poniedziałek, 24 października 2016

Uhh... Pomocy! >.<

PRZEPRASZAM! >.< 
Przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam... 
Jestem beznadziejna, wiem >.< 
Ale ja już nie wyrabiam... 
Typowo, nie daję rady... 
Dlatego moje pytanie: 

NIE CHCIAŁBY MI KTOŚ POMÓC??? 

W pisaniu rozdziałów, ASK'ów (tak, nadal pamiętam o tamtym asku, nie przejmujcie się...), ogólnie w prowadzeniu bloga? Proooooszę! >.< 
Jakby ktoś chciał, piszcie w komentarzach, na maila, COKOLWIEK, ale naprawdę potrzebuję Waszej pomocy...
Liczę na was! Kooocham najmocniej <3 <3 <3

56 komentarzy:

  1. A... A na czym miałaby polegać pomoc, Alvittanozjebie? ^-^"

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, naprawdę ci współczuję :( i również, dołączam się do pytania Wilczka~`~

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Igu nie załamuj siem mi tu!!
    Dołączam się do pytania dziewczyn
    Pozdrówki i wenki!
    Niech moc będzie z tobą! :***************

    OdpowiedzUsuń
  4. Biednaś :(
    Mogłabym pomóc, ale nigdy nie miałam bloga na dłużej i nie wiem czy sobie poradzę nawet w takiej zwykłej pomocy. I ja też przyłączam się do pytania Wilczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. No pomoc polegałaby głównie na... Rozdziałach. Chodzi mi oto, że potrzebne i są przynajmniej wstępne szkicie, zarysy, żebym mogła tylko powstawiać swoje poprawki, dodatkowe wątki, wiecie... Ja bym podsyłała co ma być mniej więcej w rozdziale, ktoś by mi go wstępnie napisał a ja bym zredagowała, bo inaczej czarno to widzę.. I mogłoby to być kilka osób, ale byście się umówiły czy coś, żeby to było tak na 10000%, żebym nie została z niczym! Nie acie pojęcia jaka jestem wam wdzięczna... To co, ktoś chętny by mi pomóc...? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym mogła.. Może..
      Jak byś mi podesłała jakieś zarysy to mogłabym spróbować..
      I jeszcze jak by się ktoś dołączył to by było świetnie.. :D :D :D
      Pozdrówki i wenki! <3 <3 <3

      Usuń
    2. W sumie... mogłabym i chciałabym ci pomóc, ale z pewnością nie sama, 3, 4 osoby... xD I jakby były już zaangażowane kilka osób, to fajnie byłoby stworzyc jakąś grupe na fb, gg, wattpadzie, cokolwiek.. ^^

      Usuń
    3. Ja chętnie :D ale też nie chce sama...

      Usuń
    4. Ja bym mogła co jakiś czas pomóc, ale sama teraz pracuję nad... pewnym projektem, dlatego - nie zawsze będę mogła pomóc

      Usuń
    5. Ja chętnie! :D Ej, dziewczyny (chętne* i Iga), może dajmy sobie maile czy coś, tam fb i obgadamy to w wolnym czasie, na spokojnie?
      * = Nie dotyczy Sary XD
      ~ Amy Black

      Usuń
    6. Mój fb chyba tez ktos maa xd

      Usuń
    7. Hey! :D
      Mój e-mail:
      kinia3500@o2.pl

      Usuń
    8. Kari, ja mam twój fb, to ja ostatnio ci tą wiad. przez przypadek wysłałam xD

      Usuń
  6. Iguś, nie załamuj się. Do boju jak to mówią. Chętnie bym ci pomogła, ale na moim blogu mam teraz małe kłopoty i od dawna nie było rozdziału... ale jak tylko znajdę chwilę wolną (wina szkoły) to pomogę ci ♡♡♡
    Przesyłam całusy i życzę powodzenia ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Hahaha, no ba! Chociaż po moich umiejętnościach stwierdzam, żę piszę jak ciota, i któraś z was się lepiej nadaję!

      Usuń
    2. Pff.. na pewno jesteś lepsza ode mnie 😂
      Ja mam dysleksję, dysortografię i co najgorsza do tego dysmózg 😂

      Usuń
  8. OK, ja w to wchodzę Iguś :D
    Ktoś jeszcze chętny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też cię kocham najmocniej Iguś ❤
    Jesteś moją ulubioną blogerką 😍
    I nie sądzę, żebym była godna pomagać Tobie w prowadzeniu bloga
    Chociaż jakbym miała pomysł...
    Daj jeszcze pomyśleć
    Jak coś wymyślę to dam ci znać 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Wilczuś, pamiętasz jak mówiłam o shipie Luca i Jeffa? I o filmie? ^^ No więc, jest. who is the boss? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Kari?! Co chcesz przez to powiedzieć?! D:*
      Poza tym takie pytanko... Jak można shipować dwie postacie, które już są ze sobą w związku? xd
      *To je Kari, tego nie ogarniesz xD*
      &To je Kari, tego nie ogarniesz, ale i tak wszyscy ją uwielbiamy x3&
      No i tu masz rację x33

      Usuń
    2. A, no i ju ar de bos! XD

      Usuń
    3. No jak to co xD Filmik w roli głównej Luca i Jeffa xD Podesłać ci gdzieś? ^^

      Usuń
    4. Podeślij! *O*
      *Nie! ;_:*
      Stul pysk, wysyłaj *w* Tu albo na maila (wilczek.miekkielapki@gmail.com)

      Usuń
    5. Poszło na mailia :) Wszystko sie wysłało?

