sobota, 6 czerwca 2015

ASK z Brittany i Alvinem! (zapowiedź)


1. Max 40 pytań, min. 15
 2. Macie 5 dni. 
 3. Wykrywacz kłamstw - zwarty i gotowy :)
 4. Nie ma taryfy ulgowej...
 5. Odpowiedzi będą jak będzie min. 2 tury pytań.
 6. Są 2 sytuacje kryzysowe :)

Tak, tak... wracamy do ASK-ów! Ostatni  się trochę nie udał, co nie? Tia... ale cóż, żyje się dalej, co nie? ^.^ Właśnie ^.^ No, więc teraz ASK z Alvim i Britt, pierwszy ich wspólny ASK :D To co, ja liczę na waszą kreatywność i pytania od wiewiórek też będą, prawda?
S-Ż-S-L-T-E: Jasne! :D
I: No :D To .. powodzenia w pisaniu pytań, weny :* :D (ukradłam wam tekst, ja zły człowiek :D ) 

6 komentarzy:

  1. Okay , a mogłabyś przedłużyć czas dodawania do piątku, pllliiiiissssss !!!
    * robi maślane oczka * bo się nie wyrobię :( Serio w środę o 23 - 24 wracam i w czwartek lekcję będe odrabiać więc rozdziału nie dam rady dodać :( A w piątek idę do szkoły i na lekcjach będzie mi się nudziło i przerwach więc pomyśle i w domu , a lekcje .......... kit z lekcjami , Ask ważniejszy :) Bo w piątek będe pisała pewnie zaległą pracę klasową z Angola , test z Histy i Niemca i pewnie będą mnie jeszcze pytać , bo jestem wzorową uczennicą i chyba sądzą , że moja głowa to przenośna encyklopedia :( Normalnie w pierwszym półroczu miałam średnią 4 . 76 , chyba , nie pamiętam dokładnie , ale siedemdziesiąt coś było , a teraz będe miała chyba 4.5.. coś . :( Tak to jest jak na każdej lekcji cię pytają . Ale ty pewnie rozumiesz :) No ale w podstawówce postanowiłam , że co roku w przynajmniej w jednym półroczu będę dostawać stypendium i na razie nic się nie zmieniło :) Nawet nie wiesz jak się cieszę , że wykorzystałaś mój pomysł :) Chyba jednak nie wszystkie są złe :) A co do pytań od wiewiórek to chodziło mi do Alviego i Britt :) Wiesz , w końcu mieszkają razem , mają najwięcej pomysłów odnośnie tego czego mogłoby ich zapytać :) Tak po , hmmmm jednym od każdej , do oby dwóch , albo oddzielnie , nwm to ty jesteś tą mądrą wymyśl coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, spokojnie, OFICJALNIE TUTAJ BO jestem lękiem i ni chce mi się edytowac PRZEDŁUZAM CZAS SODAWANIA PYTAN DO PIATKU :) tia.. Wiem jak to jest >< wiewiórki są pełne zapału na pytania, już sobie zapisują, a Algi i Britt są przerażeni :D twoje pomysły są świetne !:) no dobrze, to powodzejia na testach i weny na pytania :* jestem tą mądrą? O, dziękuję ale ty też ^.^ coś się wymysli ^^

      Usuń
  2. A jednak nie mogłam się powstrzymać i zarywałam nocki aby napisać :) Mogą nie być jakieś cudowne , ale są i to się liczy .... :) No to.... jedziem z tym koksem :)
    1.Najwstydliwsza sytuacja w twoim życiu ( do oby dwóch ) ?
    2.Czym jest dla cb miłość ( --''-- ) ?
    3. Czy czujesz ją do Britt / Alvie'go ?
    4. Wymień po jednej cesze , którą kochasz , nienawidzisz w Alv'im / Britt.
    A teraz do Alvie'go , skoro są 2 syt. kryzysowe to :
    5.Jakiego zdr. swojego imienia nienawidzisz ?
    6. Jakie jest najwstydliwsze zdr. twojego imienia ?
    7. Czemu nie chcesz go nam zdradzić ?
    8. Myślałam , że faceci niczego się nie boją , a ty....
    9. Boisz się Szymka czasem ? ( np; jak się wkurzy ? )
    10. Dlaczego ?
    11 . Umiesz malować / rysować ?
    12 . Piszesz może samodzielnie piosenki ?
    13. Jeśli tak to jakąś zaśpiewaj ?
    14. Czego boisz się najbardziej , chodzi mi o osoby ewentualnie zwierzęta ?
    15. Masz jakieś fobie ?
    A Tiera Brittuś , moja kochana powiedz mi :
    16. Jakiego zdr. swojego imienia nienawidzisz?
    17. A Al ( wiem , że ty wiesz i wiem , że ty wiesz , że ja wiem , ale ja nie wiem jakie jest to zdrobnienie , więc podziel się wiedzą , abyśmy wszyscy wiedzieli XD ) ?
    18 . Jakie jest najwstydliwsze zdrobnienie twojego imienia ?
    19 A Ala ? ( wiem , że ty wiesz i wiem , że ty wiesz , że ja wiem , ale ja nie wiem jakie jest to zdrobnienie , więc podziel się wiedzą , abyśmy wszyscy wiedzieli XD )
    20 . Czemu nie chcecie nam go zdradzić ?
    21.Boisz się czasem Żan ? ( np; gdy jest wściekła )
    22. Jakie masz fobie ?
    23 . Czego oczekujesz w związku ?
    24. Umiesz rysować ?
    25 . Jak nazwałabyś twoje dzieci ? ( tak musiałam )
    26. A Alvie ?
    27. Chciałabyś je mieć z Alvim ?
    28 A Alvieś z tobą ?
    29. Jak chciałabyś aby wyglądał twój ślub i zaręczyny ?
    30. A suknia ?
    31. Alvie przyszedłbyś na niego w garniaku , czy - Broń Boże - bluzie ?
    32. Kim byliby chrzestni ?
    33. Wasze ulub. przedmioty szkolne ( oprócz muzy i w-f )
    34. A znienawidzony ?
    35. Umiecie język francuski albo hiszpański ?
    36. A chcielibyście ?
    37. Opiszcie w formie dłuższej wypowiedzi co najbardziej , a co najmniej podoba wam się w waszym chłopaku/dziewczynie ?
    38. Dlaczego ?
    39 . Jaka piosenka pasuje wdl was do waszego/waszej partnerki/partnera ?
    40. Dlaczego ?
    Jjjjjjjjjjuuuuuuuuuuhhhhhuuuuu napisałam !!!!!!! Dałam rad brawo JA !! A tak serio to przepraszam , za powtarzane nie które pytania , ale normalnie , aż mi oczy łzawią i muszę się położyć Branoc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo czekałam na ASK mojej ulubionej parki ALVITTANY. T o moje pierwsze pytania, więc nie bijcie...
    1. Alvin od kiedy chciałeś wyznać miłość Britt?
    2. Dlaczego tego nie zrobiłeś od razu?
    3. Britt jak się poczułaś gdy Alvin ci to powiedział?
    4. Zamierzacie być razem na zawsze?
    5. Czy słyszeliście, że Szymek i Żaneta też są parą?
    6. Czy myślicie, że sobie razem poradzą?
    7. Jak ma wyglądać dla każdego z was idealna randka?
    8. Czy zamierzacie razem na nią pójść?(szczerze)
    9. Macie jakieś plany na powrót do cywilizacji?
    Do Alvina
    10. Dlaczego wstydzisz się zdrobnienia twojego imienia?
    11. Co wolisz: powiedzieć nam to czy żeby Brittany się coś stało?
    12. Co ci się najbardziej podoba w Brittany?
    13. A jakie są jej wady?
    14. Kiedy jej powiesz o tym, że bała się chłopaków?
