niedziela, 24 maja 2015

ASK z Igą i Matem - zapowiedź! (wyjątkowo)


To tak... to moj ASK i Mata, więc nie wiem co tu pisać xD oddam głos dziewczynom :D
B-S-E-Ż: A dziękujemy bardzo :D
B: To tak, ee... nie umiem tego prowadzić jak Iga więc od razu dam wam zasady :D

 
Zasady: 

1. Max 30 pytań, min. 15 dla Igi, max. 30 min. 15 dla kogo się chce :) (B; Tak, tak, zmienione ale zajrzyjcie do tego ile macie czasu....)
 2. Macie 5 dni.  (B: Taaa.... już, już! Dopóki Iga nie wróci, a to będzie za.. eee... Iga?
I: Eeee... postaram się jak najszybciej ale jakoś... 2-3 tygodnie... :/ 
B: Właśnie.. )
 3. Wykrywacz kłamstw - zwarty i gotowy :)
 4. Nie ma taryfy ulgowej... B: Ja chcę się po śmiać :D
 5. Odpowiedzi będą jak będzie min. 2 tury pytań.
 6. Są 2 sytuacje kryzysowe, i dla Igi i dla Mata :) 



B: No :D Więc już wiecie jak wygląda sytuacja, znacie wszystko i jakby coś to proszę pytać w komentarzach :D Wy też zauważyłyście że nie podbijamy rekordu pod wyznaczonym do tego postem tylko pod ASK'iem Alvina i ogólnie tam gdzie popadnie? :D 
S: Ale to takie szczegóły :D Więc, my chcemy się pośmiać, więc możecie pytać ich o WSZYSTKO! Dosłownie :D 
B-S-E-Ż: Powodzenia! :D  

2 komentarze:

  1. Iguś, skarbie... Mamy na myśli tego samego Mata...? Błagam powiedz że nie... OK, niedługo sama się tego dowiem. Nie mam weny na pytania więc... A tak na serio to piszę dwie serie na raz w zeszytach, i czekam aż moje życie wróci do normy więc... Nie napisze pytań. Przepraszam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I: Eeee... b-bo... j-ja.. ten.. bo.. miałam W-Wam powiedzieć a-ale... ale.. no bo... wyjaśnię ci wszystko, obiecuję, jak tylko będziemy mogły pogadać, przysięgam! Tylko błagam, nie ów że wiesz kto wie... błagam cię, nie mów nikomu, błagam! Najpierw ich przekona że jesteśmy przyjaciółmi, że jest OK, że się (mam nadzieję) zmienił... nie mów im, błagam! I mam nadzieję, że wszystko szybko u ciebie wróci do normy, bo strasznie bardzo za tobą tęsknię! Bardzo :( Rozumiem, że nie napiszesz pytań i nie mam pretensji... chcę tylko, żeby już wszystko było u ciebie w jak najlepszym porządku i żebyśmy mogły znowu gadać godzinami :( Trzymaj się, tęsknię... :(

      Usuń