niedziela, 5 lipca 2015

KONKURS!


Cześć kochani :* wiem, wiem... spodziewacie się rozdziału xD ale co się za niego zabieram z głową pełną pomysłów, nie wiem jak go ubrać w słowa ;c więc isze się powoli... a że jutro mam cały dzień wolny mam nadzieję, że uda mi się go w końcu napisać! A tym czasem.. ogłaszam konkurs, drugi w historii bloga ale nie liczmy tamtego, co? Teraz są wakacje, może macie trochę więcej czasu.. wiem, jak to jest napisać długi fanfick, więc nie o fanfick mi tu chodzi. Tylko, oto co ja piszę co tydzień.. tak, tak, część 16 The Chipmunk Adventure! Najlepszą oraz odpowiednią długościowo pracę oczywiście opublikuję z autorem :) Ale to nie wszystko.. oczywiście będą nagrody :D
Dla uczestnika z zajęciem trzeciego miejsca będzie dedykowany rozdział poświęcony swojej ulubionej parze ( powiecie jakiej tylko ;) )
Dla miejsca drugiego - wykorzystanie jego pomysłu w historii oraz ASK z dowolnie wybraną osobą oraz wykrywaczem kłamstw ;) możesz wybrać KAŻDEGO!
A najlpesze oczywiście dla miejsca pierwszego - opublikowanie pracy oraz ASK na tych samych zasadach co powyżej :)

Ale to nie wszystko! Dla trójki zwycięzców jeszcze nagroda specjalna - WYSTĄPIENIE W MOJEJ HISTORII! :)

Dla każdego uczestnika będzie oczywiście dedyk z podziękowaniem :) Mam nadzieję, że tym razem dostanę jakieś prace..

A teraz zasady:

1. Nie możecie nikogo uśmiercać.
2. Z tym rozdzielaniem par.. dobra, jakoś to potem naprawię, możecie.
3. Wyjście z wyspy? Hm.. niech się zastanowię.. nie.
4. Możecie przenieść mi Charlene, Lin i Alberta do Hogwardu ale nie przydzielać jeszcze do domów!
5. Prace przesyłamy na mojego blogowego maila : briitany.millersevile@spoko.pl
6. Zalecam zastosowane około 2 piosenek. 
7. Macie.. tydzień od opublikowania części 15.

 Jak tak myślicie "Ona zwariowała?! Tydzień?!" to się nie przerażajcie! Uwierzcie, tydzień to duuużo czasu szczególnie w wakacje! Wiecie, ja w roku szkolnym wyrabiam się w tydzień xD To nie musi być kilometrowy fanfick, tylko kontynuacja mojej historii ;) To co.. mam nadzieję, że ktoś tera zmi podeśle prace.. Bardzo mi na tym zależy.. więc.. podeśle ktoś? ;) Przyznawać się w komentarzach! :)

11 komentarzy:

  1. Ja napewno podeślę Jak napisze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dam rade wysle teraz jestem u babci i kradne wifi jak wroce pipiszem na gg :3 ps. Super pomysl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak coś dodałam to pod 15 rozdziałem ,,The Chimpunks Adventure'' ^^ Ale Ty wiesz :3 Pozdrowionka wszystkim ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej... A do kiedy można wysyłać prace? :3 bo dopiero wróciłam od babci i wiesz... To do kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do środy albo do czwartku , ale myślę że do czwartku :)

      Usuń
    2. A to okey, raczej do czwartku napisze ;D Tak wgl to jak mg spytać to ile masz prac przysłanych? :3

      Usuń
    3. Jak narazie jednavo ile się nie myle xD no i to od Pandzii pod rozdziałem ^^ :3

      Usuń
    4. o to jak dam to bede miała może 3 miejsce.. :D hah

      Usuń
    5. jak coś jutro wyśle :)

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać wyników ^^ Kasia Tasia życzę Ci powodzenia w pisaniu i dużo weny :3

    OdpowiedzUsuń