    15. Gdybyś teraz spotkał potworka(tego, który porwał dziewczyny) to co byś zrobił?
    16. Dlaczego?(tylko spokojnie)
    17. A tego co kiedyś porwał Brittany?
    18. Jak się wtedy czułeś?
    19. Teraz tylko jej pilnuj, żeby nic sobie więcej nie zrobiła (nie licząc tej nogi)
    Do Britt
    20. Czy mogę cię nazywać Bricia, to tak słodko brzmi...
    21. Może ty zdradzisz jakie zdrobnienie ma Alvin?
    22.Czy masz jakieś plany na przyszłość jeśli chodzi o Alvittany?
    23. Jaka suknia ślubna podoba ci się najbardziej?
    24. Czy znasz jakąś piosenkę, która opisuje uczucia twoje do Alvina?
    25. Jak tak to ją zaśpiewaj.
    26. Gdzie teraz jesteście?
    27. Jest obok twój skarb?;-)
    28. Czy chcesz być z twoimi siostrami w zespole z chłopakami?(Alvin i wiewiórki)
    29. Dlaczego nie posłuchałaś Sary i poszłaś popływać? Widzisz jaki teraz jest tego skutek...
    30. Alvin się o ciebie martwił...
    31. Kiedy pierwszy raz się zakochałaś i w kim?
    32. Czy czegoś lub kogoś się boisz?
    33. A Alvin?
    34. Czy wiesz dlaczego masz bliznę na łokciu i jeszcze kilka siniaków?
    35. Czy chcielibyście, żeby Dave was odnalazł?
    36. Britt czy lubisz swoją ciocię?
    37. Radzę tobie i dziewczynom mieć oko na chłopaków, bo podobno teraz Lindsay i Charlene szykują coś na nich.
    38. Podobały wam się pytania?
    39. Lubicie mnie?
    40. Jak co to zawsze jestem z wami:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okey, wyjdę trochę poza schemat, ale to nic ;)
    Najpierw pytania do Brittany, bo... dziewczyny mają pierwszeństwo :D
    1. Jak samopoczucie?
    2. Jak samopoczucie sióstr?
    3. Co robicie, oprócz tego, że odpowiadacie na ASK-a?
    4. Ulubiona piosenka? (Wiem, wiem, że pytania lubią się powtarzać ;) )
    5. Plany po powrocie do domu?
    6. Co sądzisz o tym rozdziale, w którym obecnie uczestniczycie?
    7. Ulubiony moment w Twoim życiu?
    8. Czego się boisz?
    9. Jakieś marzenia?
    10. Ulubione zajęcie?
    11. Ulubiona potrawa?
    12. Czujesz do Alvina coś więcej, niż tylko przyjaźń?
    13. Masz ochotę Alvinowi czasem przemówić do rozsądku?
    14. Jaka jest Twoja relacja z ciocią?
    15. Lubisz Dave'a?
    16. Macie jakiś pomysł na nowe piosenki?
    17. Wiecie, że też tworzę opowiadania z Wami w roli głównej?
    18. Myślisz, że uda się Wam w końcu wrócić do domu?
    19. Podobały się pytania?
    20. Lubisz mnie?
    A teraz pytania do Alvina Rozrabiaki :) :D
    21. Jak tam?
    22. Co czujesz do Brittany?
    23. Jak tam Twoi bracia?
    24. Sorki, ale muszę zadać to pytanie: kiedy zdradzisz zdrobnienie swojego imienia? :D
    25. Plany po powrocie do domu?
    26. Ulubione danie?
    27. Myślisz, że Dave w końcu Was znajdzie?
    28. Co zamierzacie dalej zrobić, by dostać się do domu?
    29. Lubisz wkurzać Szymona? ;)
    30. Lubisz, kiedy Szymon puszcza sarkastyczne suchary? ;) ;D
    31. Kiedy zaczniesz słuchać Dave'a? ;) :D
    32. Dobra, dosyć żartów ;) Czujesz się za całą resztę odpowiedzialny?
    33. Co zrobisz, kiedy przyłapiecie tego, kto jest za to wszystko odpowiedzialny?
    34. Co tak najbardziej chciałbyś w tej chwili?
    35. Masz jakieś obawy, co do oprawców?
    36. Znasz jakąś piosenkę, która oddawałaby w rzeczywistości całą tą sytuację?
    37. Co jesteś w stanie zrobić dla Brittany?
    38. A dla braci i sióstr Brittany oraz Leo i Sary?
    39. Podobały Ci się pytania?
    40. Lubisz mnie? :)
    No dobrze, obowiązek spełniony :) Pozdrawiam Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń