sobota, 16 kwietnia 2016

Rozdział 10



Siemka kochani <3 


*********************************************************************************

Wszystko wspaniale się układało. Codzienne koncerty emanowały energią, wywiady nie stanowiły problemu. Muzycy byli bardzo szczęśliwi widząc miliony rozradowanych fanów. Ale jednak i oni zaczęli odczuwać zmęczenie trasą, więc dobrze się składało że ten weekend jest wolny. Zatrzymali się w mieście ulokowanym nad morzem, na jakiś totalnym odludziu. Cały dzień rozbijali namioty, gdyż uparli się że nareszcie śpią poza autokarem. Wszystko było gotowe dopiero po zmroku, ale nie przeszkodziło to nastolatkom w pozostawieniu namiotów i ukoronowaniem upalnego dnia kąpielą w chłodnej wodzie. Zabawa była świetna, gdyż wszyscy śmiali się, relaksowali, chlapali i głośno, na prawdę głośno i szczerze śmiali. Po około godzinie, w wodzie zostali Alvin i Leo oraz Brittany i Sara. Szymon i Żaneta stwierdzili, że rozpal ognisko. Niedługo potem i oni opuścili wodę. 

BRITTANY

Leo i Alvin skierowali się do namiotu po gitary, a ja i Sara wzięłyśmy koce i jakieś przekąski podczas gdy Żaneta i Szymon pilnowali ogniska. Rozłożyłyśmy koce wokół źródła ciepła i na każdym pozostawiłyśmy paczkę pianek, orzeszków i po dwie butelki coli. Chłopaki usiedli na sąsiednich kocach trzymając swoje dwa ulubione instrumenty. Sara z uśmiechem ulokowała się obok swojego ukochanego, Żaneta usiała przy Alvinie i przybili piątki a ja wtuliłam się w Szymona. Upiekliśmy pianki i długo rozmawialiśmy, przy czym co jakiś czas zamienialiśmy słowa w muzykę na rytm gitar. Niebo było granatowo czarne ale rozświetlało je miliardy gwiazd oraz odbijający się w gładkiej tafli wody księżyc. 
- Dobra, dziewczynki, pokażemy chłopakom co to znaczy dobra piosenka? - zapytała z wyszczerzem przejmując od protestującego Alvina gitarę. 
- Innej opcji nie ma! - powiedziały równocześnie i na niemy znak równo zaczęłyśmy śpiewać. 

Nunca al pasear por la orilla en agosto
Hizo pensar que te fueras con otro
Ya no puedo más desde que te has ido 
Aunque no estés no te vas al olvido

Era una historia de amor
Pero ahora ya sólo siento el dolor

Dónde estarás
Cuál tu camino
Sin ti me siento un clandestino
Dónde yo vaya
Veo tu rostro
Es un eterno, eterno agosto
Eterno, eterno agosto
Es un eterno, eterno agosto
Dónde yo vaya
Veo tu rostro
Es un eterno, eterno agosto

Sé que ahora ya no sabes ni quien era
Tengo el calor de los pies en la arena
Eras tú mi luz cuando yo me perdía 
Siempre sentí que tú me protegías

Siempre estaré aquí por ti
Da igual donde estés 
Yo quiero hacerte feliz

Dónde estarás
Cuál tu camino
Sin ti me siento un clandestino
Dónde yo vaya
Veo tu rostro
Es un eterno, eterno agosto
Eterno, eterno agosto
Es un eterno, eterno agosto
Dónde yo vaya
Veo tu rostro
Es un eterno, eterno agosto

Y ya no vas a volver, no
Y no hay más que hacer, no
Y ahora solo, ahora solo quedo yo

Dónde estarás
Cuál tu camino
Sin ti me siento un clandestino
Dónde yo vaya
Veo tu rostro
Es un eterno, eterno agosto
Dónde estarás
Cuál tu camino
Si ti me siento un clandestino
Dónde yo vaya
Veo tu rostro
Es un eterno, eterno agosto
Eterno, eterno agosto
Es un eterno, eterno agosto
Dónde yo vaya 
Veo tu rostro
Es un eterno, eterno agosto

Zakończyłyśmy i padłyśmy ze śmiechem na piach. 
- Linda! - krzyknął nagle Alvin rzucając się z ratunkiem na gitarę - moja bieda, ukocha.. - przytulił ją mocno jakby była dziewczyną i wszyscy wybuchnęliśmy gromkim śmiechem.  Piach, powłaził mi wszędzie ale nie przeszkadzało nam to w tańcach naokoło ogniska, podśpiewywaniu jak idioci, rzucaniu się gałęziami i ogólnej świetnej zabawie. 
Nagle naszą chwilową zabawę przerwały jakieś piski. Wszyscy usiedliśmy sztywno patrząc na siebie. 
- Co to jest? - szepnęła Sara po kilku sekundach nieustająco zbliżającego się dźwięku. 
- Dziewczyny, idźcie do namiotów - zarządził szybko Leo który sam zaprowadził tam Sarę, a Żanecie nie trzeba było dwa razy powtarzać, lecz dla pewności poprosiła Szymona aby z nią poszedł, gdyż był najbliżej. W końcu przy tych rozmowach i pilnowaniu ognia trochę pozmieniał się układ w jakim siedzieliśmy..  
- Brittany, idź do namiotu! - szepnął zirytowany Alvin. Zostaliśmy sami, a ja nie mogłam się ruszyć. Znów przypomniał mi się ten sen. Krzyk. A potem wystrzał... czułam, że zaszkliły mi się oczy pod zaciśniętymi powiekami. Pisk przybliżał się nieubłaganie. 
- Britt! - podniósł trochę głos i próbował mnie sam tam zaprowadzić, lecz nagle zza krzaków wyskoczyło źródło owego pisku. A konkretnie to było tych źródeł cztery. Dwie dziewczyny i dwóch chłopaków, roześmianych od ucha do ucha. ALvin i Brittany wytrzeszczyli oczy ze zdziwienia, podobnie jak przybysze. 
- Eeee... k-kim jesteścieee...? - zapytała nieśmiało jedna z nieznajomych dziewczyn wtulając się w ramię wyższego, wyraźnie zasłaniającego ją bruneta. Nastolatkowie popatrzyli na siebie zmieszani. Zwykle wszyscy wiedzieli kim oni są. 
- Alvin i Brittany - odpowiedziała pewnie rudowłosa - a wy? 
- Ja to Ross, a to Ricker - wskazał na stojącego obok, wysokiego bruneta również zasłaniającego jakąś dziewczynę - a to Chloe - wskazał na dziewczynę za sobą - i Caroline - wskazał na dziewczynę za Rickerem. 
- Co tu.. robicie? - zapytał Alvin. 
- My? - spojrzeli po sobie - mieszkamy na tej wyspie. 

*******************************************************

TUM DUUUM DUUUM!! 

..będę taka zła i zostawię was w tym krytycznym momencie? Bo chwila, ja wyspa skoro oni są w trasie? I co tu robi Chloe, Ross i reszta?! Hello, Iga, to przecież ZAKOŃCZONA pierwsza seria!

Ah, dlaczego ja ih nie zostawię w spokoju?!

..nie, nie będę taka zła. Czytajcie dalej xD 

****************************************************************************

- WYSPIE?! - krzyknęli jednocześnie.
- No.. tak - wyłoniła się blondynka zza Rickera - taki ląd na wodzie - zachichotała. 
- Szym.. - urwała nagle odwracająca się rudowłosa zauważając za sobą tylko drzewa. Zamarła. 
- Co się.. - reakcja Alvina była dokładnie taka sama.
- To jakieś jaja! - znów krzyknęli oboje. Brittany już chciała wyjaśnić to wszystko z ludźmi, którzy stali jeszcze przed chwilą kilka kroków przed nią ale znów zamarła widząc, że ich nie ma. Spojrzała na Alvina obdarzając go zmieszanym wzrokiem. Nagle zmrużyła oczy.
- Alvin..? - zapytała cicho ściągając mu kaptur z głowy i szybko odskoczyła od niego zasłaniając buzię z przerażenia. Tam nie było czekoladowych oczy i wyrazistych kości policzkowych Tam była jedna, wielka, czarna dziura. 


- Brittany... Brittany... Brittany.. - lekko potrząsał rudowłosą Szymon. W jednej chwili śpiewają razem piosenki, a w drugiej dziewczyna bezwładnie opada na koc. Nagle zacisnęła powieki i lekko je uchyliła. Chłopak odetchnął z ulgą, stwierdzając że tylko usnęła. Lecz ruda nic nie powiedziała tylko mocno wtuliła się w swojego chłopaka. Miała jedno postanowienie - musi zadzwonić do doktor Elizabeth.

*********************************************************************************
Tu cytacik: "Znajcie moją dobroć!"
Tu Ola :D Może mnie kojarzycie xD Iga na trochę mi "przekazała pałeczkę" choć ona to nazywa, że naruszam jej prywatną przestrzeń osobistą, ale szzzz... :D Mam nadzieję że jej ani mnie nie powiesicie xD Ten rozdział oczywiście jest jej autorstwa, ale ja tam wstawiłam kilka małych poprawek,  których ona już nie skoryguje bo za bardzo się skupia na nauce na egzaminy :D Więc! Korzystając, że jestem, może chcielibyście jej zdjęcie? :D Ona mnie zabije, gdyż obiecałam że tego nie zrobię, ale kocham jej robić na złość xDD A i coś wam miałam jeszcze przekazać... ah! No, że rozdział specjalnie dla was, w wynagrodzenie tego że ostatnie były takie króciutkie :D Coś jeszcze było chyba... sklerozę mam XD Chyba coś o tym, że jak nie kojarzycie postaci to macie wejść w epilog :D I że choć cały czas próbuje, nie umie po prostu zostawić w spokoju pierwszej serii :D 

I jeszcze jedno! :D
Kurde, serio mam sklerozę... :D Ale miałam dopisać jeszcze to:

"Mój brak weny mnie przeraża.. ale wpadłam na pomysł, że to pewnie przez to że tyle siedzę nad książkami. Ale to przez to, że od tego poniedziałku mam egzaminy! I obiecuję poprawę >< Bo gdy tylko moja wena wróci, a mam nadzieję że będzie to od razu po egzaminach więc obiecuję wam na piątek/sobotę, mega długi, wicągający i ciekawy rozdział za wynagrodzenie ostatnich kilku tygodni <3 Chyba wytrwacie jeszcze te kilka dni? :D A na razie, zostawiam wam te kilka pytań do rozkminy żebyście się nie nudzili :***

1. What's the fuck is going on?!
2. Czy te sny mają jakiś związek z chorobą Brittany?
3. A może to Charlene?
4. Dlaczego ZAWSZE Brittany w tych koszmarach ma Alvina?
5. I co się ogólnie dzieje z Charlene, Lindsa, Davem?

I LOVE YOU GUYS <3 :* "

48 komentarzy:

  1. Iga przerażasz mnie
    Serio, zaczynam się bać
    Charlene?!
    I faktycznie te sny są podejrzane... przez chorobę... Nie! To Charlene omotała jej głowę żeby zniechęcić ją do Alvina
    Sorry... ale ja zawsze mam jakieś chore wizje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola?? Po co nam zdjęcie Igi
    W niektórych rozdziałach przy opisie w co są ubrane dziewczyny oznacza przekierunkowanie do polywore i na dole pisze: "created by Iga Seweryn"
    I tam jest jej zdjęcie
    Nawet znalazłam Ige na facebook'u...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od początku. Rozdział super. Naprawdę mi się podoba. Rozumiem że masz teraz dużo i w ogóle więc tym bardziej dzięki za niego. I mega rozdział za tydzień ...AAAA!!! Dostałam glupawki Ale to u mnie normalne więc nie bójcie się.
    Olu, jakoś niestety nie pamiętam cię(ogólnie moja pamięć jest do kitu). Szybko nadrobimy zaległości. Bardzo miło mi cię poznać mam na imię Magda (czego się można domyślić). Co do zdjęcia Igi ... nie pamiatam czy je już widziałam ... Ale chętnie zobaczę. Jak znowu "przekaże Ci pałeczkę" to wstawiaj 😊
    Pozdrawiam Was obie i życzę powodzenia Idze na egzaminach ☺
    Całuski 💕😙💟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do Ciebie pytanie. Czy ten blog nalezy do cievje ?

      http://maddyandrhydian.blogspot.com/?m=1

      /Gabi

      Usuń
    2. Tak to jest blog Maddie M
      Przecież pisze na dole

      Usuń
    3. Dziękuję Niko. Ale mam do Ciebie małą uwagę. Nie powinnaś tego pisać. To nieestetyczne. Ja tutaj tylko komentuje i śledzę blog Igi a mój to nie tutaj. Na przyszłość napisz do mnie albo na moim blogu. Bo to wygląda okropnie. Jak chcesz tak komentyowac to dziękuję bardzo nie trać czasu bo nie będę odpowiadać. Jeszce raz dziękuję Niko ☺

      Usuń
    4. 🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝
      To jest skierowane do tej Gabi nie Ciebie Niko. Tobie zawsze odpowiem 😘

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. No ok. Masz rację. Nie zachowałam się jam należy. Mam nadzieje że nie jesteście złe. Najbardziej chciałam przeprosić właścicielkę tego bloga. Nie pomyślałam jak to pisałam. Mam nadzieje że się nie będziecie gniewać. I zapamiętam na przyszłość tę rade :)

      /Gabi

      Usuń
    8. "Uczy się na błędach" c'nie?
      Ja wybaczam *nwm jak one*
      Fajnie, że chociaż potrafisz przyznać się do błędu i przeprosić...

