wtorek, 26 stycznia 2016

Ogłoszenie




 Miałam dać ogłoszenie parafialne, ale jestem katoliczką i trochę to nie moralne.. xD ale moja parafio! :D
Ostatnio pojawia mi się dużo komentarzy typu: hey, zapraszam na mojego bloga i link.
Wiele razy ostrzegałam, prosiłam, groziłam... ja też zaczynałam ale nie promowałam na obcych kompletnie blogach swojego.
Więc oficjalnie mówię, że jeżeli macie ochotę żebym ja przeczytała lub wstawiła link do waszych blogów to wysyłać mi linki na wszem i wobec znanego maila:

briitany.millersevile@spoko.pl (tak, specjalnie przez dwa i oraz jedno t)

bądź:

iga.sewern@spoko.pl


A nie publikować mi pod postami! Bo ostrzegam, każdy KAŻDY taki komentarz usunę.
Chyba, że jesteście moimi komentatorkami stałymi! <3 To możecie :**

Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe, dziękuję za uwagę.

23 komentarze:

  1. jak założe jakiś blog to tak zrobie XDDD
    ale póki co to nie mam zamiaru :D
    mam kilka blogów zrobionych, ale nie umiem ich usunąć.. lol XD
    pozdroo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stałe komentatorki... hm... a z ilo miesięcznym stażem osoby łapią się na takie miano? xD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnym stażem xD Ty już jesteś! <3 <3

      Usuń
    2. O.Maj. Gat. Dżizas krajst. ^^
      Dla takich chwil warto żyć :D

      Usuń
  3. 1. Jaki staż?
    2. Jeśli wymagasz posiadania muskó i pisania logicznego ogłoszenia to po mnie >.>
    3. Jak coś założę to oczywiście będę się tym jarać i promować u Ciebie x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ty od dawna jesteś stałą komentatorka :D kobito.... Jakby trza było mieć mózg... To ja pierwsza bym wyleciała :D

      Usuń
    2. Ojej, jak miło x3 Serio Ty? Myślałam że ja i Kaśka... xD Wiesz, wczoraj nie mogłam rysować, bo zacięłam się nożem... W palec lewej ręki, kiedy jestem praworęczna >.> XD Na pianinie nie mogę grać, bo mnie achilles boli, z kolei ukulele jest nieczynne bo mnie swędzi nos... Tak. Mam mózg. Nawet musk. Śmiem twierdzić, że wręcz Lucyfera.

      Usuń
  4. Tak, mnie też to przeszkadza, bo sama prowadzę bloga i Brittany Miller wiele razy promowała tam swoje blogi a rozdziałów w ogóle nie skomentowała. Nie chce cię obrażać Britt, ale to trochę nie miłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie oto mi chodzi! A. Mogłabym przezytac twojego bloga? ^^

      Usuń
    2. No jasne!
      alvittany1234.blogspot.com

      Usuń
  5. igus wstawiłam obiecany rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże w końcu dostałam dostęp do Internetu! Prawie miesiąc spędzony u babci ;-; siee narobiłam szalików na drutach. Tyle że palce pokłute xD się tu pozmieniałooo . A tek BTW Iga jestę jeszcze w grupie komentatorek? Bo nw po takim czasie. Beatkę się odmeldowuję w poduszkę PIIIB bez odbioru. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Natka wreszcie
    Shadow się stęskniła XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalinatooor x3
    Jak mogłaś Wilca zostawić? :c
    *Normalnie?*
    Nie pozwoliłam ci się udzielać na tym blogu -.-
    *Uwaga! Kto uważa, że dzięki moim wtrąceniom komy Jum są bardziej zabawne pisze pod spodem "Lucek x3" :D*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucek x3 ."Nie pozwoliłam ci się udzielać na tym blogu -.-" że w sensie ja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. *Dziena :D*
      Że w sensie Luckowi nie pozwoliłam -.- A za tobą tęskniłam mordko :3

      Usuń
    3. Ależ milordzie zajebiaszczy profilowy. XD

      Usuń
    4. Aaaaa Natalia! Już miałam dzisiaj zamiar pisać gdzie cię wcięło,a tu proszę:D Dobrze, że jesteś xD
      Hmm... Keksik... Jakie focie... ;)

      Usuń
    5. A no wiesz... Mrr xD Nowe konto nowe profilowe xD Ach, te projekty i zlecenia... :'D

      Usuń