niedziela, 3 kwietnia 2016

ASK z Luckiem i Jeffem xD - Zapowiedź!




Eksperymentalny ask z chłopakami :D

Rany, ale jestem podjarana xd

Zasady:
1.      Dowolna ilość pytań
2.      Jeśli Iguś pożyczy wykrywacz kłamstw… :D
3.      Macie 5 dni
4.      Nie ma taryfy ulgowej!


No… Pierwsze primo: dziękuję Idze za propozycję zrobienia aska dla Lucka i Jeffa :3
Tak w kwestii formalnej: Lucek jest demonem, Jeff aniołem (a to wcale nie przeszkadza mu w dobrej zabawie).  Obaj są równo walnięci, więc liczę na waszą kreatywność :D
Weny życzę :3



A teraz słówko ode mnie :D Wykrywacz oczywiście pożyczam :D Pytania JA na pewno napiszę, jutro xDDD Wy też macie napisać :D I ja uwielbiam Jeffka <3 <3 Więc cóż.. teraz to Jula odpowiada na pytanka, ja to zadam ze 100 :D i co więcej pisać.. zostawia nam pełne pole do popisu! :D 

40 komentarzy:

  1. *JEST! :D*
    &Iga, jesteś wielka! ;*&
    Hehehe, ale mam teraz banana na mordzie XD Ale na miejscu chłopaków już bałabym się pytań od Alvittanozjeba ;-;" xD
    *E tam, nie będzie tak źle... CHYBA ;-;*
    A ciebie nie luuubi :D
    *Mnie wszyscy lubią -^-*
    &Z wyjątkiem Sygin i Akshary...&
    *Ale one się nie liczą ;-;*

    Jeszcze nie wiem, jakie będą pytania, a już się zastanawiam, czy pozwolenie na napisanie dowolną ich ilość było dobrym pomysłem o.o"

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytania dla Lucka:
    1. Lubisz aski?
    2. Lubisz ten blog?
    3. Czytasz jakiś blog? Daj linka/linki...
    4. Piszesz bloga? Daj linka...
    5. Lubisz Igę?
    6. Lubisz Victoria Chipette?
    7. Lubisz mnie?
    8. Lubisz WilczekMiekkie Łapki (Julia)?
    9. Lubisz Jeffa?
    10. Oglądasz jakiś youtuberów?
    11. Jakich?
    12. Masz kanał na youtubie?
    13. Jaki?
    14. Jaki masz kolor oczu?
    15. Jakie masz włosy? (długość, kolor, proste czy kręcone)
    16. Nosisz ubrania?
    17. Jakie?
    18. Ulubiony kolor...
    19. Ksywka...
    20. Ulubione zwierzątko...
    21. Ulubiony zespół muzyczny...
    22. Ulubiona piosenka...
    23. Ulubiony cytat...
    24. Lubisz wiewiórki i wiewióretki? (Alvina, Brittany, Szymona, Żanetę, Teodora, Eleonorę)
    25. Ulubiony kwiat...
    26. Nosisz okulary?
    27. Lubisz lody?
    28. Jaki smak?
    29. Ile masz lat?
    30. Chodzisz do szkoły?
    31. Do której klasy?
    32. Ulubiony przedmiot...
    33. Znienawidzony przedmiot...
    34. Lekcja vs Przerwa
    35. WilczekMiekkie Łapki vs Jeff
    36. Masz dziewczynę?
    37. A miałeś kiedyś? Ile?
    38. Podaj trzy cechy pozytywne i negatywne WilczekaMiekkich Łapek i Jeffa...
    39. Lubisz mnie jeszcze? Kiedykolwiek lubiłeś?
    40. Podobały się pytania?

