sobota, 17 października 2015

ASK z.. - zapowiedź!



Dawno oj dawno nie było aska! Więc teraz nadrabiamy ^^ A że ja oczywiście zawsze coś wymodzę z tymi ASK'ami to nie ma ustalonej postaci która musi mieć ASK, tylko możecie zadawać pytania tylko nowym postaciom! Tzn. Austin, Ally, Trish, Dez, Astrid, Czkawka, Kasia, Shadow, Fred'owi, Georgowi, Hermionie, Harremu i Ronowi.
Więc mi nie narzekać na mały wybór! XD A teraz zasady ^^


1.Min. 15 pytań, max. 40
 2. Macie 5 dni. 
 3. Wykrywacz kłamstw - zwarty i gotowy :)
 4. Nie ma taryfy ulgowej...
 5. Odpowiedzi będą jak będzie min. 3 tury pytań.
 6. Są 2 sytuacje kryzysowe :) 
7. 20 pytań możecie zadać drugiej lub więcej osobie której zadajecie pytania, 40 pytań tylko jednej, 20 tylu ile chcecie. 
8. Możecie dać po 2 wyzwania dla każdej osoby do której zadajecie pytania. 



To jak, może tak być? :) 

I czekam na wasze pytania! :* ♥ Liczę na was :) 

27 komentarzy:

  1. Dla mnie pytania? o.O ey no XD tzn jak to bedzie bo nie kumejszyn :D XD moge zadawać pytania? to ja bede odpowiadała czy ty za mnie tzn wiesz xd
    a i co jednak bedzie ask ha! nie musze pisac... ups :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, moja kochana, ty myślisz że ja jestem taka głupia? Im dłużej będziesz zwlekać z przysłaniem mi pracy, to tym dłużej ja mam więcej czasu na odpowiadanie na pytania i wstawienie :D A ty sama sobie chcesz pytania zadawać? XD

      Usuń
    2. pfpfpf! XD myślałąm że zapomniałaś no! :/ ;-; XD no ale.. chodziło mi o to czy mg zadać pytania np CZkawce czy Georgo'wi :D *o*
      A tak pozatym to zabronisz mi? :D XD

      Usuń
    3. Sklerozy ani altschaimera to ja jeszcze nie mam :D tak, możesz :D zabronie! I co mi zrobisz? XD :D

      Usuń
    4. jeszcze... buhahhahahah :D * szatański uśmiech* :D XD yeey :D hmm naleśniki wiesz! z bitą śmietaną czy dżemikiem? :D XD

      Usuń
    5. Z bitą śmietana i z dżemikiem, zaszalejmy! XD :D

      Usuń
    6. haha ty krejzolko ty hah zemdli cie :D i bedziesz do kibelka latała :D a zresztą.. prosze ^_^ :D XD

      Usuń
  2. No to swoje pytania kieruje Hermionie :D

    1. Jak się czujesz?
    2.Ile znasz zaklęć?
    3.Masz drugie imię?
    4.Ile znasz osób w Hogwacie?
    5.Znasz kogoś kogo chętnie byś zaczarowała?
    6.Który rok uczysz się w Hogwacie?
    7.Ile masz obecnie lat?
    8.Podoba ci się ktoś?
    9.Lubisz się uczyć?
    10.Znasz Brittany?
    11.A Ally?
    12.Masz najlepszą przyjaciółkę bądź przyjaciela?
    13.Którego nauczyciela lubisz najbardziej?
    14.Lubisz mnie?
    15.Podobały się pytania?

    Teraz wyzwania

    1.Zaśpiewaj dowolną piosenkę :D.
    2.Zrób challenge z dziewczynami z Gryffindorff'u pt. ,,Bean challenge" :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupi klawisz R przycina mi się i wyszło zamiast Hogwarcie to Hogwacie

      Usuń
  3. O..... *o* pytanka dla mnie , jak miłoooo.... :) Ja jeszcze dzisiaj postaram się jakieś dodać , ale nwm jak to z weną będzie bo dużo tych osób :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaje pytania narazie do 3 osób a później jak mi wena dojdzie to jeszcze może komuś zadam pytanka :D No to 1 do mojego przyszłego męnża! <3 :D
    Dla Georga ;* ;
    1. Siemaneczko jak tam samopoczucie? :D
    2. Dlaczego jesteś rudy? XD
    3. Jaki masz kolor paczadeł? :D
    4. Masz dziewczyne?
    5. A chciałbyś mieć? B|
    6. Co ci się podoba w dziewczynach?
    7. Kiedy ostatnio zrobiłeś żart i komu?
    8. Twój najlepszy żart ever to?
    9. Lubisz robić żarty swoim przyjaciołom? :D
    10. a Dziewczynom?
    11. Jakbyś miał peleryne niewidke co byś zrobił?
    12. Zakradałbyś się do dziewczyn? :o
    13. Jak inni rozróżniają cb i twojego brata? :D
    14. Jak to jest mieć bliźniaka? Polecasz? :D
    15. Często zamieniacie się em jakby rolami? XD
    16. Grałeś kiedyś w jakimś przedstawieniu?
    17. Jak tak to kogo a jak nie to kogo byś chciał?
    18. Lubisz Snape'a?
    19. Poznałeś już jakiś 1rocznych oprócz waszej wielkiej szóstki? :D
    20. Tak wgl co zamierzacie robić wy tzn. wasza nowa paczka kawalarzy?
    21. Jakie masz kontakty z Ginny?
    22. Robisz albo robiłeś jej jakieś kawały? :D
    23. Jak myślisz Ron znajdzie kiedyś dziewczyne? XD
    24. Szpiegowałeś kiedyś kogoś?
    25. Jak tak to co z tego wynikło? :D
    26. ulubione kawały, przeróbki piosenek itp.? :D
    27. to jest twój 1 ask więc masz normalne pytania.. ale poczekaj :D a pytanie to ...Ty albo twój brat mieliscie kiedyś jakąś fanke? Taką psycho? :D
    28. Jeśli tak to jak się czuliście, a jeśli nie to co byście zrobili gdbyście mieli? :D
    29. Widzisz róznice między fioletowym a różowym?
    30. A między miętowym a turkusowym? :D
    31. Flirtowałęś kiedyś z kimś? :D
    32. Jesteś w drużynie w quidditchu?
    33. Podoba ci się jakaś dziewczyna? ^^
    34. Lubisz placki? :D
    35. A gofery?
    36. A piffko kremowe?
    37. Zaprosisz mnie kiedyś na piffko kremowe albo na coś takiego???*oczy szczeniaczka *
    38. Luuubisz mnje? :))) ( Bo ja ciebie tak :D )
    39. Pozdrowisz Freda? :D
    40. I Rona? :D

    Wyzwania;
    1. Udawaj że słup to dziewczyna którą zalotnie podrywasz hahah :D
    2. Spróbuj poderwać Rona haha :D
    Powodzenia hahaha :D

    DLA SZADOŁ! :D XD
    1. Siemanczeko B| Jak tam życie?
    2. Polubiłaś Brit?
    3. Kim są twoi przyjaciele?
    4. Podoba ci się ktoś z hogwartu? B|
    5. Opiszesz mnie 3 słowami? :D
    6. Chciałabyś, aby kto cię oprowadził? :D
    7. Chciałabyś aby na ręce cię wziął? ( jaki chłopak? Tak bo ty się nie domyślisz i muszę to napisać. XD chociaż dziewczyne też możesz podać xd )
    8. Wolałabyś być w spółce z Harrym, Ronem i Hermi czy w paczce z bliźniakami Austinem, Dezem, Alvinem i Leo? :D
    9. Nadużywasz animki? :D
    10. Twoje ulubione songi? XD
    11. lubisz swojom głowe? :D
    12. A swoje paczadła? :D
    13. a swój kolor włosów? :D
    14. Nie wiem czemu CB dręczę ale ok XD You like me? XDD
    15. Twój ulubiony kolor?
    16. Jaki masz telefon?
    17. Jaki masz styl ubierania się?
    18. Masz w domu jakiegoś misia z którym spisz? :D
    19. Ey.. co się stanie jeżeli zamiast tabletke do ssania będę smoktać? :o XD
    20. Pozdrowisz odemnie swoją mamę? XD
    Wyzwania hmm..
    1. Napisz list miłosny do Malofoja ( błąd specjalnie :D ) i Podpisz go HP i podrzuć ten list Draco. Zakradnij się i zobacz jego reakcję XD
    2. Wypij litrową colę naraz :D ( nie dasz rady B|)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zmieściło mi sie xd
      Jedziem dalej :D