      Usuń
    6. Wszystko *-* Wow *-*
      &I ten uczuć, kiedy jesteś przedstawiony jako kobieta ._. Gorzej, jako uke >.>"&
      *A nie jesteś ukesiem?*
      =przepraszamy, treść nie przeznaczona dla osób poniżej 18 roku życia=
      Tia... Jeff też może być seme xD
      Ale jeszcze raz - szacun, rispect i wszystko co dobre *.*

      Usuń
    7. Ale Ładna kobieta :-;
      dziękować ja, te 59 sekund szczęścia XDD

      Usuń
    8. Oczywiście :>
      Dodaj sobie 10 i mamy ulubioną liczbę Lucka ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    9. O co chodzi?? Mogę wiedzieć???

      Usuń
    10. Awww bo ja jestem fanką Luca i Jeffa, i wraz z moimi talentami (wyczujcie ten sarkazm xd) stworzyłam pseudo 59 sekundowy filmik. Moge wysłac xdd

      Usuń
    11. Oczywiscie za zgodą Wilczka na uzycie postaci ^^

      Usuń
    12. Masz moją zgodę! ;D

      *E, Wilc...*
      Ke?
      *Ty pamiętasz, że mieliśmy mieć aska?...*
      ...
      *I że gdzieś na jakimś pendraku masz te pytania i część odpowiedzi?...*
      Nie mam, bo się wyprał -.-
      *...Aha ;-; Nevermind*
      &No to mamy inny cze- cz-cze... CZELENDŻ&
      Jeff?...
      &Nazywa się "10 day OC...&
      Jeff!...
      &I zostałaś nominowana!&
      Przez kogo? D:
      *Przez mnie! :D*
      ...Kill me plz ._.
      &Ludzie wreszcie dowiedzą się, jak wyglądamy!&
      Wiedzą ._. Blondyn i brunet, wysocy, wszystko jasne ._.

      Usuń
    13. Ja was jeszcze wypromuje na światową skalę i skończycie w Hollywood xD
      Wyprać pendrive... *aplaus,aplaus!* :D

      Usuń
    14. *blondynka xd

      Usuń
    15. Spadaj, był w kieszeni jeansów xdd
      O chyba wezmę się za ten czelendż .-. 10 dni z Lucem i Jeffem i 20 albo 30 ze... Tą ekipą, dla której nadal nie mam nazwy .-

      Usuń
  11. Heyo zawiesilam sie nie nie bylo mnie ... troche ale wrocilam... och iga jakzesz moglas ty o mnie zapomniec... zaraz przyjde do ciebie i powiesze na nici dentystycznej a juz tyak poeknie planowalam nasz miesiac miodowy XD rany dopiero teraz zdalam sobie sprawe jak dawno nie wchodzilam ... chyba zaraz cos se zrobie... dobra musze przychamowac... juz sie czaczelam okladac ksiazka od matmy po gebie... XD nie wiem co powiedziec... dobra odkladam te ksiazke... powiem tyle teraz to sie juz mnie nie pozbedziecie muahaha bede tu az do konca moich dni.
    PS tak tesknilam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie swiety mikołaj....Xd

      Usuń
    2. Mikołaj! ^^
      To ja poproszę play station 4, największy zestaw polychromosów od FC, serię komiksów "Spider-Man & Deadpool", w ogóle wszystkie komiksy ze Spidey'em i Deadpoolem, gitarę elektryczną, jakieś hajsy i 8 hotwingów z KFC ;w;

      Usuń
  12. Dziewczyny! Słuchajta! :D
    Cosplay Harley Quinn mi przyszedł! >w< Idziemy wieczorem na miasto po cuksy? Kari? Igu? ;w;

    OdpowiedzUsuń
  13. A pewnie! Ja będe demoniczną frytką z KFC ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Heyka ludu! :D
    Takie małe pytanko..

    Czy mogłybyście podać mi jakieś stronki z których mogłabym dowiedzieć się czegoś o Lucku i Jeff'ie??? (nwm czy to tak się piszę.. ;_;)

    Ja sama nie wiem skąd to, ale strasznie mnie zaintrygowali i chciałabym się o nich czegoś więcej... no.. xDDD

    No więc.. Pomorze ktoś? :) ^^ *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Jeffie - gdy imię kończy się na spółgłoskę nie daje się apostrofa, a gdy na samogłoskę - wówczas go dajemy, np. Mike - Mike'a. Bierze się to stąd, że litera przed apostrofem jest niewymawiana. Taka tam ciekawostka xd

      Ale że...
      *Że o nas?*
      &W sensie, mnie i tym pacanie?&

      Usuń
    2. Załóżmy ich fanklub *-* I ta nazwa: "Parówy Luffy" Xddd

      Usuń
    3. No way. Akurat na to nie wydam wam zgody - i tu mówię naprawdę poważnie.

      Usuń
    4. Ok, rozumiem :)

      Usuń
    5. Nie chcę wyjść na nudziarę, ale akurat oni... no to ONI XDD
      *To JA.*
      &To JA.&
      L&J: To JA i TY, to MY mutherfucker! XDDD

      Usuń
    6. A tak a propos to jak Wy się o nich dowiedziałyście?
      xDDD

      Usuń
    7. Ale o kim? xd O Lucku i Jeffie? xd
      Bo jeśli o nich ci chodzi, to nie znajdziesz o nich żadnej strony ani nic, bo to są MOJE postacie, które ja wykreowałam xD
      *Kłamiesz! Ty tylko wreszcie zaczęłaś nas słuchać ^^*
      Tak, tak, jaaasne xd

      Usuń
  15. Nie wiem co powiedzieć! xD
    Ale.. Serio?
    Nie no dziewczyno szacun... xD
    Pozdrówki dla wszystkich! *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń