piątek, 23 października 2015

ASK z nowymi postaciami! TURA I


Witam was moi państwo kochani ^^

Natalia:

No to swoje pytania kieruje Hermionie :D

1. Jak się czujesz?
H: Dobrze, dziękuje :)
2.Ile znasz zaklęć? 
H: Hm.. tak na dobrą sprawę to jakoś 99% z całości ^^
HP-R: Ja jej nie ogarniam... 
3.Masz drugie imię?
H: Nie ^^
4.Ile znasz osób w Hogwacie?
H: Eee... sporo :D
5.Znasz kogoś kogo chętnie byś zaczarowała?
H: Dwóch już takich znam <patrzy na chłopaków obok>
HP-R: No dzięki!
6.Który rok uczysz się w Hogwacie?
H: Drugi xD
7.Ile masz obecnie lat?
H: 15 ^^
8.Podoba ci się ktoś?
H: Nie.. <czerwieni się> 
Piiip
H-HP-R: <podskakują> Co to?! 
I: Taki tam mój wykrywacz kłamstw :D
A: Wkurzające ustrojstwo.. A ta już się wycwaniła, założyła alarm jak go potraktowałem kijem baesbollowym. 
H-HP-R: Eee... OK... 
9.Lubisz się uczyć?
H: Tak!
10.Znasz Brittany?
H: Kojarzę ^^
11.A Ally?
H: Coś mi się obiło o uszy ^^
12.Masz najlepszą przyjaciółkę bądź przyjaciela?
H: Oczywiście! Ci dwaj są jednak najlepsi :) 
13.Którego nauczyciela lubisz najbardziej?
H: Chyba McGonagal :) 
14.Lubisz mnie?
H: Jasne :) 
15.Podobały się pytania?
H: Tak, dziękuję :) 

Teraz wyzwania

1.Zaśpiewaj dowolną piosenkę :D.
H: Dobra, ale nie teraz. 
2.Zrób challenge z dziewczynami z Gryffindorff'u pt. ,,Bean challenge" :D.
H: ...tylko napisz jak a spoko XD

Kasia Tasia:

Dla Georga ;* ;
1. Siemaneczko jak tam samopoczucie? :D
G: Siemka! Super :D chwila.. ja chcę kolor!
I: Kolory mi się już skończyły! Co ja mam ci wyczarować?! 
G: :D
I: ..tego nie było. 
G-F: Hahaha :D Zapomnij :D
I: -.-
2. Dlaczego jesteś rudy? XD
G: Wiesz, chyba na to miała wpływ genetyka.. xD Ale też jest możliwe że mama mnie farbuje we śnie!
F: Ty to jesteś głupi. Przecież obu by nas musiała farbować! :D
3. Jaki masz kolor paczadeł? :D
G: A co ja dekortor wnętrz? Chyba brązowe :D
4. Masz dziewczyne?
G: Nie :D
5. A chciałbyś mieć? B|
G: Tak... a co? :D
I: "A co..?" Co za podryw -.-
G-F: Na mistrza! <przybijają piątkę> 
6. Co ci się podoba w dziewczynach? 
G: Eee.. no nie wiem!
7. Kiedy ostatnio zrobiłeś żart i komu?
G: O matko, ostatni raz.. to było kofetti nie? 
F: Nie! Konfeti było przed miotłami!
G: Nie.. Przed miotłami były fajerwerki!
F: A po fajerwerkach była Jęcząca Marta geniuszu!
G: Ale po Marcie była sól.
F: A Przed konfeti żaby. 
G: Dobra, wiesz będzie szybciej jak zrobię to teraz! 
CHWILĘ PÓŹNIEJ
G: No :D <przybija piątkę z Fredem> To ostatnio teraz i było to..
I: AAAAAAAAAAAA! FRED! GEORGE! ALVIN! LEO! W TEJ CHWILI W SZEREGU PRZEDE MNĄ NATYCHMIAST! BO INACZEJ OBETNĘ WAM WŁOS Y  WAS NIMI WYPCHAM A POTEM TAK WAS ŚCISNĘ ŻE WAM FLAKI DUPĄ WYJDĄ!
G-F-A-L: <próbują zdusić chichot choć trochę się boją>
I: Co mi macie do powiedzenia?! No słucham!
G-F-A-L: ...<wybuchają śmiechem> 
I: A więc tak.. dobrze, zobaczymy jeszcze. <wychodzi>
B: Oj.. macie przerąbane, normalnie to byście mieli manto a teraz pewnie... pewnie nie wiem co :D
A: Pff... jest jeszcze osłabiona po chorobie nic nam nie zrobi :D
S: Właśnie Alvin, jest osłabiona po chorobie a wy jej wlaliście farbę do prysznica, a ona chciała nareszcie umyć włosy. I tak jej strasznie dużo wypadło i ma zniszczone przez tą chorobę a od farbowania wiesz ile jej wypadnie.. a wiesz jak ona lubi swoje włosy.. 
A: Żadna kobieta mnie nie będzie pouczać! Nawet dziewczyna mojego najlepszego kumpla. To był świetny żart i tyle, a teraz mam w domu klauna z żółtymi włosami :D <przybija piątkę z Leo, Fredem i Georgem> 
8. Twój najlepszy żart ever to?
G-F: ...Wszystkie! :D
A: Ah, ta skromność!
9. Lubisz robić żarty swoim przyjaciołom? :D
G: Uwielbiam :D
10. a Dziewczynom?
G: Co za pytanie! Dziewczyny się cudnie wkurzają :D
11. Jakbyś miał peleryne niewidke co byś zrobił?
G: O.. to daje tyle możliwości.. :D 
<dziewczyny> Nigdy w życiu nie dostaniesz tego narzędzia perfidnej zbrodni!
G-F: Jeszcze zobaczymy :D
12. Zakradałbyś się do dziewczyn? :o
G-F: <patrzą na siebie z cwaniackimi uśmiechami> 
13. Jak inni rozróżniają cb i twojego brata? :D
G: Ja jestem ten przystojniejszy! :D
F: Chciałbyś! :D
R: Obaj, to jesteście pacanami :D
G-F: Odezwał się najmądrzejszy :D
14. Jak to jest mieć bliźniaka? Polecasz? :D
G: Zdecydowanie tak :D
15. Często zamieniacie się em jakby rolami? XD
G-F: ...Pf... jasne że tak :D
16. Grałeś kiedyś w jakimś przedstawieniu?
G: Tak na żarty czy na poważnie? :D  
17. Jak tak to kogo a jak nie to kogo byś chciał?
G: Obawiam się że nie wiem :D
18. Lubisz Snape'a? 
G: Jasne XD Nawet mu kupiłem szampon na urodziny! :D
F: To bylo dobre.. a te bański w całej sali!
G-F: Epickie!
19. Poznałeś już jakiś 1rocznych oprócz waszej wielkiej szóstki? :D
G: Ja znam całą szkołę kobieto, nie obrażaj mnie! :D
20. Tak wgl co zamierzacie robić wy tzn. wasza nowa paczka kawalarzy? 
G; Haha :d Tak ciekawska? Zobaczysz :D 
21. Jakie masz kontakty z Ginny?
G; To moja młodsza siostra, oczywiście że mam!
22. Robisz albo robiłeś jej jakieś kawały? :D 
G-F: Ginny? Nie. Ginny jest nietykalna. 
R: Traktują ją jak oczko w głowie..
G-F: Zazdrosny? :D
F: Ginny jest nietykalna, nasza mała siostrzyczka :)
G: A niech ją ktoś spróbuje skrzywdzić! 
B-S-Ally: Awww :3
23. Jak myślisz Ron znajdzie kiedyś dziewczyne? XD
G-F: Wątpię! :D
24. Szpiegowałeś kiedyś kogoś?
G-F: ..informacje poufne.  
25. Jak tak to co z tego wynikło? :D
G-F: Chyba można się domyśleć :D
26. ulubione kawały, przeróbki piosenek itp.? :D
G-F: Zdecydowanie kawały o fajerwerkach :D 
27. to jest twój 1 ask więc masz normalne pytania.. ale poczekaj :D a pytanie to ...Ty albo twój brat mieliscie kiedyś jakąś fanke? Taką psycho? :D
G-F: A bo to jedną? -.- 
28. Jeśli tak to jak się czuliście, a jeśli nie to co byście zrobili gdybyście mieli? :D
G-F: To co zawsze - żarty :D
29. Widzisz róznice między fioletowym a różowym?
G-F: Eeee... 
Ż-B: ...faceci. 
30. A między miętowym a turkusowym? :D
G-F: ..między czym a czym?! 
31. Flirtowałęś kiedyś z kimś? :D
G: Jasne!
F: Że nie! :D
G: Że tak!
32. Jesteś w drużynie w quidditchu? 
G-F: No weź, serio takie oczywistości? -.-
33. Podoba ci się jakaś dziewczyna? ^^
G: Hm.. to zostawię dla siebie :D 
34. Lubisz placki? :D
G-F:.. XD
35. A gofery? 
G: Kocham! :D
36. A piffko kremowe?
G-F: :D
37. Zaprosisz mnie kiedyś na piffko kremowe albo na coś takiego???*oczy szczeniaczka *
G: ..nie rób mi tu oczek szczeniaczka! ... bo nie musisz, jasne :D
F: Pantoflarz :D
G: Zazdrościsz :D
F: Chyba śnisz :D
38. Luuubisz mnje? :))) ( Bo ja ciebie tak :D )
G: Yes sure! :D
39. Pozdrowisz Freda? :D
G: ..Fred, pozdro! XD
F:... Dzięki XD Też pozdro! XD :D
40. I Rona? :D
G-F: ..Ron wypchaj się :D
R: ..-.-

Wyzwania;
1. Udawaj że słup to dziewczyna którą zalotnie podrywasz hahah :D
G: To będzie.. 
F: ..interesujące :D
G: No czeeeść <podchodzi do lampy> cóż to za cudowny zapach czuję? Czyżbyć miała nową fryzurę? <przytula lampę a ta gaśnie>
<wszyscy> ...hahahahahahah! :D
2. Spróbuj poderwać Rona haha :D
G-F: No chyba ci się coś stało XD
Powodzenia hahaha :D 



Czkawkuś :D
1. Czkawkuś moge ci tak mówić? :D 
Cz: A musisz? :D
2. Ile już jesteś z Astrid? 
Cz: Eee... coś około..
As: rok i 3 miesiące.
Cz: Dokładnie :D
3. Od kiedy podobała ci się ona?
Cz: Tak jakby od zawsze xD
4. Co byś zrobił gdyby Szpadka się w tobie zakochała? XD
Cz: Jezu.. proszę, nie!
5. A co by zrobiła Astrid?
As: ...
Cz: Tego to ja nie wiem :D
6. Nie wkurzało cie to jak Sączysmark ciągle przystawiał się do twojej Juli? 
Cz: Tia... ale moja Julka nie jest zainteresowana zalotami tej ropuchy :D
7. Czemu wy wszyscy macie takie dziwne imiona, a Astrid ma takie no niedziwne? Czy tylko mi się wydaje?
As: Becouse I'm special! :D
8. Co byś zrobił gdybyś zamienił się mózgiem z Mieczykiem? Haha :D
Cz: O Jezusie... 
9. Twój najgłupszy pomysł?
As: Mam listę! 
1. Pójście na łapanie smoków bez miecza i tarczy.
2. Kilkukrotne samotne wyprawy na smoka.
3. Schwytanie nocnej furii.
4. Chęć rozmowy z Drago. 
5. Ukrywanie prawdy..
Cz: Dobra dobra wszyscy już rozumieją!
As: :D
10. Zrobiłeś komuś kiedyś jakiś żart?
Cz: Pff.. jasne :D
11. Jeżeli zrobiłbyś Astrid jakiś wredny żart, zabiła by cię?
Cz: Jeszcze żyję, więc.. :D
As: A to znaczy że nie próbował i lepiej żeby tego nie robił, bo inaczej nawet Nocna Furia nie będzie ode mnie szybsza :D
12. Co sądzisz o Kasi i Shadow?
Cz: Szczerze? Jesteście zaj****te :D
As: Ek-chem.. .
Cz: Nie tak jak ty skarbie..
As: Pantoflarz :D
Cz: .. -.- 
13. Zabrałbyś mnie kiedyś na przejażdżke na Szczerbatku o ile bym się odważyła? XD 
Cz: O ile byś się odważyła XD
14. Co ci się podoba w dziewczynach?
Cz: Eee.. charakter? XD 
15. Jak myślisz kto jest szybszy, Wichurka czy Szczerbatek?
Cz: Szczebek :D
As: Nie długo! Stosujemy z Wichurką nową dietę, i zobaczysz niedługo ta twoja Nocna Furia nie będzie już najszybsza :D
Cz: Możesz pomarzyć :D
16. Ilu cm masz włosy? XD
Cz: Nie mam pojęcia, chcesz mierzyć? :D
17. Masz grzywke czy nie bo nie pamiętam.. :/ ?
Cz: Jako taką ale mam :)
18. Przemalowałbyś sb włosy na np. zielony? :D
Cz: W życiu!
19. Podobały się pytanka? 
Cz: Tak, dzięki :)
20. Lublu mnie? ^^
Cz: Jasne :D
Wyzwanka;
1. buhaha pomaluj sobie włosy na rudo i chodź w nich przez co najmniej 24h. :D
Cz: Buahahaha nigdy. 
<wyjrywacz kłamstw wali go po głowie> 
Cz: Au!
I: A tak, zapomniałam.. nowa funkcja :D
Cz: ..-.-
2. Zrób żart Astrid i w nocy pomaluj jej grzywke na rudo hihi :D
As: Nawet. Nie. Próbuj. O. Tym. Myśleć. 

Shadow :) 

Hermionka :D

1. Jak tam samopoczucie ?
H: Dziękuję, dobrze :) 
2. Wiesz , że jesteś my podobne ?Też mam fioła na punkcie książek :)
H: Tak? To super!
3. Jeździłaś kiedyś konno ?
H: Oczywiście, jak byłam mama to chodziłam co tydzień :) 
4. Kochasz Ronie ? Tak musiałam :D
H: Nie -.- 
5. Opisz Ronie i Harrusia :D
H: Musze?!... no.. to faceci..
HP-R: Serio, co za odkrycie!
H: Cicho być! No to... są fajni i... no nie chce mi się XD 
6. Lubisz Ginny ?
H: Oczywiście :) 
7. Sądzisz , że jesteś ładna ?
H: Ja? Raczej nie..
HP-R: Nie prawda!
H: Cicho!
8. Mogę ci mówić Miona ?
H: Eee... xD
HP-R: ..M-Miona.. hahahahah! :D
H: Idioci. 
9. Ulubiony kolor ?
H: Czarny i pomarańczowy :) 
10. Fryzura?
H: Zależy od humoru :) 
11. Pisarz?
H: John Green :) 
12. Książka ?
H: Wichrowe Wzgórza :) 
13. Znienawidzona lekcja ?
HP-R: Ona i znienawidzona lekcja? Proszę cię..
H: Wróżbiarstwo.
HP-R: ..-.-
H: :D
14. A ulubiona ?
H: Transmutacja! :D
15 . Opisz siebie 
H: Nie bardzo lubię mówić o sobie...
16. Uważasz , że jesteś bądź potrafisz być sexi ?
H: Eee... uważam, że zaczynasz mnie przerażać xD
17. Kiedy ?
H: Nie wiem! xD
18. Dla kogo mogłabyś być ?
H: Pewnie dla męża xd
19. Lubisz mnie ?
H: W brew pozorom, tak :) 
20. Chcesz kakao ?
H: Poproszę :D
Zadania : 
1. Ubierz się w jakąś krótką sukienkę z dekoldem i lekko umaluj ,a potem przejdź się tak po szkole.
H: Dobra.. :) 
2. Sprobuj podniecić Malfoya :D
H: Po moim zimnym trupie. 
Cz: Ey! A jej to czemu nie walnęło?!
I: Czkawka.. to bije tylko głąbów, czyli facetów. Bardzo mądre urządzenie :D <przybija piątkę z Hermioną>
<chłopaki> ...<facapelm> 





Siemka! Przepraszam Was strasznie, że podzieliłam na tury i reszta pytań będzie niedługo, ale jestem już bardzo zmęczona (choroba robi swoje) a chcialam dzisiaj jeszcze Wam coś wstawić, jak co piątek :) Więc siedziłam nad ASK'iem kilka godzin xD Bo rozdziału bym dzisiaj nie napisała.. Ale mam nadzeję, że ASK nie wyszedł nudny? :D
A! I mam prośbę ^^ Mołabym prosić Shadow i Kasię Tasię o e-maile ? Proszę :D
No to... czekam na opinie ^^
A rozdział będzie... mam nadzieję, że w ten weekend :)

80 komentarzy:

  1. Jestem pierwssszzzaaaa
    Jej super ask. Kiedy będzie można liczyć na kolejny?
    Iga jak tam zdrowie? Już nie lezysz w łóżku?
    Jeśli jesteś jeszcze chora to wracaj do zdrowia XD
    Ps. Dasz jakiś spoiler rozdziału 4?
    Hahaha ja niedobra. Pewnie mnie za to szadoł zabije ( nie tylko ty Kasia masz prawa do imion)
    Mam cichą nadzieję że rozdział będzie jeszcze w weekend
    Pozdro ����

    OdpowiedzUsuń
  2. aww.. :D G&F forever hihi :D Chłopaki mnie rozwalają.. hahah XD Tak Molly wam maluje włosy co noc haha :D Boshe z kim ja żyje xd dekorator wnętrz nie wie jaki ma kolor oczu no prosze.. XD pff.. Niebieskie paczadła ładniejsze ale przeboleje hihi :D haha Słyszałam gorsze podrywy XD nie jest źle :D Biedna Iga.. Macie ultimatum na razie ale poczekajcie troche :D Al, to ja cie zrobie na zielono okey? B| albo lepiej! dół zielony góra różowa! a głowa niebieska! <3 śliczny bedzie B| więc.. dobranoc Al :))) Dziewczyny sie cudnie wkurzają.. jakbym słyszała takiego chłopaka eh.. ;-; :D Nigdy im nie dać peleryny niewidki.. ja nwm co im siedzi w głowach, ale sie mona domyśleć.. ;-; 13 taa.. :D 20.. Aha.. bać się? :D 22. Sweet <3 ja chce starszego BRATA!!!!!!!!!! ;-; IGA, SZADOŁ, HERMI POMÓZCIE! ;-; :D jest jakieś zaklęcie? :D 23 haha xd 27. serio?! :D nie spodziewałąm się :D za czym ona mogła latać?? No nie rozumiem :D 29 nie no serio? ;-; 33. PROTESTUJE! ;-; Wydusze to na next asku B| 37. *o* to kiedy? :D 40 haha XD wzywania bosz wyobraziłam sb to haha leże ze śmiechu hahaha pozdro z podłogi hahah :D XD 2. Ey no czemu :D ciekawie by było haha :D
    Czkawka; 1 Musze :D 4 haha :D 5. Jak dla mnie to ty nie masz co sie bać, jak iwdać po reakcji Czkawkusia :D ale ok :D 6 ^^ 7. :D wiadomo :D 8 haha :D 12. yea :D haha głupawki dostałam XD 13 TO kiedy? tylko se weź zatyczki do uszu bo moge sie drzeć XD 16. Mózgu cicho to nie to o czym myślisz... ;-; To wcale nie jest dwuznaczne.. nie.. no nie moge haha xd wyzwania; 1 fajna funkcja! :D 2 masz przechlapane :D
    Hermi szadoł XD
    4 czemu to nie piszczy?? a to jeszcze za wczesnie.. fakt :D 16. Ty jeszcze nie wiesz jaka przerażajaca ona potrafi być! :D 2. zad. haha :D mimo wszystko szkoda chciałabym zobaczyć mine Malfoja haha :D
    możesz pisać na ten e-mail msp.msp@op.pl ta dziwny wjem xd albo na gg mogłaś ale ok haha :D Pozdrawiam a tak wgl jednak jest ask B| :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahah pierwsza tura - suuper :-D :-P Niezła funkcja , ciekawe jak ona działa..... hm może dało by się ją jakoś udoskonalić :-D Sorry , że dopiero dzisiaj komentuje ale wycieczka i te sprawy :-D Uuuuu.... chłopaki Iga da wam popalić :-D Pochwal się pomysłem może dodam coś od siebie :-D Ojjej Miona nie chciałam cię przestraszyć :-( Chciałam Pott,'iego :-D A wy sie nie śmiać z Miony bo od dziś was nazywam Ronnie i Potty :-P Buhahah jestem zua . Niezły opis zadania G&F powalajà na kolana hahahah . Podryw lampy hahah taki tekst i ona zgasła hahah * leży na ziemi i trzyma się za brzuch * Co do e-maila to wieczorem ci podam , słowo :-D Miooooona no weź :-( Ja chciałam zobaczyć minę fredki :-( Ale ok coś innego wymyśle ;-) Poczekam do Ask-u Potti'ego i Ronnie :-D George nie ładnie kłamać ;-) Widzisz dostałeś po tym rudym łbie :-) Iga ta nowa aplikacja wiele razy cię wyrenczy ;-) Czemmmmu to nie zapiszczało :-( No fakt może to za wcześnie aby ona zauważyła że go kocha no ale :-( Widm że chaotyczny i wgl ale za wcześnie jest ( 14.42 i za wcześnie ) na myślenie . Ech... jeszcze sie nie dobudziłam :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BOSZE czy tylko ja jestem taka zboczona? ,, 16. Ilu cm masz włosy? XD
      Cz: Nie mam pojęcia, chcesz mierzyć? :D '' ;-; HELP MI haha ;-; XD A tak wgl do której ty spałaś? :D

      Usuń
    2. Nie , nie tylko ty ale nie chciałam komentować :D Hmmm... zastanowie się .... tak do 13 chyba :)

      Usuń
  4. Kiedy będzie można liczyć na rozdział. Sorki nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisała, że pewnie pojawi się w weekend czytaj uważniej i nie pośpieszaj jej pamiętasz co ostatnio dostałaś tym pośpieszaniem? Jak wstawi to będzie. Przecież wiesz że się źle czuje.

      Usuń
    2. Poprawka : napisała , że ma nadzieję , że pojawi się w ten weekend , więc jak się nie pojawi to bez fochów , żali itp , jasne anonimy ?!?!?!?! Bo was znajdę przez IP i się do was przejdę :p

      Usuń
    3. Strzeżcie się ona potrafi być groźna!! :D

      Usuń
  5. No tak zapomniałam sorki. Czekam cierpliwie
    Ps ile macie lat?

    OdpowiedzUsuń
  6. Popisze ktoś z mła? bo mi sie nudzi i juz 10 raz czytam ten ask :D jak tak to może hmm.. CZytacie książki? Jakie aktualnie a jakie były najlepsze? Ja czytam serie Tunele <3 kocham :D grube w lul ael lubie takie fantastyczne, przygodowe. Niby miłości nie ma wprost ale troszke powolutku.. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tunele powiadasz :D przeczytm ;* ja aktualnie czytam po raz tysięczny Greya i nie mogę się zabrać za lekturę ;.; bo to kryminał a ja nie lubię kryminałów! >< I Kaśka, na gg natychmiast! XD :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Kaśex że mi przypomniałaś o Tunelach, bo miałam poszukać w bibliotece ale zapomniałam xD
    A aktualnie czytam serię Kłamca *o* Loki... Mrrr :* xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nmz hihi :D
      a o czym jest Kłamca? :D

      Usuń
    2. Nie chce mi się pisać, więc wkleję z neta xD

      Odkąd nie ma Boga, anioły nie grają fair. I to tłumaczyłoby obecność Kłamcy...
      Ocalony po szturmie na Valhallę Loki – adoptowany syn Odyna, patron oszustów i zdrajców – postanawia przystać do zwycięzców i staje się anielskim chłopcem na posyłki.

      Szybko jednak okazuje się, że w świecie, gdzie zabłąkane, mitologiczne bóstwa bratają się z piekielnymi demonami, niezwykłe zdolności boga kłamstwa służyć mogą znacznie ważniejszym celom. Wyćwiczone sztuczki doskonale dezorientują wroga, a bezwzględność i pogarda wobec regulaminów i zasad czynią go naprawdę groźnym przeciwnikiem zła i występku. Tak przynajmniej sądzą archaniołowie, coraz bardziej zależni od pomocy nowego sojusznika. I może mają rację…
      Ale Loki ma własne plany.

      Jak teraz się nad tym zastanawiam, to od przeczytania pierwszego tomu coraz bardziej lubię sarkazm... I coraz częściej mam "dziwne" skojarzenia xdd

      Usuń
    3. no nieźle jak skocze tunele zabiore sie za kłamce :D ,, dziwne'' skojarzenia haha :D ja jak ktoś mnie denerwuej często używam sarkazmmu :D ta książka cie zmienia!!! :o

      Usuń
    4. "Sarkazm ojcem, Ironia matką" jest u mnie obecne od ponad roku, ale po Kłamcy... No, zmienia mnie xD A te "dziwne" skojarzenia - uwaga, spoiler!

      Czytasz na własną odpowiedzialność!

      Loki przybiera postać kobiety i razem z archaniołem Gabrielem wybiera się na aukcję. Przewodnik omawia obrazy które są na sprzedaż, a seksowna Loki *zapomniałam, pod kogo się podszywał* mówi przyjaciółeczką, że Gabriel jest gejem. Potem Kłamca zarywa do milionerów. W końcu jeden jej/jemu ulega i kupuje obraz w zamian za... No, idą do sypialni, ale po minucie Loki wychodzi z bananem na ryju z tekstem typu
      - Zamieniłem się w kobietę tylko częściowo, więc jak mu pokazałam to się wycofał

      Tak, od tego czasu liczba dziwnych skojarzeń znacznie wzrosła xD

      Usuń
    5. hahah omg co ty czytasz zboczuszku haha :D no co sie dziwić haha :D musze to przeczytać haha :D

      Usuń
    6. Ej, no nie moja wina że to takie mózgojebne i w ogóle mega pokręcone xD Chociaż druga część jest e... normalniejsza? *tak, jasne a ja jestem ksiądz xD*
      Ale fakt, musisz przeczytać xD
      I pamiętaj - Loki jest MÓJ!!! XD

      Usuń
    7. haha Jeszcze mi mama książki zabroni czytać haha XD
      haha to się okaże czyj jest :D zalezy czy mi sie spodoba haha a jak coś możesz sie chyba podzielić nie? :D

      Usuń
    8. Oj tam, nie dramatyzuj ;p
      Mam się dzielić Lokim? No chyba cię główka boli xD Chociaż... jeśli ci się spodoba będziesz mogła go brać na co drugi weekend do siebie xd

      Usuń
    9. ja ja? nie no coś ty haha D: :D haha oh dzięki ci łaskawco :D dobre i to hihi jak cos to sie wkradne i zabiere hehe :D

      Usuń
    10. :D Znaj łaskę pana! xD Haha, powodzenia w "porwaniu" Kłamcy, poproszę żeby zrobił swoją iluzję i weźmiesz tego nieprawdziwego, muahahaha! xD
      Chociaż wiesz, może być mały problem, bo właśnie mi się przypomniało, że on ma dziewczynę ;-;

      IDĘ SIĘ POCIĄĆ MYDŁEM W PŁYNIE I RZUCIĆ Z DYWANU!!!

      Usuń
    11. Wiesz , takie środki są mało skuteczne :-D Polecam pocięcie się gąbką albo utopienie w piaskownicy XD A wy co polecacie ?? Dziewczyna chce popełnić samobójstwo !!! Nie bądźcie chamy , doradzcie jej jakiś skuteczny sposób :-P

      Usuń
    12. NIE!! wiesz jest dziewczyna i jej nie ma.. da sie załątwić nie? XD a jak coś proponuje skoczyć z krawęznika! albo z łóżka boli ;c XD
      hah

      Usuń
    13. Pocięłam się pluszakiem xD
      A później powieszę się na papierze toaletowym xD *ach te wycieczki szkolne xD*
      Rzucanie się z łóżka sobie odpuszczę, bo jak rano wstałam to się poślizgnęłam i wrąbałam na pianino *znowu -.-* xD

      Usuń
    14. :oo biedny pluszak! :c XD haha trza bedzie kiedyś spróbować z tym papierem haha :D dzieki za pomysł :D wycieczki szkolne najlepsze haha :D haha fajne rozpoczęcie dnia haha :D współczuje haha :D

      Usuń
    15. Taaak, papier to śmiercionośne narzędzie ;-; xD Podobnie jak pasta do zębów *obóz sportowy z klubu* czy stara Nokia - zrobiłam swoją dziurę w ścianie xD Ale po złożeniu telefon nadal działał... o.o

      Usuń
    16. Haha nie wnikam co sie działo hah :D wiesz stara Nokia.. rzucisz nią w ściane zrobi dziure w ściane, zatrzyma pocisk.. NOKIA JEST NIEZNISZCZALNA! :D XD haha mówie ci to nokia ona bedzie cały czas działać haha :D

      Usuń
    17. Ok, to czytasz na własną odpowiedzialność! Za wszelkie uszkodzenia fizyczne i psychiczne nie odpowiadam xD

      Wkurzyłam się na babkę z wu-efu przed lekcją, a w szatni z całej pary rzuciłam Nokię na kafelki... Poskładałam, ale - shit - wyświetlacz się zepsuł. Ekran czarny. Ale udało mi się odblokować telefon, a następnie manualnie wybrałam numer do mamy i zadzwoniłam XD
      Niestety bateria padła. W domu podłączyłam telefon do ładowania i...


      ...ładowarka wybuchła, a w mieszkaniu wywaliło korki xD Po dwóch tygodniach wszystkie szczątki ładowarki zostały sprzątnięte, ale Nokia nigdy się nie odezwała...
      Minuta ciszy ;-; xD

      Usuń
    18. hah takie znajome rzucanie telefonem haha :D
      a tak wgl jak ty to zrobiłaś?! :o zepsułaś nokię! Brawa dla tej pani! *bije brawo* :D haha Jak się czułaś? :D normalnie do wiadomości trzeba dać! ,, to nieprawdopodbne ta dziewczyna rozwaliłą nokię!!'' ghaha :D
      *amen* XD bidna nokia ;c tyle miała życia przed sobą :c :D

      Usuń
    19. Jestem Bogiem! xD
      - Czułam się bardzo podle, Kaśex-Dziennikarko. Ale teraz mam nowego samsunga i nim nie rzucam :')
      Ale Nokia miała już siedem lat xD

      Usuń
    20. haha :D Oh myślałąm że czułaś dumę że ci sie udało, ale prawda tyle przeżyłaś z tą nokią, smuteg. ;c XD :D hihi Wymieniłaś go na lepszy model hihi taki śmieszek hihi :D ale poczekaj troche minie to i nowym fonem bedziesz rzucała haha :D

      Usuń
    21. Raczej nie będę nim rzucać, bo dostałam go od taty, a rzadko się widujemy...
      A Nokie czeka jeszcze jedna misja. To będzie WIELKI POWRÓT LEGENDARNEJ NOKII. A potem zniknie w czeluściach śmietnika... ;c xD

      Usuń
    22. No cóż ja z moim wgl... ale mniejsza! Skoro tak to może troche pożyje twój telefon :D haha Jestem ciekawa co to będzie za misja! pewnie jakaś w lul niebezpieczna! :D O em dżi! taka ekscytacja haha :D

      Usuń
    23. Pamiętasz jak wspominałam o mojej Psiapsi i jej bracie bliźniaku?
      No więc Sebastian strasznie chciałby mieć slefie stick. Więc kupimy *w sensie ja, Nata, jego siostra, i jeszcze dwie kol* ten kijek i damy mu go na święta.
      Ale przecież nie może to być takie banalne ;D
      Więc weźmiemy zwykły patyk, na jeden koniec sznurkiem przywiążemy Nokię, a z drugim końcu jakiś śmieszny breloczek. I damy to Sebie z tekstem "Strzel se slefie :D*. A po chwili damy ten prawdziwy xD

      Pomysłodawczynią jestem oczywiście ja, a zainspirował mnie ten fanarcik:
      http://25.media.tumblr.com/tumblr_m948bbwGsX1r2d00so2_1280.jpg

      Genialne, nie? xD

      Usuń
  9. Ja czytam niezgodną drugą część :D A e-mail do gier , blogów itp. to : Katherineayoung@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj dawno nie komentowałam. Nawet bardzo dawno -.- Ale wróciłam :) Ja czytam serię Harry Potter :D to moja ulubiona *.* aktualnie jestem na trzeciej części ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ktoś z tu obecnych oglądał Harry Potter i insygnia śmierci 2. Bo ja tak a w niektórych momentach chciało mi się ryczeć xD. Ja z Harry'ego Pottera lubiłam najbardziej Ginny i Harry'ego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :3 ja najbardziej lubię hormonę i Harry'ego

      Usuń
    2. nie raz :D Mi w dużo.. eh przec całą po bitwie byłam cała zapłakana.. :c ale jako parringi czy osobne postacie? :)

      Usuń
    3. No co ty !! Ja praktycznie cały film przeryczałam :-D No właśnie parkingi czy osobne ?

      Usuń
    4. Parkingi w sensie pary c'nie? Tak w ogóle Hermiona jest z Ronem a Harry z Ginny . Przecież pod koniec filmu było to że odprawiali swoje dzieci do Hogwartu xD

      Usuń
    5. No tak o pary. a tak wgl to nadal nie odpowiedziałaś czy o to chodzi. pozatym przecież fani stwarzają różne pary, dziwne też np Draple, więc no.. lub normalne jak Harmione, Snily..

      Usuń
    6. Draple ?? Snily ?? A to kto z kim bo o nich nie słyszałam :-D Mi to zawsze pasowało , że Potty jest z Ginny ale gdybym miała wybierać to wolałabym Mione . Może dlatego , że odegrała ważniejszą rolę w akcji książki niż Ginny :-\ ;-)

      Usuń
    7. Drpale Draco i jabłko haha :D Snily- Lili i Snape serio nie znasz? :oo Mi szczerze też :D ale ja lubie mieszać hah :D są też pary nie wiem czy słyszeliście Luna i budyń, Ron i kurczak.. haha :D XD fani potrafią :D
      Pewnie tak jeżeli byłoby więcej Ginny, ale ja ją lubie ^_^ Mione też moim zdaniem pasuje troche do Rona. :D

      Usuń
    8. Bo pasuje ale ja zawsze się zastanawiałam jakby to było gdyby .... i tak dalej i tak dalej :P Yyyy... jabłko , budyń , kurczak ??? Dooobra nie mieszam się :p Też lubie Rudą ale Rowling mało jej dała w książce ( mi zawsze mało :P )

      Usuń
    9. haha ja też.. ale wtedy czytam jakies blogi ( ale większość o zbytniej miłości.. :D ) ale i tak myśleć lubie :D no serio! XD
      no mogła jej więcej dać :c albo dać mini książke o Weasleyach i np Malfojach albo o Lunie.. szczerze to chętnie bym przeczytała ^_^ albo o huncwotach! :D

      Usuń
    10. O o huncwotach byłoby super !!! :D Czytałam gdzieś , kiedyś blog jak huncwoci znajdują książkę o Harrym Potterze z przyszłości ale niestety nie zakończony :( Ale bardzo mi się spodobał :) Polecam chociaż te kilka rozdziałów bo pomysł fajny :D

      Usuń
    11. oo serio? no mogłoby być to ciekawe! ale wątpie że znajde ten blog :D ale spróbuje :3 eyy a oglądasz jakieś filmiki na yt z alvittany czy z Romione, Hinny? :D bo ja tak fajne som :D

      Usuń
    12. Nie , chodź od czasu do czasu sie zdarza :-D Z Potty'ego tu ja bardziej różne blogi czytam : Drugie Oblicze i Diament Ciemności ( czy jakoś tak się pisało ) oraz Bitwa Myśli i Instynkt Mordercy - moje ulubione blogi o Potty'm :-D O Alvittany też bardziej blogi , ten np. ale chyba częściej słucham piosenek ;-) A wiecie , że w telewizji w niedziele bodajże lecą bajki Alvin i wiewiórki ?

      Usuń
    13. oo no to troche :D to dzieki to pójde poczytać hihi jak polecasz to musza byc dobre :D no ja piosenki ubóstwiam <3 ja bez muzyki nie moge ;-; w niedziele bajki Alvin i wiewiórki? na którym kanale? :D

      Usuń
    14. Ojej nie pamiętam ale albo nikelodeon , disney chanel albo coś podobnego :/ Hahahah ja to jak odrabiam lekcje to muzyka na full , jak spać idę , jak sprzątam :) Rodzina ze mną nie wytrzymuje :p Te blogi to ja chyba 3 razy już czytałam każdy :) Autorka do teraz miniaturki pisze , bo komentatorzy ją błagają ;p

      Usuń
    15. Chyba na Nicelodion a ja nie mam tego kanału :/ ale przeżyje.. :D
      u mnie też :D ale jak sprzątam to an głośnikach a jak odrabiam lekcje czy czytam czy coś to muzyka w słuchawkach <3 hah skoro tak polecasz to trza zobaczyć :D Jak widać umieją wybłagać hihi :D

      Usuń
    16. Hahahah ja w tamtym roku miałam zepsute głośniki i była masakra bo muzyka z tego telefonu tak leciała , że co chwile był pod ładowarką :-P

      Usuń
    17. omg ja bym nie zniosła! :o a ja wyobraź sb tydzień na wcyieczce przeżyłam bez telefonu! Koleżanka mi rozwaliła.. ;-; ale przeżyłam! brawo ja hihi a tak wgl dopiero niedawno ze sql wróciłam.. :o jutro spr z fizyki, a w piątek z matmy -,- HELP ME! ;-;

      Usuń
    18. Ja mam w piątek z angola a za 2 tygodnie 3 prace klasowe :-( Ekh Ekh Ekh.... chyba mnie jakaś grypa bierze Ekh Ekh :-P

      Usuń
    19. haha jasne jasne.. :D mnie też jakoś grypa bierze :c ale moja mam wie ze mam spr i sie nie wywine ;-; głupi e-dziennik eh.. Dasz rade! :D jak ja dam to i ty! B| Znaczy ja pewnie 1 dostane no może 2 z zadań ale powiedzmy że mi sie uda haha :D

      Usuń
    20. Żartowałam nigdy nie omijam spr i klasówek bo potem od groma zaległości :-\ Lepiej sie nauczyć wcześniej niż później i mieć z głowy

      Usuń
    21. Co prawda to prawda, ale wiesz przyjaciółka powie co było nauczysz sie i wiesz B| Ale też nie zawsze jest czas.. i sie nie chce xd ale mniejsza.. mnie sie nie chce gadać o szkole eh.. :3

      Usuń
    22. Mnie też :-D Kiedy zmieniłaś obrazek ?

      Usuń
    23. Jeszcze tylko jutro i weekend <3 3 dniowy :D hihi
      a obrazek zmieniłam wczoraj ^_^ a czo? :3

      Usuń
    24. A nic ;3 ^_^ Po prostu tak mnie poraziło , bo ostatnio kolorowy a tera czarno - biały :) Ale fajny ;333 Noooo.... weekend a ja jutro trzy testy pod rząd :p Miłe rozpoczęcie :p

      Usuń
    25. hah zmieniam się :D pozatym taki mam ostatnio humor i zdjęcie ładne.. więc no.. :D ojoj to współczuje no ale jak ci poszło?? :)) ja pisałam dziś z matmy może 3 będzie :o

      Usuń
  12. Genialny rozdział. Kiedy następny? Słyszałam że jesteś chora. Wracaj do zdrowia. Jej jak ja bez sensu pisze. A tak poza właśnie znalazłam ten blog i jest genialny. Jesteś Iga prawda? Mam mini pytanko jakiasz kolor włosów i oczu?
    Ja jestem ruda i mam blue paczadla XD
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) tak, jestem Iga :) mam brązowe włosy i dzielone oczka :D cieszę się, że ci się podoba ^^ rozdział następny będzie z opóźnieniem, ponieważ mam w tym tygodniu MEEEEGAAA DUZO nauki i nadrabiania... Plus testy i kartkowki.. i nauka na biezoco... Więc mam poprptu ... Masakre xD ale postaram się jak najszybciej, na prawdę robię co mogę :-)

      Usuń
    2. Jesteś super podziwiam cie. Już nie mogę się doczekac. Sporo jest nauki w gimnazjum ja chodzę do 2 klasy do Radomia XD. Powodzenia z kartkowkami. Bye

      Usuń
    3. Ja też jestem z RAdomia! Do jakiego gim chodzisz? ^^

      Usuń
    4. do publicznego gimnazjum nr 4 z oddziałami sportowymi polskich olimpijczyków XD a ty ?

      Usuń
    5. Ej chodzisz do 3 d ?

      Usuń
    6. Seweryn XD taka niewysoka brunetka z czarnym plecakiem, zwykle chodzę z taką ładna, niska blondynka dość długie włosy... A ty ? Jak masz na imię ?

      Usuń
  13. No tak sorki wlaczylo mi się wybieranie słów.
    Ej twoja wychowawczyni jest polonistka?
    Ps mam na imię Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Zamojć xD
      Wiktoria.... Nazwosko :D Bo może cię kojarzę! :D I kogo masz za wychowawcę?

      Usuń
    2. Kiedy wstawisz rozdział? Pekam z niecierpliwisci. Hah żartuje ale na serio kiedy tak mniej więcej?
      Ps zdrowa?

      Usuń
  14. Hej właśnie znalazłam twój blog. Wiki mi o nim powiedziała. Dziewczyno masz talent. Kiedy wstawisz rozdział? Oby szybko. Trochę dawno go nie było.
    Ps też chodzę z tobą do gimnazjum. Do 3d. Jestem julka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey :) Bardzo się cieszę :) Wiki.. ale jaka Wiki? Moja Wiki czy jakaś ze szkoły? Dziękuję ^^ za rozdział właśnie się biorę, bo dopiero teraz mam czas! >< A zaprosisz mnie na fb? ^.^

      Usuń
    2. Nie taka ze szkoły. Pewnie ze cie zaprosze :)

      Usuń
    3. i PS wsatawisz dziś czy an halloweennnnnnnnnnnnnnn? Sorki musiałam to powiedzieć, ale na serio zrobisz halloweenowy rozdzial?

      Usuń