piątek, 24 czerwca 2016

Fanfick: Przyjaciółki cz1




Madryt. Ciepłe, jesienne popołudnie. Śliczna, czarnowłosa dziewczyna jak codziennie siedziała przed komputerem z grupą przyjaciół i pisali z kilkoma osobami z Polski. Znali się już od dłuższego czasu, bardzo się ze sobą zżyli. Dzisiaj jednak miało się coś zmienić, a mianowicie, miało się poszerzyć grono ich znajomych...

AlvittanozjebxD 16:14

Iga(I): Wiki, nie uwierzysz kto dołączył do nas tydzień temu do klasy!

Victoria Chippete 16:14

Wiktoria(W): TYDZIEŃ?! I ja mam się o tym dowiedzieć dopiero TERAZ?! Skandal! :D

AlvittanozjebxD 16:14

I: Oj tam, chcesz wiedzieć czy nie? :D

Victoria Chippete 16:15

W: No mówże kobieto! :D

AlvittanozjebxD 16:15

I: WŁOSI! Jest ich dość sporo, ale nasza jest mała (mieliśmy tylko 20 osób) dlatego dołączyli do nas :D

Victoria Chippete 16:15

W: ..podobają wam się, prawda? :D

AlvittanozjebxD 16:15

I: Pff.... cooooo...*piskliwym głosem*.. :D Skąd ci to przyszło do głowy :D Ale! Zaraz ich poznasz :D I jeszcze jedno... Natalia jest już z jednym w związku :D

Victoria Chippete 16:15

W: Hahahaha :D Wiedziałam! :D

AlvittanozjebxD 16:15

I: Oj! Nie pożałujesz, że ich poznasz! :D Zawołaj już dziewczyny i zadzwoń do Emi, co? :D

Victoria Chippete 16:16

W: Co ja się będę przemęczać, napiszę sms :D *sięga po telefon i pisze sms do wszystkich* to co, dzwonimy też na skype do Marco dla Oliśki, nie? :D Od razu będzie Emily :D

AlvittanozjebxD 16:16

I: A jak :D

- Wiki, jesteśmy! - usłyszała niebieskooka i odwróciła wzrok od ekranu i przeniosła go na kilka osób szczerzących się do niej w drzwiach.
- Miały przyjść dziewczyny, a nie wy - zaśmiała się do chłopaków.
- Dziewczyny są w centrum - odpowiedział Alvin - dzwonię do Marco! - przechwycił tablet i walnął się na łóżko.
- Alvin, wiesz, że jest Iga, no nie? - uśmiechnęła się szeroko.

Victoria Chippete 16:17

A(Alvin)-S(Szymon)-T(Teodor)-M(Marco-skype): Siemkaaa! :D

AlvittanozjebxD 16:17

I: ALVIŚ! :* Siemka chłopaki :D

Victoria Chippete 16:18

A: IGUŚ! :D
S-T-M: My też tu jesteśmy!
W: Oj tam oj tam :D Iga, a co ty taka samotna tam? :D

AlvittanozjebxD 16:18

I: Dziewczyny zaraz przyjdą, razem z...
N(Natalia)-O(Ola): Heyka! :D
I: Ola, Marco jest :D
O: MARCO!!! :* :* :*
I-N: *zakrywają sobie uszy* auć! Hahahaha :D

Victoria Chippete 16:18

M: OLA! :D

AlvittanozjebxD 16:19

R(Ruggero)-D(Diego)-J(Jorge): Ciao! :)
N: Rug! *wtula się w chłopaka*
R: Mia Bella! *unosi lekko dziewczynę i okręca kilka razy*
O: Diego! *staje kilka centymetrów przed chłopakiem*
D: Pirincessa *uśmiecha się szeroko i całuje ją w policzek*
I: Awww ;3 Wiktoria, Alvin, Marco, Szymek, Teo - to jest Jorge, Ruggero i Diego :)

Victoria Chippete 16:19

T-A-M-S: Siema :D
W: Heyka ^^

AlvittanozjebxD 16:19

I: Jorge, weź zobacz nowe zdjęcie Wiki! *pokazuje mu zdjęcie*
J: ..chyba znalazłem miłość mojego życia..

Victoria Chippete 16:20

W: Heh.. *rumieni się*
A-M: Uuuuuuuuuuu... ktoś tu się zakoooochaaaał.. :D
W: Co? Wcale nie! Ubzdurało się wam coś! Gramy w pytanie wyzwanie?
Chłopaki: Hahahaha :D

AlvittanozjebxD 16:20

I: Dobra, pograjmy :D Kto zaczyna?

