piątek, 24 lipca 2015

ASK z Sarą i Leo!



No i mamy ASK :D Nie mogłam się go doczekać :D A teraz.. przechodzimy do rzeczy :D
A! No i nasze komentatorki się zbuntowały i zakazują wymijających odpowiedzi moi kochani :D
L-S: c-CO..?!
Hahahaha :D To będzie jeden z moich ulubionych ASK'ów :D

Pandziaa Ema pyta:

Może najpierw do Leo :D

1. Czy kochasz Sarę?
L: ..jesteśmy razem, więc to chyba logiczne, że tak -.- 
2. Jeśli tak to na ile procent? (Skala 0/10).
L: 11 :D
S: Aww! ;3 Jesteś kochany <daje mu buziaka w policzek>
L: Haha :D   
3. Czy współpracujesz z Charlene?
L: Co?! NIE! W życiu! Co ty obie myślisz o mnie?!
A: Bez nerwów stary, bo kremu na zmarszczki zabraknie <kładzie Leo rękę na ramieniu> ukradłem Idze tekst :D Hahaha :D Dobra, z czego taki bulwers?
S: Zobacz!
A: ..<zaciska pięści> jeszcze raz zadasz takie pytanie, a nie ręczę za siebie.    
4. Na ile procent lubisz Alvina? (Skala 0/10).
A: O, odkupiłaś swoje grzechy :D Leo, pełne pole do popisów :D  
L: Pff... 3.
Piiiip  
L: A to co za ustrojstwo?!
I: A to mój niezawodny wykrywacz kłamstw :D
A: Ale ja go odwiedziłem z kijem baesbolowym! Jak to możliwe że to dziadostwo działa?!   
I: Po pierwsze.. co zrobiłeś?! Osz ty, masz szlaban na... nie wiem na co ale coś wymyślę! ZAMKNĘ CIĘ W PIWNICY ALBO DO LATAWCA PRZYCZEPIĘ! Po drugie, był w naprawie gryzoniu wredny! Po trzecie, teraz ma zamontowany alarm. Więc go nie ruszycie!
A: ..-.-
I: A teraz Leo, w tej chwili odpowiadaj grzecznie na pytanie mojej komentatorki i kochanej czytelniczki!
L: ..10. 
I: No.
O: To się nazywa podporządkować sobie chłopaków :D Pantoflarze, boidudki :D Takie małej dziewczynki niegroźnej się bać :D
A: Wiesz.. tak, boję się jej jak stoi nade mną z patelnią! Bo jest nieobliczalna! A tak normalnie, to nie boję się jej :D
I-O: Mhm... :D  
5. Co zrobiłbyś dla Sary?
L: Wszystko :) 
6. Na ile procent lubisz Brittany? (Skala 0/10)
L: Hm.. tak 7 :D
S-B: Pff! 
L: Al..
S-B: Cicho ty siedź teraz!   
7. Jakie jest zdrobnienie Twojego imienia?
L: Chciałabyś wiedzieć! 
8. Jakie jest najgorsze zdrobnienie Twojego imienia?
L: Pf... 
I: Łamiesz zasady!
L: ..-.- 
I: Mów.
L: To chyba mój ASK więc wypad mi stąd :D
I: To mój blog i zaraz ty możesz zrobić stąd wypad. 
L: Już siedzę cicho.. ech... kiedyś wam powiem! :D A w dodatku.. moje imię jest tak cudowne, że nie ma złego zdrobnienia :D        
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
L: Żółty :D 
10. Ile masz lat?
L: Tyle co Alvin XD
11. Czy opiszesz swój wygląd?
L: Najprzystojniejszy wiewiór świata :D
A: Chyba śnisz! To ja jestem NAJPRZYSTOJNIEJSZY!
B-S: Na pewno obaj jesteście najskromniejsi! :D   
12. Czy mówisz jakimś specjalnym przezwiskiem do Sary?
L: Hm.. e.. chyba nie XD Muszę coś wymyślić...  
13. Czy chodzisz z Sarą? Jeśli nie, chciałbyś?
L: My jesteśmy razem -.- 
14. Jakie jest Twoje ulubione jedzenie?
A-L: Naczosy! I nie wiemy jak się to pisze! :D Z sosem salsa :D 
15. Czy chciałbyś lepiej poznać Dave'a?
L: Jasne :D
A: Musisz coś wiedzieć.. nadopiekuńczość to jego drugie imię -.-
T: A ja myślałem, że Dave nie ma drugiego imienia o.O
A: ..-.-    
16. Czy chciałbyś mieć dzieci z Sarą?
L: ...-.- my mamy dopiero 14 lat kobieto! 
17. Jeżeli tak jakbyś je nazwał?
L: ..Sylwek i Malwina, wiesz? -.- 
18. Jak nazywa się Twój najlepszy kumpel?
A-L: Alvin :D 
19. Co chciałbyś zrobić z Wykrywaczem Kłamstw?
L: Potraktować kijem baesbolowym. 
I: Ek-chem.
20. Lubisz Igę? Jeśli tak dlaczego?
L: Oczywiście że tak! Jest kochana, miła, wyluzowana, zabawna.. wymieniać można bez końca! Iga jest najlepsza :) To moja najlepsza przyjaciółka :D
A: Hola hola! Iga to MOJA przyjaciółka!
L: Spadaj na drzewo leszczu.
A: Odwal się młotku. 
L-A: ...hahahahaha :D    
21. Opisz co najbardziej podoba Ci się w Sarze. (Długą odpowiedź proszę!).
L: Najbardziej podoba mi się w niej.. wszystko no! >.<
22. Opisz co najbardziej nie podoba Ci się w Sarze. (Długą odpowiedź proszę!).
L: To, jak długo potrafi siedzieć w łazience albo na zakupach -.-
 A: Każda laska tak ma.. to chyba jakieś genetyczne!
I-B-S: Coś się nie podoba?!
L-A: ..nie, nic.. :D   
23. Czy chciałbyś dołączyć do Wiewiórek?
 L: Się zobaczy ;)
24. Lubisz ASK'i?
L: Jasne :D 
25. Chciałbyć pocałować Sarę w usta?
L: Wiesz.. nawet bardzo! Sara!!
S: Siedzę obok ciebie pacanie -.-
L: A no tak.. to dobrze :D <delikatnie całuje Sarę w usta>
S: ..heh.. <wtula się w Leo>
B: Awww! ;3 Alvin, ty to w ogóle romantyczny nie jesteś!     
A: ..-.-
26. Chciałbyś zatańczyć z Sarą?
L: Dzięki za pomysł! Potem potańczymy, c'nie Sara? 
S: Jasne :) 
27. Potrafisz robić szpagat?
L: Pracuję nad tym! :D
A: To będzie wyglądać epicko :D
L: Pf! Zazdrościsz! :D
A: Czego? <robi szpagat bez problemu i wstaje z cwaniackim uśmiechem>
L: ..-.-
28. Czy całowałeś się z Sarą?
L: Jakieś... 2 pytania temu? :D 
29. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
L-A: Let me entertain you! 
30. Śpiewasz jakąś piosenkę z Sarą? Jeśli tak, jaką? Jeśli nie, chciałbyś?
L: Podśpierwujemy sobie "You gotta be me" z Teen Beach 2 :D 
B: To the best film ever! I pierwsza część też!
S: No wiem!   
31. Czy według Ciebie Eleonora i Teodor pasują do siebie?
L: I to jak, iedługo będą razem o ile już nie są :D
E-T: Jesteśmy -.-  
32. Komu mógłbyś powiedzieć wszystkie tajemnice?
L: Alvinowi i Sarze :)
33. Opowiedz o swojej rodzinie. Czy masz rodziców, ciocie, wujków itd.?
L: ...sytuacja kryzysowa. Odmawiam. Nie. 
S: Spokojnie Leo.. <przytula swojego chłopaka>  
34. Czy gdyby Brittany zaginęła pomógłbyś Alvinowi jej szukać?
L: Jż pomagałem więc zrobiłbym to po raz kolejny XD
35. Wolałbyś mieszkać w cywilizacji czy na wyspie?
L: ...nie wiem... 
36. Żal Ci Alvina za to co powiedział Brittany?
L: Cham i prostak z niego.. 
A: Oj wiem, już mi wybaczyła!
L: Wiem, wiem! :D   
37. Jak myślisz, co robi teraz Brittany?
L: Siedzi z Sarą i po raz 10 oglądają Teen Beach Movie a potem Teen Beach 2 i tak w kółko XD 
38. Pocałujesz i przytulisz Sarę? Prooooszę :3
L: Już to robiłem :D A teraz one obie tam śpiewają i tańczą
39. Podobały się pytania?
L: Jasne, dziękuję :)  
40. Lubisz mnie?
L: Jasne! :D

A teraz czas na Sarę :3

1. Czy kochasz Leo?
S: Oczywiście :) 
2. Jeśli tak to na ile procent? (Skala 0/10).
S: Hm.. to chyba moja prywatna sprawa.. :) 
3. Czy współpracujesz z Charlene?
S: Chyba cię pogięło.  
4. Na ile procent lubisz Brittany? (Skala 0/10).
S: Na 15 :D
B: Hehe :D I like you to :D 
S: Perfect english :D 
B: I know :D  
5. Co zrobiłabyś dla Leo?
S: Wszystko :)
6. Na ile procent lubisz Alvina? (Skala 0/10)
S: Hm..
A: Co się zastanawiasz? 50! :D
S: Em.. tak na 8, bo mnie wkurzasz :D 
A: ..-.-
B: Hahahahahahaha! :D    
7. Jakie jest zdrobnienie Twojego imienia?
S: Jakie chcesz ;3
B: Saruś :3
S: Britty ;3
A: Prawa autorskie!
B-S: Wypchaj się! :D    
8. Jakie jest najgorsze zdrobnienie Twojego imienia?
S: Eee... jakie chcesz XD
B-S: Hahaha :D  
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
S: Pomarańczowy :) 
10. Ile masz lat?
S: Tyle co Britt, 14 :D 
11. Czy opiszesz swój wygląd?
S: Nie chce mi się..
L: To najpiękniejsza dziewczyna na świecie!
A: Ek-chem.. em.. Leoś.. chyba DRUGA najpiękniejsza, bo Britty jest na pierwszym miejscu.
L: Em.. Alvi.. nie, Britt to DRUGA, bo pierwsze miejsce ma Sara..
A: Britty!
L: Sara!
B-S: Koniec!      
12. Czy mówisz jakimś specjalnym przezwiskiem do Leo ?
S: Czasem mówię do iego Leoś, misiaczku, kotku, co jest dziwne jak jesteśmy wiewiórkami ale OK XD
13. Czy chodzisz z Leo? Jeśli nie, chciałabyś?
L-S: Jesteśmy parą od 3 lat -.- 
14. Jakie jest Twoje ulubione jedzenie?
S: Owocki ^.^
15. Czy chciałabyś lepiej poznać Dave'a?
S: Jasne :) 
B: Dobry wybór :)  
16. Czy chciałabyś mieć dzieci z Leo?
S: ...ja mam dopiero 14 lat!
17. Jeżeli tak jakbyś je nazwała?
S: Ech.. Emily i Brady :) 
18. Jak nazywa się Twoja najlepsza kumpela?
S: Britt, a jak inaczej :D 
19. Co chciałabyś zrobić z Wykrywaczem Kłamstw?
S: Ja nie kłamię, to nie piszczy i nie denerwuje :D Ja nie kłamca, jak... <patrzy na Leo i Alvina> ...co poniektórzy:D 
A-L: ...-.-"
S-B: Hahahaha :D  
20. Lubisz Igę? Jeśli tak dlaczego?
S: Oczywiście! Iga jest cudowna :)
A: Polemizowałbym..
B: A wiesz co to znaczy?
A: Oczywiście!
B: To idiota z ciebie!
A: ..-.-     
21. Opisz co najbardziej podoba Ci się w Leo. (Długą odpowiedź proszę!).
S: Prawie wszystko, nie chce mi się rozwijać XD
22. Opisz co najbardziej nie podoba Ci się w Leo. (Długą odpowiedź proszę!).
S: To, że jest taki uparty i dość często nic nie kuma.. 
 B: Bo o facet..
S: Tia..
A-L: Ey!
B-S: Kup se klej! :D
A-L: Nie dzięki, mamy kleje, a po co nam? XD
B-S: ..faceci -.-    
23. Czy chciałabyś dołączyć do Wiewióretek?
S: Nie zastanawiałam się nad tym.. 
24. Lubisz ASK'i?
S: No jasne! :)  
25. Chciałabyś pocałować Leo w usta?
S: Może.. :D
26. Chciałabyś zatańczyć z Leo?
S: Później :D
27. Potrafisz robić szpagat?
S: Jasne! <robi szpagat>
B: Przybij piątkę tam na dole! <robi szpagat i przybijają piątkę>
B-S: Hahaha :D  
28. Czy całowałaś się z Leo?
S: No jasne <rumieni się>
29. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
S: Aktualnie? WSZYSTKIE Rossa Lyncha!
B: Kocham go!
S: Ja też!
A-L; No dzięki -.-    
30. Śpiewasz jakąś piosenkę z Leo? Jeśli tak, jaką? Jeśli nie, chciałabyś?
S: Teraz nie XD 
31. Czy według Ciebie Eleonora i Teodor pasują do siebie?
S: Oczywiście :) S a tacy słodcy ;3
32. Komu mogłabyś powiedzieć wszystkie tajemnice?
S: Britt :) 
L: A ja?!
S-B: A ty to facet! 
L: ..-.-   
33. Opowiedz o swojej rodzinie. Czy masz rodziców, ciocie, wujków itd.?
S: ...
L: Ćśś.. spokojnie Sara, jak nie chcesz to nic nie mów..
S: <pociąga nosem i wtula się w Leo> zabrali mnie od wszystkich jak miałam 4 lata... od tamtej pory nie miałam kontaktu z nikim z rodziny..   
34. Czy gdyby Alvin zaginął pomogłabyś Brittany go szukać?
S: No jasne! Ale najpierw byśmy się spokojem nacieszyły :D
B: Dokładnie :D
A: No dzięki -.-   
35. Wolałabyś mieszkać w cywilizacji czy na wyspie?
S: Nie wiem.. 
36. Żal Ci Brittany za to co powiedział jej Alvin?
S: Bardzo... Alvin ty to jednak świnia jesteś. 
A: ..-.- 
37. Jak myślisz, co robi teraz Brittany?
S: Siedzi obok mnie :D
B: To ja :D 
38. Pocałujesz i przytulisz Leo? Prooooszę :3
S: Pff... <przytula Leo i całuje go w policzek>
L: Ey, ale to tu! <pokazuje usta>
S: Chciałbyś!
L: No :D    
39. Podobały się pytania?
S: Oczywiście, dziękuje :) 
40. Lubisz mnie?
S: Oczywiście :) 

