piątek, 23 września 2016

Rozdział 20



- Chang dostał furii - warknął Bartek na - jak mogliście zrobić coś takiego?! Zaraz wszystkich was przesłucha, wymierzy kary! Wy idioci, on odwołał dzisiejsze zadanie!
- O jejku jejku, ktoś pobrudził mu perukę - Brittany wywróciła oczami.
- Tak! Czy wy nigdy nie umiecie się opanować?!
Wszyscy oprócz Bartka wymienili porozumiewawcze spojrzenia i wzruszając ramionami odparli zgodnie:
- Nie - zaraz po tym wybuchając śmiechem.
- Oh, tak, bardzo śmieszne - syknął śmiertelnie chłopak - Bardzo!
- Stary, wyluuuzuj! - poklepał go po ramieniu ze śmiechem Alvin - Damy radę! - odsłonił ząbki w uśmiechu i odszedł do rudej, obejmując ją pewnie w pasie - Prawda młoda?
- Prawda, staruchu - odparła dziewczyna, w odpowiedzi waląc go lekko w ramię i z obrotem znacząco się odsuwając.
- E e e - chłopak uśmiechnął się zadziornie i obejmując dziewczynę w pasie od tyłu wpił się ustami w jej szyję, mrucząc głośno - To my już pójdziemy - po czym wyprowadzając rudą z pomieszczenia, zamknął za sobą drzwi kopniakiem, podczas gdy wszyscy pozostali w pomieszczeniu wymienili spojrzenia i wybuchli głośnym śmiechem.

Po samym zamknięciu drzwi ruda szybko odwróciła się do chłopaka, wskakując na niego i oplatając mu nogi w pasie, wplatając ręce w jego włosy, a ten złapał ją pewnie za uda i kierując się szybko do ich pokoju wpił się pewnie, namiętnie w jej usta, i gdy już miał otwierać drzwi kolanem nagle zza rogu wyleciał wściekły jak osa Chang.
- Tu jesteście! - szybko, już bez peruki na głowie, do nich podleciał, podczas gdy zdezorientowana para niechętnie się od siebie odrywała.
- Baaawo, Chang, chcesz medal z ziemniaka? - wywróciła oczami zirytowana Britt, stając niechętnie obok swojego chłopaka. Ten zaś nic nie odpowiedział, tylko z furią
w oczach złapał ją zdecydowanie za mocno za włosy i przycisnął do ściany.
- Policzymy się! - krzyknął prosto w jej zamartą twarz.
- PUSZCZAJ JĄ! - ryknął brunet, próbując szybko wyrwać mu dziewczynę. Chang za to tylko wepchnął chłopaka kopem do pokoju zamykając w nim od środka i łapiąc mocniej szarpiącą się dziewczynę pewnie skierował się do swojego gabinetu.
- Puszczaj! Puszczaj mnie! - pisnęła nastolatka, coraz bardziej próbując się wyrwać. Mężczyzna kompletnie nie reagując wepchnął ją mocno do pomieszczenia, warcząc wściekle:
- To teraz się zabawimy.

Finnick i Seba, cali roześmiani prowadząc ze sobą Mię kierowali się do pokoju bruneta, nie słysząc przeraźliwych pisków i błagań z drugiego końca ośrodka, zagłuszonych przez gwar i głośną muzykę, aż nagle poczuli jak znajomy brunet z rozciętym łukiem brwiowym wpada na nich z impetem.
- Jak łazisz?! - szybko, głośno krzyknął już próbując polecieć dalej.
- Wooo! - Seba szybko go zatrzymał - Gdzie tak lecisz?
- On ma Brittany! -ryknął chłopak próbując się wyrwać.
- CO?! -krzyknęła razem cała trójka.
- Dajcie mi do cholery dostać się do mojej dziewczyny! - krzyknął śmiertelnie Alvin i błyskawicznie puścił się sprintem do odpowiedniego pomieszczenia, podczas gdy Finnick i Seba natychmiast ruszyli za nim. Mia, mrugająca wielokrotnie, w końcu otwierając szeroko oczy, szybko puściła się za nimi biegiem.

Natychmiast dobiegający do drzwi brunet, wpadając na nie z impetem zaczął okładać je pięściami, szarpiąc za klamkę. 
- OTWIERAJ!!! - ryknął chłopak, rozwścieczony jeszcze bardziej przez wyraźne, płaczliwe błagania rudej. 
- Na trzy! - krzyknął Finick, ustawiając się razem z Sebą metr przed drzwiami. 
- Raz... Dwa... Trzy! - BUM! Trzask wywalonych drzwi, chwilowa cisza, ryk syreny, czerwone światła, płacz rudowłosej, krzyk Changa. Brunet błyskawicznie zabierający swoją dziewczynę, która wtula się w niego niesamowicie mocno, w całkowicie poszarpanych ubraniach i braku dolnej bielizny. Finnick i Seba unieszkodliwiający chińczyka i szybko wybiegający do pokoi. Alvin szybko wybiegający z dziewczyną do lasu. Chłopaki zgarniający bagaże, Mię, Ellę i Teo i wylatujący błyskawicznie do lasu. Bartek od razu przygotowujący się do wyłączenia prądu. Szelest krzaków, krzyki z daleka ochrony, maksymalnie przyspieszone oddechy i trzask łamanych gałęzi. 
Jeden cel. 
Płot. 
Przejść. Przez. Płot. 
Ciemność. 
Sprint, błyskawiczne dobiegnięcie do celu. 
Mia i Ella sprawnie przechodzące na drugą stronę, za nimi Theo i Seba obładowani bagażami, cała czwórka będąca już na niesamowitym lodzie. 
Alvin, z dziewczyną na rękach zwinnie wspinający się na górę. Za nim, asekurujący go Finnick. 
Skok. 
Lód. 
Kilka fikołków. 
W ostatniej chwili odsunięcie się od włączanego na nowo płotu. 
Szalejące oddechy. Niesamowite zimno. 
Jedna myśl - wolność.
I przerażająco puste, zimne, niesamowicie cierpiące, przerażone, matowe, bez swoich charakterystycznych iskierek, nieufne, błękitne oczy rudej. 


*********************************************************************************
Wymiękam. 
Liceum to nie dla mnie. 
Mam dość.
Wypisuję się. 
Ja chcę do podstawówki.
HELP ME. 

56 komentarzy:

  1. Super rozdział! 😃
    I wszyscy przeszli
    Tylko Britt z poszarpanymi ubraniami bez dolnej części bielizny
    To on ją chciał zgwałcić
    A może ją zgwałcił
    Dobra to tyle co do rozdziału
    A co do szkoły
    To moja zawodówka jest spoko
    I ja nie narzekam
    A tobie Iga życzę powodzenia w liceum
    Na pewno dasz sobie radę
    Pozdrawiam serdecznie i wenki życzę
    Miłego weekendu
    Papatki ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak po drugie to...
    PIERWSZA!!!!! ❤😂😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiłam że z Changa gwałciciel jest! Wreszcie rozdział! Ale ja się tak nie bawię! Ktoś miał NIE przejść!

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAAAAAA !!!!! POWRACAM ! Wilczkowi nie wydawało się, ŻE była tu Ola XD Rozdział miód malina ! Brakowało mi was ! Nie będę się nawet tłumaczyć...wiem iż nie udzielałam się przez ostatnie miesiące... wybaczycie ? ;/ ( sama bym tego Changa zaszczeliła ...XD ) CO ZA PEDIFIL ! Alvin -Forever and ever ❤ i dobrze, ŻE uciekli cx mam nadzieję... iz jakoś sobie poradzą ;/... Ale oni by sobie nie poradzili ? ;v pfff...gadanie XD ale się za wami stęskniłam! ^&^ XD POZDRAWIAM WAS RAZEM Z MOIM LAMOROŻCEM ZZA ŚWIATÓW XDDDD
    Iga ❤ Wilczek ❤ Kasia ❤ Hikari ❤ Cześć Niki ! XD Witaj w gronie lamorożców ^.^ WENY !!!!!! XD Miłego weekendu ^*^ Papatki 💕💖💟💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooooooooola! >3< A jednak nie mam aż takiej sklerozy xd

      Usuń
    2. Cześć Olu!
      Nie wiem czy mnie kojarzysz, ale Oki
      A jeśli mnie nie pamiętasz
      To przedstawię ci się
      Ta ja! Czyli niesamowita, mądra, przepiękna, wspaniała, najlepsza, najgenialniejsza ze wszystkich tutaj zgromadzonych 😂😂😂
      Nie no żartuje
      Nazywam się Niko Lora, czyli skrót od Nikola Laura
      Mam 15 lat jeszcze, ale 13 listopada kończę 16
      Chodzę do pierwszej klasy zawodowej w zawodzie fryzjerka
      Komentuje wiele blogów, a sama prowadzę blog lifestylowy z tagami i fanfickami (o wiewiórkach oczywiście) *mam dopiero jeden fanfick 😂 ale to nic, jeszcze się rozkręcę *
      Chyba już wszystko co powinnaś o mnie wiedzieć to wiesz
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Jak ostatni raz byłam tutaj to
      Ty zaczęłaś komentować ... Tak chyba tak było xd Również pozdrawiam c;

      Usuń
  5. WIE-DZIA-ŁAM! Ale Iga...czemu WSZYSCY przeszli? Chyba że ktoś umrze w czasie "podróży" XD Ale. Możesz się zamienić ze mną. Czwarta podstawówki pasuje? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wy?!
      Ja się cieszę, że wszyscy przeszli i wszystko się dobrze skończy
      A wy chcecie ich powybijać...

      Usuń
  6. Heh....
    Wiem coś o tym technikum na rozszezeniu
    Z matematyki,informatyki,oraz kierunek programista-dzwiekowiec robi swoje po 10-12 lekcji.i za 37dni wyjazd do Waszyngtonu na studia przed dyplomowe..
    Trochę się rosposalem....


    Co do rozdziału to mocne 8/10.
    Narzekać mogę tylko na długość i ciąg akcji.

    Ale biorąc pod uwagę nacisk szkoły na polskich uczniów czy jakoś tak to się pisze...Polski trudna Nowa....
    Myślę że sobie poradzisz powodzonka ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuuper rozdział! Biedna Britt :'( mnie też ostatnio chcieli porwać, ale coś im nie wyszło. I wszyscy przeszli. Myślałam, że komuś się nie uda... Iga, chodzisz do liceum? Współczuję. Mnie przerasta już gimnazjum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawodówka i się z tego cieszę
      A gimbaza to była naj szkoła ever forever
      Każdy kto ją skończył się ze mną zgodzi.. prawda??

      Usuń
    2. Ja się nie zgodzę XD
      Gimnazjum było spoko :D

      Usuń
  8. To ja tu wam na rękę, że wszyscy przeszli, żebyście mnie nie powiesili, a wy mi to wypominacie! Dobra, jak chcecie, jeszcze zobaczycie XDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Iga, ty wiesz, że do mojej gimby możesz wbijać na zorbę, ne? XD
    A rozdział... 7,5/10. Nie wiem, jakoś tak trochę dziwnie mi się go czytało... Może dlatego, że zaczynam olewać uniwersum AATC D: Ale i tak czekam na nexta ^^ I masz kogoś mi uśmiercić '3' Albo zrobić poważną krzywdę '3' Jestę sadystką ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak Amy i Żeleq
      Ja tu jestem jedyna normalna...

      Usuń
    2. Pff, wszyscy jesteśmy wariatami, tylko nie wszystkim postawiono dobrą diagnozę!
      Ja tam się cieszę, że nie jestem normalna 'w' =taki ze mnie derp 'w'=

      Usuń
    3. Jak to się mówi, "tylko wariaci są coś warci" :D

      Usuń
    4. Wszyscy przeszli na początek = zapowiedź dramy = drama = śmierć
      Xd
      kurna, chang mi wyglądał na takiego złego dziadzia z kwadratową głową ^^ Ale co tam,haj waj <~<
      Jak większość, czekamy na śmierć <3 (tu uaktywnia mi sie instynkt mordercy) xd

      Usuń
    5. Ej, nie wiem czemu, ale zawsze jak sobie wyobrażam Changa to widzę tego gościa do śpiewał gangan style

      Usuń
    6. Z tg co sie orientuje to ten gościu jest z Korei

      Usuń
    7. No, ale jakoś tak mi się w głowie zakodował, że jak mam sobie wyobrazić starego Chińczyka to widzę jego *-*

      Usuń
    8. Dont łory Żelku, tego co widzi Jum nikt nie pobije =tu ma być lenny ale mnie nie stać=
      &LUC! ><&
      *...Oj no dobra, trochę jej pomogłem ze zmyślonym wizerunkiem Changa... ^^"*
      &Trochę?! o~o&
      *Heh ;-;*

      Usuń
    9. Hahah 😘 jak ja was kocham 😍
      *nie wiem skąd to wyznanie, ale jak czytam komentarze tej waszej "trójcy świętej" to od razu poprawia mi się humor*

      Usuń
    10. Mnie się nie da nie kochać, to chyba już wiecie~ xd
      *Święta trójca? A to nie było przypadkiem Jum&Kari&Kasięł? xD Ech, poprzednia seria... :'D*
      No i masz, nostalgia demona >.>
      *Screw you -.-*
      Xoxo ;*

      Usuń
    11. Skąd ta pewność co do kochania? XD
      Stare ale jare ^^

      Usuń
    12. -,- wiesz, słyszał ten kawał w wykonaniu mojej i innej klasy przez dwa tygodnie. Już dla mnie nie takie jare 😫

      Usuń
  10. Uroczy rozdział! Jak zawsze! :D
    Nic więcej nie napiszę, bo się śpieszę do kośćiółka na mszę.. xDD
    Pomodlę się za was xDD
    Pozdrówki i wenki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i jeszcze jedno...
      DAJ MI ADRES TEGO PIERDZIELONEGO CHANG'A TO ZABIJĘ GO WŁASNYMI RĘKAMI!!! >< >< ><
      Kto jest ze mną!?? xDD

      Taaak.. wstrzynajmy bunt pośród komentatorek!
      Yeah! xDD

      Usuń
    2. Ja jestem z tobą!!!
      Just do It 😂

      Usuń
    3. Od kiedy gwałt jest uroczy? O.o
      Czy ja o czymś nie wiem?!

      Usuń
    4. GWAŁT NIE JEST UROCZY!!! >< >< >< xD
      Ale rozdzialiki Iguski zawsze są uroczę! ^^

      Usuń
  11. O JEZU ZELEK KOCHAM TWOJE.PROF <3 HARLEY ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem kto to?
      Chyba postać z jakiegoś filmu..

      Usuń
    2. HAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRLEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!! >3< So, so, so fucking much love! '3' Zamówiłam sobie nawet jej cosplay na chińskim Allegro, do grudnia ma przyjść~ Yatta! =^.^=

      Usuń
    3. I ten ship Harley x Deadpool *,*
      Niko, to epicka.postać która w komiksie wyglądała jak.. dziwnie. A filmie za to poszaleli i jak prawdziwa psyhopatka <3

      Usuń
    4. A ja właśnie ich NIE shippuję xd
      Idealna rola dla mnie~ x3

      Usuń
    5. Załużmy klub shipowiczy xD

      Będziemy schipować ludzi podczas dirty dancing w Hogwarcie :D

      Usuń
    6. Spideypool forever and ever! :<

      Oke, dobry plan XD

      Usuń
    7. Znalazłam bratnie dusze *.* HARLEY HOREVER !!!!!!! <3 Dołączam do waszego klubu shipowiczy XDDDDD Spidey i Deadpool ? Jestem w raju *o* A jest tu ktoś kto jeździ konno? ^&^

      Usuń
    8. Yatta!!! >3<
      No ja tesz *q*
      Dzień dobry, od miesiące dumna właścicielka BOJ :D A ty na jakim poziomie? :3

      Usuń
    9. Ej, a co myślicie o Harley i Jokerze? Oni są dla siebie stworzeni! 😍😍

      Usuń
    10. A po za tym, która scena z filmu w wykonaniu Harley was najbardziej rozbawiła? Mnie osobiście ta w której ubierała bluzkę przy samych chłopakach, i ta końcówka sceny w której walczyła z tym czymś w windzie. Ale to ta typowa końcówka jak wszyscy na nią czekali tak bojowo nastawieni, a ona jak gdyby nigdy nic sobie wychodzi

      Usuń
    11. Harley i J to tylko w filmie, moim zdaniem w komisksie ich relacja jest.. zła i nie mam na myśli tego że oboje są psyhopatami xD
      Ale się podkusiłam i narysowałam tą parkę <3

      Usuń
    12. Harly i mister J. byli bardzo ciekawie ukazani w "Batman: The Animated Series" (btw., wiedziałyście, że Harleyen powstała na potrzeby kreskówki a nie komiksu? ;o). Teraz planuję zakupić komiks "Harley Quinn", zobaczymy ;D Ach, i coś o ich relacji powinno być w "Batman: Śmierć rodziny", ale dopiero zaczynam czytać xD
      A co do filmowych psycholów - wow, jednak trochę nie podobało mi się podkreślanie na każdym kroku "jaką to Halry jest wariatką!" :/
      Pokaż Kari! Pokash! *O*

      Usuń
    13. oj, Bo obudzi się we mnie baba która żre popcorn i tak ogląda i stwierdza stwierdzenia :P #typowy#hikarius#pospolitus

      Usuń
    14. :<<<
      #jumusus_leniviusus_pospolitusus_nudnusus

      Usuń
    15. Spideypool *O* Jak ja was kocham!!

      Usuń
  12. siemka, super rozdział. sorry że prawie wogule nie wchodze ale zawodówka wzywa :)

    OdpowiedzUsuń