niedziela, 29 stycznia 2017

One Shot 2 (1) - Prolog

    Wszystko ma swój początek i koniec. Mój początek był bardzo prosty. Koniec był trudniejszy. Jednak pomiędzy tymi dwoma częściami, jest jeszcze jedna, bardzo ważna część. Rozwinięcie. Całe życie. Decyzje, wybory, marzenia, miłości, przyjaciele, rodzina. Od ciebie zależy co postawisz na pierwszym miejscu, od ciebie zależy kogo wybierzesz jako najważniejszą osobę w życiu. Według całego mojego otoczenia, wybrałam źle. Cóż, moim zdaniem, to była najlepsza decyzja mojego życia.
Stanęłam przed lustrem, układając gęste, czekoladowe fale na ramionach. Kocie oczy podkreśliłam eye-linerem i maskarą, ciało okryłam żółtą, jednolitą, przylegającą sukienką i z szerokim, promiennym uśmiechem wyszłam z łazienki. Nie miałam jednak wtedy pojęcia że to właśnie w ten dzień, moje idealne i poukładane życie zamieni się w pasmo okrucieństw.



*************************************************

Heeey! :D Jest jedna... Nie, kilka osób które mogą kojarzyć co się tu dzieje xD A epilog do One Shot 1 jest w robocie! xD Na razie czekam na opinie samego prologu ^^

5 komentarzy:

  1. Omg! Przerażasz mnie Iga
    Nie wiem co myśleć
    Kim ona jest?
    O co chodzi?
    Ehh..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem o co chodzi :D :D :D Huehuehuehue :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, nie wiem co myśleć xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie będzie 12 rozdziału?
    A i w ogóle jestem tu nowy i lubię twoje rozdziały.
    Myślę że dasz link do nowych rozdziałów jeżeli będą.
    PS. Jeżeli w następnej części charlete oświadczy się alvinowi albo coś w tym stylu to cię udusze!

    OdpowiedzUsuń