sobota, 16 stycznia 2016

ASK z Alvinem - Zapowiedź!



Zasady:
1.Min. 15 pytań, max. 40
 2. Macie 10 dni. 
 3. Wykrywacz kłamstw - zwarty i gotowy :)
 4. Nie ma taryfy ulgowej...
 5. Odpowiedzi będą jak będzie min. 3 tury pytań.
 6. Są 2 sytuacje kryzysowe :) 
7. Mogą być 2 wyzwania, ale nie w liczbie pytań, a osobno ;) 




Szczerze, to nawet nie mam pomysłu co wam tu napisać, bo nadal jestem zła... a więc nie będę pisać nic. Chcę tylko zwrócić uwagę, że teraz macie 10 dni. Wtedy będzie może lepsza frekwencja w pytaniach, bo wszyscy chcą aski i wiele osób nie zadaje pytań. No.. to ja idę pisać rozdział. 

80 komentarzy:

  1. Zapraszam wszystkich na mojego nowo otwartego bloga i proszę o wasza opinie
    http://alvinandbrittanystory.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Mwahaha, ostatnio dałam lajtowe pytania, ale teraz będzie trochę trudniej, Alvie ^v^ Tylko musi mi się chcieć je napisać ;-;" Jak się wyśpię to może napiszę, czyli tak o... 13 xD

    OdpowiedzUsuń
  3. znowu z Alvinem? ;-; Eh.. no ale jak obiecałam napisze coś :D a że nie mam ostatnioo humoru to go może pomęcze.. *diabelski uśmiesZek*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu z Alvinem bo dużo osób chciało.. następnym razem z kimmś innnym :)

      Usuń
  4. Yup : D Bosz, tyle czekałam na aska xD Nie mogłam się doczekać (ok, to było dziwne...) Ale pytania- czas start! (Zawsze chciałam to powiedzieć xD)

    1. Jaki jest twój ulubiony i najgorszy moment w życiu?
    2 Jakie jest najmądrzejsze zwierze wg.ciebie?
    3. Grałeś kiedyś w butelkę?
    4. Jak tak, to jakie było najdziwniejsze/najgłupsze wyzwanie lub pytanie?
    5. Gdzie kończy się mokre, a zaczyna wilgotne?
    6. Wieszco jesz?
    7. Dlaczego Media Markt nie jest dla idiotów?
    8. Podrapałeś kiedyś Szymona? (Bez skojarzeń proszę xD)
    9. Co to jest: po wodzie pływa i kaczka się nazywa? :D
    10. Przebrałeś się kiedykolwiek za dziewczynę?
    11. Jakie jest najładniejsze imię żeńskie wg. Ciebie? (Oprócz Brittany)
    12. Szymon vs Teodor?
    13. Uważasz siebie za... (3 słowa)
    14. Koszykówka , siatkówa czy piłka nożna?
    15. Największy skarb jaki posiadasz?
    16. Co byś zrobił,gdybyś stracił głos?
    17. O czym myślisz przed zasnięciem?
    18. Gdybyś spotkał wróżkę i miał jedno życzenie, to co by to było?
    19. Wyobraź sobie swój nagrobek. Co by było na nim napisane? Xd
    20. Czy woda z toalety zatakowała kiedyś twoją "dziuplę"? :D
    21. Czy lubisz mnie?

    Ok, skończone. Mam jeszcze jedno takie, ale jest takie idiotyczne, że aż wstyd pisać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bardziej idiotyczne od 20? xD Dawaj je, plosie xd

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia, czy to już kiedyś było, ale brzmi ono: "Czy jak przeniosę się w czasie i się zgwałcę, to będzie samogwałt?" Xd

      Usuń
    3. O ja pierdole xD Od dziś jesteś moim mistrzem asków xD

      Usuń
  5. 1. Co byś mi kupił na urodziny? :D
    2. W kwestii urodzin... Ja to nie mam głowy do dat, więc kiedy ty masz urodziny? xD
    3. Lubisz ziemniaki w kształcie frytek?
    4. Dlaczego szampon ma różne kolory a zawsze pieni się na biało?
    5. Jedziesz z prędkością światła i chcesz włączyć światła, co się stanie? I nie proś Szymka o pomoc! ;D
    6. Kto pierwszy na widok krowy powiedział: pociągnę za te zwisające wypustki i wypiję to co wyleci?
    7. Da się robić pompki bez rąk? o.O
    8. Po co ludziom są potrzebne sztućce i co to w ogóle za głupia nazwa?
    9. Jak w ogóle odmienić wyraz sztućce? Że jeden sztućec?
    10. Czy jak stanę na torach tramwajowych i złapię się rękami za linię u góry to pojadę jak tramwaj? *o*
    11. W twoją stronę leci asteroida, masz ok. 10 sekund życia, co mówisz/robisz?
    12. Co powiesz na tezę: Hindusi żyją w Hindusalii?
    13. Skakamy na bungee? :D
    14. Koń vs anakonda (bez skojarzeń!)
    15. Podoba ci się jakiś chłopak? xD
    16. Jaki masz stosunek do deski klozetowej? ͡( ͡° ͜ʖ ͡°)
    17. A do srajmuszli?
    18. A srajtaśmy?
    19. Jaka u cie pogoda?
    20. Dlaczego sałata jest zielona?
    21. W ogóle czemu większość roślin jest zielona? Ufoludki?! Może ci z GG? oO
    22. Co nas zabija i co sprawia, że żyjemy wiecznie?
    23. Lubisz sok z gumi jagód?
    24. Najgłupsza bajka ever?
    25. A najgłupszy film?
    26. Te pytania są coraz słabsze, nie? ;-;
    27. Umiesz powiedzieć coś po japońsku?
    28. Wracając do kibla, czy brak srajtaśmy sprawia, że panikujesz?
    29. Również uważasz, że bardzo chaotycznie zadaję pytania, zmieniam tematy za zaraz potem do nich wracam?
    30. Jak myślisz, co czuje taka tubka pasty do zębów?
    31. Bo wiesz, kilka razy dziennie jest naciskana, wyciskana... Może ona czuje się molestowana?
    32. Jaki kolor ma twoja szczoteczka do zębów?
    33. Zgwałciłeś kiedyś kogoś/coś? Ja kilka razy zgwałciłam replay... ;-;
    34. Prześlesz mi hajsy na psychiatryk? Bo ostatnio nie chcieli mnie przyjąć bez dopłaty :c
    35.Ulubiony jutiuberr? xd
    36. Głupia, śmieszna historyjka z życia wzięta? :D
    37. Jak nakleję plastry niquitin na samochód to będzie mniej palił?
    38. Skoro jednorożec ma nazwę od jednego rogu to byk powinien nazywać się dwuróg, nie sądzisz?
    39. Prosimy Igę o kakao? Bo i mnie głowa rozbolała ._."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziena, dobrze się bawiłam przy pisaniu xD
      A które Twoim zdaniem najlepsze? ^^"

      Usuń
    2. Jprd... Hahaha xD Człowiek, skąd ty bierzesz takie pytania? :D Leje xD Najlepsze z pastą do zębów :)

      Usuń
    3. Z głowy :p XD Ale z pastą w sensie to co czuje czy że może czuje się molestowana? xD
      Ja osobiście najbardziej identyfikuję się z 34 :D

      Usuń
    4. Ymm... no ten, teges.. z molestowaniem xD

      Usuń
    5. Ey, teraz tak mi przyszło do głowy jeszcze jedno pytanie, odnośnie biednej pasty...
      "Skoro naciskamy tubkę, to może pasta to jej sperma? ;-;"
      Bardzo proszę nie nazywać mnie teraz zboczeńcem, po prostu oglądam Teda x'D

      Usuń
  6. No, nie że jestem zboczeńcem (swoją drogą "zboczuszek" brzmi o wiele lepiej, co nie?) tylko tak jakoś...poprostu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To paczaj wyżej xD I ty niby zboczuszkiem jesteś, oui? XD

      Usuń
    2. Mistrzu *,* Skąd ty bierzesz, poraz kolejny sie pytam takie teksty?! O.o. Mogłabyś przegadać nawet teletubisie (a z nimi sie nie zadziera) xD A twoja teoria całkiem trafna :D

