piątek, 17 lipca 2015

Rozstrzygnięcie konkursu! (edit)



Nie mogłam się tego doczekać! :D Po pierwsze, dziękuję za wszystkie prace, były cudowne :) Tyle macie pomysłów, że głowa mała, gratuluję wszystkim co się odważyli wysłać i dziękuję za poświęcony na to czas! :) Wygrany rozdział ukaże się jeszcze dzisiaj, ale oczywiście jak to ja... muszę wstawić kilka moich korekt, wybaczcie xD Ale znacie mnie i wiecie jaka jestem! :D No, więc teraz to na co wszyscy czekamy :) To była na serio, bardzo trudna decyzja!

MIEJSCE 3

  A zajmuje je...  

TheBest JAWIKA oraz Pandziaa Ema

Gratuluję! :)
I przepraszam! Zakręciłam się i byłam jeszcze zmęczona wczoraj jak to pisałam o 23 xD I zapomniałam! >< Bardzo przepraszam...


MIEJSCE 2

Moja kochana..

KASIA TASIA! 

Kasiu, trochę było za krótkie i nie użyłaś żadnej piosenki.. ale praca świetna i możesz być pewna że wstawię ją do rozdziału już niebawem! :)

MIEJSCE  1!

Całkowicie zasłużenie uzyskuje je..

ALVITTANY!

Gratuluję! Twoja praca spełniała mój każdy wymóg :) Piosenka, długość, fabuła, pomysł - wszystko świetnie :) Ale jak już mówiłam.. ja to ja i muszę wnieść kilka poprawek ale czysto stylilstycznych, obiecuję! :) 
I teraz sprawy organizacyjne :) Jak mówiłam, zdobywczyni miejsca 3, powiedz mi jaka jest twoja ulubiona para, której poświęcę jeden rozdział (w miarę możliwości). Kasia, twój pomysł zostanie niebawem zrealizowany, a tym czasem - z kim będziesz chciała poprowadzić ASK? :D A Alvittany, kochana.. twój rozdział niedługo ukaże się na blogu ;) Oraz jeżeli zechcesz, to samo pytanie - z kim ASK? :D 
Oraz oczywiście, jak obiecywałam, kochane wy moje wystąpicie w moim opowiadanku, tylko krótką charakterystykę waszą poproszę albo postaci jaką chcecie umieścić w opowiadaniu :) Na wszelkie pytania chętnie odpowiem w komentarzach :) A tymczasem kończę tę wypowiedź optymistycznym akcentem...

JESZCZE RAZ SERDECZNIE GRATULUJĘ ORAZ WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ :)

4 komentarze:

  1. Co?!?! Ja 2 miejsce?? :ooo iiiiiiii....!!! Kuje, kuje <3 Nie spodziewałam się, że zajmę jakieś miejsce! Krótkie, własnie nie wiedziałam ile tego ma być :33 A nie miałam pomysłu na piosenkę, nie znam smutnych, ja znam prawie wszystkie skoczne, że tak powiem XD :D. Moja praca będzie w rozdziale <3 Yeey c: I ja będę w rozdziale! Ale super *o* Podniete mam.. :d XD Moją charakterystke napiszę później ci na gg lub w poczcie :) Gratuluję Alvittany 1 miejsca :D I tb Jawika za 3 miejsce ;D
    Nom.. to jeszcze raz dziękuję, i czekam, aż ukaże się rozdział ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zajęłam 1 miejsce ? Nie spodziewałam się.Myślałam , że wogóle nie zajmę żadnego.Gratuluję Tobie , Kasiu Tasiu , i Tobie Thebest JAWINKO.Jestem pewna , że napisałyście świetne prace.Naprawdę jestem szczęśliwa.Nie mogę usiedzieć na miejscu.Dziękuję.Bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do ASK-u to jak się zdecyduje to napisze.Postaram się szybko.

      Usuń
    2. Dzięki, zasłużyłaś fajne opowiadanko wymyśliłaś i napisałaś :) A Ask napisz koniecznie jakbyś mogła, bo fajnie by było jakby ktoś jeszcze napisal :)

      Usuń