    Pytania dla Jeffa:
    1. Lubisz aski?
    2. Lubisz ten blog?
    3. Czytasz jakiś blog? Daj linka/linki...
    4. Piszesz bloga? Daj linka...
    5. Lubisz Igę?
    6. Lubisz Victoria Chipette?
    7. Lubisz mnie?
    8. Lubisz WilczekMiekkie Łapki (Julia)?
    9. Lubisz Lucka?
    10. Oglądasz jakiś youtuberów?
    11. Jakich?
    12. Masz kanał na youtubie?
    13. Jaki?
    14. Jaki masz kolor oczu?
    15. Jakie masz włosy? (długość, kolor, proste czy kręcone)
    16. Nosisz ubrania?
    17. Jakie?
    18. Ulubiony kolor...
    19. Ksywka...
    20. Ulubione zwierzątko...
    21. Ulubiony zespół muzyczny...
    22. Ulubiona piosenka...
    23. Ulubiony cytat...
    24. Lubisz wiewiórki i wiewióretki? (Alvina, Brittany, Szymona, Żanetę, Teodora, Eleonorę)
    25. Ulubiony kwiat...
    26. Nosisz okulary?
    27. Lubisz lody?
    28. Jaki smak?
    29. Ile masz lat?
    30. Chodzisz do szkoły?
    31. Do której klasy?
    32. Ulubiony przedmiot...
    33. Znienawidzony przedmiot...
    34. Lekcja vs Przerwa
    35. WilczekMiekkie Łapki vs Lucek
    36. Masz dziewczynę?
    37. A miałeś kiedyś? Ile?
    38. Podaj trzy cechy pozytywne i negatywne WilczekaMiekkich Łapek i Lucka...
    39. Lubisz mnie jeszcze? Kiedykolwiek lubiłeś?
    40. Podobały się pytania?

    OdpowiedzUsuń
  3. łohoho xddd a skad ten pomysl? :D
    moze potem napisze xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Iga? Skąd ten pomysł? xD
      Chłopaki, już się bójcie XD Ona...
      *Jest groźna, wiemy, przecież ją znamy xD*

      Usuń
    2. Wiesz... Chcę się zabawić, jednocześnie zemścić na Lucku i jeszcze się z nich pośmiać :D 3 pieczenie na jednym ogniu! :D no, i to też dlatego ze i ich i ciebie Jula uwielbiam :* <3

      Usuń
    3. *Zemścić na mnie?! Za co!? O.o*
      &Za żywota, przyjacielu :D&
      Same korzyści, nie? :D
      Jum&Luc&Jeff: Z wzajemnością, Iguś! ;*

      Usuń
    4. Aż tak zła nie jestem.. XD
      jak suodko XDDD
      w sumie to ciekawy pomysł :D troche pytan juz jest. Będziesz miała troche roboty hihi :D

      Usuń
    5. *Uważaj, bo ci uwierzę xD*
      Weź mi nawet o tym nie mów ;-; Z tydzień będę wymyślać odpowiedzi xD

      Usuń
    6. Hah trzymam za ciebie kciuki, ale znając ciebie to będę sie tarzała po podłodze czytając 5 pierwszych pytań haha :D
      nie moge sie doczekac *O*
      a teraz czekam na głupawke aby napisac pytanka :D

      Usuń
    7. Ja taka zajebista, że już odpowiadam xD
      Ale potem będzie masę poprawiania, żeby nie było nudno... ;-;"
      Ja też xD
      Czekolada powinna załatwić sprawę xd

      Usuń
  4. Dla oby dwóch:
    1. Jak tam życie?
    2. Macie przyjaciół?
    3. Boicie się?
    4. Wiecie jak mam na imię?
    5. Jeśli nie to spójrzcie na dół...
    6. Nie wiem o co pytać... O wszystko... Nic o was nie wiem...
    7. Kim dla siebie jesteście?
    8. Wy żyjecie w tym wymiarze?
    9. Oglądacie "Szkołę"?
    10. Macie dom?
    11. A macie tam telewizor?
    12. Posiadacie telefon komórkowy?
    13. Istniejecie w rzeczywistości?
    14. Macie uczucia?
    15. Kim dla was jest Wilczek?
    16. Mamą? :"D
    17. Macie nogi?
    18.Czy latacie jak duszki?
    19. Ile macie wzrostu?
    20. Ile ważycie?
    21. Nosicie majtki?
    22. A staniki?
    23. Rozmnażacie się?
    24. Płciowo czy bezpłciowo?
    25. Jesteście homo czy hetero?
    26. Całowaliście się kiedyś?
    27. Lubicie spaghetti?
    28. Chcecie wsiąść ślub?
    29. A mieć dzieci?
    30. Wykrywacz kłamstw włączony?
    31. Alvin vs Brittany
    32. Szymon vs Żaneta
    33. Teodor vs Eleonora
    34. WilczekMiekkieLapki vs Brittany Miller - Seville
    35. Mam zamiar dobić 50 pytań... myślicie, że się uda?
    36. Co teraz robicie?
    37. Świętujecie Wielkanoc?
    38. Jesteście chrześcijaninami?
    39. Wierzycie w Boga?
    40. Kim on dla was jest?
    41. A wyzwania lubicie?
    42. Graliście w butelkę?
    43. Najbardziej hardkorowe wyzwanie to:...
    44. Co myślicie o alkoholikach?
    45. Lubicie pić?
    46. Może piwko?
    47. Czym się odżywiacie?
    48. Jak długo żyjecie?
    49. Czym jest dla was uczucie zwane "miłością"?
    50. Dobiłam 50? Dobiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na imię Monika apropo...