      Usuń
  4. Świetny rozdział :D Ale te sny Britt są creepy o^o Oczywiście świetnie rozumiem, że piszesz testy i masz masę roboty, a to, że dodajesz rozdziały... <3
    Ola! :D... Ola... Jak znalazłam tego bloga i nadrabiałam zaległości to chyba cię spotkałam, ale skleroooza >.> Co do zdjęcia Igi... Heh, kiedyś wysyłała mi i Dexterowi dwa zdjęcia, na tle tapety z jakimiś kwiatkami i pytała, czy się wystraszyłyśmy, a my jak te idiotki "no, te liście są przerażające" XDD Dżizs, że ja to pamiętam... x3
    Pozdro ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty no faktycznie haha to było takie dobre XDD Tylko my potrafimy bać sie liści XDD
      haha <3 :D

      Usuń
    2. Zajebistość lvl hard ;D XDD

      Usuń
  5. Zacznę od początku. Rozdział super. Naprawdę mi się podoba. Rozumiem że masz teraz dużo i w ogóle więc tym bardziej dzięki za niego. I mega rozdział za tydzień ...AAAA!!! Dostałam glupawki Ale to u mnie normalne więc nie bójcie się.
    Olu, jakoś niestety nie pamiętam cię(ogólnie moja pamięć jest do kitu). Szybko nadrobimy zaległości. Bardzo miło mi cię poznać mam na imię Magda (czego się można domyślić). Co do zdjęcia Igi ... nie pamiatam czy je już widziałam ... Ale chętnie zobaczę. Jak znowu "przekaże Ci pałeczkę" to wstawiaj 😊
    Pozdrawiam Was obie i życzę powodzenia Idze na egzaminach ☺
    Całuski 💕😙💟

    OdpowiedzUsuń
  6. RampamWitaJa xD

    Eh...mało ostatnio mało się udzielam... Wybaczcie, ale mam teraz masę zawodów . Cały czas albo gdzieś jadę na kilka dni, lub mam treningi... ;( Soruś ;)

    Rozdział tak bardzo gituś xD Tradycyjnie dziewczyny napisały większość na górze, więc ja je w pełni popieram :D Ola... Ola! (udawaj, że jesteś w temacie, udawaj Kari...) XD
    Czekam na kolejny rozdział :D

    *Ey, Wilczek. Doszłam do wniosku, że.pierogi to są podstępne świnie.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ci te świnie uczyniły? D:
      *Mów Kari, to ukaram to niegodziwe żarcie!!! -^-*
      &A tobie co? XD&
      *To ja tu zadaję pytania, anielski pomiocie! ><*
      &...&
      Co on brał? o.O

      Usuń
    2. Koke, mówię ci xD

      No jak to co, zdardziły mnie z krokietami, nędzniaki xD

      Usuń
    3. *Hmpf -.-*
      Jezu chryste, co ja z tobą mam... >.>

      A to podelce xD

      Usuń
  7. Gratulacje Brittany Miller-Seville!
    Zostałaś nominowana do LBA - Liebster Blog Award
    Serdecznie zapraszam: http://blogmojezyciemojapasja.blogspot.com/2016/04/lba-liebster-blog-award.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja trzymam za ciebie kciuki Iguś x3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dajcie mi młotek, albo jebnijcie mnie nim w czoło. Zajebiaszczy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć... Nie pisałam tu dość długo i niestety nie powracam... Chciałam tylko poinformować że czytam regularnie każdy wpis... A co mnie zatrzymuje przed pisaniem? Szkoła, nauka, taniec, śpiewanie... I seriale od których nie umiem oderwać wzroku... Teraz mam trochę czasu jak nie leci Alex i spółka ( nie śmiejcie się... To nie moja wina że się zakochałam w Kristianie 😂) i testy gimnazjalne są więc dni z wychowawcą... Ale nie chce pisać tak co pół roku... Więc... Do zobaczenia ( powinnam napisać "do pisania" ale pisanie z wami to jak rozmawianie z super dziewczynami na żywo😢). W wakacje popiszemy... A ty Iga rozwijaj swój talent... Nie zmarnuj go.
    Pozdrawiam.
    Ps. Jeśli macie np. Facebooka,twettera, snapa, instagrama lub vibera to podawajcie nazwy... Chętnie popisze😄... Ale najlepiej Facebook i snap ( jestem najbardziej aktywna).
    Noto... Jeszcze raz pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popiszemy na wakacje! ^^
      wgl to ja też kocham Alexa i spółke! ^^ świetni są ^^ <3

      Usuń
  11. No nieźle.. już sie bałam, że urywasz w takim momencie.. wgl te sceny.. jak z horroru.. albo poprostu Brit coś wciagała mocnego no i no.. może piasek XDD
    wgl to sorki, że tak późno komuje, ale no nie miałam jak wczesniej i dopiero teraz ;d
    ale grunt ze jestem ^^
    wgl kojarze Ole brawo XD a co do zdj to ja juz widziałam Ige wiec no XD zresztą kiedyś wysłaął link do swojego zdj na bloga * jaka pamięć :d * XD Rozdział mega ciekawy, ale jest troche literów, co nie zmienia faktu, że można się wciagnąć :D
    nom to wenki, czasu i powodzonka na egaminach :D
    *wiem, że dzisiaj juz 2 dzien egzaminów więc jak ci poszło? i tobie Niko *
    Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam nawet spoko
      W sensie... chyba zdam 😂
      A co do testów Iga? Co ci wyszło z matmy w 23 zadaniu? Bo mi wyszło 3, koleżance 4 a jeszcze innej koleżance 12 i teraz nie wiemy jak to powinno być...

      Usuń
    2. I jeszcze w przyrodniczych...
      Pewnie pomyślisz, że ja jestem jakaś głupia...
      Ale... Jaszczurka w 1 zadaniu to gad czy płaz??

      Usuń
    3. 23? To to ostatnie, nie? To objętość półkuli wyszło mi 6pi, a mniejsze około 11,3 razy ^^
      Mi human poszedł świetnie :D A matma też ^^
      Za to przyrodnicze... cóż, 14 pkt jak liczyłam xDD

      Usuń
    4. Ja zaznaczyłam gad, ale powinien być płaz ><

      Usuń
    5. Zazdro! :o :D i gratuluje! ^^
      a jak wam poszło w środe? (co wtedy pisaliście?)
      z polskiego teraz charakterystyka była i jak poszło?
      Sory, że tak pytam, ale jestem ciekawa XD szczególnie ze za rok ja pisze :C

      Usuń
    6. W poniedziałek były przedmioty humanistyczne (polski, historia i wos)
      We wtorek przedmioty przyrodnicze (fizyka, chemia, biologia i geografia) i matematyka
      W środę język obcy (w moim przypadku francuski)

      Usuń
    7. Tu masz wszystko ----> http://www.expressilustrowany.pl/tag/egzamin-gimnazjalny-2016/

      Usuń
  12. http://img05.deviantart.net/6122/i/2013/078/7/5/r5_time_by_mmcreations-d5yn440.jpg

    Kto wie kim są osoby na tym obrazku?? *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadnijcie co zrobiła moja kochana mamusia -.-
    Za "chamski i arogancki" ton głosu mam szlaban na kompa przez trzy dni, a odpowiedziałam już na prawie wszystkie pytania na aska i miałam dzisiaj wysłać Idze -.-"
    Więc sorry za opóźnienie, jak tylko odzyskam lapa to wyślę T^T
    Pozdro z telefonu >.>

    PS. Igu, jak tam testy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno... poczekamy
      Nie spieszy się
      Spokojnie
      Zdążysz Juluś 😆

      Usuń
    2. Nikt. Nie. Mówi. Do. Mnie. "Juluś"!!! ><
      *Hahaha, zdrobnienia zawsze ją strasznie irytują XD*
      &A najlepsze, że całą podstawówkę wychowawczyni mówiła do niej "Julciu" XDD&
      Jesteście wredni!
      *Juuuliś!*
      &Juluniu!&
      ...Lucuś, Jeffuś, sprawdzicie do jasnej cholery, czy nie ma was u Rav! ><
      *O nie.*
      &Przegięłaś.&
      L&J: WYJDŹ .
      Mwahahaha!