      Czkawkuś :D
      1. Czkawkuś moge ci tak mówić? :D
      2. Ile już jesteś z Astrid?
      3. Od kiedy podobała ci się ona?
      4. Co byś zrobił gdyby Szpadka się w tobie zakochała? XD
      5. A co by zrobiła Astrid?
      6. Nie wkurzało cie to jak Sączysmark ciągle przystawiał się do twojej Juli?
      7. Czemu wy wszyscy macie takie dziwne imiona, a Astrid ma takie no niedziwne? Czy tylko mi się wydaje?
      8. Co byś zrobił gdybyś zamienił się mózgiem z Mieczykiem? Haha :D
      9. Twój najgłupszy pomysł?
      10. Zrobiłeś komuś kiedyś jakiś żart?
      11. Jeżeli zrobiłbyś Astrid jakiś wredny żart, zabiła by cię?
      12. Co sądzisz o Kasi i Shadow?
      13. Zabrałbyś mnie kiedyś na przejażdżke na Szczerbatku o ile bym się odważyła? XD
      14. Co ci się podoba w dziewczynach?
      15. Jak myślisz kto jest szybszy, Wichurka czy Szczerbatek?
      16. Ilu cm masz włosy? XD
      17. Masz grzywke czy nie bo nie pamiętam.. :/ ?
      18. Przemalowałbyś sb włosy na np. zielony? :D
      19. Podobały się pytanka?
      20. Lublu mnie? ^^
      Wyzwanka;
      1. buhaha pomaluj sobie włosy na rudo i chodź w nich przez co najmniej 24h. :D
      2. Zrób żart Astrid i w nocy pomaluj jej grzywke na rudo hihi :D
      Powodzenia wszystkim haha, boje się troche co mi zrobi SZADOŁ ale ok:o Raz się żyje! :D

      Usuń
    2. Osz ty !!!! Męczysz mnie pytankami , ja ci się dam też pytanka :D A jak na twoje umięjętności to i tak mam taryfę ulgową :p hahahahhhh list do Malfoja XD i to od Harrusia Hah Nieźle . George podrywa słupa ????? Eyyyy.... niech ktoś weźmie kamerę :p Ojjjjj...... nie bój się . I like you , oszczędze cię , tak trochę..... no ok bardzo trochę :p

      Usuń
    3. haha fajnie :D Hah lubie cie to cie nie dręczyłam! :D haha właśnie niech ktoś to nagrywa haha :D XD Jak ja żem bardzo chciałabym to zobaczyć haha :D oh, ah dziękuję <3 zostaw męczęnie na inne osóbki :D

      Usuń
  5. Dobra Dudududmm a osobą której zryje dziś psyhikę będzie....... Harruś :
    1. Jak się czujesz ?
    2. Boisz się pytań ?
    3. Czytałeś może wcześniejsze Ask-i ?
    4. Lubisz Kakao ? XD
    5.Myślisz , że jesteś mądry ?
    6. Zebra jest czarna w białe paski czy na odwrót ?
    7. Czemu np; zielony szampon pieni się na biało ?
    8. Czemu rudy jest rudy , a czarny jest czarny ? ( chodzi mi o włosy bo rudego człeka chyba ni ma )
    9. Zastanawiałeś się kiedyś jak to jest być kobietą ?
    10. Jak byś się wtedy ubierał ?
    11. Zostałbyś homo , hetero czy bi ?
    12. Jaki typ chłopaka/dziewczyny byś wolał ?
    13. Zakochałeś się kiedyś ?
    14. Jak on/a miał/a na imię ?
    15. Opisz wygląd i charakter ?
    16. Ile miałeś lat ?
    17. Co wolisz w dziewczynach ? Wygląd czy wnętrze ?
    18.Kto jest ładnejszy Hermiona czy ginny ?
    19. Ron czy Fredka ?
    20. Gred czy Froge ?
    21. Snape czy Dumbledore ?
    22. Trawelen czy Mcgonagal?
    23. Wyobrażałeś sobie kiedyś Mcgonagal w bikini ?
    24. A Snape'a ?
    25. A Rona ?
    26. Lubisz kakao ?
    27. Co sądzisz o kąpieli w nim ?
    28. Spróbujesz kiedyś ?
    29. Ie masz różdżek XD ( chodziło o zapasowe , Kasiu , Igo bez skojarzeń proszę XD )
    30.Wolisz eliksiry czy szlabany ze Snape'em ?
    31. Zastanawiałeś się kiedyś , czy ,miał dziewczynę ?
    32. A może chłopaka ? :)
    32. I tak musiałam , więc............ * szeptem * Jesteś prawiczkiem ?
    33. Jak tam psyhika ?
    34. Do you like me ?
    35. Wiesz co ?
    36 Jajecko :p ( błąd zamierzony )
    37. Możesz być happy :D
    38. Właśnie przeszedłeś chrzest Ask'owy
    39. Ale na następnych nie będzie taryfy ulgowej XD
    40 . A teraz chcesz kakao ? XD
    Wyzwania :
    1 .Złap gdzieś na korytarzu Snape'a i powiedz mu , że co nocy śnisz o nim w bikini XD
    2. Nwm , czy po wakacjach u Dursleyów byłeś już na zakupach , ale to nie szkodzi , bo w najbliższy wypad do wioski razem ze mną , Kasią , Igą i Britt jeśli będzie chciała na zakupy . Wykupimy ci całą garderobę i to na koszt Dumbledora , ale ciiii........... XD