Victoria Chippete 16:20

A: Ty, jak zawsze :D

AlvittanozjebxD 16:21

I: No tak, to ja tez klasycznie :D Alviś :D

Victoria Chippete 16:21

A: Czegóż innego moglibyśmy się spodziewać? :D Oczywiście wyzwanko młoda :D

AlvittanozjebxD 16:21

I: Hm...
O: Mam pomysł!
N: Znaczy coś znalazłaś? xD
O; Shout up xD Iga! Czy to prawda że kiedyś kłóciłaś się z Alvinem? :D
I: ...*robi sie cała czerwona* Oj, to było na przełamanie pierwszych lodów!

Victoria Chippete 16;22

A: Właśnie! A w dodatku, my się wtedy epicko kłóciliśmy i nikt nas nie przebije XD

AlvittanozjebxD 16:23

I; Dokładnie XD
O: ..mogę to tu wszystkim pokazać? XD
I; Eeee...

Victoria Chippete 16:23

A; Jasne :D

AlvittanozjebxD 16:23

I; Dobra, dajesz xD

'' 5 STYCZNIA 2015R. 

AlvittanozjebxD 23;20

I: Wiki... jest tam może gdzies Alviiin..? Bo mam takie maluuutkiee pytankooo...

Victoria Chippete 23;29
A: No to słucham 

AlvittanozjebxD 23:29 

Wieeesz jak Cię lubię , prawdaaaaaaaaaaaaa?

Victoria Chippete 23:31

Ładnie mi posłodziłaś, to teraz przejdźmy do rzeczy :D

AlvittanozjebxD 23:31

Booo .. umieeram z ciekawości ..... Ale na serio ja Cię bardzo lubię i uwielbiam jak śpiewasz i jak grasz na gitarze .. :D No i mam takie malutkie pytanko ... jakie jest zdrobnienie twojego imienia? Proooooooooooooooooooooooooooooooszę powiedz!

Victoria Chippete 23:32

No tak, jasne! Ładnie mi posłodziła a teraz ze sztyletem w plecy! :D

AlvittanozjebxD 23;32

Jakim sztyletem ? Żadnego sztyletu tutaj nie widzę xD

Victoria Chippete 23:32

Nie każ mi tego robić... Ja cię błagam! Nie dobijaj mnie! :D Tylko dwie osoby na świecie znają ten ''sekret''! :D
I dobrze.

AlvittanozjebxD 23;32

jakie dwie ?! :( ale <pociągnięcie nosem > ok ...

Victoria Chippete 23:33

 Powiem ci jedno- będziesz ty miała jeszcze okazje się ich oto spytać
No zgadnij co to za osoby...
:D

AlvittanozjebxD 23;33

Wiem... Tak długo będzie trzeba czekać... A oni pewnie nie powiedzą...

Victoria Chippete 23:33

A w ogóle myślimy o tych samych osobach? O.o

AlvittanozjebxD 23;34

twoi bracia ...

Victoria Chippete 23:34

Hmm... Czytasz mi w myślach! ><
Boże, zrób wszystko żeby zapomniała o tym pytaniu! ><

AlvittanozjebxD 23;36

Ale wiesz .. jeżeli ja się ich zapytam na PUBLICZNYM asku ( a o tym nie zapomnę , nie martw się. Mam zapisane markerem w zeszycie blogowym ) to dowiedzą się setki, tysiące, miliony, miliardy osób na świecie. Każdy będzie miał do tego dostęp.. A tak , to zostanie tylko między nami...

Victoria Chippete 23:37

...
Nie znoszę cię!
><

AlvittanozjebxD 23;37

A to niby czemu ?

Victoria Chippete 23:37

A zwłaszcza twoich mocnych argumentów! Nie mam się jak wywinąć!
><>

AlvittanozjebxD 23;38

:D

Victoria Chippete 23:38

TO NIE FAIR!

AlvittanozjebxD 23;38

Ale co ja poradzę... Moje argumenty są takie mocne bo oparte są na faktach.. i życie też jest nie fair xD

Victoria Chippete 23:39

:p
Stąpasz po cienkim lodzie!
Ech... OK, może ci powiem...
A może nie...
Kto to wie?

AlvittanozjebxD 23;38

ej ! to nie fair !

Victoria Chippete 23:39

Co takiego? :d

AlvittanozjebxD 23;40

wdech, wydech.. wdech, wydech.. pogłaskaj psa, nie wybuchnij... wdech.. policz do 10...

Victoria Chippete 23:40

Hahahaha :D O Boże, tylko mnie tu nie uduś na miejscu!

AlvittanozjebxD 23;40

Ale oczywiście nawet jak mam wielką ochotę to zrobić to musi mnie już boleć twarz ... I wiesz co ? Jestem przy 7 i nic nie pomaga..

Victoria Chippete 23:41

OK, żeby ci nie ułatwiać będzie zgadywanka... Skrót od imienia to kilka liter wyciągniętych z mojego całego imienia- ALVIN :P Powodzenia życzę!

AlvittanozjebxD 23;42

Ale jak zgadnę to mi powiesz ?