Kasia Tasia chciałaby wiedzieć:

1. Mieliście jakąś wstydliwą sytuację? Piszcie prawde jaką :3
S-L: Eee.. nie mieliśmy :D
Piiiip
S-L: ..-.- ee.. no bo.. ee.. następne. 
I: E-e-e! Zasady! 
L: A co ty teraz się tak zasad czepiasz?
I: Bo tak. Mówić!
S: Dobra już, dobra.. jak mieliśmy się pocałować, tylko w takiej... dziwnej pozycji, to znaczy jak Leo leżał nade mną na łóżku to weszli Teo i Ella..
A: SERIO?! Hahahahahahaha! 
L: Zazdrościsz, co? A powiedzieć co ty i Britt mieliście? Z tego to całą książkę można napisać!
A: Dobra, siedź już cicho!    
2. Jak nazwiecie swoje dzieci? :D
S-L: Pisaliśmy już :D
A-B: Czyli będziecie mieć dzieci? :D
 S-L: Zazdro?
A-B: Pozdro :D
S-L: XD
3. Macie jakieś dziwne fobie?
S-L: Chyba nie... 
4. Co byście zrobili widząc siebie w przyszłości ,,śpiących''razem?:D
S-L: COOOO?! 
A-B: Hahahahahaha :D
5. Jak często sie całujecie?
L: Często :D 
6. Całujecie sie w usta? Z języczkiem?XD^^
S-L: ..-.- wiesz co to tak zwana prywatność? -.-
7. Czy całujecie się gdzieś indziej niż tylko ze tak powiem twarz? Ze mną możecie być szczerzy! :D
S-L: .,patrzą na siebie> ..idź się leczyć kobieto! To my że tak powiemy : SYTUACJA KRYZYSOWA!
A: Czyli całujecie :D
L: Idź się lecz. My mamy dopiero 14 lat! 
8. Wasze największe marzenie?
S-L: Być zawsze razem :) <łapią się za ręce>
9. Ile już jesteście na tej wyspie?
S: Dłuugo.. około.. 10 lat?
L: Ja tu jestem całe zycie..  
10. Czy odkryliście coś na niej ciekawego?
S-L: Tutaj wszystko jest ciekawe :D
11. Co pomyśleliście o sb jak pierwszy raz sie zobaczyliście? ^.^ Poczuliście odrazu do siebie miętę?
S: Co pomyślałam? "Błagam, odwal się!" bo odrazu mnie denerwował :D
L: ..-.- a ja pomyślałem, że nareszcie nie będę sam, tylko szkoda że z taką wariatką :D
S-L; Hahaha :D  
12. Często się pocicie? ^^
S-L; Kobieto, na pewno jesteś zdrowa?! Tak, tak czesto że mamy wiadra zawsze przy sobie, wiesz?!
I: Hey, spokojnie, kakałka? :D
S-L: Tak. 
13. Z kim oprócz siebie dogadujecie się najlepiej? :3
S: Britt :) 
L: Alvin :D 
14. Czy chcecie wziąć ślub ze sobą? :D
 L: Może kiedyś :D
S: Zależy jak ten pan tu <wskazuje głową na Leo> mi się oświadczy :D
15.Opowiecie mi skąd się biorą dzieci? ^.^
S-L: ... aaaaaaaaaaaaaaa!
16. A chcielibyście mieć wnuki, a moze prawnuki? :D
S-L: Może :D
17. Zakochaliście się kiedyś w jakieś rzeczy/ roślinie lub w jakimś zwierzu hodowlanym lub domowym? :3

S: Leo kiedyś się zakochał w skale :D
L: To było dawno!
A: W skale? Hahahaha :D O stary :D  
18. Byliście już na 1 randce? Jak tak to gdzie i co robiliście? :D
S: ...Leo.. wiesz co sobie właśnie uświadomiłam?
L: Co skarbie?
S: Że zabierałeś mnie na randki ale nigdy formalnie i romantycznie nie zapytałes mnie o to, czy chcę by ć twoją dziewczyną. 
L: To chyba jasne, że tak?
S: Właśnie nie. Więc formalnie nie jesteśmy parą. 
L: ...
A-B: Uuu...       
19. Kiedy pierwszy raz się pocałowaliście? ^^
S: Kilka lat temu :) 
20. Czy śpicie razem (if you know what I mean...) ^^
S-L: NIE!
21. Często się kłócicie? Jak tak to o co? 

S: Często. Przez tego tu!
L: Kobieto... chcesz, masz! Chcesz zostać moją dziewczyną chodź dla mnie i tak już jesteś od 5 lat?
S:Hm.. Dla kogoś kto się TAK postarał o "ROMANTYCZNY" nastrój? NIGDY! A kłócimy się o wszystko co temu panu nie pasuje!
22. Ej.. Leo nosisz bokserki, a czy ty Sara nosisz stanik? :o

S-L: ...tak Kasia. Tak. 
23. Wasz najdziwniejszy sen? Napiszcie o nim :D
S-L: Mamy same dziwne sny :D
24. Macie czasem głupawkę? ^^
S-L: Czasem? Prawie zawsze!
25. Czy uważacie się za idealną/eg dziewczynę/chłopaka? :)
S: Nie ma ideałów, szczególnie wśród facetów.
L: Wzajemnie.  
26. Chcielibyście sie zamienić ciałami?
S-L: NIE!
27. Jak zamiana ciałami to między wami czy z kimś innym? Z kim?
S-L: <czytaj powyzszą odpowiedź> 
28. Jaki macie kolorek oczu? ^.^
S: Brązowe :)
L: Ja też :D 
29. Opiszcie wasz idealny miesiąc miodowy ^.^ (długą odpowiedź proszę! :D )
S: Jak narazie, to my nawet RAZEM nie jesteśmy i jak widać, to jest bardzo wygodne dla Pana Wiecznie Mam Czas i Nikomu To Nie Potrzebne Bo Przecież Jemu Się Wydaje Że Jak Się Całujemy i Chodzimy Na Randki To Nie Musi Dbać O Takie Szczegóły!
I: Trochę długie nazwisko..


