sobota, 17 października 2015

The Magic School cz. 3



Cześć i czołem :D Cóż, jak wam się tak podobał ostatni rozdział, to zobaczymy jak ten się spodoba ;)

17 PAŹDZIERNIK

BRITTANY

Stoję w łazience przed lustrem, i nadal nie mogę w to uwierzyć. Jestem człowiekiem. Jestem człowiekiem.. Patrzę na moje długie, falowane, piękne rude włosy. Na długie, chude nogi. Na błękitne oczy. Uroczy, zgrabny nos.. dla mnie to nadal nowość.
- Britt, wyłaź ja też chcę się przebrać bo wychodzimy! - usłyszałam zza drzwi.
- Dobra już dobra, daj mi 10 minut! - odpowiedziałam i zabrałam się za ubieranie. Jak to dobrze, że Dumbledor pomyślał i dał nam zaklęcia zwiększające na ubrania.. Bo inaczej, byłoby słabo! A na zakupy i tak się wybierzemy, nie ma innej opcji.
- I jak? Podoba się? - zrobiłam obrót na środku pokoju przed swoją przyjaciółką.
- Pięknie kochana, a teraz moja kolej - zaśmiała się i ruszyła do łazienki.

NARRATOR

Po około godzinie, po korytarzu szła ósemka zniewalających istot. Na początku, szła cudowna, szczęśliwa para składająca się z blond-włosej kobiety ubranej w pomarańczowe rurki, beżowe koturny, białej koszulce w czarne serca oraz długim, białym swetrze okrywającym jej ręce i sięgający przed kolana. Długie blond fale zostawiła rozpuszczone, a oczu nie musiała niczym podkreślać, gdyż były naturalnie okrążone wachlarzem cudownych, czarnych, długich i mocnych rzęs. Brunet, który szedł obok i obejmował ją w talii szepcząc o chwilę słodkie słówka na ucho na które jego ukochana co i rusz się rumieniła, by ubrany w luźne spodnie ale zwężane na łydkach, z szerokim krokiem (od aut. wiecie o ci mi kaman? O takie te spodnie dla facetów z takim zwisającym krokiem, fajne są nawet :D ) w kolorze szarym, czarne nike'i za kostkę oraz w czarno-żółtej bluzie z kapturem. Niósł także na ramieniu dość ciężką torbę swojej dziewczyny, która jest w kolorze beżowym oraz pomarańczowym, z wygrawerowanym napisem "L&S". Kilka kroków za nimi szła kolejna, szczęśliwa para, lecz tym razem była to para trzymająca się za ręce i pogrążona w dyskusji na temat dziury ozonowej. Dziewczyna stojąca z lewej, miała na sobie płaskie, długie, fioletowe conversy, lawendowe rurki i uroczy sweter w kolorze jasnego brązu. Przez ramię miała przerzuconą średniej wielkości torebkę w kolorze lawendy z literką "S" po środku. Brązowe włosy sięgające do ramion zostawiła rozpuszczone, a na nosie widniały okrągłe okulary we wrzosowych oprawkach, za którymi skrywały się śliczne oczy leciutko podkreślone tuszem. Za rękę, trzymał ją chłopak w niebieskiej bluzie z kapturem, czarnych spodniach i niebieskich conversach. Włosy miał ułożone, a niebieskie oczy ukrywały się za również okrągłymi okularami w granatowych oprawkach. Około metr za nimi szła najsłodsza najmłodsza para. Chłopak w zielonej bluzie, szarych spodniach i zielonych trampkach oraz którkich włosach ułożonych do góry trzymał za rękę swoją najdroższą, ubraną w zieloną sukienkę, sięgającą przed kolano, czarnych rajstopach oraz szarych, krótkich trampkach. Na ramionach miała sweter w kolorze szarym sięgający do bioder i zapięty na górze na trzy guziki. Na jednym z ramion miała zawieszoną małą, jasno-zieloną torebkę z wygrawerowanym "T".
Na końcu zaś, około półtora metra za ostatnią parą szła dwójka nastolatków nieodzywających się do siebie. Po lewo szła śliczna rudowłosa dziewczyna, w pudrowych spodniach w czarne kropki, beżowych koturnach na małe, czarne guziczki, beżowym swetrze z długim rękawem i pudrową chustką na szyi która była luźno ułożona. Rude fale zostawiła rozpuszczone, więc sięgały jej do bioder. Oczy podkreśliła tuszem i eyelinerem, usta pomalowała malinowym błyszczykiem. W ręce trzymała dużą, koralową torbę, która była dość ciężka więc po chwili zawiesiła ją sobie na ramieniu na dłuższym pasku. Nie miała żadnej biżuterii oprócz małego wisiorka z zawieszką w kształcie serca który dostała w prezencie od osoby stojącej obok przed pamiętnym wyjazdem na wyspę, oraz złotego zegarka na lewej ręce.  Chłopak po prawej założył tymczasem czerwoną bluzę z kapturem, czarne spodnie z wiszącym krokiem oraz czarne nike za kostkę. Włosy pozostawił w artystycznym nieładzie, podobnie jak jego przyjaciel idący na początku. W tej prostej stylizacji wyglądał nieziemsko, podobnie jak cała ósemka idąca korytarzem w stronę wyjścia ze szkoły.