      Usuń
    3. Szczerze to kilka pytań z innych stron wzięłam, kilka przerobiłam, ale jest też sporo moich - np. wszystkie o paście xD Teletubisie, powiadasz? Ale to som pedały! :O Hah xD
      Wy się cieszcie, że nie widzicie moich rozmów z tą dziewczyną z którą piszę ten trójkącik o demonach aniołach, tam to jest miazga totalna xD Kłótnia Alvina z Britt z Odskoczni to przy nas pikuś xD

      Usuń
    4. Jak. Śmiesz. Tak. Nazywać. Teletubisie?! To są pedały i tranwestyci! Ah... ta dziejsza młodzież...
      Miazga ,powiadasz? Zapraszam na lekcję z moją klasą :) Zryta bania gwarantowana do końca życia. Xd
      A rak z innej beczki, ksiądz nam ostatnio puścił "50 twarzy Simona(a może Sajmon....?). Facet robił to 7 razy, każdy z inną babką. Taka beka była xD

      Usuń
    5. Oh, bardzo przepraszam xD
      Z moją klasą tak samo, ale ja mówię o rozmowie jeden na jeden XD No chyba że wliczyć nasze osobowości i postacie z opek, to robi się kilkadziesiąt osób ;-;"
      Ahaha, to nieźle xD Ja nie chodzę na religię i chyba zaczynam żałować XD

      Usuń
  7. O, o, Alvin, na urodziny kupisz mi stringi na szelkach? :D xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekaj, czekaj.. co? a po co ci stringi? ;-;
      a może lepiej nie chce wiedzieć? :D

      Usuń
    2. A: Eee... Iga! To chyba jakieś NIELEGALNE! ><
      I: A dlaczego? Ja się będę dobrze bawić na tym asku :D
      A: Ja nie -.-
      I: Your problem :D

      Usuń
    3. Na szelkach, nie zapominaj o tym szczególe! Jak to po co? Dla szpanu xD A tak poważnie, to nie wiem skąd mi to przyszło do głowy ;-;" Stringi? I to na szelkach? Co z moją głową jest nie tak?
      *Wszystko Jum, wszystko*
      Oj milcz jak do mnie mówisz. Poza tym tu jestem Wilcu, a nie Jum xD
      &Ale masz problemy...&
      Jefferson! :D Ty tutaj? Kurde, zaraz cała paczka się zlezie i zaczną się pytania, będę musiała tłumaczyć dziewczynom kto kim jest i...
      *Teraz to ty zamilcz. My spadamy~*
      Bayo! :D

      Usuń
    4. Alvin! :D Co tam ziomek ciekawego? Czytałeś już pytania? :D

      Usuń
    5. czy tylko ja nie ogarniam o co ci chodzi Wilczku nasz? XDD
      Julek kiedy masz urodziny? Bo Al musi zacząc szukać twojego wymarzone prezentu haha :D
      Zaprezentujesz się w nich Alvinowi? B| ( ͡° ͜ʖ ͡°) XD


      ps. ja mam strtasznie psychodeliczne pytania, więc poczekam, aż będą normalne, albo zabawne.. XD

      Usuń
    6. Nie, chyba tylko Iga ogarnęła o co chodzi z "*". A właśnie - "&" to Jeff, niby ta moja dobra strona XD Szkoda że jest gorszy od Lucka xd
      Urodziny mam 23 stycznia ^^"
      Jak kupi... To czemu nie :D

      PS. No chyba się obrażę... Po moich czekasz na zabawne? D:

      Usuń
    7. Spokojnie, ja też powoli zaczynam nie ogarniać xD

      Usuń
    8. I: Kasia! Teraz! Psychodeniczne :D
      A: Ey! I nie, nie czytałem pytań.. póki mogę chce mieć w miarę zdrowa psychikę xD

      Usuń
    9. teraz nie bo mam mało XD może jutro B| a psychodeniczne to wg ciebie jakie Iga? :D
      Dzięki za wyjaśnienie Julka * udaje że rozumie* XD
      Alvin.. Nie licz na to hah XD

      Usuń
    10. Ok, czas na moje ptytanie. Czuję to. *,*
      A więc, mam napisany Fanfic. Mogłabym ci go gdzieś podesłać? Byłoby mi bardzo gdybyś wyraziła zgodę :)

      Usuń
    11. Alvin, ja to na twoim miejscu przeczytałabym to co jest na razie, żeby potem nie mieć jakiego zawału czy innej cholery :D A w ogóle to co powiesz na propozycję Kaśki? Tej o prezentacji stringów na szelkach? XD

      Usuń
    12. Dobra, spróbuję wyjaśnić łopatologicznie:
      Piszę różne opowiadania z taką jedną dziewczyną. Ostatnio zrobiłyśmy sobie przerwę w głównym, bo wpadłyśmy na pomysł, żeby napisać trójkącik. A na ten pomysł wpadłyśmy, bo często coś się dopisuje w "*"... Więc czemu to nie będzie nasza demoniczna dusza? A "&" będzie aniołkiem, tak dla zachowania równowagi. Potem wystarczyło nadać imiona i voila :D Lucyfer "Lucek" to demon, a Jeff jest aniołkiem ^^

      Usuń
    13. I: Kasiu wsyztskie byle by twoje :D HiKaRi oczywiście, byłoby mi bardzo miło :) na blogowego maila:
      briitany.millersevile@spoko.pl
      Ale uwaga! Tam są specjalne literówki. Brittany jest napisane przez ii nie tt, jest tam "iit" a Seville przed jedno l. Ta... Skomplikowane xD
      A: a weź ty mi! Wolę raz cierpieć niż kilkanaście razy codziennie się bojąc was! XD i ... XD

      Usuń
    14. Jak tam chcesz... xD Aż mi cię szkoda... prawie :D
      Iguś, mogę mieć prośbę? Bo przy pisaniu pytań tak mnie naszło na kakao, a nie mam w domku... Wyślesz troszkę? *-* xD

      Usuń
    15. Hahaha :D już wysłałam priorytetem! :D
      A: Ey a ja to nie mogę kakaa o 22:30!
      I: już tak późno? Ty to marsz spać!
      A: no na pewno i kankana ci od razu zatancze :D
      I: zabieram x-boxa na 1 dzień.
      A: na pewno :D
      I: dwa dni..
      A: chciałabyś :D
      I: 3...
      A: nie wierzę :D
      I: tydzień..
      A: nie mówisz poważnie, nie?
      I: półtora... Szymon!
      S: tak?
      I: odlacz proszę x-box ok? I idź spać już.
      S: ok :) *wychodzi*
      I: dzięki! Półtora tygodnia.
      A: ...to ja pójdę lepiej do siebie..
      I: dwa tygodnie.
      A: idę idę! Dobranoc wszystkim! I Igus..*robi slodkie oczka* jak mnie lubisz to mi tego nie zrobisz! Love youuu! *wychodzi ze śmiechem*
      I: ech, co ja z nim mam.. dobra, idę położyć resztę spać i jeszcze raz Alvina i potem siebie :D dobranoc ^^

      Usuń
    16. Dziękuję ^^
      Biedny Alvin xD
      Oyasuminasai :*

      Usuń
  8. Nawet nie macie pojęcia ile na to czekałam buhahaah
    1. Cieszysz się że Brittany wróciła?
    2. Jesteś pewien że to ona?
    3. Wiesz gdzie jest Sara?
    4. Kiedy ostatnio wiedziałes Charlene?
    5. Podpowiedź, kilka godzin temu?
    6. Wiesz że ta Brittany to tak na prawdę Charlene?
    7. Wiesz że charlene zabrała głos Brittany żeby cię oszukać?
    8. Wiesz że Sara poszła do innego wymiaru po prawdziwa Brittany?
    9. Czy Leo o tym wie?
    10. Zauważyłeś że ona tylko udaje miłą?
    11. Kochasz Charlene jako Brittany czy prawdziwą?

    Teraz rycie bani uważam za rozpoczęte XD

    12. Lubisz chleb?
    13. Ile masz włosów na głowie?
    14. Jadłeś kiedyś piasek?
    15. Połknąłeś kiedyś całą kostkę lodu?
    16. Wyszła?
    17. Myślisz że utonela? XD
    18. Dlaczego ból psychiczny jest gorszy od fizycznego?
    19. Uważasz się za młodego Boga?
    20. Miętosisz kubek? XD
    21. Jak robić brzuszki bez brzucha?
    22. Znasz jakieś świnki morskie?
    23. Należysz albo należała do załogi G?
    24. Za ile sprzedałys mnie na bazarze?
    25. Dlaczego drzwi w biedronce zamykają się zawsze kiedy mam ochotę przez nie wejść? XD
    26. Sikałeś kiedyś pod wiatr? XD
    27. Dlaczego woda morska jest słona?
    28.Ile jest na pustyni ziarenka piasku?
    29. Używales kiedyś tamponów? XD XD XD
    30. Uważasz że to możliwe?
    31. Czy można płakać pod wodą?
    32. Jeżeli teflon do niczego nie przywiera to jak trzyma się patelni? 33. Czy krowy piją mleko?
    34. Dlaczego śnieg jest biały a lód przezroczysty?
    35. Jak tabliczka z napisem 'Nie deptać trawy' znalazła się na trawniku?
    36. Czy niemi bekają z odglosem czy tylko otwierają usta?
    37. Dlaczego sok z cytryny robiony jest ze sztucznych aromatów, a szampony z prawdziwych cytryn? XD
    38. Jakiego koloru jest lustro? XD
    39. Na ile procent mnie nienawidzisz?
    40. Na ile procent mnie lubisz?

    1. Idź i wyciągnij Szymonowi gacie, i obserwuj reakcję XD XD XD sory szymuś
    2. Wykonaj Ice Bucket Challenge na Charlene "pseudo Brittany"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. I: czytam tak tę pierwsze pytania... I thanks za spoiler xDD :D

      Usuń
    3. Hah hue hue ktoś tu musi być od reklamy XD

      Usuń
    4. Bo jak nie Szadoł to kto?... :D

      Usuń
  9. Napisałam pytania <3 :D
    A tak wgl co tam u was? hehe
    wgl czm piszemy akurat tu? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajesz Kaśka! :D
      U mnie powiedzmy że dobrze ^^ A u was? Alvie? XD Jak tam mój wymarzony prezent? xDD
      A akurat tu, bo pytania są jak kreda i motywują do gadania xD

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku ostrzegam, że miałam wtedy mega zły dzień i początkowe pytania są straszne.. Więc no.. Zaczynajmy.
    1. Czy kiedyś chciałeś się zabić?
    2. Jak tak to w jaki sposób?
    3. Co jest gorsze utonięcie czy palenie się żywcem?
    4.Wolałbyś skoczyć z wieżowca czy aby ktoś cie z niego zepchnął?
    5. Pociąłeś się kiedyś kartką?
    6.Wolałybś być udoszonym poduszką czy rękami?
    7.Ciekawe pytania nie?
    8. Jakbyś widział jak jakąś dziewczyne atakują dresy pomógłbyś jej licząc się z dużymi obrażeniami?
    9.Zamarzniecie czy zaplenie żywcem jest gorsze? ( ludzi)
    10/ Gdyby bliska ci osoba cieła się, co byś z tym zrobił?
    11. Co powinna zrobić dziewczyna, aby zwalczyć nieśmiałość? Szczególnie do chłopaków?
    12. Wolałbyś popuścić na wf na oczach wszystkich czy przy dziewczynie, która ci sie podoba?
    13.co byś zrobił gdyby ktoś cię poczęstował cukierkiem, ten by ci zasmakował a okazało by się że to kupa? XDD
    14. Czy za 5tysi wypiłbyś czyjeś siki?
    15. a swoje?
    16. ( z średniowiecznych tortur) wolałbyś być rozciąganym ( aż by ci rozerwało kończyny) czy być w tzw. byku z brązu? ( oba nieciekawe jak chcesz poczytaj.. )
    17. A teraz już mam humor ( next day XD <3 ) więc no.. :D Jak Edward Cullen wytrzymywał miesiączki Belli?o.O
    18. Skoro Wampiry nie mają krwi to dziewczyny nie mają miesiączki?
    19. Jak tak to jak Bella zaszła w ciąże??.. XD
    20 Ciekawe kto i jak wymyślił stanik.. XD
    21. Wyobrażasz sb nauczyciel wypiął na cb tyłek bo coś pomaga koledze, a tu nauczyciel taki głośny pierd prosto w twoją twarz.. Jak byś zareagował? :D
    22. Albo nauczycielka pisze coś na tablicy a na tyłku taka wielka plama.. Powiedziałbyś to jej? :D
    23. Jak myślisz jak by zareagowała? :D
    24. Co czułeś gdy cytująć HiKaRi :D ,, woda z toalety zatakowała twoją "dziuplę" ''? XDD
    25.Myślisz, że jestem strasznie dziwna prawda? XD
    26. Zamierzasz kupić te stringi z szelkami dla Wilczka? ^_^ xd
    27. Chciałbyś zoabczyć Wilczka który prezentuje stringi na szelkach? B|
    28. A ty chciałbyś założyć takie stringi? :D
    29. Zaprezantowałbyś się w nich nam? ( czytelnikom i Idze :D )
    30. A Dziewczynom z twojej paczki? ^_^
    31. A Brit? :D
    32. A gdyby chciała to byś założył? :D
    33. Jak myślisz Brit chciałaby mieć ten 1 raz z tobą?
    34. Myśle, że nie robią takich małych.. no.. To jak sie zabezpieczycie? :D
    35. Tak wgl nadal jesteście ludźmi czy juz nie? ;-;
    36. Chciałbyś mieć 5-raczki? :D
    37. Jesteś nadal prawiczkiem? ( wiem, że już pytałam, ale kto wie może coś się zmieniło.. XD )
    38.Chodzisz bez ubrań w domu? ( no bo w sumie masz futro no to nie masz co ukrywać XD )
    39. Lubisz mnie choć troche? No i sory, za te pytania na początku, ale miałam chyba jakąś chwilową depresje.. eh ALe mi juz lepiej ;3
    40. Kakałka? :D

    No i jest ;3 słabe.. no ale śa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój miszczu pytanek. Lałam XD
      ;3 taki pomieszanie depresji że swirem. Ps kto oprócznie kocha zmierzch? Uhuuu

      Usuń
  12. Ahaha xD I to niby ja miałam dobre pytania xD Chociaż te pierwsze... Idealnie opisują moje uczucia od kilku dni ;-;" A te pytania 26-31... Szczególnie 26, 27 i 29... Musiałaś?! XD Ale już nie mogę się doczekać odpowiedzi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze, że nie tylko ja ostatnio nie mam najlepszych dni.. Musimy się trzymać <3 :D

      Tak Wilczku musiałam haha :D Ja w sumie też nie mg się doczekać haha Ciekawe ja mocno zryjemy mu psyche :D

      Usuń
    2. Pamiętasz tą rozmowę z GG...? My nie do pokonania :')

      Nie no spoko, ja się nie dziwię xD To może być jeden z lepszych z asków od jakiegoś czasu :D

      Usuń
    3. Jesteśmy nie do zdzarcia :D Bidny Wilczek ;c

      Czy tylko u mnie są informatyki an których siedze koło kolegi, który mnie całą lekcje zagaduje i prawie nic nie mam zrobionego na kompie.. eh :') Wiem nawet jak często sika..
      XD

      Usuń
    4. Coooo? Kaśka ty to masz tematy XD :D

      Usuń
    5. ON ZACZĄŁ! XDD
      W sumie nie wiedziałam, że jesteśmy już tak blisko, żeby rozmawiać ile razy sikamy.. ;-;
      to się tak szybko dzieje! ; d
      Niedługo pogadamy o kupie a potem co? Nawet nie chce myśleć :c XDDDDD

      Usuń
    6. Hahahaha :D Tylko wiesz.. tam się zabezpieczać! A jak coś to zajmuję, chce być chrzesną! :D

      Usuń
    7. Brr... nwm czy bym chciała.. XD za młoda jestem ( ͡° ͜ʖ ͡°)możesz nam przyszłać... On mieszka na wsi..
      pójdziemy do obory..
      i...
      .
      .
      .
      .
      wydoimy krówke *o*
      XDD
      jestem poważnie rąbnięta XD
      odpitala już mi powoli na noc.. haha XD

      Usuń
    8. chyba.. ;-;
      ale co do tego chłopaka to to tak jakos dziwnie.. zawsze mi przypada, zawsze razem w grupie, jak dawaliśmy sb prezenty to ja jemu miałam, w dzienniku koło niego, na infie koło niego.. no kurde no XDD