    Jutro ci jeszcze trójkę napiszę , OK ? Kasiu dla cb też mam tak jak obiecałam normalne pytania i wyzwania , bo I like you :)
    I mam pytanko poza Ask'iem , skoro jest on dla nowych postaci , to cb Iga tam być nie powinno ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 2 wyzwaniu chodziło o to , że pójdzie z nami na zakupy :)

      Usuń
    2. Fredka haha :D Mcgonagal w bikini wyobraziłam sb to.. help me o.O XD zryjesz mu psyche haha :D 29 hehehe :D haha niezła taryfa ulgowa :D boshe 1 wyzwanie haha niemoge XD hahah masakra a i ja sie pisze na te zakupy B| co mu kupujemy? :D
      bokserki?XD
      okok oo dzięki :D Ja lajk ju tu XD Chyba nie chciała, albo zapomniałą albo nwm :3

      Usuń
    3. Eeee.... Jaaa? Pffff.... Niee...

      Usuń
    4. No chyba nie ja :D I nie prychaj mi tu , kotkiem nie jesteś :) Takk...
      Kasia ja napisałam całą garderobę i to na koszt Dumbledora :D Czyli od bokserek po czapki :D I na pewno kupujemy mu , a przynajmniej ja kolorowe t-shirt z nadrukami , obrazkami i czyste oraz koszule kolorowe :) Nwm czemu ale ja uwielbiam ja facet ma bluzkę np ; niebieską z jakimś nadrukiem i na to koszule rozpiętą :) Taki mam gust , może i spartaczony ale bywa :p
      No , taryfa , taryfa . Przypomnij sobie Ask Allesia z tym Sex shopem , czy jak tam to się pisze XD Jak na chrzest Ask'owy dla moich ulubionych postaci do dręczenia to ulgowo go potraktowałam :) XD Wiedziałam , wiedziałam , że się będziesz nabijać z tego dopisku do 29 XD Mi na prawdę chodziło o zapasowe itp , dopiero potem się kapnęłam , że to tak trochę dwuznacznie wyszło :) Upss..... ;)

      Usuń
    5. A skąd wiesz że nie jest?! :D XD haha no to nieźle będzie! Ja mu kupuje bokserki xd Ja lubie chłopaków jak mają taką cieplutką bluze nalepiej siwą, albo niebieską <3 hah niby tak to dopiero było hihi :D Ja? nie no co ty.. :D oj tam nie jest tak źle :D mogłaś gorzej napisać :D