      Usuń
    2. Lucek to z reguły raczej boga nie lubi.. XD
      ale pytania masz niezłe :D

      Usuń
  5. Hm... Hm... I jeszcze raz Hm..
    Cóż no nie wiem skąd ten pomysł, ale mi się podoba :D Nie napisze pytań bo nie jestem w tym dobra :((( Pozdròwki i wenki dla wszystkich :333

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na to xD *Ale zaciesz*:D

    To może do Lucka...
    1. Przygotowany? :D
    2. Tak z ciekawości... znasz mnie? ^^
    3. Jakiej ty w ogóle jesteś płci? XD
    4. A kolor skóry? A może futra? xD
    5. Lubisz pierogi???? ^^^
    6. A z czym? *bo ja kocham pierogiiii* :D
    7. A skarpetki z palcami?
    8. Lubisz moje skarpetki? O.o
    9. W skali 0-10 jak bardzo lubisz mehafaceplamzjeba? xD
    10. Lubisz Jeffa? :*
    11. Nie wiem czemu ale imię Jeff kojarzy mi się z morderstwem xD
    12. Ile przeciętnie razy dziennie wkurzasz Julkę? &,&
    13. Lubisz się przytulać? :3
    14. Spałeś kiedyś z Jeffem? (Nie, nie w tym sensie -,-)
    15. Prawda, że moje pytania debilne? :")
    16. Рвьядчьстышыб
    17. Ruski opanowują klawiaturę ◑▂◐ 
    18. Jak bardzo mnie nie lubisz? :D
    19. Zbiłeś kiedyś wazon lub okulary Julki? xD
    20. Którą ręką się podcierasz? Bo wiesz, ja papierem xD
    21. Zadowolony z pytań? Sorki, że tak mało :/

    Do Jeffa :D

    1. Gotowy i zwarty? :D
    2. Lubisz sok? xD
    3. Jesteś święty czy zdarzy ci się może jakiś wyskok?
    4. Z Julką? :*
    5. Mam problem... jak odczepić chomika od sufitu? XD
    6. A ile waży kilogram cukru, bo w sklepie byłam i nie wiem co robić? :/
    7. Lubisz Wilczka?
    8. A pierogi?????? (Powiedz że tak)
    9. Ogarniasz w ogóle geometrię?
    10. Lubisz mnie?
    11. A moje skarpetki? :")
    12. zbierasz nakrętki z tymbarka? :S
    13. jakbyś ocenił trzema słowami trzy dowolnie komentatorki z tego bloga? :D
    14. Czytałeś moje wypociny? XD
    15. malujesz paznokcie? ^^
    16. Na różowo? O.o
    18. Czy za 10000€ ubrałbyś coś z szafy Wilczka? :D
    19. jakbyś chciał umrzeć?
    20. łączy cię coś z Luckiem?
    21. Coś mocnegoooooo??? XD
    22. lubisz kofeinę? :*
    23. Sorka z pytania :(

    Jeju.. wybacz za pytania, jenak nic nie przycgodzi mi do głowy... (JUTRO 5.04 PLS POMOC)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne pytania XD Chłopaki ryczą ze śmiechu, ja tak samo xD

      Sprawdzian szóstoklasisty, hmm? Don't worry baby! :* To jest naprawdę łatwe, wystarczy podejść do tego jak do zwykłego sprawdzianu :3

      Usuń
    2. Hsksnzjska mówisz? :D *Leje to najwyżej będe wykładać towar w Biedre* XD

      Usuń
    3. e tam.. najwyzej będa twoim czestem klintem zeby pogadac hah XD
      ale nie no serio spr. szóstoklasisty, aż tak wiele nie wnosi ;) przynajmniej u mnie XDD a jak jestem na wsi to i tak cie do gim przyjmą XDD gorszę są spr na koniec gim.. ugh.. za rok! :(
      Więc nie przejmuj się jesteś mądra dasz rade! :D

      Usuń
    4. Szkoda, że mój rejon jest najgorszym w mieście xD

      Kasiex, dasz radę :P kim jesteś? Jesteś Dexterem :*

      Usuń
    5. Ja test szóstoklasisty napisałam 29/40 punktów. To dobrze jak na dziewczynę z samymi trójami na koniec. A testy gimnazjalne, no cóż za dwa tygodnie piszę 18, 19 i 20 kwietnia. 18.04 - polski, historia i wos, 19.04 - matematyka, 20.04 - język obcy (w moim wypadku francuski). Mega się denerwuje. Ale mam nadzieje, że dobrze napiszę. Tobie HiKaRi życzę powodzenia jutro. Trzymam kciuki.

      Usuń
    6. Dzięki Kari! :* Chociaż to ja cb powinnam doppingować! :D Ale nie ma po co bo dasz rade! :* ale bede trzymac za cb kciuki! :*
      ps. Jak przeniosłam sie ze wsi do miasta to poweim tyle, że nic nie wiedziałam.. mało uczą na wsi ( u mnie XD )
      .
      .
      .
      Niko ty juz 3 gim? wow :o
      No to powodzonka ci życzę! Jeżeli sie uczyłaś i powtarzałaś to spokojnie! :)
      ps. francuski? trudny jest?

      Usuń
    7. Francuski... zależy dla kogo
      Ja mam z angielskiego 2, a z francuskiego 4
      Bo wiesz, można wybrać język, z którego piszesz test.
      A ja wybrałam ten, który łatwiej mi wchodzi :)

      Usuń
  7. Nie DVD m i sie tworzyć post a, bo bym musiała włączać komputer a chcę mi się spać więc... Kari powodzenia! Trzymam kciuki :*
    Mam nadziejex że pamietacje że wasza nudna i przymulajaca autorka również za dwa tygodnie pisze egzaminy... :/><

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam, ale ty sie tak dobrze uczysz, że nawet nie ma po co ci życzyć szczęścia bo ci nie potrzebne hihi ^^
      Ale mimo to trzymam za ciebie kciuki! ^^
      i wcale nie nudna! ^^ o tb sie tego nie da powiedzieć XD

      Usuń
    2. Ja też pamiętam, ale żeś mądra człowieka :>
      Cała ferajna trzyma kciuku, nawet Ryuu i Sygin :D
      Yuu: Odszczekaj to zaraz Alvittanozjebie!
      *Dokładnie! ><*
      &Nie masz prawa tak mówić! ><&

      Usuń
    3. Hehe
      Jestem z tobą Iga
      Razem wytrwamy

      Usuń
    4. Dasz radę :D *Tylko się ucz ty ty ziemniolu* Będziemy wszyscy trzymać kciuki :3 I za Niko też ;)