Victoria Chippete 23:43

xD sama sobie odpowiesz wtedy! :D
Ale powiem czy dobrze powiedziałaś czy źle- a teraz do roboty :d

AlvittanozjebxD 23;43

Hmm..

Victoria Chippete 23:43

No dawaj, dawaj! :D

AlvittanozjebxD 23;44

To może ... emm ... Alin ? Pierwsza propozycja ...

 Victoria Chippete 23;44

Hahahahaha, co? Hahaha- NIE
:D Boże ALIN hahahahaha :D

AlvittanozjebxD 23;44

Ale popatrz .. Alin , Alinek , Alinuś :D Takie słoooodkike

 Victoria Chippete 23;44

Phi! Nie dla mnie!
Zgaduj dalej.

AlvittanozjebxD 23;45

Alvi ?

Victoria Chippete 23;45

Serio?
Nie.

AlvittanozjebxD 23;45

no co , serio ? Wykorzystuje każdą możliwą opcję :D Ok , zgaduję dalej ...
A jakieś litery są dodane ?

Victoria Chippete 23;46

Nie. Wybierasz tylko z pośród tych co są
Czyli tych 5
A-L-V-I-N... Dawaj, dawaj. Zgaduj dalej :D

AlvittanozjebxD 23;49

ok ... hmm ... Avin ? Nie , bez sensu .. Lvin ? Jasne, jak dywan ... Avn ? Nie .. jaka ja jestem mało kreatywna, imię bez samogłoski ... Anlvi ? Jednak ja to mam wyobraźnię ...

Victoria Chippete 23;49

Podpowiedź, może?

AlvittanozjebxD 23;49

Tak ! :D

Victoria Chippete 23;49

To TYLKO dwie litery :D"


*************************************************************************
JEST TO POST KTÓRY JEST RÓWNIEŻ NA BLOGU MOJEJ SZANOWNEJ I UKOCHANEJ PRZYJACIÓŁKI I MACIE JEJ SKOMENTOWAĆ! :D
Heeeeeeeeeey! :D Tu JA z obiecanym fanfickiem :D Jest to pierwsza część i prawie wszystko jest autentyczne XDD Więc... ani ja ani Wiki nie bierzemy odpowiedzialności za wszelkie urazy psychiczne bądź fizyczne poniesione podczas czytanie tej pracy! Nie odpowiadamy także finansowo za leczenie psychiatryczne bądź szpitalne! CZYTACIE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
XDDDD
Więc powiedzcie nam, szczerze.. jesteśmy chore? XD
Ah! Jeszcze jedno! Jeżeli to będziecie uważać za masakrę.. to ja si o was boję w kolejnych częściach XDD

22 komentarze:

  1. Nie, nie jesteście chore
    Ja i moje kumpele mamy czasem gorzej
    Więc wiesz psychiatra nie jest potrzebny
    Do wszystkiego można się przyzwyczaić
    10/10
    Czekam na kolejną część
    Powodzonka życzę
    #NikoLora #AlvittanyForever❤ #askoholiczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Iga...A Alviś Ci w końcu zdradził to zdrobnienie, czy też może nie? Bo jakby co, to ja wiem... 😈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz? xD A zobaczysz w kolejnych częściach! :D

      Usuń
    2. Oby jak najprędzej! A zresztą, i tak wiem... I nic mnie od tego zdania nie odwiedzie, chyba że to zdrobnienie to nie... nie, nie zdradzę tego! W następnych częściach się wszyscy dowiedzą,no, może Niko powiem...jak mnie ubłaga.

      Usuń
    3. Błagam 😁 hahaha 😂

      Usuń
    4. Ubłagałaś 😂😁😄😃 SMS'em Ci wyślę 😘

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech... no i się wydało... już wiecie jak mam naprawdę na imię, zapomniałam się zalogować N inne konto na telefonie... więc nie ukrywając już tak to ja jestem ta powyżej, niechcący się ujawniło... Ale wracając do tematu...
    Fajny pomysł z tym Fancikiem. Jest śmieszy i wciągający.
    Jednak musze cie zmartwic, my w klasie potrafimy zrobić większy uszczerbek na zdrowiu... przez nas siostra gra w siatkówkę i chodzi z nami Na lekcjach do sklepu i twierdzi że to nie są wagary, a na dodatek wyzywa się z księdzem i robi wioche przed całym gimnazjum 😂😂😂 ... poważny uszczerbek.
    Jak zwykle 10/10
    Całusy ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. leże xD
    Nie no, niezłe. Można się pośmiać ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Siemka!
    Żeleg złapał internet w autobusie *o*
    Super fanfick czekam na drugą część :)

    Pozdrawiam wszystkich z Myszyny :*
    wenki i miłych wakacji😘😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. tu jest link do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. http://alvinlolseville.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weź włącz normalnie te komentarze, bo jakoś nie mogę (telefon) :*

      Usuń