czwartek, 28 stycznia 2016

STO LAT!



Jak w opisie! A wiecie kto ma urodziny 28 stycznia? TAK! WIKI! :D

No oki, to tak. Mam nadzieję, że wgl wejdziesz i zobaczysz ten post xD


Droga Wiktorio (i Brittany oczywiście!) z okazji twoich urodzić chciałabym złożyć ci jak najserdeczniejsze życzenia! Jesteś dla mnie jak najlepsza siostra (taka na odległość xD), uwielbiam z tobą rozmawiać, śmiać się do łez i robić dosłownie wszystko. Już raz ci się rozpisałam i myślę, że jak tamto przeczytasz jak ci już dojdzie, to tutaj się nie będę powtarzać.. :)

Więc życzę ci wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń. Żeby uśmiech ci z twarzy nie schodził, żeby nikt nigdy cię nie zranił, żebyś miała najlepszych przyjaciół i idealnego chłopaka który będzie cię zabierał na perfekcyjne randki! Żeby wiedział, że twoim ulubionym ulubionym kolorem jest fiołkowy, a piosenkarką Taylor Swift. Żeby codziennie przynosił ci kwiaty i chwalił twoje oczy. Żebyś miała więcej wolnego czasu i cierpliwości również do mnie :D Samych sukcesów, samych 10 w tej (nadal uważam że nienormalnej -.-) hiszpańskiej skali oceniania.

A: Ey, a my?!
B: Jak mogłaś o nas zapomnieć!
I: Jaaaaaakże bym śmiała :D
A-B-S-Ż-L-S-T-E: Mhm -.- ale dołączamy się do życzeń! Sto lat Wiki! <3

Więc teraz pod ty postem życzyć mi dla Wiktorii wszystkiego najlepszego! Bo was znajdę.. xD (znaczy nie znajdę ale cicho xD)

Kocham cię Wiki! <3 (tak po siostrzanemu :* <3 )

35 komentarzy:

  1. WSZYSTKIEGO najlepszego Wiktorio zdrowia szczęścia pomyślności i spełnia wszystkich swoich domyślności. C;

    OdpowiedzUsuń
  2. Um...
    Najlepsze życzonka,
    wielkiego w życiu słonka,
    smutków małych jak biedronka,
    szczęścia dużego jak smok,
    pomyślności na kolejny życia rok
    i miłości, bo ona dostarczy Ci radości!
    Najlepsiejszego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przenoszem z tamtego ogłoszenia. Ależ milordzie zajebiaszczy profilowy. XD
      Usuń

      Usuń
    2. Whut? xD
      A taki zajebiaszczy profilowy bo to nowe konto xD Tamto prywatne, to służbowe ^-^

      Usuń
    3. Aaaa takiee buty mordoo xD

      Usuń
    4. Kozaczki xD Nie no, ja to w glanach pociskam :3

      Usuń
    5. Uuu gdzie kupiłaś? XD

      Usuń
    6. W Wojasie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    7. Jakim Wojasie? XD Beatkę nie ogarnia xD

      Usuń
    8. Nie wiesz co to Wojas? xD A w takim w pobliskiej galerii :d

      Usuń
    9. jak sie mieszka na zadupiu to tak jest.. *mówie o sobie bo też nie znam tego sklepu.. yolo słag i wgl XD*

      Usuń
    10. Gg beze mnie?! Jak tak możecie, idę się pociC mydłem i powiesić na choince łańcuchem :(

      Usuń
    11. Iga ty też chcesz? XD to zapraszam

      Usuń
  3. Hikari odnośnie tamtego koma. Też miło cie widzieć xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Wika! żeby7ś odzyskała w końcu komputer i neta hihi, uzo głupawek pisania z Igą i wgl :D
    Szczęścia, zdrowia pomarańczy niech ci Iga nago tańczy B| XD
    sory mam gorączke XD

    OdpowiedzUsuń
  5. co to się za rozmowy be ze mnie odbywają. XD ja nie wiem co się dzialo podczas mojej nieobecności, ale ja chciałabym zobaczyć wilczka w stringach na szelkach, kozakach,ciekawe co jeszcze wymyślicie XD XD XD. A teraz dla Wiki i Brittany
    Duzo zdrowia - "az do bolu",
    slodkiego zycia jak truten w ulu,
    samych pomyslnych w zyciu zdarzen,
    realizacji wszystkich skrytych marzen.
    Oraz
    W dazeniu do celu wytrwalosci,
    a od najblizszych duzo milosci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idę jakiś rozdział skleić na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwwww! Jakie to urocze! ^^ Dziekuje wam goraco za zyczenia :* Jestescie niezastapieni! Koffam wassss mocno <3 <3 <3 ´´Żeby wiedział, że twoim ulubionym ulubionym kolorem jest fiołkowy, a piosenkarką Taylor Swift.´´- Hahaha :D Wiem co masz przez to na mysli Igus xDDD Hehehe :) Jeszcze raz dziekuje za zyczenia i przesylam WSZYYYYSTKIM tysiac i jeden usciskow i calusow :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy wstawisz co na bloga wiki? szadoł chce wiedzieć

      Usuń
    2. wstawiła aska Brit :3
      i napisała też notkę na jej blogu jak coś :3
      a no i ni ma za co <3 Trzymaj się :D

      Usuń
    3. Oh i ah bo siem zarumieniem! :D
      No bo ty mnie dobrze znasz! :D
      To ja chcę bonusowego przytulasaaaaa! <3

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. A no wiesz, Wilcu musiała spadać i nie mogła opowiadać o swoim pokręconym dniu, a Kaśka, Iga i Szadoł nie miały czego rozkminiać pod komami mego autorstwa xD
      *Cóż za skromność -.-*
      Wrodzona :D

      Usuń
  9. A więc masz urodziny :D
    No cóż...nie miałam okazji cię jeszcze poznać (spokojnie, nadrobię to szybko czy chcesz czy niechcesz. Jestem jak wrzód :D) ale i tak złożę życzenia! :)
    Z okazji urodzin składam Ci życzenia:
    uśmiechu, zdrowia, radości,
    mnóstwa prezentów i gości,
    przyjaźni wielkich i małych,
    wielu przygód niebywałych,
    uśmiechu wesołego i wszystkiego,
    wszystkiego najlepszego!
    I jeszcze czego tam pragniesz xD
    Życzy:Ja

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezus Mario xD Jakie ciszy jak makiem zasiał xD

    OdpowiedzUsuń