wtorek, 28 czerwca 2016

OGŁOSZENIE!



Heyooooooooooo! :*
Jak wakacje? I świadectwa? Chwalić się! ^^
Ja tu jestem po to, żeby... życzyć wam najlepszych wakacji życia! :D Ja się rozstałam z kolejną klasą.. i idę do liceum! >< Boję się! ><
Ale teraz nie o szkole! :D Z okazji wakacji wyjeżdżam na calutki 3 tygodnie.. wracam 24.07... niby biorę laptopa ale wiecie jak to jest na wakacjach, nie ma czasu. Więc niestety, ale nie będzie rozdziałów, ASK-ów ani nic... ALE POD TYM POSTEM MOŻECIE DAWAĆ PYTANIA DO OSÓB Z POPRZEDNIEJ SERII. Z WYSPY. ZASADY TAKIE JAK ZAWSZE. ALE PYTANIA MOŻECIE ZDAĆ DO WSZYSTKICH I DO TYLU OSÓB ILU CHCECIE.
Ale wracając. Może i znajdę czas na napisanie rozdziałów, ale to raczej w moim zeszycie xD
Ale bardzo miłe widziane będą wszelkie fanficki i każda wersja WASZEGO KOLEJNEGO ROZDZIAŁU! :D Na przeczytanie i wstawienie to znajdę nawet chwilę wieczorami, ale na napisanie nie bardzo... więc PISZCIE KOLEJNY ROZDZIAŁ I MI PODSYŁAJCIE NA MAILA! Mogę podać na gg, albo na MAILA BLOGOWEGO który jest w zakładkach. l
Więc mam nadzieję że nadeślecie mi miliony fanficków i rozdziałów, a ja obiecuję wszystko wstawić za zgodą! :)
To.. cóż, życzę wam miłych wyjazdów, miłych wakacji i mam nadzieję że nie jesteście na mnie aż tak bardzo wściekli! ;)

59 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja skończyłam 3gim i idę po wakacjach do 1zaw
    Wakacje spędzam w gronie rodziny i przyjaciół, nad polskim morzem i prawdopodobnie wybierzemy się też w góry, jadę z kumpelami na trzy dni do Wiela i planuje wybrać się na YSF 2016 (Young Stars Festival 2016) na meet&greet Bars and Melody
    Świadectwa z paskiem nie mam (mogę pomarzyć)
    Średnia 3.06

    Pytań zadałam 40 do wszystkich na raz żebyś nie musiała się męczyć
    1. Jak wam mija dzień?
    2. Czy coś się szczególnego zmieniło w waszym zyciu?
    3. Na lepsze czy na gorsze?
    4. Może część tak, a część tak?
    5. Jaką macie pogodę?
    6. Co teraz porabiacie?
    7. Planujecie coś może?
    8. Jak spędzicie wakacje?
    9. Macie dobry kontakt z Igą?
    10. Co tam u dzieciaków?
    11. Jak będzie kolejne, to nazwiecie je moim imieniem? Proszeeeee... :*
    12. A jeśli będzie chłopak nazwiecie Leondre? *maślane oczka*
    13. Dobrze sobie radzicie?
    14. Jak widzicie swoją przyszłość?
    15. Kiedy było lepiej w przeszłości czy teraźniejszości?
    16. Ile wy macie w ogóle lat, bo zapomniałam?
    17. Pamiętacie mnie w ogóle?
    18. Czytacie regularnie posty na blogu Igi?
    19. A chociaż staracie się?
    20. Macie dużo czasu dla siebie?
    21. Czy dzieci wiele zmieniły w waszym życiu?
    22. Jak wiele?
    23. Czujecie się bardziej odpowiedzialnie?
    24. W obliczu wyzwania?
    25. Trudno odpowiadać na moje pytania?
    26. Czy tak w sam raz?
    27. Co sądzicie o waszej przemianie?
    28. Jak to jest przejść z okresu dzieciństwa w dorosłość?
    29. Jest to bardzo trudne?
    30. Jak wam to się udało?
    31. Waszym zdaniem było trudno czy raczej nie?
    32. Jak wam się podoba nowa seria o was jaką pisze teraz Iga?
    33. Macie jakieś ciekawe teorie wobec niej?
    34. Jakie?
    35. Która jest lepsza wasza czy ta którą Iga pisze teraz? Moim zdaniem wasza, tej nic nie przebije
    36. Kto się ze mną zgadza?
    37. Kto najbardziej kocha Igę?
    38. Podobały się pytanka?
    39. Lubicie mnie jeszcze?
    40. Jak bardzo?