      Usuń
  6. Cdn:
    Ron
    1. Jak się czujesz ?
    2. Czytałeś Ask Harrusia ?
    3. Boisz się?
    4. Czm jesteś rudy ?
    5. Kochasz Hermione ?
    6. Jak tak to co kochasz w niej najbardziej ? Jeśli nie to , czy wiesz , że jesteś idiotą ?
    7.Lubisz placki ?
    8. A czekolade ?
    9. A placki z czekoladą ?
    10. Piłeś kiedyś bitą śmietanę ?
    11. Śniłeś kiedyś o jakieś dziewczynie ?
    12. A może o chłopaku ?
    13. To był Snape ?
    14. Masz misia pluszowego ?
    15. Jest rudy ?
    16. Ile masz piegów ?
    17.Wiesz , że masz taryfę ulgową ?
    18. Jaki masz ulub. kolor ?
    19. Mogę ci mówić Ronie ?
    20. I tak tak będe mówić :D
    Zadanka :
    1. Przebiegnij się w deszczu do okoła Hogwartu w samych bokserkach :D
    2. Poflirtuj z Trawelen , czy jak tam to się pisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hermionka :D
      1. Jak tam samopoczucie ?
      2. Wiesz , że jesteś my podobne ?Też mam fioła na punkcie książek :)
      3. Jeździłaś kiedyś konno ?
      4. Kochasz Ronie ? Tak musiałam :D
      5. Opisz Ronie i Harrusia :D
      6. Lubisz Ginny ?
      7. Sądzisz , że jesteś ładna ?
      8. Mogę ci mówić Miona ?
      9. Ulubiony kolor ?
      10. Fryzura?
      11. Pisarz
      12. Książka ?
      13. Znienawidzona lekcja ?
      14. A ulubiona ?
      15 . Opisz siebie .
      16. Uważasz , że jesteś bądź potrafisz być sexi ?
      17. Kiedy ?
      18. Dla kogo mogłabyś być ?
      19. Lubisz mnie ?
      20. Chcesz kakao ?
      Zadania :
      1. Ubierz się w jakąś krótką sukienkę z dekoldem i lekko umaluj ,a potem przejdź się tak po szkole.
      2. Sprobuj podniecić Malfoya :D

      Usuń
    2. Kasia :D
      1. Z kim chciałabyś się ożenić i mieć dzieci ? Nie martw się , liczy się eż inwitro :D
      2. Wolisz pepsi czy coca-cole ?
      3. Czym się różnią , nazwa ani wygląd puszek się nie liczą :D
      4. Co lubisz w ludzich ?
      5. Czym można ci zaimponować ?
      6. Kawa czy herbata ?
      7. Tort czy gofry ?
      8. Wierzysz w mikołaja ^o^
      9. Co chciałabyś dostać ?
      10. Marzysz , żeby usiąść mu na kolanach ?
      11. Nie bałaś się nigdy , że jakiś pan w pidżamie wchodzi ci do domu kominem jak śpisz ???
      12. Co cię denerwuje?
      13. Co ci się dzisiaj śniło ?
      14. O czym marzysz ?
      15. Lubisz swoje uszy ? Dlaczego ?
      16 . A usta ?Dlaczego ?
      17 . A zęby? Dlaczego ?
      18. A szyję ? Dlaczego ?
      19 . A nos ? Dlaczego ?
      20 . Do you like me ?
      Zadanka :1. Wypij herbatę z 10 łyżkami cukru ( duszkiem ) :D
      2. Ustań przy asfalcie i machaj do ludzi

      Usuń
    3. ło człowieku haha bidny Ron :D i ja też :D toż normalniejsze dałaś Mionie haha ale przeżyję :D chyba :x

      Usuń
    4. Hahahah zastanów się , kto normalny zacząłby flirtować ze Trawelen ? ????

      Usuń
    5. Nikt haha :D ale fajnie :D ciekawie będzie :D hihi

      Usuń
  7. Pytania dla Igi jak moge jeszcze haha :D :*
    1.Kto ci się podoba z Hogwartu? :D(imie) :D
    2.Kto jest najprzystojniejszy z wielkiej szóstki? :D
    3.Opisz swój idealny ślub.
    4.A póki co to kogo widzisz na miejscu swojego męża? ( imię ;* ) :D
    5.Ile chcesz mieć i jak je nazwiesz? :D
    6.Chciałabyś je mieć z Ronem? Haha :D
    7Wierzysz w zębową wróżkę? :D
    8.Podoba ci się duch Melchior  z ,, Mój kumpel duch''? :D(wg mnie jest słodki XD)


    9.Chciałabyś być ruda? :D
    10.A mieć rude dziecko? Haha :D
    11Wolisz zrobić masaż Snap'owi czy Hagridowi?
    12.Jak myślisz kiedy on je ostatnio mył?
    13.Wolisz być niebieska ( jak smerf) czy ruda ( jak Klakier) ? :D
    14.Często internety ryją ci banie? :D
    15.Co sądzisz o parringu ron and chicken? :D
    16.A o parringu Draco i apple? :D
    17. Twój ulubiony słodycz? :D
    18. Opisz Wymarzona randke :D
    19. O której zazwyczaj chodzisz spać?
    20. A z kim? :D

    OdpowiedzUsuń