Teraz kilka pytanek do Leo'śa

30. Czy byłbyś zazdrosny jakby Brit i Sara były w sobie zakochane? +
L: ...brr.. kobieto, lecz się... oczywiście że tak, ale to nie możliwe -.- 
31. Za co kochasz Sare? ( wiem, że ją kochasz ^.^)
L: Za to, że jest cudowną, upartą i bezpośrednią sobą. 
32. Czy mógłbyś codziennie przez rok przynosić Sarze różę? ^.^
L: Jasne :) 
33. Umiesz ją udobruchać?
A: RUCHAĆ?! KO...tam jest UDOBruchać..
B: Zboczeniec! <wali Alvina w głowę>
A: Auć!
B: Oj przepraszam skarbie.. <robi minę niewiniątka> .. miało być mocniej :D
A: ..-.-
L: Hahah :D Tak, umiem :D Tak myślę :D
S: To nie myśl, bo ci to nie wychodzi.        
34. Jak bardzo ją kochasz i jak bardzo ci się podoba w skali 1-100%? ^.^
L: 256%. 

Teraz do Sary :))

35. Za co kochasz Leo? ( wiem, że go kochasz ^^)
S: Za to, jaki jest.. i za to, że jest.. 
36. Co byś zrobiła widząc ze Leo i Alvin są w sb zakochani? ^^ ;d
S: Eee.. właśnie to sobie wyobraziłam... hahahahaha! :D
B: Hahahaha :D Alvin, foch!
A: CO?! Za co?!
B: Ty już wiesz za co!
A: ..i weź tu nadąż za tą dziewczyną! Skarbie.. 
B: Szzz!     
37. Jak bardzo kochasz Leo i jak bardzo ci się podoba w skali 1-100%? ^.^
S: Nie umiem tego upiąć w skali :) 
38. Czy lubisz się wtulać w Leo i czy czujesz się przy nim bezpieczna? *o*
S: Uwielbiam.. 
39. Najmilsze wspomnienie związane z Leo? c:
S: Pierwszy pocałunek.. :) 
40. Podobały sie pytanka, lubicie mnie? :D :3
S-L: Podobały podobały, bardzo lubimy :D

Shadow1 jest ciekawa:

 1. Jakie macie wspólne zainteresowania ? ( co najmniej 5 )
S: Dam pełne pole do popisu Panu Wszystko Wiem Lepiej!
L: Eee.. n-no.. to... taniec.. śpiew.. pływanie... spacery... ee... rozmowy..?
 S: Toś się dopiero wysilił!
 L: ...-.-
2. Talenty ? ( co najmniej 5 )

S: Taniec, śpiew, no i talent tego Pana to opanowane do perfekcji zawodzenie i udawanie że nie wie o co chodzi!
L: ..-.-
3. Co pomyślałeś kiedy pierwszy raz ujrzałeś Sarę ?

L: Pisałem ju na górze xD
S: Bo coś mu się stanie jak powtórzy!
L: Dobra, pom..
S: Teraz to siedź cicho!  
4. Co ci się w niej najbardziej podoba z cech ( co najmniej 3 )

L: Szczerość, bezpośredniość, i to że jest utalentowana :) 
S: A jakbym nie była to bym ci sie nie podob
ała, co?1
L: Ech... 
S: Nie wzdychaj mi tu!  
5. Co ci się w niej najbardziej podoba z talentów ( co najmniej 3 )

L: Taniec, śpiew i.. 
S: Powtarzasz się.
L: ..-.- 
6. Co ci się w niej najbardziej podoba z walorów , chodzi mi o ciało :) ( co najmniej 3 )

L: Oczy, figura i ZAMKNIĘTE usta!
S: Pf! Hipokryta patrzący tylko na ładne oczy i wygląd!
L: Kobieto, ogarnij się! 
7. Jesteś bi czy hetero ?


L: Oczywiście że hetero -.-
8. Masz coś do homoseksualistów?

L: Eee.. trochę to dziwne ale chyba nie XD
9. Czy zatrzymałeś kiedyś wzrok na jakimś facecie ?

L: Ta, już XD Oczywiście że nie!
10.Czy dostrzegasz fizyczne atuty Szymka , Alvie'go i Teosia ?

L: NIE! O czym ty myślisz?! ... chociaż.. nie chcę wiedzieć.. 
11.Jakiego zaklęcia w Hogwarcie chciałbyś się najpierw nauczyć ? 

L: Pojęcia bladego nie mam :D bo chyba zaklęcia na to, żeby kobieta była mniej czepliwa o szczegóły to nie ma!
S: Jak coś ci się nie podoba, to nie musisz mnie o nic pytać!
L: To cudownie!
B: Hola hola.. 
A: Przemyślcie to!
S-L: Nie ma nad czym myśleć!    
12.Czy używałbyś różdżki tylko do zaklęć w czasie lekcji , czy do celów bardziej osobistych ?

L: Nie zastanawiałem się nad tym :D
13. Jesteś prawiczkiem ? :p

L: ..nie, nie jestem, wiesz?
Piiip
L: <sarkastycznie klaszcze w stronę urządzenia>  
14. Czy planowałeś już rozdziewiczyć Sarę ?

L: NIE! OGARNIJ SIĘ KOBIETO!
15. Na co najbardziej zwracasz uwagę , na cechy fizyczne , czy niefizyczne ?

L: ..niefizyczne -.- liczy się wnętrze -.- 
A: Ale które? :D
L: Nie to, o którym myślisz. 
A: A skąd wiesz, o którym myślę? ;D
L: Za dobrze cię znam. 
 

Teraz Sarusia Lalusia kochająca Leosia Dziewusia :)

16. Jesteś bi , czy hetero ?

S: Hetero.
17. Dostrzegasz fizyczne walory Britt , Eli i Żan ?

S; Oczywiście. 
Piiip
S: No brawo! 
18. Na co bardziej zwracasz uwagę na cechy fizyczne , czy niefizyczne ?

S: Na osobowość.
19. Jesteś dziewicą?

S: Nie, wiesz?
Piip
S: Jak to jeszcze raz zapiszczy to to rozwale!
I: Sara, spokojnie bo mi klawiaturę rozwalisz! Spokojnie, nie warto!
S: <wtula się w Igę> wiem.. przepraszam.. ja tylko..
I: Wiem kochana, wiem...     
20. Czy gadaliście z Leo na temat TYCH SPRAW ?

S: Nie i nie mam zamiaru!
21. Co myślisz na temat Hogwartu ? Boisz się przydziału ? 