      Usuń
  8. Lucek :
    1. Jak się masz?
    2. Znamy się?
    3. Co robisz?
    4. Kto cię stworzy??
    5. Co sadzisz o Jeffie?
    6. Kto jest twoim bff?
    7. Co sadzisz o Idze?
    8. A o Victori?
    9. A o Julii?
    10. Masz dziewczynę?
    11. Podoba Ci się któraś/jakaś?
    12. Lubisz koktajl z mango?
    13. Chciałbyś takim być?
    14. Jak myślisz jak czuje się mango w takim koktajlu?
    15. Lubisz ciastka?
    16. Jak one się czują w takim piekarniku?
    17. Czy można "włączyć niskie ceny"?
    18. Dobro or Zło?
    19. Jeff w 3 słowach.
    20. Ty w 3 słowach.
    21. Ile masz lat?
    22. Ile znajomych na Facebooku?
    23. Podaj snapa.
    24. Iga w 3 słowach?
    25. Victoria?
    26. Julia?
    27. Co lubisz robić?
    28. Trzymasz kciuki na Ige i inne na aby było dobrze na teście?
    29. W której.klasie jesteś?
    30. Jakie masz oceny?
    31. Ustalimy że za kilka godzin jest koniec świata. Co robisz?
    32. Chcesz mieć dzieci?
    33. Co sadzisz o blogach dziewxzyn i ich tytułach?
    34. Masz bloga?
    35. Jak bardzo lubisz czytać?
    36. Co lubisz czytać?
    37. Co robisz obecnie?
    38. Z kim?
    39. Podobały się pytania (nie mam weny cisnąc)?
    40. Lubisz mnie?

    Jeff
    1. Jak samopoczucie?
    2. Znamy się?
    3. Jak bardzo lubisz Lucka?
    4. A Ige?
    5. Victorie?
    6. Julke?
    7. Siebie?
    8. Czy uważasz że Lucek jest przystojny?
    9. A ty?
    10. Dobro czy zło?
    11. Ulubiona bajka Disneya?
    12. Ulubiona maskotka?
    13. Ulubiona dziewczyna (imię)?
    14. Ulubiona muzyka?
    15. Ulubione zajęcie?
    16. Kto ci się podoba?
    17. Masz dziewczynę?
    18. Całowałes się już?
    19. Co sadzisz o soku marchewkowym?
    20. A o samych marchewkach?
    21. Co byś zrobił gdybyś wstając rano obudził się z różowymi włosami?
    22. Twoje przeciwbieiensstwo?
    23. Myślałeś kiedyś o karierze prawnika?
    24. Co masz teraz na sobie?
    25. Gdzie mieszkasz?
    26. Z kim?
    27. Ulubione jedzenie?
    28. Ulubione picie?
    29. Ulubiony przyjaciel?
    30. Zalety Lucka?
    31. Wady Lucka?
    32. Zalety twoje?
    33. Wady twoje?
    34. Jak czują się pomidory jako ketchup?
    35. Jak go by było byś kethupem?
    36. A marchewką?
    37. A pączkiem?
    38. Jak psychika?
    39. Podobały się pytania?
    40. Lubimy się?




    Oczywiście pozdeauwm wszystkie razem i każdą z osobna - kłaniam się nisko. Oczywiście będę trzymać kciuki za Ige... Ja wczoraj miałam próbny z polskiego ale to dopiero 1 gimnazjum wiec jeszcze ho ho... Moja nauczycielka miała dziś jechać do Oświęcimia (mieliśmy cichą nadzieje, że zamkną ją w komorze gazowej i tam zostanie) ale na złość nie pojechała... Czemu???
    A tak w ogóle mam sprawę... Jak powiedzieć chłopakowi że mi się podoba? Jeżeli macie już chłopaków lub jakąś koleżanka wasza miała to powiedzcie bo ja chciałabym wiedzie jak, ale żeby go do siebie nie zrazić... Potrzebnej pomocy, a widząc zd jesteście starsze wiec zwracam się z prośbą do bardziej doświadczonych :)
    Pozdrawiam
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu podejdź, powiedz hej, mam na imię Magda, a ty?, mam 13 lat, a ty?, chciałabym cię bliżej poznać, i wiesz co?... trochę mi się podobasz
      Po prostu z nim pogadaj... tak wiesz...