      Usuń
    3. Lucuś, oj Lucuś nie złośc się tak bo zmarszczki ci się zrobią i gardziołko zedrze! A krem Loreal ani syropek brzozowy nie rozsną na drzewach! :D :D :D

      Usuń
  14. Dobra, odpowiadam na wszystko w jednym + WAŻNE INFO więc dotrwajcie do końca moich wypocin xDD

    Najpierw, bardzo dziękuję za wszelkie słowa otuchy na czas egzaminów, które poszły mi w miarę dobrze choć nie chcę zapeszać ;)
    Pisaliśmy najpierw humana, potem przyrodnicze, a w środę ja pisałam angielski bo miaąłm do wyboru jeszcze rosyjski ale wolę angielski jakoś ;)
    LBA - bardzo dziękuję za nominację, na pewno na pytania odpowiem i pytania zadam tylko czekam aż będzie ich 11, ty ile powinno być albo wybiorę sobie te najłatwiejsze :D
    Trzecią sprawą jest ASK Wilczka :D
    Wiem, że jesteś Jula ale mi bardziej pasuje Wilczuś :***
    Oj znam to kochana... na szczęście mam już swoje urządzonko więc moja mama nie ma nic do gadania xD oczywiście poczekamy i nie ma innej opcji ^^
    No i ostatnią rzeczą, jest rozdział ;d
    Dzisiaj go nie będzie, nawet nie mam zamiaru się męczyć. Mam pomysł itd., moja wena na szczęście wróciła. Ale po trzech dniach egzaminów... jestem wręcz padnięta, już nie myślę, jedyne na co mam ochotę to już iść się umyć, na obolałą twarz wylać michę wody i kremów (byłam na oczyszczaniu twarzy...najprzyjemniejsza była znienawidzona przeze mnie igła -.-), wygodnie się ułożyć i obejrzeć masę filmów i czytać Pottera, bo normalnie padam na twarz i mam nadzieję że mnie zrzumiecie. A rozdzial wrzucę jakoś na tygodniu. Mówię, żeby nie było że nic nie mówiłam i wy czekacie a rozdziału nie będzie dzisiaj w nocy. :)
    Wszystkie maile które wysłaliście mi na pocztę ogarnę dzisiaj bądź jutro, gdyż od początku tego tygodnia byłam totalnie odcięta od poczty z własnej woli. W ogóle, to zarwałam przez ostatnie trzy tygodnie jakoś 20 nocy na naukę do egzaminów, całe dnie spędziłam nad repetytoriami, jeszcze szkoła i zajęcia dodatkowe.. że mimo iż moja mama w niedzielę zabrała mi wszystkie książki i wygoniła mnie z domu, a zeszyty i książki oddała dopiero w środę PO egzaaminach - do dzisiaj pojęcia nie mam gdzie je skitrała - to nie weszłam na pocztę. Mam taki program na telefonie, który swoją drogą polecam każdemu kto ma swojego bloga, na który przychodzą mi wiadomości ale tylko z tego że ktoś coś mi udostępnił bądź skomentował, nawet na najstarszym poście na całym blogu. Wszystko pod ręką i na bierzacąo :D Więc czytałam komentarze, ale nie miałam głowy żeby odpowiadać... sorki xD
    Więc.. no, to chyba tyle ze spraw organizacyjnych :D Więc, jak życie wam mija? xD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię
      Też pisałam testy *wiesz*
      Nie musisz się spieszyć
      Rozdział poczeka
      A jeśli chodzi o LBA to ja głupia zasad nie przeczytałam i nie wiedziałam że ma być 11
      Ale wybaczysz c'nie? Powiedz że tak! 😍
      Jestem ciekawa jak tam idzie naszym aniołkowi i demonkowi odpowiadanie na pytania 😂😂😂
      Cóż to tyle
      Pozdro.. powodzenia w pisaniu rozdziału, LBA i asku chłopców
      Wenki życzę i miłego weekendu 😘
      Papatki ❤

      Usuń
  15. Jak tylko przeczytalam ´´Ross´´ juz wiedzialam xDDD Iga, czy ty wiesz ze Aleks jak cholera przypomina Ross´a Lynch´a? :D :D :D Chodzilam z jego kopia xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wiedziałam xD Serio?! FUKSIARA! Ja się muszę zadowolić plakatem... no i Adrienem, ale bardziej plakatem xD :D

      Usuń
  16. Jak tylko przeczytalam ´´Ross´´ juz wiedzialam xDDD Iga, czy ty wiesz ze Aleks jak cholera przypomina Ross´a Lynch´a? :D :D :D Chodzilam z jego kopia xDDD

    OdpowiedzUsuń