piątek, 10 czerwca 2016

Heyooo :*

Heyka ^^
Chcę wam tylko uczciwie powiedzieć, że rozdziału dzisiaj nie będzie - wyjeżdżam na weekend :D
Mam napisany, ale potrzeba mu stylistyki xD Wracam w niedzielę, więc będzie właśnie w niedzielę późnym wieczorem bądź w poniedziałek po południu/wieczorem :)
Bo z nauką już lżej to się wyrobię :D Po prostu nie biorę laptopa na wyjazd, a wyjeżdżam za niecałe 3h, a mam jeszcze straszną ochotę pograć w simsy...XD
ASK mam już w połowie, więc też niedługo się pojawi, i zapowiedź następnego róznież ^^
Wybaczycie? :( :***
Miłego weekendu! Koffam was <3

14 komentarzy:

  1. No ba, że ci wybaczymy!A w każdym razie JA na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybaczam
    Poczekam
    Kocham
    #Niko Lora #askoholiczka #Forever Alvittany ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że poczekamy :). Odpoczywaj, wypoczywaj i poczuj to zbliżająe się lato xD

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne że wybaczymy! Odpoczywaj! xD Nie jesteś maszyna do pisania rozdziałów, a po zatym każdy ma swoje prywatne sprawy.. Nawet jeśli chodzi o zagranie w Smsy xD (Ja też gram *o*)
    Pozdrowki i wenki :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zasługujesz na odpoczynek c;
    Simsy o.O też czasami jak mi się chce tak bardzooooo pograć, to zamiast zakówać do matmy gram :D
    Cóż mam ci życzyć ?
    wenki i spokojnego odpoczynku rzecz jasna😘💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbliża się koniec roku szkolnego, moja BFF pokłóciła się ze swoją inną koleżanką i pyta się mnie jak ma przeprosić i pogodzić się z koleżanką, żeby nie rozstawać się po gimnazjum w nienawiści. Pomóżcie znaleźć jakieś argumenty mądre i inteligentne mówiące o tym żeby zakończyć tę wojnę i w ogóle... chyba wiecie o co chodzi... (22 czerwiec - koniec roku) POMOCY!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już to pisałem ale powtórzę.Jeśli ktoś coś (chce) lub skataktowac się ze mną to prosze tu e-Mai. (Nikola wiem że chciałaś jakiś kontakt) Zenixx@o2.pl lub Skype Zenix ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ASA....no i co do wieku i (pracy) to podam "*".
      Mam 16 lat ;) czyli jeszcze gówniaż.... Ale dobra.Jeśli wyjazd do USA do googl'a i praca tam na dziale (nie pewne)graficzno-technicznym mozna to chyba uznać za kolejny etap (nauki a także pracy).;)

      Usuń
    2. Asa-aha auto korekta ;)

      Usuń
    3. Też mam 16 lat, Iga też, więc spoko
      Są nawet młodsi przecież
      Dzięki za e-mail

      Usuń
    4. Jeśli chcesz prosze podaj mi swojego skypa na poczte :)

      Usuń
  8. Luzik :) (sorka że z drugiego konta :P

    OdpowiedzUsuń