      Usuń
    2. Łatwo mówić, trudniej zrobić :P Żyjemy w XXI wieku, nie wszystko jest takie łatwe tym bardziej, że dochodzi jeszcze stres i strach przed odrzuceniem. Moim zdaniem lepiej poznać bliżej tą osobę, dowiedzieć się od jego znajomych co lubi i spędzać z nim dużo czasu, a z czasem sam podejmie krok. Jeśli chłopak jest nieśmiały, to trzeba delikatnie coś zasegurować. Trzeba mieć cierpliwość, ale polecam xD *starsze? xDDDDD*

      Usuń
    3. Wiem cierpliwość to podstawa... Ale wracając ja chodzę z nim do klasy od początka roku a do jednej szkoły chodzimy od podstawówki... Podobał mi się juz w poprzedniej klasie i powiedziałam to mojej byłej "przyjaciółce" Która od razu doniosła mu i reszcie i no nie miał o mnie podobno najlepszego zdania... On wie że mi się podoba, to znaczy wiedział rok temu ale nie ode mnie... od tamtej pory nie odzywałam się do niego za dużo ale odkąd chodzimy razem na dodatkowe samo się jakoś układa rozmawiamy śmiejemy się itp. Ale nwm co on o mnie myśli i chciałabym mu powiedzieć sama jak mu bardzo na nim zależy ale się strasznie boje żeby znowu czegoś nie zepsuć a innych o to nie proszę bo miałam już taka sytuacje wiecie same... Na imię ma Mateusz i bardzo mi się podoba... Wiem że może nie realne to jest aby coś do mnie czuł ale chciałabym mu.chociaż powiedzieć ale tak się boje że jak kiedyś próbowałam to uciekam... Po prostu... Ale dzięki za rady :)

      Usuń
  9. No cóż XD chyba nie jest tak źle c'nie? XD
    Dobra dajemy
    Wszystkie pytanka do obu em.. miśków (?) XD
    1. Witam. Lubicie mudżynów?
    2. Czy oni serio potrafią się wtopić w tło ( w nocy? ) XD
    3. Skoro czarnych słabo widać w nocy, to czy biali powinni byc niewidoczni/mało widzoczni w dzien?!
    4. troche to niesprawiedliwe nie sądzisz? ;c XD
    5. Czytacie jakieś creepasty?
    6. Jeżeli tak która była najlepsza?
    7. Jaka gra jest najlepsza?
    8. Kari pytała czy lubicie pierogi, a ja sie spytam czy lubicie naleśniki! *o*
    9. Nutella też jest mniam! Prawda? :D
    10. ej wy wiecie co to podpaski?
    11.a łokres macie?
    12.a tak samo przebiega jak u em.. ziemian/kobiet? XD
    13.a robicie też.. może inaczej jak sie rozmnażacie? XD
    14. wy sie wgl rozmnażacie? o.O
    15. ej.. w sumie to nie wiem.. może.. czy lubicie elektorny?
    16.No bo w sumie.. one czują sie chyba niekochane :( kochajmy je! XD
    17.a minusy? Som minusami i nikt ich nie lubi.. lubice minusy? XD
    18. a cząsteczki wody? One są spoko. Zgadzacie sie?
    19. Nie wcale mi nie odbiło. A może? Sądzicie tak?
    20.Macie jakieś moce?
    21. Dacie mi jakieś moce?
    22. Amoge być wilkołakiem?
    23. A może być w waszej paczce?
    24. a wracając do elektronów( chyba XD ) to są też chyba obojętne nie? Są wszystkim obojętne.. Kochajmy je! Kochacie je? :C
    25. HelpXD A tańczyć umiecie?
    26. Zatańczycie? Ze sobą? B| tango! :D pls! :D *O*
    27. Dziewczyny pytaja czy lubicie poszczególne osoby oprócz mnie.. Mnie nikt już nie lubi? :C
    28. ej.. a Jeff ma białą krew?
    29. A może sika bitą śmietaną! *O*
    30.A wy sie wypróżniacie?
    31. A używacie papieru toaletowego?
    32.Co sądzicie o iluminati!?
    33.Najśmieszniejsza , najdziwniejsza i najwstydliwsza sytuacja w waszym życiu ?
    34. Twerkowaliście kiedyś?
    35. a może namówiliście do tego Julke? :D
    36.A Lucek robił kiedyś strpitiz?
    37. Jak to wyglądało lub jak by to wyglądało? :D
    38. W sumie to wy macie płcie? XD
    39. Graliście w monopoly?
    40. Często sie kłocicie?
    41. Robicie jakieś imprezy?
    42. Jak zrobicie zaprosicie mnie? :D
    43.Myjecie się?
    44. Ubieracie się w co? XD
    45. Jakie zapachy lubicie?XD
    46. Lubicie krówki?
    47. A jecie je? B|
    48. Mieliście kiedyś związek chemiczny?
    49. Na biologi gadamy teraz o miesiaczce.. Help!
    50. Podglądacie ludzi??
    51. Macie jakieś moce?
    52. Zakochaliście się kiedyś?
    53. W kim/czym? :D
    54. Wciągaliście kiedy krede? :D
    55. A proszek do prania? :D
    56. Dobra tyle i tak macie juz duzo pytan XD
    57. Przeżyliście? :D
    58. Kakałka? ;D
    59. Chcecie wiecej asków? :D
    60. Pa! Miłego, do zoba i bądźcie mili dla Julki :D

    No szłu nie ma ale coś jest :D
    ps. Kari jak ci poszło? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ty kochany Dexterze...
      Chłopaki właśnie odmówili mi odpowiadania na pytania x.x xD
      *B-bo s-są porą... =śmiech= ...bane XD*
      &Jeśli I-Iga posta-stanowi =brechta się= spró... spróbować Cię przebić, to... =śmiech= To wszyscy...=śmiech= xD&
      ...Wylądujemy w psychiatryku od Alvina! XD

      Usuń
    2. Jezu... i ja myślałam, że mam udane pytania, a ty tu wyjeżdzasz mi z TAKIMI ZACNYMI :D *płaczemy razem, o mnie też nikt nie pyta*

      Dzięki że pytasz :) Myślę że dobrze, chociaż wypracowanie było durne xD "Warto pomagać innym... - kartka z pamiętnika" ;)

      Usuń
    3. Haha dzięki XD to tylko świadczy o mojej strasznie zrtyej bani :') XD
      Oj dacie rade :D
      A Iga.. no cóż.. bardzo możliwe, ze mnie przebije! :o XD
      wiecie ja ide z wami do tego psychiatryka XDD
      Prawda Kari, o nas juz nikt ni pamieta :c smuteg :c *chlipie*
      ni i nmz ciekawa jestem! :D
      mhm.. w sumie to ja bym cos pewnie nazmyślała XD
      Ale fajnie, ze dobrze, napewno zodbedziesz 60 pkt! *czy ile tam teraz jest najwiecej XD *
      no i widac, że nie po nic trzymałam za ciebie kciuki! :D

      Usuń
    4. "29. A może sika bitą śmietaną! *O*" - hahaha 😃 to by było ciekawe
      "36.A Lucek robił kiedyś strpitiz?" - Hahahahahahahahahahaha 😂
      "54. Wciągaliście kiedy krede? :D" - ja kiedyś... ale to było przez przypadek *apcich*

      Usuń
  10. EDIT: DODAJE 2 PYTANIA DO LUCKA I JEFFA: 'CO SĄDZICIE O KASI?" I "CO SĄDZICIE O KARI" I już będziemy Dexter :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Spoiler] Chłopaki z własnej woli o was wcześniej wspominają, ale spoko :D

      Usuń
  11. Siemka :D Po czasie, ale... ale ja jestem admin i mam własne prawa XDD nie no, le tak na serio to nie miałam czasu, szkoła, nauka.. ale przęjdę do rzeczę :D Szczerze? To czytałam tylko pytania które zadała Kasia, więc jak będą powtórki... to mało mnie to, macie odpowiedzieć xDD
    Oboje :D
    1. Dawno nie zadawałam pytanek, wiecie? :D
    2 Pójdziecie na pierwszy ogień xD
    3. W ogóle, bardzo was wymęczyły tam na górze?
    4. Okropne stworzenia!
    5. Nie no, kocham je :D
    6. A wy je kochacie?
    7. W ogóle kogoś?
    8. A kogoś kochacie... że tak wiecie? Kochaliście? :> "If you know what I mean" :D
    9. Byliście w łóżku ze świeczką?
    10. Musiała być gorąąąca :D
    11. Jezusie, ale to było słabe..
    12. Poprawię się xD Ciebie Jeffy nie będę męczyć tak jak Lucka :D Za bardzo cię lubię :D
    13. Znacie Michaela Jacksona?
    14. Skoro żyjecie tak długo, to możliwe ze byliście jego aniołem stróżem/diabłem? *o*
    15. Czyli widzieliście co robi zawsze i wszędzie..? ;>
    16. Pod prysznicem też? :D
    17. Jeffy kogo bardziej lubisz - Jum czy Lucka? xD :D
    18. Czytaliście bądź oglądaliście HP?
    19: Szatany! To dzieło diabła! Czarna magia! XDDDD
    20. Nie no, Jeffy aniołek <3
    21. Możecie sobie robić zdjęcia? Znaczy,czy będzie was tam widać xD
    22. A KAŻDEJ części ciała? :>
    23. Jeffy, lmogę mówić do ciebie Jeffy? XD
    24. I tak będę tak mówić. :D
    25. Lucjuszu... będę mówić na ciebie Lucjusz xD
    26. Dalibyście radę zamienić się w pluszaka? :D
    27. Jak dacie radę, to zapraszam do mnie ;>
    28. Chodiliście do szkoły?
    29. LUCJUSZU! TY SZATANIE WYMYŚLIŁEŚ SZKOŁĘ!
    30. I CHEMIĘ!
    31. I FIZYKĘ!
    32. Ty... ty.. ty...
    33. Szatan.
    34. Co was najbardziej denewuje?
    35. Umiecie dotrzymać tajemnicy?
    36. Lucjusz.. tobie i tak nic nie zdradzę.
    37. Lucek, ty zgniła żelatyno.
    38. Multiplo.
    39. Szlaufie ogrodwy.
    40. Robaku wpieradalku.
    41. Hydrancie.
    42. Spalona świeczko.
    43. Ta... ja i moje wrzuty..
    44. Jeffy, jak ty z nim wytrzymujesz?
    45. Chcielibyście być sproszkowani?
    46. I przerobieni na kulki do kąpieli! *o*
    47. Ewentualnie na brylanty..
    48. Jesteście prawdziwymi mężczyznami? Znaczy, czy wybudowaliście dom, posadziliście drzewo i spłodziliście syna? XD
    49. Masturbacja jest wam obca?
    50. A może podaliście jej rękę i się przedstawiliście? xD
    51. Cóż... ja nie, więc możecie mi opowiedzieć :D
    52. Lucuś, opowiedz nam swój największy przypał xD :D
    53. Jeffy, ty też <3
    54. Ksywka? :D
    55. Wymyślicie ksywkę dla mnie? Czy ozstajemy przy Alvittanozjebie? XD :D
    56. Co sądzicie o.. mnie? xD :D Ja, taa egoistka.. :D
    57. Ile umiecie języków?
    58. Jak to jest być jabłekiem?
    59. Myślicie, że go boli jak je jem?
    60. A chusteczką do nosa?
    61. Jak ona się musi czu, jak się w nią smarka..
    62. Jak wy byście się czuli na jej miejscu?!
    64. Kilka interesujących faktów..
    65. Nie było numeru "63" xD
    66. Właśnie to sprawdziliście :D
    67. I teraz patrzycie czy aby na pewno są wszystkie numery po kolei xD
    68. I jak się czujecie? Jak psychika? :D
    69. 6 9 :> :> :D Używaliście kiedyś tej pozycji? XD
    70. Kakaa? :D
    71. Możecie przyjść do mnie na kakałko :D
    72. W kupie siła! :D
    73.. raczej w grupie xD :D
    74. Ale zapraszam xD :D
    75. Lubicie mnie w ogóle?
    76. A kiedykolwiek lubiliście? xD
    77. Dodałabym więcej pytań, ale aktualnie miałam zamiar iść i się nawpierda...dzielać, bo mam zwalony humor i nic miałam niedodawać, ale za to dostaliście taryfę ulgową... niestety -.- mam nadzieję, że jeszcze kiedyś was porządnie wymęczę :D
    78. Już widzę wasz eminy "TO BYŁO ULGOWE?! O.O" Ale wiem, że te pytania były słabe xD
    79. To...
    80. Papapapap :* <3

    OdpowiedzUsuń