niedziela, 10 maja 2015

Przepraszam ale..



Przepraszam, ale zawieszam.. Komentarze już są dłuższe i to świetnie, dziękuję! :) Wierzę w was i myślę, że oby tak dalej :) Dodałam ASK bo.. chciałam dokończyć to, co zaczęłam.. A rozdziału nawet nie zaczęłam, z powodu braku weny.. Nie kończę z tą historią. Po prostu biorę.. taki jakby urlop. Żeby wypocząć i nabrać nowej weny na pisanie rozdziałów, podbijanie rekordów, rozmowy z wami, ASK-i.. Wrócę do was, możecie być pewne! Za nic w świecie nie zostawię moich kochanych komentatorek i czytelniczek! I mam nadzieję, że przez ten czas wy mnie nie opuścicie.. ale musicie mnie zrozumieć. Jestem w 2 gimnazjum, jest akurat poprawa ocen i tak dalej, a ja staram się o czerwony pasek.. muszę poprawić pojedyncze słabe oceny i postarać się uzyskiwać jak najwyższe wyniki z aktualnych sprawdzianów. A jeszcze muszę doczytać lekturę, mam zawolone przyszłe dwa tygodnie.. Nie oszukujmy się, nie siedzę nad książkami jak kujon za jakiego wszyscy mnie w szkole uważają, bo mam drugie najlepsze oceny w szkole. Tylko po prostu słucham na lekcjach, mam dobrą pamięć i uczę się na kartkówki i testy dzień wcześniej xD a nauczyciele nie biorą mnie niespodziewanie do odpowiedzi, bo mam bardzo dobre oceny i jestem grzeczna, nie wagaruję, biorę udział w akademiach i ogólnie konkursach co daje kolejne szóstki.. ale mi też się podwija noga i muszę poprawić chyba cztery tróje, jedną dwóję... No i się starać.. A z rozdziałem BARDZOOO długo schodzi, żeby napisać, przynajmniej mi.. Będę się starać codziennie pisać kawałek ale nie będę się udzielać. A rozdziału możecie wyczekiwać.. nie wiem kiedy.. Nie wiem kiedy wrócę... z mega długim rozdziałem.. ;) Bo akurat mam pomysł ale nie mam czasu.. no i raz mam pomysł, a potem nie mam na dalszą część i tak jest od dłuższego czasu dlatego też biorę ten "urlop". Wybaczycie mi..? Nie wiem kiedy wrócę, ale nie będzie to kilka miesięcy, nawet mogę wrócić za tydzień, za dwa a trzy to już góra. Bo będę za wami za bardzo tęsknić! A wy za mną też?

A: Czemu ty się tak rozpisuje... <czyta> ..CO?! NIE! Proooszę! Nie zawieszaj, błagam ja cię! Prooooszę! 
L: Czego się wydzierasz.. <czyta> ..NIE! Iga, błagam! Proszę, nie zawieszaj!!
S: Obudzicie Teod.. <czyta> Iga! Proooszę, nie! Błagam! Zrobię wszystko!
A: Nie będę się więcej bił! Poprawię oceny! Ale nie zawieszaj,błagam! Będę grzeczny!
I: Posłuchajcie...    
A: To przez to, co powiedziałem? Już więcej tak nie powiem, przepraszam! Wesz, że tak nie myślę! Błagam, nie zawieszaj!
I: Kochani.. 
A-L-S: Proooooosimy!
I: Skarby... muszę odpocząć, nabrać nowej weny, siły... 
A: Tobie wena nigdy się nie kończy!
I: Ale wcześniej pisanie sprawiało mi przyjemność a teraz to wielki obowiązek, a ja  mam pisac z przyjemnością a nie na siłę... źle się czuję pisząc na siłę, bo wtedy myślę cały czas że wszystko co robię jest beznadziejne!
A: Ale takie nie jest! Kasia Tasia, Alvittany, Shadow! Pomocy! Pomóżcie mi ją przekonać!
S: ...odpoczniesz i wrócisz do pisania?
A: Co?! Szymek!
I: Tak :) Nie potrafiłabym zostawić tego bloga, on jest dla mnie bardzo ważny :) 
L: ..na pewno?
A: LEO!
I: Na 10000%! :) 
A: Iga.. proszę.. 
I: Alvin, ja ciebie też proszę, zrozum mnie... 
A: Ale... ech.. no dobrze... ale jak nie wrócisz.. <grozi palcem>
I: Heh, wrócę! :D A moje kochane komentatorki, w tym czasie.. mam do was ogromną prośbę.. czy w wolnej chwili, mogłybyście cofnąć się do początku istnienia tego bloga, poczytać od samego początku (przy okazji przypomnicie sobie całą historię, a to będzie MEGA potrzebne do rozdziału, jaki planuję!) i pod tym postem napisać tak jakby.. jeden długaśny komentarz o każdym poście? Nie chodzi mi o ASK-i itd.. tylko o rozdziały i The Chipmunks Adventure... i takie ogólne podsumowanie, co myślicie o całokształcie historii, całym blogu, być może o mnie.. O wiele proszę wiem, i jeżeli proszę o za wiele to przepraszam.. ale wtedy wiedziałabym co dokładnie zmienić, czego nie...rozumiecie mnie? A macie na to, około 3 tygodnie, to sporo czasu :) Więc... zrobiłybyście to dla mnie? :) A ja wrócę, z weną i wielkim rozdziałem, obiecuję, a obietnic dotrzymuję! :) 
Więc... powodzenia i do zobaczenia :) 
A-L-T-S-Ż-B-S-E: Do zobaczenia :)        

6 komentarzy:

  1. Iga , będę czekać na twój powrót.Przeczytam wszystko od początku i napisze jeden długaśny komentarz.Powodzienia z ocenami i życzę weny na ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecuje , przeczytam wszystkie rozdziały , a ty w tym czasie poprawiaj oceny . Nie rozpisuje się , to bez sensu , czekam na nexta i życzę duuuuuuuuuużooooooooo weny !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytam i napiszę, co się pozmieniała od początków bloga itp. Bardzo szkoda, że opuszczasz blog :( Nie wiem, ja inni, ale ja cie bardzo polubiłam :( Ale rozumiem, 2 gim to już nie przelewki, też muszę się poprawiać i uczyć, choć nie chcę, ale muszę ;-;. Napewno się nauczysz i popoprawiasz na czerwony pasek. Wogóle już nie będziesz tu wchodziła? Może chociaż popisać w komentarzach? ;c A na GG będziesz wchodzić? Racja nie pisz rozdział na siłę, nie zmuszaj się, poprostu jak ci najdzie wena to napisz, pamiętaj, że będziemy na ciebie czekać ;-)
    No to do popisania Iga, powodzonka i powrotu weny! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wszystkim! :) Tak, będę wchodziła ale trochę rzadziej... oczywiście, że mogę z wami pisać w komentarzach, ale jak mówiłam - wieczorem.. a GG... tak, będę wchodzić popołudniu :)

      Usuń
    2. Droga Iga, pozwolę sobie zamieścić komentarz tutaj, mam nadzieję, że
      może tu być, więc od razu przejdę do komentarza. Ten blog jest świetny
      pod każdym względem, ale lepiej przejdę do rozdziałów: są one ciekawe,
      romantyczne, pomysłowe i niektóre z nich stały się dla mnie inspiracją
      do pisania :) Owszem, czasami mogłyby być nieco dłuższe, ale wiem, że
      w jakimś celu są one krótsze ;) Twoje rozdziały są naprawdę imponujące
      aż chce się miliony razy czytać (nie myślałaś czasem o napisaniu
      książki? ;) ), poza tym wiem, jaką pracę w to wkładasz, aby tak
      genialne rozdziały znalazły się na blogu, jestem naprawdę pod
      wrażeniem, tak trzymać! :D Jak już na początku wspomniałem, blog jako
      całokształt zasługuje na ocenę celującą z wielkim plusem ;) Twoją
      największą zaletą jest to, że potrafisz wywołać u czytelniczek i
      czytelników wielkie WOW... każde Twoje opowiadanie zapiera dech w
      piersiach :) Twoja wena jest Twoim największym przyjacielem, doceń to
      :) Nie mogę się doczekać, jaki rozdział pojawi się na tym blogu, aż
      mnie oczy świeżbią z niecierpliwości :) Iga, weny, weny i jeszcze raz
      weny, bo to prowadzi do niesamowitości, które nam ofiarujesz :) Życzę
      Ci samych sukcesów na blogu i nie tylko na blogu ;) Prowadź dalej
      bloga tak, jak do tej pory, abyśmy byli z Ciebie dumni :) Jeszcze raz
      gratuluję za Twoje poświęcenie, mega talent pisarski i otwartość w
      tworzeniu tego, co najbardziej lubisz :) Lubię Cię w całej okazałości,
      tylko proszę, wróć do nas z kolejną dawką pozytywnych emocji i
      nieziemskich rozdziałów, bo tylko tego nam teraz brakuje :) Iga i
      pamiętaj: jesteśmy z Tobą! :D

      Usuń
    3. O Mój Boże... j-ja.. nie wiem co powiedzieć, dziękuję! To tak... dziękuję za wszystki miłe słowa o mnie i o moim blogu :) Stały się dla ciebie inspiracją? O Boże... aż mam łzy w oczach.. oczywiście ze szczęścia. Tak, są krótkie ale to po pierwsze - zdecydowanie za mało czasu >< a po drugie.. zostawiają niedosyt i to jest mój cel :D Ten co jutro wstawię będzie mega długi ^.^ Imponujące? O Boże, ja już serio płaczę! A o ksiażce... przyznam się bez bicia, że kiedyś myślałam i nawet zaczęłam pisać ale ja się chyba to tego nie nadaję ;) Serio? Umiem wywołć WOW? ..Gdzie moje chusteczki? Bo ja już ryczę... 6+? Moja najlepsz ocena w całym życiu! :D Dziękuję, bardzo ci dziękuję, te słowa są dla mnie.. wielką motywacją do działania i wiary w swoje umiejętności :) Jeszcze raz, bardzo, ale to bardzo ci dziękuję! :)

      Usuń