    Wiem, że nie było mowy o wyzwaniach, ale ja i tak dam, na wszelki wypadek :*

    1. Alvin pocałuj Brittany najnamiętniej jak potrafisz
    2. To samo Leo z Sarą
    3. To samo Szymon z Żanetą
    4. To samo Teodor z Eleonorą
    5. Przytulcie się każdy z każdym bardzo mocno
    6. Załóżcie kanał na youtubie i nagrywajcie zaiste chellenge
    7. Okrążcie całą wyspę
    8. Zróbcie wyscigi
    9. Chłopcy zaproście dziewczyny na najromantyczniejsze kolacje ever forever, a dzieci zostawcie babci Idze
    10. Wbijcie do mnie na chatę, zrobimy imprę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanka zadam Al'owi, Leo i Britty ;*

    Na pierwszy ogień nasza kochana Brittany, w końcu Panie mają pierwszeństwo:

    1. Cześć!
    2. Jak tam samopoczucie?
    3. Na bank mnie nie kojarzysz, jestem tu nową komentatorką...Co o mnie pomyślałaś, kiedy zobaczylas mój Nick?
    4.Czy kiedykolwiek po 'wyprowadzce' na wyspę myślałaś o powrocie do cywilizacji?
    5.Jak Ci się układa z Alvinem?
    6.Czy czasem się focha?
    7. Jeśli tak, o co najczęściej?
    8. Czy czasem brakuje wam telefonów itp.?
    9. Gdybyś miała wrócić do cywilizacji,
    Z możliwością zabrania z wyspy 4 osób
    i 4 rzeczy, kogo i co byś wybrała?
    10. Czy według Ciebie ktoś oprócz Was mógłby dostać się na tą wyspę?Jeśli tak, kto prawdopodobnie mógłby to być?
    11. Jakbyś się zachowała wobec tego 'ktosia'?
    12. Jakbyś się czuła, gdybyś przypadkowo dowiedziała się, że całe twoje życie to sen?
    13. Skoro już mowa o snach - chciałabyś mieć świadomy sen?
    14. Co byś w nim robiła?
    15. Jakie jest twoje największe marzenie? Czy już się spełniło?
    16. Na ile % ❤ Alviego? ( nie chciało mi się pisać...)
    17. Alviś VS Żan
    18. Alviś VS Ela
    19. Alviś VS Szymek
    20. Alviś VS Teo
    21. Nie za dużo VS?
    22. Kurczę... Nie wiem o co Cię pytać...No..To chyba czas się pożegnać...Pa pa!

    Alvi...Czas na twoje pytania...

    1. Hejka naklejka!
    2. Na ile procent jesteś przystojny?
    3. Czy uroda Britt przerasta twoją
    'przystojność' xDDD?
    4. Czy Britty jest dobrą matką i żoną?
    5. A czy TY jesteś dobrym mężem i ojcem? (Britt, możesz się wtrącić! xddd)
    6. Czy kiedykolwiek po 'wyprowadzce' na wyspę myślałeś o powrocie do cywilizacji?
    7. Brakuje Ci czasem urządzeń typu telefon itp.?
    8. Jak twoim zdaniem wygląda idealny świat? Opisz go w minimum 3 zdaniach.
    9. Ile czasu potrafisz wytrzymać bez oddechu pod wodą?
    10. Opisz Leo, Britt, Sarę, Szymka, Żan Ele, Teo i.. Igę w 7 słowach.
    11. Podaj wszystkie znane Ci wady Britt.
    12. Podaj wszystkie znane Ci zalety Britt.
    13. Jak sądzisz, ile czasu mógłbyś wytrzymać bez tego wszystkiego, bez wyspy, przyjaciół?
    14. Ulubiony cytat?
    15. Czy było Ci łatwo zrezygnować z występów na scenie?
    16. Czy kiedy czytałeś jakąś książkę/oglądałeś jakiś film, zdarzało Ci się wyobrażać sobie, że jesteś głównym bohaterem? Jeśli tak, podaj tytuł.
    17. Ulubione miejsce na wyspie?
    18. Naj kumpel?
    19.Ulubiona piosenka?
    20. Ulubiona potrawa?
    21. Jak moje pytania? Miałam Cię wymeczyć,ale nie miałam wenki na takie 'meczace' pytania...Na szczęście dla Cb!
    22. No..To pa!

    Leo!

    1.Cześć!
    2. Czy to prawda, że przez 5 lat waszego 'związku' z Sarą wcale nie zapytałeś jej, czy chce być twoją dziewczyną?
    3. Ulubiona liczba?
    4. Jakbyś się czul,gdybyś się dowiedział, że Sara to twoja siostra?
    5. Jak myślisz, jakby się czuła wtedy Sara?
    6. Czy zostalibyscie razem, dla dobra dzieci?
    7. Co byś zrobił, gdybyś wygrał na loterii 200 milionów?
    8. Cofnij się 15 lat wstecz (w wyobraźni). Gracie w butelkę razem z Alvinem,Szymonem, Teo i resztą. Dostajesz zadanie pocałować Alvina w usta. Co robisz?
    9. Wyobraź sobie sytuację z poprzedniego pytania! Jak się czujesz?
    10. Załóżmy, że Alvin zakochał się w Sarze. Podejdź do niego i powiedz mu coś w stylu "Odczep się od Sary, ona jest moja!", i albo napisz jego reakcję, albo daj mu samemu ją ujawnić.
    11. Też się zastanawiasz, jak wy odpowiadacie na te pytania? W końcu na wyspie nie ma kompa ani innych urządzeń tego typu...Czy się mylę?
    12. Czy masz chociaż blade (albo zielone,jak wolisz xdddddd) pojęcie, kim ja jestem?
    13. W ilu słowach można ubrać to, co teraz czujesz?
    14. Nosisz jakąś biżuterię? Jeśli tak, to jaką?
    15. Podaj swoje 2 imię. (Jak nie chce, to Ty powiedz, Sara!)
    16. Komu powierzyles swoją największą tajemnicę?
    17. Ulubiona piosenka?
    18. Naj kumpel?
    19. Naj piosenka?
    20. Skąd pochodzisz?
    21. Jak tam moje pytania?
    22. No...To pa!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Wyzwania!
      Do wszystkich naraz:

      1. Uuuuśmieeech!
      2. Zatańcz Polkę z patykiem.
      3. Pocałuj swój ulubiony kubek.
      4. Zrób najglupsza minę na ziemi!

      Usuń
    2. Odważnie! xD
      Chciałabym to zobaczyć!