      Usuń
    9. Przeznaczenie, jak nic! :D

      Usuń
    10. już 2 osóbka mi to mówi eh.. XD a ja nie sądze! :D

      Usuń
    11. WilczekMiekkieLapki18 stycznia 2016 21:20

      Obie jesteśmy biedne :c Ale za to jakie harpagany! :D
      A co do tego przeznaczenia... Coś w tym jest ^^ Albo (znowu) przesadziłaś z kredą xD

      Usuń
    12. harpagany hihi
      znowu hihi XD ja dzisiaj przesadziłam jak zaczełam się wygłuupiać ze kumpelą.. XD tam tabnczyli poloneza ja byłam na widoku i sie wydorniałam i wszyscy to widzieli haha XD
      Jak zwykle sie wygłupiłąm hihi <3
      Ale nwm się okaże z tym chłopakiem, on jest mega dziwnyXD

      Usuń
    13. WilczekMiekkieLapki19 stycznia 2016 17:15

      Eh, ja wczoraj i dzisiaj na chacie siedzę, więc nie mam żadnych przypałowych historyjek... Jeszcze xD Jutro wycieczka, więc będzie się działo!... :D
      Dziwny? To chyba to siebie pasujecie, nie? xD Oj no wiesz że cię uwielbiam ;*

      Usuń
    14. eh.. XD i jak tam wycieczka? Byłą kreda czy coś lepszego? :D Opisuj! :D
      ps. Koniec tematu z tym chłopakiem haha XD jak cos to na priv :D

      Usuń
  13. Alo? Działo się coś u was ciekawego? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała podjarka wycieczką mi zdechła... GG, jutro ok.17, pasuje Ci Kasiu? ;-;"

      Usuń
    2. w sumie to może być i teraz ale ok będę :))

      Usuń
    3. Mam dziesięć minut, mama zwolniła kompa :")

      Usuń
  14. Matko bosko, dałam kom o numerze 69... *o* xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha udało ci sie XDD
      a teraz juz bedzie 71 ;d :?/

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia, liczyć umiem tylko do 69 xD

      Usuń
  15. Cześć wszystkim! 👋 Co tam u was ziomki? Ktoś mnie może nie kojarzy? Wszyscy? Ale ja mam nierówno pod sufitem. Kto uważa tak jak ja??? Ja tu byłam pod wieczór pod wieloma wcieleniami xD
    Jestem dziwna? 👳

    OdpowiedzUsuń
  16. Heeeyka! Piątek, piąteczek, piątunio :D Co tam u was? Bo ja piszem rozdział :D I wpadłam na genialny pomysł skromnie mówiąc! :D I nwm czy opisać go w jednym długim czy w dwóch średnich rodziałach.... :D Ale będzie dzisiaj! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iga i genialny pomysł? Cóż za nowość xD I skromność xdd Jak piszesz to ja Ci wysyłam resztki Wacka które u mnie pozostały... Cham się zwinął i nie zamierza wracać :c Więc bierej te resztki Wacka, pisaj, i ja to szczerze mówiąc wolałabym jeden dłÓÓÓgi... :D
      Kreda, czekolada, cappuccino, żelki... Lamorożce tańczo, tańczo TAŃCZO! :D
      *zmniejsz dawkę albo zmień dilera -.-*
      Wal się Lucek x3

      Usuń
  17. Jeżeli ktoś czeka jak w zeszłym tygodniu, to nie chce mieć znowu zarzucone że nic wam nie powiedziałam. Piszę od 20:00 i tak się rozpisałam że nie mogę przestać, uwielbiam to uczucie. Więc dodam go na ewno dzisiaj w nocy, ale nie jestem pewna czy przed, czy po północy, więc jak coś to radzę przeczytać już rano, bo nie wiem czy dodam o 1, 2 czy 5...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, spoko ;) W najgorszym wypadku nie będę pierwsza D: xD
      PS. Wacek ode mnie przyszedł? x3

      Usuń
    2. Hahaha :D Nwm kto to ale pewnie tak xD

      Usuń
    3. WilczekMiekkieLapki23 stycznia 2016 09:40

      No wena ma na imię Wacek xD U mnie się nie czuł dobrze, więc Ci go wysłałam xD

      Usuń