S: Mam nadzieję, że wyląduję tam gdzie dziewczyny.. 
B: Na pewno ta będzie! :)
Ż: Miejmy taką nadzieję :D 
22. Co sądzisz o perspektywie Alvina z różdżką ?

S: To będzie.. 
B: Straszne.. 
S: I zabawne..
B-S: Na raz.. ale najbardziej straszne.. :D
A: ..-.-   
23. Co sądzisz o homoseksualistach ?

S: A niech robią co chcą!
24. Na jakim etapie pieszczot jesteście ?

S: ŻADNYM!
25. Co wiesz o współżyciu ? Wiedza w teorii , czy w praktyce ?

S: Jeszcze jedno takie pytanie a laptop Igi nie wytrzyma...
26. Jaki masz rozmiar stanika ?

S: Fajny.
27.A bluzki ?

S: Mały. 
28. A spodni ?

S: Wolę spódnice.
29. Czy podoba ci się ten Ask ?

S: Tia.. fajny jest.. :)
30. Masz ochotę na kakao ?

S: I na smutny i kocyk :( 
B: Moja mała.. chodź na ten film.. <obejmuje Sarę ramieniem i wychodzą>



Ech... mimo wszystko, wyszło zabawnie :D I przepraszam za opóźnienie.. ale wiecie, wakacje i te sprawy :D A rozdział, będzie dzisiaj albo jutro :) W każdym razie - podczas tego weekendu! :D A teraz, czekam na opinie :D

66 komentarzy:

  1. ASK fajny.Przepraszam , że nie napisałam.pytań ale mamy wakacje i ciągle ktoś przyjeżdża więc zajmuje się gośćmi.Nie mogę się doczekać rozdziału.Alvin z różdżką ? Na pewno nie używałby jej tylko na lekcjach. :-) Alvisiu , jak chcesz to możesz przypomnieć sobie niektóre zaklęcia bo dzisiaj Harry Potter i Więzień Azkabanu.Masz okazję na ćwiczenia , jeśli masz już różdżkę.Tylko jeśli będziesz miał taki zamiar to postaraj się niczego nie zniszczyć. ;-) :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Iga nic dodać nic ująć po prostu super czekam na rozdział (*_*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahhahaha ale się uśmiałam naprawdę :D Bombowy Ask , sorka Leluś , Seruś ( umyślny błąd :D ) ale gdyby nie było fajnych pytanek , nie byłoby fajnych odpowiedzi , a bez fajnych odpowiedzi , nie byłoby fajnego Ask-a , a bez fajnego Ask-a , Iga byłaby smutna :( . ( wcale wami nie manipuluje :) Jakby co :D ) I nie Leluś , nie potrzebuje iść się leczyć , bo mi to już nawet psychiatra nie pomoże :D ( Tiaaa.... niech on najpierw sobie pomoże , a później innymi się zajmuje :D )
    "You gotta be me" z Teen Beach 2 - Seruś , Bretuś - piona też go ubóstwiam . I Love it :*
    Co do odpowiedzi n moje pytanie - Wstydźcie się 14 lat i już po.......... XD . No nieźle :D
    Nieeeee....... zapomniałam , że dziś piątek i Harry Potter mi przepadł :( Trudno i tak wolę 4 :D
    Dobra kończę ten chaotyczny kometarz , bo pewnie i ta nikt nic nie szczai , skoro ja ledwo się łapie co pisze :) Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnny życzę i mam małą sugestię , nie , nie martw się to nic strasznego :) Skoro ty już masz taką wprawę w pocieszaniu tych - Naszych Małych Gryzoni , Które Uważają , Że Po Jednym Groźnym Wrrrrrrrr...... Się Przestraszysz I Dasz Im Komputer - to może idź w przyszłości na psychologa hmmmm....... :) Przydałabyś się , bo jak to Leluś stwierdził jest nam potrzebny i to pilnie ( Nam , czyli komentatorom ) :)
    Doooooobra bo miała to być malutka sugestia , a się rozpisałam ..... UHHHHH... znowu to samo , nie wiem już dlaczego jeszcze nie skończyłam .
    AAAAAAAAAaaaaaaaaaa znowu to robię i plotę bez sensu Grrrrrrrr...... :/
    Weenny i miłych wakacji życzę , Boże jak to szybko zleciało , niedawno koniec roku , a teraz już się zbliża Sierpień ...... Kończę bo mi odbija
    Weeeeeeny ( po raz któryś tam :D )

    OdpowiedzUsuń
  4. Było nieźle! Wiedziałam że mi napiszą że jestm chora żebym sie ogarnela itd.. XD Ale nie martwcie sie dla Alvina naszykowałam już fajnie psychiczne pytanka :D
    Dobra to tak.. nwm czy sie pogodziliście czy nie, ale chyba was troche skłociliścmy.. ;d Leoś bądź romantyczniejszy! Bo Sare stracisz >< Sara już nie wytrzymałą pod koniec.. XD kropki nienawiście wszedzie.. :D Ciekawe jaki to rozmiar ,, fajny. '' XD Ten ask wymiata mówię ci! A na ask Al'a to my się ze Shadow przygotujemy c'nie? :D Alvin ty zboczeńcu.. >< czy każdy czyta ruchać zamiast UDobruchać?? XD Ale oczy to mnie troche bolą od czytania wypowiedzi Leo'sia >< ale dały rade :D Tak wgl Leo to ja i tak sie dowiem jak jest zdrobnienie twojego imienia B| Al'a się dowiedziałyśmy to twoje też się dowiemy B|
    No dobra koniec chyba :D
    Więc wenki Iguś ;* :D
    ps. kiedy mam wybierać czyj ma być ask? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: Pf... każdy tak to przeczyta!
      I: Mhm.. zboczeniec. A wybrać możesz w każdej chwili od dzisiaj, a ja wstawię zapowiedź :)

      Usuń
    2. Iga, a jak myślisz z kim ja zechce ask'a? :D
      Yhm, jasne Al ^^ Tak wgl to znasz zdrobnienie imienia Leo'sia? :D

      Usuń
    3. Ja? Ależ naturalnie, ja wiem wszystko :D

      Usuń
    4. Hahahahha oj Alleś i to niby ja mam skojarzenia hmmmm..... :)
      Kasiu no jasne , że się przygotujemy , ale musimy wyprać na jakie tematy będziemy mu pytania zadawać np: szkoła , Britt , zaklęcia , Charlene , dzieciństwo itp.
      Masz jakieś pomysły ? Lpiej zacząć juz od dziś :D

      Usuń
    5. Aaaaaa..... zapomniałam dodać , mam do cb Leo pytanie , skoro nie podasz nam zdrobnienia swojego imienia to mogę do cb mówić Leluś ?

      Usuń
    6. Iga wie wszystko hah :D Wiesz? Powiedz ^^Ja tam troche dam psychicznych/nienormalnych rzecz jasna ^^ i może jakieś żeby go podenerwować? :D jakby Iga dała może możliwość więcej pytań, aby móc zadać Al'owi taki wyjątek :D Co ty na to? :D

      Usuń
    7. leluś zrobimy sb dzidzie? B| ( tekst z epoki lodowcowej XD ) dobra chyba mi odwalać zaczyna hah :D

      Usuń
    8. L: ..scerd of you! >.<

      Usuń
    9. haha XD nie masz czego buhahah ^^

      Usuń
  5. No pacz , nie tylko obie :p Hah....
    Hmmm..... żeby go podenerwować , to może coś osobistego , nawiązującego do Britt , Charlene i Lindsay , rzeczy takich jak różdżka itp. Oj już widzę te jego rumieńce ze złości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do większości pytanek to dobry pomysł , ale ja mam coś takiego , że jak chce fajne pytanka to pewnie będzie ich mało , chociaż spróbuje ;D

      Usuń
    2. spróbować nie zaszkodzi! :D No spoko możemy spróbować i takich pytanek już my razem może coś powymyślamy hah :D My to lubimy jak Al sie denerwuje ^.^

      Usuń
    3. Al' a co ty na to? Włączysz się do konwersacji? :D Ino zdradzisz mi/nam zdrobnienie imienia Leo? ^^

      Usuń
    4. A: Boję się was... i nie zdradzę, solidarność męska!
      L: Dzieki stary! Ja te się ich boję. są straszne..
      I: Dziękuję :D
      A-L: A! A t-ty tu skąd?!
      I: Siedziałam tu cały czas głąby -.-

      Usuń
    5. haha głupki XD Jak nie ty to kto inny nam zdradzi. I czemu się nas boisz? :D My straszne? Skąd ^^ Leluś my cb jeszcze nawet nie zaczełysmy wkurzać, ale Al to już nas zna dobrze hah :D

      Usuń
    6. A: Aż za dobrze...
      L: Stary, czy ja mam się.. psychicznie wykonczyć przy nich?!
      A: Teraz wiesz co ja mam co chwilę, co nie? -.-
      L: Stary, tak mi przykro...
      I: Pff... Słaba psychika :D
      A: Sama spróbuj odpowiedzieć na te wszystkie pytania!
      I: Chciałbyś!
      A: Zobaczyć w jakim stanie jest później twoja psycha? TAK!
      L: I ja też!
      I: Wasze życzenie NIE zostanie spełnione :d Jestem zua :D

      Usuń
    7. Chłopaki zostawcie Ige my tylko was przeważnie lubimy tak wkurzać :D Al przyzwyczaiłeś się już do swojego zdrobnienia ? :D
      Iguś może kiedyś zrobimy im wspólny ask? W przyszłości XD Ich słaba psycha może nie wytrzymać ;d

      Usuń
  6. Więcej pytań? Hm.. A ie byście chciały? Nieograniczone czy ograniczone? Jak ograniczone to do ilu? :D Zdrobnienie.. hm.. kiedyś tam wam powiem jak mi Leluś podpadnie :D
    L: Nie jestem Leluś! >.< Jak jakieś dziecko!
    Huehuehue :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D Ja jeszcze nwm ale duużo XD jeszcze pomyślimy haha :D
      ooo Leluś też się fajnie denerwuje ^^ :D Shadow umie wymyslać fajne te te XD

      Usuń
  7. Hehe :D no, dobry pomysł :D a teraz was opuszczam Ale jadę na wesele :)
    A: Wow... Ale wyglądasz...
    L: Wręcz nieziemsko...
    T: Bosko...
    S: Cudownie...
    I: Heh.. Dziękuję :) *rumieni się*
    B: Wyglądasz idealnie! Dobrej zabawy :)
    I: Dziękuję :) dziewczyny, wy lrzejmujecie kontrole a chłopaki macie się ich słuchać! Ja wrócę nwm.. Koło 2 w nocy. Możecie siedizec ile tam chcecie , jedzenie w lodówce slodyczy trochę też jest... Jakby coś to dzwoncie :) będziecie grzeczni?
    *wszyscy* Tak! Już idź idź :)
    I: dobrze już dobrze... Papa ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omom ciekawe z kim ma wesele haha XD Tyle pochwał od chłopaków, zazdro.. >< Ale dobrej zabawy :) ;* Iga się o was martwi jak mamusia ;D :3

      Usuń
    2. Ach dziękuje Kasiu za komplement , a co do cb Leluś , to jakbyś zapomniał jesteś nadal dzieckiem , dużym bo dużym , ale nadal dzieckiem :)
      Co do Ask'u może by się zrobiło tak , że min . 20 , max - ile się chce ?
      Masz wesele ? kogo jeśli można wiedzieć ? Baw się dobrze i się nie upij :) Chociaż.......... a baluj , szalej nie pytaj co dalej ;)
      Kasiu , też sądze , że Leluś fajnie się denerwuje :) , ale wolę denerwować Allesia :) , tak to o tobie Al ;) , on tak słooooooooodko się rumieni :)

      Usuń
    3. Hahahahah z tym się zgodzę , w opowieści mają Dave'a , a u nas Igę :)

      Usuń
    4. Dziewczyny kochane, dajcie już chłopakom spokój, ich poziom szczęśliwości i tak spadł na łeb, na szyję nawet. Wiemy, że bardzo fajnie się wkurzają, ale jak to mówią, co za dużo, to nie zdrowo :-) ;-) Iguś, życzę Ci wspaniałego wesela, a pozostałym czytelniczkom miłego dnia i dobrego humoru :-) i czekam na kolejny ASK :-)

      Usuń
    5. nmz Shadow :D Max ile się chce podoba mi się ten pomysł :D Co raz wymyślasz nowe te te xd nieźle ja tak nie umiem! :D :p Też wole Al'a ale popatrz inaczej Lelusiowi będzie smutno jak go zostawimy :c Heh
      Pablo- Niby tak, ale wiesz, Iga ich uspokaja w miare, aż tak ciągle ich nie denerwujemy, ale jak jest okazja to trzeba ;D Takie już jesteśmy :p Dzięki tobie też tego życzę :) A jeśli mogę sie spytać, to czemu nie piszesz pytań? Tak o się tylko pytam. :p

      Usuń
    6. Wiesz może nie chce dokładać chłopakom , bo co jak co , ale kiedy my się za nich weźmiemy to nie ma zmiłuj , a Iga w końcu zbankrutuje przez ciągłe zakupy kakao :)
      Wiesz , że ja mam już ok. 10 pytań :D Nie do końca normalnych hahah ojjj...... Leluś ciesz się , że teraz będzie Ask Allesia , bo dostałam nowe pokłady weny :) , wczoraj wrociłam wypoczęta od koleżanki , więc.........

      Usuń
    7. Kasiu Tasiu, nie piszę pytań, bo nie umiem na razie wymyślić, a poza tym piszę rozdziały

      Usuń
    8. Pablo ok tylko spytałam rozumiem :)
      Shadow hah prawda my umiemy się uwziąść XD Może ma już zniżkę :D Hah Al lubi nienormalne pytania, też mam już trochę nienormalnych pytań :3 Nowe pokłady weny dostałaś hah :D

      Usuń
  8. B: Nie uwierzcie! Iga do mnie zadzwoniła skontrolować co się u nas dzieje... No a u nas impreza Ale cicho :D przeczytałam jej komentarze na głos i Ona mówi, że (w skrócie) nie zbankrutowala JESZCZE :D a, i Alvin Leo nie wkurzajcie się Ale... Przystawial się do niej "jakiś pijany jelob od którego jechało woda i się nie chciał odczepic! " chciała już iść usiąść a ten ja ciągle trzymał i chciał pocałować...w policzek oczywiście! Tata ja uratował..
    A-L: ...gdzie to wesele?! Ja już mu dam! Pijak pier..
    B: Spokojnie, już wszystko OK! Wyszła się przewietrzyć i go teraz unika! Jak chcesz to możesz do iej zadzwonić bo do 21:40 mówiła ze bedzie odbierać póki jest na dworzu a potem co pół godziny będzie można do iej dzwonić jakby co.
    A: To dawaj mi telefon! *wychodzi z telefonem*
    L: czekaj na mnie!
    T-S: i na nas! *wychodzą za Alvinem*
    B: Ech.. A jednak, można Jej pozazdroscici takich przyjaciół.. jezcze pewnie po Mata zadzwoniła a Mat sprowadzi całą ekipę XD ale nie ten Mateusz tylko brat Oli :) więc in weźmie Ile, ona Adama, on Karola a Karol Nate :D oj Iga jak za pół godziny zadzwoni to się zdziwi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna Iga, mam nadzieję, że wyjdzie z tego wesela cało...

      Usuń
    2. Oj ty moja bidaczko :( Było walnąć mu z kolanka skoro facet nie czai , że ,,nie'' to znaczy ,,nie'' !!!! Mam nadzieję że Alleś , Leluś , Tymeś i Tetuś się z nim rozprawili. Bo tak zrobiliście PRAWDA?!?!?!?!?!??!!? Znam ten ból kochana , tyle ,że u mnie to nie było na weselu , a dwa lata temu na sylwestrze u kuzynki :( Więcej faceta nie widziałam :)
      No , ale wieże , że sobie poradzisz :) Trzymam kciuki :D Kiedy już wstaniesz jutro i minie ci kacyk opowiesz o weselu ? Ilu było gości , jak przebiegało , jak wyglądała panna młoda i pan młody itp. pierdoły :) No co , nigdy nie byłam na weselu , mam prawo być ciekawa !!
      Co prawda to prawda Brettuś , można jej pozazdrościć takich przyjaciół :) A tak wgl. to kiedy wy macie urodziny , wiewiórki i Iga , bo ja mam słabą pamięć i nie pamiętam , czy wspominaliście nam wcześniej :/

      Usuń
    3. bidulka, trzeba było jep, jep biore rozbieg z półmetra i jep jep jep kolanami zkilometra! XD wyjep go aż do szwecji i jeszcze raz jep aż bursztyny w góre wyjepie.. XD A tak na poważnie XD to tak jak radzi Shadow trzeba było go kopnac taam gdzie go zaboli! :) no też zazdroszcze takich przyjaciół :)

      Usuń
  9. I: Witam moich państwa! Dobra, ogarnęłam się już z przeczytaniem komentarzy :D Britt, nie musiałaś pisać o tym uchlejusie -.-
    A: Dobrze że powiedziała! Jakbym tam tylko przyjechał... razem ze wszystkimi!
    I: Znaczy?
    A: Leo, Teo, Szymon, Karol, Adam i Mateusz! Odrazu by mu się odechciało i by zrozumiał słowo "NIE!"!
    I: Dobra, dobra już. Mogę opowiedzieć?
    A: Tia..
    I: No :D Ja też mam nadzieję, że więcej go nie zobaczę. Szkoda, że nie pojadę na poprawiny, ale cóż nie zostawię ich tu znowu samych na nie wiadomo ile.. Haha :D Jaki kacyk? Ja nie spożywam alkoholu przed 18, chyba że trochę Karmi od mamy ^.^ I mi z tym bardzo dobrze. A upić się mogłam pepsi, sokiem pomarańczowym i fantą :D Mnie do alkoholu nie ciągnie, nawet nie chciałam proponowanego łyka szampana od mamy :/ Oczywiście że ci opowiem, ja uwielbiam chodzić na wesela :D Gości było sporo, ale takich leni że masakra! Nie chciało im się tańczyć prawie wogóle! Masakra jakaś... ale fajnie było, wybawiłam się :) Piękny był dworek :) ALe jakbym miała wybierać, czy chciałabym jeszcze raz iść na to wesele czy to na którym byłam w zeszłym roku to wybrałabym to w zeszłym.. ale to może wina też tego, e tutaj nikogo prawie nie znałam i nie miałam z kim tańczyć tylko z bratem i rodzicami, a w zeszłym roku miałam Ninę (moja siostra cioteczna) i tańczyłyśmy razem całą noc, i ogólnie miałam tam dużo znajomych osób, dziadków, ciocie, wujków, no i dzieciaki - Tomka, Olę, Radka i takich tam jeszcze.. Panna młoda (ten rok :D) wyglądała bajecznie! Mam nawet z nią selfie :D miała zgrabną, białą suknię o kroju princessy ale nie taką bufiatą, i miała kokardę z tyłu. Włosy miała ślicznie spięte :D No a pan młody tez niczego sobie, ale założył GRANATOWY garnitur -.- tia.. i ogólnie, bylo fajnie, fajna zabawa, dobre jedzenie.. posiedzieliśmy do 2 w nocy i wychodziliśmy, bo ta orkiestra to wogóle rytmu nie miała =! Tylko takie łubudubu łubudubu! Masakra. Ale perkusista dawał radę.. taki.. mrrr, do schrupania był! :D
    A: A powiedz jak ty byłaś ubrana!
    B: I umalowana!
    I: Ech.. nie obchodzi to nikogo!
    A-B: Powiedz.
    I: ..-.- ech.. biało czarna sukienka na ramiączka układające się na krzyż na odkrytych plecach sięgająca do połowy uda, śliczne i zgrabne malinowe sandałki i do tego niebieska torebka z ćwiekami, naszyjnik z niebieskimi dodatkami.. uczesana byłam w koronę, mama mnie czesała :D Paznokcie mam nadal czerwone, u nóg jeszcze dodatkowo w cieliste kropeczki, oczywiście lakierem zrobione :D A umalowana byłam... aż sama się sobie podobałam! Mama mnie malowała na szczęście :D taki dziewczęcy makijaż delikatny.. ale kryjący :D I miałam cudne doczepiane, długie, gęste rzęsy! :D
    A-L-B-S: I wyglądałaś prześlicznie!
    I: Ta, ta, mogło być :D Do domu wróciliśmy około 3.. na szczęście oni już spali, więc się nie denerwowałam :D Ale zaraz zabieramy się za sprzątanie..
    A-L: ..hehe... *śmieją się nerwowo* my nic nie zrobiliśmy!
    piiiiip
    I: Mhm... :D urodziny? Ja to mam 17 lutego, a wiewiórki.. Alvin i Leo mają tego samego dnia -- 8 sierpnia :) Britt i Sara mają tego samego dnia ale nie miesiąca - Britt 23 kwietnia, Sara 23 maja :) Żanetka ma14 października, Szymek - 5 listopada :) Teoś - 12 grudnia, a Ella 18 marca :)
    A--B-L-S-Ż-Sz-T-E: Woow... i ty to wszystko pamiętasz?!
    I: No jasne! I jeszcze wiele innych dat urodzin :D
    *wszyscy* ..wow.. pozdro XD
    I: Hahaha :D jeszcze jakieś pytania odnośnie wesela? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleśmy się rozpisali... XD

      Usuń
    2. Raczej nie , dowiedziałam się czego chciałam , a te daty to sobie gdzieś zapisze i może wyprawimy im urodziny na blogu ? Taki dodatek :D

      Usuń
    3. też mam w listopadzie urodzinki B| XD dobra to wyobrażam sb strój panny młodej *o* ja byłam tylko na weselu takim skromnym i nie w kosciele,a na ślub taki wiesz większy to chyba dopiero jak moja 20 siostra sb kogoś znajdzie :D Na pewno ślicznie wyglądałaś. Malinowe sandałki, ta sukienka i torebka *o* moja wyobraźnia pokazuje, że fajne ale jak naprawde to nwm XD A ten perkusista to.. na mniej więcej ile lateg? jak wyglądał? haha XD A garniutur wiesz dobrze, że nie czerwony, albo coś takiego to by dopiero było ;d Ja nie mam pamięci do dat.. ale twoje postaram się zapamiętać ^^ zapisze sb o! :D Ja się upijam picolo a jak! B| dobra koniec chyba hah dzisiaj sb popiszemy wieczorkiem i mi poopowiadasz ^^

      Usuń
    4. Ja sobie już zapisałam i chłopaki mogą być pewni , że złoże im życzenia XD Ooooo..... to ty masz 20 sióstr , hahahah dobra wiem o co ci chodzi , że 20 lat , jo ? :D
      Co do garnituru , to czemu nie czerwony ? *o* Wyglądałby tak oryginalnie :D A co do upicia , to nie chodziło mi , że alkoholem , tylko od dobrej zabawy też głowa boli :D Ja też pije tylko Karmi :D Raz spróbowałam Warki , taki tyci tyci łyczek i myślałam , że się porzygam bleeeeeeeeeeee...... XD Najlepiej upić się pepsi :D

      Usuń
    5. hah :D tam mam 20 sióstr ja barbi normalnie czy cos XD nie no 20 ma lateg :3 Niby orgianalnie, no ale wiesz, a jak nie wiesz to nie moja wina.. XD ja bez alkocholwego piłam XD nawet okey, choć ja nie lubie alkocholu, ale jak jakaś okazja jest to coś w stylu karmi można wypić :D

      Usuń
  10. Jak barbie , tiaaaa..... a co najdziwniejsze ja lubie czasami pooglądać z młodszą kuzynką jej bajki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja kiedyś z babcią oglądałam haah XD bajki są fajne! co ty chcesz B| :D

      Usuń
    2. Są fajne , ale jak czasami patrzę na ich wykonanie to nwm czy śmiać się czy płakać :D A o księżniczkach itp . to u niej non stop lecą , większość znam na pamięć :D

      Usuń
    3. też tak miewam, teraz to czasami robią takie bajki że brr.. >< hah księżniczki zawsze spoko :D też jak byłam mała oglądałam o księżniczkach, nie o barbi, ale o takich wiesz jakich.. XD

      Usuń
    4. No jasne , że wiem ale teraz czasem jak patrze , że są np syrenki , czy co i pływają w wodzie , potem wychodzą , wszystko suche , a woda kapie -_- Dobrze , że małe dzieci nie zwracają na to uwagi :)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. ale to są detale, w bajkach tak bywa. Dzieciom to nie przeszkadza, oni patrzą ogólnie na bajke co sie dzieje ;D Mnie to nie denerwuje ;3
      Iguś żyjesz? :D

      Usuń
    7. Oj wiem , wiem , że większość ludzi nie zwraca na to uwagi , ale jak to trafnie Leluś stwierdził - dziewczyny bywają czepliwe , jeśli chodzi o szczegóły :-D

      Usuń
  11. Co? A tak, tak.. *przeciera oczy i ziewa* mhm..
    A: Ta :D Wstała o 11, poszła do łazienki, sprawdziła interety i znowu poszła spać :D Mało teraz kontaktuje, pewnie znowu zaraz uśnie :D Ale cóż, jak poszła spać o 5 w nocy bo sprzątała... po nas... i jeszcze zmęczona po weselu.. cóż, nie będziemy jej budzić :D Znowu zaraz uśnie... o, już śpi XD

    OdpowiedzUsuń
  12. hejka wszystkim ;33 jak tam? Iga już wypoczełaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No hejka , hejka :33 , właśnie , jak tam iguś ? Przestałaś być zombie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Heyka :3 Tia...wypoczelam :D
    A: Jak można tyle spać?! Cała noc wczoraj, cały wczoraj dzień i dzisiaj do 11!
    Hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Iga potrafi hah :D XDpozatym jak tyle balowała to co sie dziwisz :D Ty też byś tyle spał ;p

      Usuń
    2. On ?!? On to by se spał i ze 3 dni pewnie :D Nieźle Iguś , przynajmniej nie będzie worów pod oczami :D

      Usuń
    3. Słuchaj mogłabyś mi powiedzieć kiedy tak mnie , więcej będzie zapowiedź Ask'a ? Bo ja w piątek do Warszawy jadę i tak niedziela/poniedziałek wracam :( A nwm czy będe mieć dostęp do neta .

      Usuń
    4. Będzie dzisiaj jeszcze niedługo jak dotre do domu XD :D

      Usuń
    5. a gdzie byłaś/ jesteś? :D

      Usuń
    6. Byłam u babci, u cioć, w sklepie, na ćwiczeniach, znowu w sklepie i dopiero co wróciłam z mamą od znajomych :D

      Usuń
    7. no , to niezły maraton miałaś :D

      Usuń
    8. Haha, powinnyście sobie tu czatownik założyć :-) :-)

      Usuń
  15. Hahah XD Uśmiałam się z tych odpowiedzi :D Pytałam czy nie współpracują z Charlene bo ASK z nią był ''Niepokojący'' xd Dopiero co wróciłam z wakacji i od razu weszłam na Bloga :D Cierpliwie czekam na rozdział i ja Was Wiewiórki też lubię ^^ Pozdrawiam Iguś i Bandę Wiewiórek :D

    OdpowiedzUsuń