      Usuń
  4. Ja jadę do Londynu, ale dopiero w sierpniu C; Teraz to wypady z przyjaciółmi, jakaś impreza od czasu do czasu.. I tak ten czas leci.. xD Ja też jadę na YSF!! :** Pasek na świadectwie jest, średnia jak już pisałam równiutkie 4.75 Nie wiem jakim cudem mi taka wyszła :P Podstawówka skończona więc gimbazę czas zacząć! xD Również życzę wszystkim cudownych, niezapomnianych i niezwykłych wakacji! Kto prowadzi bloga lub pisze sobie opowiadania tak rekreacyjnie to dla niego duuuuużo wenki! xD
    Fanfick zapewne jakiś prześlę.. Może.. xDD
    Pozdrówki! :3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Pusto tu jakoś...Ktoś się odezwie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Britt:
    1.Co tam?
    2.Jak tam Alviś wydoroślał czy nadal czasami zachowuje się jak dziecko ? :D
    3.Kto jest słodszy Ross czy Chloe?
    4.Masz jakieś ulubione miejsce na wyspie?
    5.Alviś vs Ross
    6.Chloe vs Sara
    7.Alviś vs Teoś
    8.Sara vs Ross
    9.Tęsknisz za czymś z cywilizacji?
    10.Wiem że mnie nie kojarzysz bo doszłam na początku obecnej serii.
    11.Jaką 1 cechę byś zmieniła w Alvinie?
    12.Jaką 1 cechę byś zmieniła w sobie?
    13.W skali od 1-100 jak bardzo lubisz Rossa Lyncha?
    14.A oprócz Rossa to jaki jest twój ulubiony członek z zespołu R5?
    15.Czy jak odwiedzacie Dave'a to coś bierzecie z cywilizacji na wyspę?
    16.Co sądzisz o autorce tego bloga?
    17.Co sądzisz o Victori?
    18.Zaraziłaś mnie manią na R5!
    19.Jaka jest twoja ulubiona piosenka R5?
    20.Czy tylko mi się zdaje że co chwile zmieniam temat, ehh??
    21.Dobra dam ci już spokój i pomęczę teraz Alvisia, papatki :*
    do Alvina:
    1.Alviśśśś co tam?
    2.Zgaduję że to Britt wymyślała imię dla waszego syna?
    3.Miałeś w ogóle jakieś zdanie czy to było że Ross i kropka?
    4.Wiesz że nie ważne na jakim to blogu i w jakiej serii, jak wszystkich wkurzasz jesteś słodki? ;3
    5.Nie wiem jaki sens ma to zdrobnienie twojego imienia Al? Przecież to prędzej zdrobnienie do imienia Alan!
    6.Wiem że nie masz bladego pojęcia co ja za jedna bo doszłam do komentatorek dopiero w obecnej serii.
    7.Kiedy powiedziałeś Britt że się bała chłopaków?
    8.Jak na to zareagowała?
    9.Opisz Britt i swoje dzieci w 3 słowach.
    10. Sara vs Leo
    11. Brittany vs Chloe
    12.Brittany vs Ross
    13.Ross vs Ricker
    14.Iga vs Victoria
    15.Banan vs jabłko
    16.R5 czy sam Ross Lynch?
    17.Ross Lynch czy Ricker Lynch?
    18.Jak bardzo kochasz Britt?
    19.Dam ci już spokój, papatki :*
    do Sary:
    1.Co tam?
    2.Czy Leo miał jakieś zdanie w kwestii imienia dla waszego syna?
    3.Nazwałaś syna Ricker dla tego że najbardziej lubisz Rickera czy dla tego że Rossa już Britt zaklepała?
    4.Gdybyś miała wziąść z cywilizacji 2 rzeczy, to co by to było?
    5.Niebo czy chmury?
    6.R5 czy sam Ross Lynch?
    7.Niezgodna czy Zmierzch?
    8.Ross vs Chloe
    9.Britt vs Leo
    10.Alvin vs Ross
    11.Leo vs Caroline
    12.Teoś vs Alviś
    13.Jaki jest twój ulubiony owoc?
    14.Na tej wyspie jecie tylko ryby i owoce? o.O
    15.Nie kojarzysz mnie pewnie bo ja nowa ^^
    16.Zmykam do Leosia bo chcę się wyrobić przed 24, papatki :*
    do Leo:
    1.Siemka Leoś :*
    2.Według ciebie kto jest ładniejszy Britt czy Ella?
    3.Czy gdybyś podczas butelki miał do wyboru pocałowac Teosia a odpaść z gry to co byś wybrał?
    4.Masz jakiś ulubiony cytat?
    5.Sara vs Ricker
    6.Ricker vs Caroline
    7.Teoś vs Alvin
    8.Według ciebie kto jest słodszy Ricker czy Caroline?
    9.Kot czy pies?
    10.Chmury czy niebo?
    11.Marmolada czy dżem?
    12.Co bys w tej chwili zjadł? Bo ja dżem truskawkowy ^^
    13.Z kim na wyspie się najczęściej kłócisz?
    14.Jaki jest twój ulubiony owoc?
    15.Kawa czy kakałko?
    16.DObra jeszcze wyzwania, papa :*

    wyzwania do wszystkich:
    1.Zróbcie konkurs na najładniejszy zamek z piasku.
    2.Zróbcie zawody w jedzeniu owoców.
    3.( To do dziewczyn. ) Zakopcie swoich mężów w piasku.
    4.Wyszczerzcie ząbki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Hahaha 😂 ej! To jest pogrzebanie żywcem?! 😱

