadnij , o czym mówię ?



Mam nadzieję , że Iga mnie nie zabije za to , że dodałam zagadki.

6 komentarzy:

  1. Super piosenka! A co do zagadek..
    1. Eee.. truskawki?
    2. Czereśnie :D
    3. Wiśnie :D
    4. Porzeczki :D
    5. Eeeeeeee... tratwa?
    6. Lody *.*
    7. WAKACJE! :D
    Jasne że cię nie zaiję kochana, no co ty! Zjem żywcem :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alvin , ratuj ! Ona chce mnie zjeść żywcem.I w 5 to nie jest tratwa.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No to tak , super , że dodałaś piosenkę , jak zawsze świetna , ale to już wiesz :P A co do zagadek to :
      1. Truskawki :D
      2. Mmmmm..... Czereśnieeee
      3. Wiśnie , też je lubie pychota :)
      4. Porzeczki , a ich nigdy nie jem bo są kwaśne , nwm dlaczego , ale kwaśnych rzeczy nie przełknę bez chodź by jednego skrzywienia :(
      5. Łódź :) Kajaków nie lubię , bo raz się mi obróci na środku jeziora i noga zahaczyła o siedzenie , aż pan musiał pomóc mi wypłynąć z wody :( :( :( , od tam tej pory nie umiem pływać , ale mimo to koffam wodę :)
      6 Lody , niech żyją , żyją nammm....
      7. Wakacje , wakacje , znów będą wakacje , słodkiej wolności czas , to wszystko , to wszystko już wkrótce czeka nas....!!!!!

      Usuń
  3. Piosenka super lovicam <3 a odp dziewczyny wyżej już dały więc nie będę powtarzałą tego samego ;3

    OdpowiedzUsuń