Tymczasem, do szkoły weszła zagubiona brunetka o zielonych, pięknych oczach. Ubrana była w białe rurki, czarne koturny i bordowy, długi sweter. Na ramieniu miała frędzelkowatą torbę w kilku odcieniach beżu. Szyję chronił szalik w kratę. Kasztanowe włosy sięgały jej do talii, a zdumione oczy podkreślone zostały tuszem oraz czarną kredką. Lekko różowe usta były otwarte ze zdziwienia. Na szyi miała wisiorek od swojej najlepszej przyjaciółki w kształcie serca, a na prawej ręce widniał złoty zegarek i bransoletka Charms. Szła wolno przez korytarz stawiając z gracją kroki. Za nią, do szkoły weszły dwie dziewczyny, najwyraźniej znające ją, w towarzystwie blondynki z włosami spiętymi w warkocz i jej chłopakiem, brunetem o czekoladowych oczach oraz dwójką smoków. Dwie dziewczyny podleciały jak na skrzydłach do znajomej i ją wyściskały. Jedna z nich, blondynka ubrana była w czarny, asymetryczny sweter, szare jeansy, czarne buty na obcasie, czerwony kapelusz, bordowy komin i szary płaszcze. Na ręce miała biały zegarek, a na szyi wisiał naszyjnik z sową. W ręce trzymała czarno-szarą torebkę. Blond fale pozostawiła rozpuszczone. Druga, brunetka założyła zieloną koszulę w kratę, czarne rurki, czarne botki, czarny, długi płaszcz oraz dodatki, w postaci bransoletek oraz naszyjnika. Na ramieniu przewiesiła sobie złotą torbę a szyję chronił beżowy komin. Brązowe włosy spięła w luźnego koka, z którego kilka kosmyków wypadło i dodało jej uroku.

ALVIN

Powiedzieć coś jej, czy dać spokój? Na prawdę, nie wygląda dobrze... znaczy, wygląda rewelacyjnie, pięknie, najlepiej! Ale jej mina i spuszczone oczy dają mi do myślenia. Źle zrobiłem.. co mi wtedy odbiło?! Karciłem się w myślach idąc przez korytarz. W sumie, to nawet nie wiem gdzie idziemy. Ale po chwili znaleźliśmy się niedaleko wyjścia, gdzie zobaczyłem trzy, piękne dziewczyny ale jedna przechodziła wszelkie oczekiwania. Brązowe fale, zielone, niespotykane oczy i ten uśmiech.. Ale i tak nie jest piękniejsza od Britt oczywiście! Można je postawić na równi.. A te dwie obok .. też są śliczne. Oczy niebieskie jak ocean i brązowe jak czekolada.. Gdy nas zauważyły stały jak oniemiałe. Oj wiem, też się sobie podobam... zaśmiałem się w myślach.
- Pójdę do nich, wyglądają na zagubione. I mam prośbę.. moglibyśmy porozmawiać na osobności? - zapytałem Britt łagodnie, patrząc jej w oczy.
- Zastanowię się.. ale idę z tobą. - powiedziała szeptem.
- To chodź - zwróciłem się w tamtą stronę i odruchowo chciałem złapać dziewczynę za rękę, ale szybko się opamiętałem. Podeszliśmy do trójki dziewczyn, którym towarzyszyła para ze smokami.
- Wow! To wy jesteście tymi słynnymi jeźdźcami smoków?! - zapytałem widząc ich.
- Em.. no tak, to my - odpowiedział chuderlawy chłopak o brązowych włosach - Potem wam wszystko wyjaśnimy, ale teraz musimy jeszcze trochę poćwiczyć, poradzicie sobie? - tym razem zwrócił się do dziewczyn, które pokiwały niepewnie głowami. - To idziemy, Astrid chodź - odpowiedział i pożegnał się z nami uśmiechami wyprowadzając smoka.
- Wow.. muszę polatać na tym smoku.. - powiedziałem rozmarzony ale po chwili dostałem z łokcia w ramię.
- Auć! - rzuciłem i spojrzałem z wyrzutem na roześmianą Britt.
- Obudź się - i jak tu się gniewać widząc na jej twarzy uśmiech? Ech..
- Dobra, dobra. Cześć, jestem Alvin, a to Brittany. Jesteście nowe?
- Tak, i nie za bardzo wiemy co robić, bo miałyśmy mały kłopot z transportem dlatego jesteśmy tu tak późno.. - odpowiedziała mi zielonooka. - Ale na początek, ja to Iga, to - wskazała na blondynkę z rozpuszczonymi włosami - Sonia, ale mówimy na nią Shadow (od aut czyt. SZADOŁ XD :D ), a to - wstakazała tym razem na brunetkę ze związanymi włosami (od aut. jak pomyliłam wam kolory włosów to sorki, ale cóż, takie życie i mam was odróżniać! xd) - jest Kasia.
- Miło nam was poznać - przejęła pałeczkę Britt - wiecie w jakim jesteście domu?
- Gryffindor - odparły chórkiem i zachichotały.
- To tak jak my - również zachichotała Britt. To taki piękny dźwięk..
- Chcecie żebyśmy was oprowadzili? - zaproponowałem - jesteśmy tu od miesiąca i już trochę, nawet trochę bardzo znamy tę szkołę - zaśmiałem się.
- Bardzo chętnie - odpowiedziała z uśmiechem zielonooka.

Oprowadzanie zaczęliśmy od głównego placu, przez korytarze z salami, jadalnię, wejście do domu, dziedziniec, kilku zakątków z pięknymi widokami i tych, do których lepiej nie wchodzić.
- Na koniec, możemy wam pokazać trochę okolicy - zaproponowałem Idze. Całą drogę rozmawialiśmy i teraz czuję, jakbyśmy znali się od zawsze. Wiem o niej bardzo dużo, a ona o mnie. Nie wie tylko, że jak stąd wyjadę, to znowu będę wiewiórką... ale o tym, może się dowiedzieć kiedy indziej.
- Jasne, idziemy! - pociągnęła mnie ze śmiechem za rękę - a ja chcę nas doprowadzić do wyjścia.. bez podpowiadania! - ostrzegła mnie i rozejrzała się dookoła skupiając się. Zakryłem usta próbując zdusić śmiech. Jak się skupia, to ma takie słodkie "v" pomiędzy brwiami..
- Tędy! - powiedziała i wskazała korytarz patrząc na mnie pytającym wzrokiem.
- Jeżeli tak uważasz, to chodźmy - powiedziałem i ruszyliśmy.
- Co lubisz robić? - zapytałem jej. Szliśmy na samym początku, a za nami Britt, Kasia i Shadow szły cały czas rozmawiając. Chyba się zaprzyjaźnią.. I bardzo się  tego cieszę, w końcu będzie miała z kim spędzać czas jak jej siostry i Sara są na randkach.
- Wiesz, lubię tańczyć, śpiewać, pisać, grać na pianinie, chodzić po górach, czytać książki, słuchać muzyki, grać w siatkę, lubię karate.. - zaczęła wyliczać a jej przewałem.
- Karate? - zapytałem zdziwiony.
- Tak, mam.. a zgadnij który pas - zaproponowała z uśmiechem.
- No nie wiem.. żółty?
- Pf! - rzuciła oburzona, zarzuciła włosami i poszła szybciej dobrą drogą ostawiając mnie zdezorientowanego.
- Co ja powiedziałem nie tak?! - zapytałem dziewczyn z tyłu odwracając się do nich i idąc tyłem.
- Alvin, ona nienawidzi jak ktoś zaniża jej umiejętności, a szczególnie tak bardzo zaniża - powiedziała Kasia.
- Ona ma czarny pas 2 stopnia człowieku - dodała Shadow.
- A ty masz przerąbane - powiedziały na raz i wszystkie trzy wybuchły śmiechem pogrążając się w dalszej rozmowie.
- Iga.. - podbiegłem do dziewczyny - żartowałem sobie..
- A ja też żartowałam - burknęła.
- Ech.. będziesz się obrażać o takie błahostki?
- Hm.. nie. - i w ostatniej chwili padłem na ziemię gdy ona zrobiła wykop z półobrotu prosto na mnie. - Masz rację nie ma się o co obrażać, już mi przeszło - powiedziała patrząc na mnie z góry ze śmiechem.
- Piątka dziewczyno! - powiedziała Shadow i zderzyły się dłońmi wszystkie cztery śmiejąc się ze mnie. Co to za dziewczyna.. ale nie mogę być na nią zły jak widzę że się śmieje. Więc wstałem szybko i podszedłem do Igi.
- A więc tak chcesz się bawić - powiedziałem z tajemniczym uśmiechem i błyskiem w oku - Dobra - dodałem szybko i przerzuciłem sobie dziewczynę przez ramię. Ta się zaśmiała i zaczęła mnie lekko uderzać piąstkami w plecy próbując cokolwiek powiedzieć przez śmiech.
- Powinnaś się cieszyć, bo chyba cię nogi bolą w tych butach - powiedziałem dotykając jej koturnów. - Masz rację, nogi mnie bolą ale teraz też brzuch!
- Dobra, to trzymaj mnie za szyję - powiedziałem i przełożyłem ją tak, że teraz trzymałem ją w swoich ramionach przed sobą. - I mi też tak wygodniej - powiedziałem z uśmiechem.
- A wy lubicie śpiewać? - zapytała Kasia zrównując krok z nami, a raczej ze mną.
- Tak jakby - odpowiedziałem - co nie Britt?
- Jak chcecie, to mogę coś wam zaśpiewać - powiedziała jak wychodziliśmy ze szkoły.
- Mam pomysł! - powiedziała Shadow - wszyscy coś zaśpiewamy po kolei, a potem w parach!
- Jestem za - powiedziałem - to może na dworze? Jest takie fajne miejsce - dodałem.
- Prowadź - powiedziały wszystkie jednocześnie, a ja zaprowadziłem nas do ruin. Tam, usadziłem Igę na kamiennej ławce.
- Kto pierwszy? - zapytała Kasia.
- Ja mogę - powiedziała Britt i wyjęła telefon z kieszeni. - Spokojnie, tylko podkład, nie śpiewam z playbecku - dodała widząc minę Shadow.

There ain't no way that I could ever forget you
I can't remember why I ever went and left you

Maybe I was hitting my head
Maybe must've been something that I said
Baby I want to take it back tonight

Oh oh oh oh x2
You don't have to tell me twice
When lightning strikes

Oh oh oh oh x2
You don't have to tell me twice
When lightning strikes

Eh eh eh eh eh eh eh eh x2

So obvious that I wasn't seeing clearly
'Cause right before my eyes you were disappearing
If I could just go back in time
Say the words that blow your mind
Loaning less is such a crime
There ain't a thing I wanna do
I wanna do yeah

Maybe I wouldn't have been so
Crazy I was stupid letting you go
Baby I want to take it back tonight

Oh oh oh oh x2
You don't have to tell me twice
When lighting strikes

Oh oh oh oh x2
You don't have to tell me twice
When lighting strikes

Why can't I
Let you know
Why can't I

Oh oh oh oh
No oh oh oh oh
You don't have to tell me twice
You don't have to tell me twice

Oh oh ooooh x2
You don't have to tell me twice
When lighting strikes

You don't have to tell me twice
When lightning strikes


- Woooo! - rozległy się brawa, a Britt się ukłoniła.
- Dziewczyno, masz świetny głos! - powiedziały jednocześnie Iga, Kasia i Shadow.
- Dzięki - odpowiedziała z uśmiechem - kto teraz?
- Ja mogę - zgłosiłem się z pomysłem na piosenkę.
- Dawaj - powiedziała Kasia i stanąłem na miejscu, gdzie wcześniej stała Britt, a ona usiadła obok Kasi i Igi.

Heart's beating faster, might need some surgery
Natural disaster, you're taking over me
And I st-st-stutter, vision b-blurry
There ain't no other that brings me to my knees

And it gets so hot whenever we're alone
But I can't say I'm in love
No, I won't

I don't know what love is
But I know I've never felt like this
Your kiss is magic
Like a circle, yeah, it's perfectness
And I can say yes, tore you in two
You say it first - It's easy for you
Even though I know that it's true
I can't say I'm in love
Even though I know that it's true
I can't say I'm in love

P-paranoia, it's running through my veins
I got to know ya, that was the end for me
And I know I got ya holding on to words that I can't say
And everything ya feel for me, just know I feel the same

I don't know what love is
But I know I've never felt like this
Your kiss is magic
Like a circle, yeah, it's perfectness
And I can say yes, tore you in two
You say it first - It's easy for you
Even though I know that it's true
I can't say I'm in love
Even though I know that it's true
I can't say I'm in love

Open up my heart, open up my mind
Everything is changed to color from black and white
Everything I see is a new reality
Baby, is this love?

Is this love? Is this love?
Yeah, this is love

I know what love is
And I know I've never felt like this
Your kiss is magic
Like a circle, yeah, it's perfectness
I can say yes, tore you in two
I'll say it first only for you
I can say yes, tore you in two
I'll say it first only for you
I'm starting to realize that it's true
I'll say it first only for you
There's only one thing left to do
Baby, I love you
Baby, I'm in love with you
Baby, I love you



Po chwili, dostałem owacje na stojąco klęcząc na koniec tańca przed dziewczynami. 
- To teraz my - wyrwała się Iga i już po chwili siedziałem patrząc jak oniemiały słysząc głosy całej trójki. 

Let them know that we're still rock n roll

I don't care about my make-up
I like it better with my jeans all ripped up
Don't know how to keep my mouth shut
You say: 'So what, what?'

I don't care if I'm a misfit
I like it better than the hipster bullshit
I am the motherfucking princess
You still love it

Some somehow, it's a little different when
I'm with you, you know what I really am
All about, you know how it really goes
Oh, oh, oh, oh, yeah
Some someway, we'll be getting out of this
Town one day, you're the only one that I
Want with me, you know how the story goes
Oh, oh, oh

When it's you and me
We don't need no one to tell us who to be
We'll keep turning up the radio
What if you and I just put up 
A middle finger to the sky?
Let them know that we're still rock n roll

Rock n roll...
Hey, hey, hey
Rock n roll...
Hey, hey, hey

Call it a bad attitude, dude
I'm never gonna to cover up that tattoo
I might have a couple issues
You say: 'Me too, yeah'
Don't care about a reputation
Must be living in the wrong generation
This is your invitation
Let's get wasted, yeah

Some somehow, it's a little different when
I'm with you, you know what I really am
All about, you know how the story goes
Oh, oh, oh


When it's you and me
We don't need no one to tell us who to be
We'll keep turning up the radio
What if you and I just put up 
A middle finger to the sky?
Let them know that we're still rock n roll

Rock n roll
Hey, hey, hey
Rock n roll
Hey, hey, hey
Rock n roll

Yeah
Oh, oh, oh, oh, yeah
Oh, oh, yeah

When it's you and me
We don't need no one to tell us who to be
We'll keep turning up the radio...


What if you and I
Just put up a middle finger to the sky?
Let them know that we're still rock n roll

When it's you and me
We don't need no one to tell us who to be
We'll keep turning up the radio
What if you and I
Just put up a middle finger to the sky?
Let them know that we're still rock n roll

Rock n roll
Hey, hey, hey
Rock n roll
Hey, hey, hey



No i jak? :D Dwa rozdziały w dwa dni.. dobry wynik :D Ale ten dostajecie tylko dlatego, że jakoś mnie natchnęło na ten rozdział :D Podoba się? Nawet długi wyszedł :D Czekam na opinie ;* I nie przyzwyczajajcie się! Mówię, tylko dlatego że miałam wenę i caly dzień pisałam ten rozdział macie go :D

62 komentarze:

  1. OMG OMG ! :D 2 rozdział *o* znaczy 3 xd jaka jazda *o* dziewczyno szalejesz! :D haha na a ten Nie nie pomyliłaś się jestem brunetką znaczy szatynką ale kij XD ( brązowe włosy :D ) ale oczy zapamiętałaś! :D Dodałaś siebie! <3 ale fajnie :D i jeszcze się przyjaźnimi <3 ale czad :D TYLKO JA MOGE DO NIEJ MÓWIĆ SZADOŁ! ;-; A KYSZ XD Ale się z Al'em zaprzyjaźniłaś <3 Dziwne że Brit nic nie mówiła na to ale myśle że wykorzystałaś mój pomysł z zazdrością znaczy jakby XD za dużo używam ,, XD '' ;-; Dopiero co sie poznaliście a ta już ma focha :D znaczy minutowego ale focha :D wyobraziłam sb jak powaliłaś Al'a haha i jego mina haha :D a jak cie wziął na rece to sory ale wyobraziłam sb jak mam bierze na ręce swoje kilku miesięczne dziecko.. nie bij hahaha XDD ja sama z siebie nie moge haha :D Rock n roll koffam <3 <3 no to ten tyle chyba :D to wenki i pozdrawiam <3
    ( tym razem bede 1 ?! :o ) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga! xD

    Czytam, awwwam, zachłysnęłam się zupą, awwwam... Normalnie spadłam s krzesła z zachwytu xD
    "... i pogrążona w dyskusji na temat dziury ozonowe" normalnie padłam jak zobaczyłam temat dyskusji xD
    Alvin, i love u!!! *-* I twoją wrodzoną skromność :P

    Rozdział jak zwykle cudny. Zaraz będę czytać pięty raz ^^

    Pozdro i duuużo weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co ja wyczytałam to Aluś żałuje tego co powiedział aww *♡*

    OdpowiedzUsuń
  4. Iiiiiiiiiiiiiiii 3 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaahaha ja śpiewałam..... ja cię kurczę nie mogę ..... umieram ... hahahah :D XD Mi słoń to na ucho nadepnął tak leeeeciutko :D Ale wróćmy do początku :
    -Alleś żałuje swoich słów i to dobrze nie mogę się doczekać ich rozmowy ,
    -Simonette i ich temat rozmowy , brawo , zabiłaś mnie śmiechem XD ,
    -Ech.... co wyście się uparli na te SZADOŁ XD , chyba nie chcę jednak wiedzieć , NIE BYŁO PYTANIA :D ,
    -Iiiiiii , mam blond włosy , zawsze chciałam mieć blond albo carne , a mam brązowe :D
    Drugi rozdział w dwa dni pogratulować , nie wierzę , że to piszę ale ty teraz zrób sobię tydzień przerwy bo jeszcze wena ci się skończy i co my wtedy zrobimy ?????
    Wiem , krótki , że aż boli ale piszę o 2,42 i troszkę oczy mnie bolą :D Ale to moja wina bo kto mi film kazał oglądać , Ecchhhh , plece ( chyba tak to się piszę ) od rzeczy , więc tylko jedna sprawa , powinno być szary płaszcz , nie płaszcze i to tyle w temacie .
    Życzę Weny i bra.......AAAAAAAAAAAA , zapomniałabym masz super gust pani stylistko :) Teraz Branoc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie zbyt umiem, ale.. mój 4 miesięczny bart mnie słucha! ( no bo nie ma wyjścia, nie ma jak uciec, ale ci.. :D XD ), Simonette najlepsze XD Masz racje nie chcesz wiedzieć :D Tak wymyśliłam i tak ci zostanie hihi :D A ja mam brązowe, a chciałam mieć rude haha :D byłabym Weasley ! :D ale brąz też mi sie podoba ^^ Nie dam jej przerwy hihi, miała przypływ wenki i dobry humor to napisała :D człowieku do której ty siedzisz? o.O ja zazwyczaj około 24 ide spać, ale najdłużej siedziałam do 5 rano ;d wtedy to byłam zombie! :o plece od rzeczy? nie kumam ale oki :D hihi

      Usuń
  6. Mam mini pytanie do Igi. Czy Alvin będzie z Britt czy z,, tobą "? Bo wiesz kocham po przyjacielsku cie nad życie ale jestem super hiper mega fanką Alvittany i chciałbym żeby Alvin był z Brittany. Odpisz plis
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni są best friend ever i tylko tyle :)

      Usuń
    2. Ja i Alvin?! Hahahahah :D
      Ale wiesz co, to mógłby być dobry pomysł! I jak coś to to będzie twoja wina ze dajesz mi takie pomysły! Ale wiesz... Pamiętasz ze ja te jestem alvittany Forever and ever co nie? -.-"

      Usuń
    3. ta a ja będę z Szymonem XD Nie zezwalam! :D Brit nie dawaj Idze takich pomysłów nie znasz jej? ;-; No własnie chyba nie ale kochasz ją po przyjacielsku nad życie.. Nie żeby coś ale, wiesz.. :/

      Usuń
  7. spoks czasem mam momenty wariactwa ale plis zapomnij. i nie wcielaj tego w zycie. wtedy przeze mnie chyba zatlukla by mnie polowa czytelniczek. wiec o prosu zapomnij
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiiaaaaa.... mentalną pięścią przez monitor , niezły pomysł XD

      Usuń
  8. wiem hah a tak apropo jak na serio macie na imie? Ja Brittany. Miedzy innymi dlatego zainteresowałam się filmem alvin i wiewiórki i znalazłam ten blog bo kilka tygodni temu wpisałam swoje imie do neta i wyszedł ten blog. Jestem sławna YEAH!!!!!!!!!!!!!!!XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na imię uwaga uwaga
      N
      A
      T
      A
      L
      I
      A
      :D

      Usuń
    2. Naprawde? :o Tego tom się niespodziewał! :D

      Usuń
    3. Poważnie Britt? No nieźle xD

      Natalia, nie wrabiasz nas? o.O

      Usuń
  9. No wiadome powszechnie ze jam Iga! :D
    A co do twojego pomysłu to chyba snisz! Kobieto jak ja mam już prawie gotowy rozdział :D a na marginesie, wiecie ze mi się takich pomysłów szatanskich ie daje bo... Bo ja to ja xD więc cóż powodzenia z moimi kochanymi komentatorkami za danie tego pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że w jakim sensie? ( kabaret <3 ) do czyjego pomysłu? XD Taka ogarnieta ja.. :/ :D Iguś ty mi nie przesadzaj bo ja cie znajde i ci włosy przemaluje czy coś xd

      Usuń
    2. Kaśka ona do Allesia chce zarywać , nieeee..... Ale i tak cię lubie XD A jak coś to ze radź z Brittany w opku bo charakterek i pazurki to ona ma i chłopaka ci nie odda XD

      Usuń
    3. A tak wgl to Paulina mam na imię a ty ? Chociaż Sonia też mi się zawsze podobało B-)

      Usuń
    4. a pfpf nie ładnie Iga nieładnie! :D hah niby tak.. Brit na ciebie wyślemy haha :D
      A fajnie :D Jak to do mnie to możesz się domyślić hihi Kaśka xd

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu kochany ludzie... Nawet nie wiecie jakie ja mam plany z postacią moja i Alvina i zy w ogóle mam co do tego jakieś plany a już mam tyle poleceń ze nie mogę! Chcecie czytać MOJE opowiadania tak jak JA to napiszę według MOJEJ wizji czy nie?! Bo ja już was nie ogarniam! Jeszcze nie ma nic na ten temat a wy już... Smutne .
    A w dodatku, czy wy mnie w ogóle znacie albo słuchacie? Nie wiecie przynajmniej z rozdziałów, komentarzy czy nawet komentarzy na innym blogu ( blog Wiki) że ja jestem największą fanką alvittany jaką chodzi po ziemi? Serio w ogóle o mnie nic nie wiecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty wiesz że my ze Shadow sobie jaja robimy? :D Nie znasz nas? Nie bierz tak tego do siebie spokojnie, ja nie twoja mam żeby ci móić co masz robić, pisać. Tyle se żartuje, spokojnie! :o :D

      Usuń
    2. Wiem że sobie żartujecie, taka głupia to ja nie jestem XD ale niektórzy nie żartują... a teraz jeszcze jestem przeziębiona (jak ja zacznę chorować w październiku to w kwietniu jak nie lepiej dopiero skończę!) więc przewrażliwiona... :/

      Usuń
    3. cieszy mnie to że sie na nas nie gniewasz! :D Pamiętaj ty i tak zrobisz co chcesz :D a innymi się nie przejmuj i tak będą czytali i tak :D Ojoj to współczuje wracaj do zdrowia! a jak choruje to zazwyczaj tydzień/ 2 tygodnie. :/ Kuruj się i będzie ok ^_^

      Usuń
    4. Och zdrooooooowia moja ty bidaczko :( Jak ja się cieszę , że się nie gniewasz . Normalnie kamień z serca :D

      Usuń
  12. Ajajaj to ja może się przyciszę bo widzę że tu się źle będzie dziać ;x znowu głupoty napisałam. . .

    OdpowiedzUsuń
  13. a Może tak zmieniając temat ( no może nie zabardzo XD ) too jakich macie menszów? :D Wieci piosenkarzy, aktorów, chłopaków z filmów i wgl? Ja mam w lul ;-; :D Ale George mi nie zabierzcie a kysz Iga! :D Jeszcze Percy, Austin, Edmund, Piotrek ( szafonators XD :D ) Nevil.. no duużo a u was jak? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo , ja to lovciam harry'ego i Draco i ewentualnie Olivera nwm czemu :D

      Usuń
  14. Czytam te komentarze i czytam xDD
    Rozdział... Kobieto, ty idź pisać książę ^~^ Serio... Opisy i wszystko inne piszesz świetnie *-*
    I wgl nie wiem co mam pisać przez ciebie !!
    Brak mi słów!!
    A tak na marginesie...
    Zuzia jestem, miło poznać xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey, Hay, Hello! :D Zawsze mi się podobało imię Zuzia *o* :D
      A Ja to ten wiesz xd :D

      Usuń
    2. Ja podobnie jak Kaśex *te moje skłonności do obróbki imion xD* uwielbiam imię Zuzia *-*

      Niedawno się przedstawiałam, ale co tam, jestem Julka xD Tylko nie wyjeżdżać mi tu znowu z Romeem! ;-;

      Usuń
    3. Jeej mam nowe 2 imie hih :D Pjona Julka! <3 :D

      Usuń
    4. Pjona ^^
      *uderza otwartą dłonią w monitor który jakimś cudem się nie rozwala*

      Usuń
    5. hihi ale z ciebie śmieszek :D hihi mój komp jest wytrzymały B| ale sie wygiął jakby xd

      Usuń
    6. Ten typ już tak ma xD Serio się wygiął? O.O Ostro siostro (y)

      Usuń
  15. Too o czym piszemy? XD Jak tam w sql? Ja mam trzy 4 z polskiego! B| i 2 jedynki, jedna z histori druga z bioli ;-;
    A tak wgl tutaj nikt was nie namierzy podoba wam się ktoś z klasy/szkoły? B| Ja miałam tyle zauroczeń że masakra xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nieeee.... same głupki w pozytywnym sensie :-D Na chłopaka jednak marnie sie nadają

      Usuń
    2. hihi u mnie też ale wtedy to nikogo tak za bardzo nieznałam i myślałam że są choć troche normalni.. :D Ale taki jeden ma śliiiczne paczdła *o* błękitne <3 koffam <3 :D

      Usuń
    3. E... No... Może jest jeden taki całkiem fajny... to brat bliźniak mojej psiapsi xD

      Usuń
    4. omnom fajnie! :D czyli często go widujesz i wgl mm :D fajnie masz hihi brat bliźniak? dobra ja tam nic nie pisze.. XD

      Usuń
    5. Ja to zawsze chciałam mieć bliźniaka :D Ale brata nwm czemu ?

      Usuń
    6. ja to bym mieć chciałą bliźniaków takich jak Fred i George :D *o* ale mam tylko brata małego który może będzie rudy ;-; ( ma dopiero 4 miesiące :3 ) taki słeg chwale sie bratem XD
      a tak wgl szadoł ( XD ) piszesz jakiś fanfic? :D

      Usuń
    7. A ja jakoś nie chciałabym rodzeństwa. Pies i królik mi wystarczą xD

      Właśnie, Szadoł, można liczyć na jakiś fanfic? ^^'

      Usuń
    8. Pisać piszę , a przynajmniej próbuję ale piszę tak , że jest jedna kartka i co chwile wyrywam z zeszytu i zgięta kulka ląduje w koszu bo mi się nie podobało :/ A co ja tylko mam się męczyć wy też do roboty a nie !!!! Ja tu ci ich zaraz Iga zmobilizuje :D

      Usuń
    9. A tak wogóle to potrzebuję e-maila twojego Shadow i Kaśki!

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tu się ukruję od niedzieli w domu siedzę a tu się takie rzeczy dzieją! Sorki że mnie nie było, ale praktycznie cały tydzień spałam i łącznie zjadłam OD NIEDZIELI! Trzy kromki chleba z masłem :/ A z domu wyszłam tylko we wtorek do lekarza... A tak to siedziałam w pokoju i albo czytałam książkę albo spałam bo się strasznie źle czułam + ogromny ból głowy :/ tak na prawdę dopiero dzisiaj wstałam na dobrą sprawę spod kołdry i nadrobiłam lekcje z całego tygodnia! Od 12 do 18 siedziałam cały czas (w piżamie *o*) ale weekend mam wolny od nadrabiania! Ciężko było ale się opłaciło ;D Ale oczywiście mam do nadrobienia full testów plus bierzący materiał :( Ale wracając! :D To ja wam powiem że ja to zasze chciałam starszego brata! XD ale to trochę niemożliwe bo jestem najstarsza z rodzeństwa (tak bardzo licznego że aż wcale, bo mam tylko jednego brata dającego wycisk za 10 XD) A kto mi się podoba... ja już mówiłam mnie to się wszystkie ciacha z TV podobają :D A Leoś jest mój!
    L: Eee...
    Nie ty głupku, Leo Howard ty to spadaj na drzewo :D
    L: ..-.- Dobra, jak chcesz! (wchodzi na drzewo) Już zadowolona?!
    -Hahaha :D I ja tak miałam cały tydzień.. próbują mnie rozśmieszyć :D
    A: Kto się śmieje jak Iga?!
    Ja geniuszu -.-
    A: Dzięki Bogu! No nareszcie! Myślałem że już nigdy się nie zaśmiejesz, więcej nie chorujesz! (przytula Igę)
    B-S: Awww ;3
    Słodko Alviś, dzięki :)
    A: Tylko bez zdrobnień mi tu!
    (wszyscy) Hahaa :D
    Dobra, ale tak by the way! Tak by the way... to... zapomniałam -.- Urgh czasem mam ochotę was ukatrupić chłopaki!
    A-L: Love you too :D
    Ech.. -.- cóż jak sobie przypomnę to wam napisaję! A no i oczywiście ASK pojawi się.. jak Kasiu wiesz co :D Jam przecież jest bardzo zua! A rozdział pewnie w weekend jakoś ale na pewno nie dzisiaj, nie mam jeszcze głowy sorki :( A tak wgl to żyje ktoś?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bidulko ty :c Silna jesteś to sie trzymasz hihi wiem jak to jest z nadrabianiem eh.. Ja jak jestem chora to mama mi każe jeść na siłe ;-; mimo że nie chce eh.. ale przynajmniej troche schudne wtedy :D
      Ja też bym chciała <3 ale mam tylko młodszego ;-; A ja tam będę mówiła Al :))) Wiem że to lubisz hihi :D
      Sweet ale bez przesady bo rzygam tęczą :D
      oj tam oj tam marne szanse :D pomysł mam ale ja nie umiem tego pomysłu napisać ;-; więc no.. powodzenia mi :D
      ps. jeden wieczór mnie nie ma a tu taka pogawędka pfff ! :D

      Usuń
  18. Ja żyje , żyje właśnie wróciłam z wycieczki więc się idę położyć :/ A Alvin nie chcesz Alviś to będzie Alleś :D hahaah jestem zua :D Iguuuuśśś podzielisz się Howardem???? Ty go masz w pon. wtr. i piąt. a ja w śr. czw. i sob. :D Ok ?? Jak coś to możemy na odwrót ;) Też chciałam starszego brata :D ale mama zniszczyła mi marzenia i w 2 klasie podstawówki powiedziała , że to niemożliwe :( A co tam u was ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie byłąs? ^^ Jest móój! Ale mogę ci go dać na.. wtorek i czwartek bo mam wtedy językówkę i brak czasu, to masz te dwa dni a pięć jest ze mną! :D Będę dobra :D

      Usuń
    2. Właśnie gdzie byłaś? :D hihi o wy :D Iga jakaś ty dobra XD Bidna szadoł :c

      Usuń
    3. Hhahah okej dobre i to :-D A byłam a Gdyni w oceanarium a e-mail ci wieczorem podam bo na razie siedze na tel. a ostatnio zakładałam nowy do gier itp. po miałam stary zawalony :-D

      Usuń
  19. Witam was czarodziej temat zszedł na starsze rodzeństwo ja posiadam brata starszego ale tak kolorowo nie jest ;_; to zimna wojna jest

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie to mówisz dziewczyno mam 2 siostry bliźniaczki. Mimo że wyglądamy totalnie różnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam siostrę bliźniaczkę. U mnie trochę podobieństwo jest tak nie którzy mówią a nie który ze są różne itp

      Usuń
    2. Jak to jest mieć bliźniaczkę? :D

      Usuń