      Usuń
    3. Hmmmmmm nie, ale podoba mi się twój sposób myślenia :D

      Usuń
  7. Hah, dzieńdobry ;D
    Ja właśnie wróciłam z Koszalina, obozu sportowego xD Srs, 18 godzin pociągiem to prawdziwa mordęga ;) A zwłaszcza ze skręconym stawem skokowym, ale żyję XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ktoś tu jeszcze żyje??
    Tęsknię za wami 😢
    Gdzie jesteście?! 😱😭
    Iga?
    Kasia?
    Julia?
    ❤❤❤
    Dajcie znak życia 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra spóźninoa odpowiedź ale kij z tym. Iga przecież wyjechała i na pewno nie ma czasu żeby sprawdzać bloga, Kasi to nwm, a kto to Julia? *o*

      Usuń
    2. Wilczek ma na imię Julia

      Usuń
    3. Tooo jaaaaa! (≧∇≦)/
      Powracam do was z nowym towarem (͡° ͜ʖ ͡°)
      Rakowe emotki (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    4. \(^O^)/ Grupowy uścisk

      Usuń
    5. KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! (づȍ‿‿ȍ)づ

      Usuń
    6. Mam nadzieję, że pamiętasz o naszym dirty dancing 😂 xD

      Usuń
    7. Jakżebym śmiała zapomnieć XD

      Usuń
    8. Tacy zawodowi tancerze xD

      Usuń
    9. Cześć! 👋
      Tęskniłam 😍

      Usuń
    10. Tak bardzo, Kari xD

      Hejka hej! ^^
      Aww, ja też =w=

      Usuń
    11. Matulu, wzięło mnie na wspominki :D

      Skarb(bez skojarzeń) i Honey xD
      Lub te stroje i reklama...

      Matko, jestem beznadziejnym grafikiem

      Usuń
    12. Dobra... a co z Kasią?

      Usuń
    13. Bez skojarzeń? Serio? XDDD Ty wiesz, że stanowczo za późno... Honey? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Oj daj spokój, ulotka wyszła przezajedwabista XD

      No właśnie nie wiem. LUC! ^u^
      *Czego znowu? ;-;*
      Chrypę masz?
      *=pokazuje Jum piękny palec=*
      Heh, już nic ^^" Wiesz gdzie jest Jeffy?
      *Śpi. Padł na Deadpool'u~*
      Na Deady'm? :o
      *No ;-;*
      JEFFERSON, WAKE UP!!! =drze się na cały dom=&
      &C-co? ;-;&
      Wiesz, co z Kasią? :3
      &Nie wierzę. Obudziłaś mnie żeby zapytać, gdzie jest jedna z twoich internetowych psiapsi?!&
      No?
      &*cenzura* Jum =zarzuca na siebie kurtkę, zgarnia z wieszaka swój kask i wychodzi=&
      ...Ey, nie no, Jeff... =idzie za nim=
      &*cenzura* =wsiada na H-D i odjeżdża=&
      ...
      *...Bravo -.-*
      A-a-ale... o.o Lucek, możesz po niego pojechać? *-*
      *Daj się chłopakowi wyładować, od kilku dni coś go gryzie... ;-; Sama zresztą wiesz, jaki jest drażliwy. Wróci. Jak kocha to wróci~*
      Taaa... ;-;"

      A co u was? ;-;

      Usuń
    14. Keksik, a masz może jakąś postać z anime, która jest podobna do ciebie??

      Usuń
    15. Hm... Nie, nie przeadam za anime. A co?

      Usuń
    16. Ojjjjjj miałam taką myśl, ale ok xD

      Usuń
    17. Um... =lag muskó= Ale że jaką? I w ogóle, ty? Ale że Ty miałaś myśl? ;-; Że taką myślenną myśl? Czy może...
      *Taaa, Jeff jeszcze nie wrócił i jej odbija >.> I nie przejmuj się, jak ktokolwiek powie cokolwiek o myśleniu to zaczyna... się to ;-;*
      Bo może chodzi ci o myśl taką że myśl, a nie myśl jako myślicielskie...
      *JUM! ><*
      Przepraszam :-: =pisk=

      Usuń
    18. Czy myśl jest myślą, oto jest pytanie xD

      Usuń
  9. Zostałaś nominowana do tagu "dziewczęce głupotki" na moim blogu
    https://paruffkinikolki.blogspot.com/?m=1
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli ktoś ma Musiacl.ly - zapraszam :D. sweetpangee143

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha, ile się tu dzieje! Aż mi szkoda że mnie tu nie ma, nawet nie wiecie jak ja za wami tęsknię! >.<
    A będę kiedy? Po wakacjach -.-
    Cały czas gdzieś wyjeżdżam -.-
    Np. Teraz 4 sierpnia jadę na obóz. Wracam 14. 15 jadę w góry -.-
    XDD
    Ale jak wróce, będziemy miały sobie dużo do opowiadania! :D
    Kocham was i mam nadzieję że mnie nie opuścicie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, przynajmniej się nie nudzisz :D
      My też tęsknimy :3

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Iga! Wiesz, jak ja się cieszę, że chociaż koma napisałaś? Już się bałam (Niko również), że o blogu zapomniałaś! Wakacji to Ty nudnych nie masz... Ale przynajmniej będzie o czym gadać ^^ I nabijemy, założę się, 100 komentarzy albo i więcej, jak nic! My wszyscy też tęsknimy i nigdy przenigdy Cię nie opuścimy :3
      Miłej drugiej połowy wakacji życzę!
      :*

      Usuń
    4. Iga! Nie strasz mnie już tak mordko! Jak eyjechałaś to tak mi się nudziło że bloga założyłam!

      Usuń
    5. I przy okazji; nominowałam cię do tego tagu :* Po wakacjach, w wolną chwilę zrobisz, nie trzeba od razu ;3
      http://blogmojezyciemojapasja.blogspot.com/2016/08/tag-school.html?m=1

      Tu masz pytanka! :)

      Usuń
    6. Iga!!! 💓
      Jak ja za tobą tęsknię
      Za Alvinem też 😘
      Nigdy cię nie opuszczę
      Nie martw się
      Tak się bałam o ciebie
      Super, że jesteś!
      Pisz komy częściej
      Chociaż dwa razy w tygodniu
      Kocham!!! ❤❤❤

      Usuń
  12. Witam! Żyje o ile kogoś to interesuje xd
    Albo gdzieś teraz wyjeżdzam, albo co.
    Moja koleżanka chodzi z fejkiem..
    Ogólnie to ciekawie xdd
    Ale szkoda, że Igi tak długo nie będzie :(
    A jak tam u was? Jak wakacje? Działo się coś ciekawego? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Kasiu interesuję, że jesteś 😃
      Ja byłam na cztery dni w Łebie na domkach (fajnie było)
      A jakim fejkiem??? O.o

      Usuń
    2. Dexterrrr :D :****

      Usuń
    3. Miło heh <3
      Cóż Niko to dość skomplikowane.. ;-;
      No moja przyjaciółka chodzi z jakimś chłopakiem z fb, ale dowiedziałyśmy się, że to fejk. I że tego fejka udaje nasza koleżanka, choć się tego wypiera. No i sądzimy, że ona jest homo, bo są powody...;-;
      A sprawa z tym fejkiem, zaszła tak daleko, że ta dziewczyna kupiła mojej psiapsi obrączki i pierścionek.. !
      15 ma niby przyjechać, ale to będzie ta dziewczyna. Podobno kupiła jakąś maske (XD) no i ma sobie cycki obwiązać bandażami, bo niby ten chłopak coś sobie zrobił. Eh.. nwm czy wgl ktoś coś zrozumiał ale tak..
      Będzie się działo XDD
      Tylko u mnie takie porąbane wakacje? :') :D

      Usuń
    4. KASIA! OJEJUNIU!
      Wiesz ile się u mnie działo?!
      Byłam dwa tygodnie u kuzynów, kilka razy w Kołobrzegu, nad polskim morzem. Teraz wyjeżdżam na tydzień na konie :D
      Zniknęłaś mi bez śladu, nie wiedziałam co się dzieje! Tyle cię ominęło! Mamy nadzieję, że wszystko nadrobisz :D

      Usuń
    5. Bardzo ciekawa historia
      I trochę porąbana
      Ale damy radę
      A i jeszcze pytanko
      Czy ma ktoś kontakt z Igą??
      I wie kiedy wróci??

      Usuń