środa, 6 maja 2015

Music of chipmunks

Więc kolejne Music of chipmunks.Myślę że to również wam się spodoba.



1.Everytime we touch

Lubię tą piosenkę.Jest jedną z moich ulubionych
Moja ocena 7 / 10

2.What does the Fox say

Ta piosenka plącze się za mną od jakiegoś czasu.Ogólnie lubie ją
Moja ocena 5 / 10

3.Born this way / Ain't no stoppin' us now / Firework

Te piosenki z filmów lubię najbardziej
Moja ocena 10 / 10

4.In the family

Ta piosenka nawiązuje jeszcze do obrazkowa
Moja ocena 8 / 10

3 komentarze:

  1. świetne piosenki też je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram , piosenki od razu wpadają w ucho :-D
    Lovciam nr 3

    OdpowiedzUsuń
  3. A: Siemka! A tu nowość :d Iga jest.. eee... czasowo niedostępna psychicznie.. :D A piosenki.. są świetne, i nie dziwię się, że są pełne Alvittany -.- Ale dziwi mnie że to wam się nie nudzi..-.- A! I piosenka 1 jest ulubioną Igi ;D

    OdpowiedzUsuń