sobota, 9 maja 2015

Zawiesić..?




 Ta... Hey.. tytuł chyba daje do myślenia.. Już wam tłumaczę. Niby nie mam powodów.. bo przecież mam masę wyświetleń, masę komentarzy i kochane czytelniczki i komentatorki.. aczkolwiek nie mam pomysłów na rozdziały. Wasze komentarze typu "świetny rozdział" są słodkie, ale.. ale jak ja coś komentuję to staram się powiedzieć co mi się tam podobało, co nie, co było świetne i co bym zmieniła.. to pomaga, wiem o tym, ponieważ gdy komentowała Szybka Panterka i zostawiała takiego typu komentarze.. nie miałam wtedy takich problemów.. nie mam broń boże do was pretensji. Tylko mam prośbę.. mogłybyście pisać w komentarzach co wam się podobało, co nie, co byście poprawiły, co zmieniły, co mogłoby być dalej.. Wtedy na serio, to daje wenę..
Ten blog jest.. dla mnie bardzo ważny.. każde słowo każdego komentarza znaczy dla mnie bardzo wiele.. i dlatego poświęcam dużo czasu żeby pisać wam długie rozdziały.. i prosiłabym was oto, aby poświęcić kilka minut na komentarz..

Ogólnie, to wy chociaż lubicie tego bloga? Co wam się w nim podoba? Macie z nim jakieś wspomnienia..?

Czyli teraz pytanie do was..

Zawiesić...?

6 komentarzy:

  1. Nie ! Twój blog jest świetny.Lepszy od mojego.Najlepszy jaki kiedykolwiek widziałam.A co do komentarzy ... jak chcesz to będę pisać co mi się podobało a co nie.Ale rzadko zdarzają się takie przypadki.Naprawdę.Piszesz świetne rozdziały.Ogólnie cały blog jest świetny.Ja nie mam na co narzekać.Ale jeśli ma ci to ułatwić pisanie to będę się wypowiadać na temat tego co mi się nie podobało.Życzę weny i nie zawieszaj bloga.Plisss.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tia Alvinatty ma rację , jak mamy czepiać się czegoś , co już jest świetne :-)
    Ale skoro to ci pomoże to się postaram o trochę krytyki w mych komentarzach , bo jak widać twoja wena wzięła przedwczesne wakacje :-P
    Co mi się w nim najbardziej podoba ?
    Hmmm..... lekkość , z jaką go się czyta , nieoczekiwane zwroty akcji jak np : ta pustynia , serio na początku kiedy zaczęłam czytać , pomyślałam sobie , że to kolejny blog typu : słodko - że - rzygam - tęczą
    Naprawdę , nie które blogerki mają mocno przesłodzone blogi . Ty nie.
    Robisz dużo atrakcji miedzy rozdziałami , ty i Alvittany - nie będe się czepiać bo nie mam czego , ale o jedno proszę : niech wraca nasza stara , dobra Iga :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny blog rozdziały mi się ogółem twój blog podoba, masz różne pomysły, jest też coś innego niż tylko rozdziały mi.in. obrazkowo, Music of chipmunks, piosenka tygodnia oraz pobijanie rekordów! Jesteś fajna ponieważ piszesz/odpowiadasz na komentarze. Można sie z tb pośmiać popisać. Naprawdę swietny blog, postaram się pisać dłuższe komentarze choć nie obiecuję ;D
    Pozdrawiam i wenki życzę ;*
    A no i oczywiście nie zawieszaj, bo bo... bo cie porwe! >_< XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj bo się przestraszy XD

      Usuń
    2. I: Trzęsę się ze strachu :D Chłopaki mnie obronią :D
      S-A-L: Możesz sobie pomarzyć! My im pomożemy, jak będziesz chciała zawiesić ;D
      I: ..-.-

      Usuń
    3. Męska solidarność , kurcze :-P

      Usuń