czwartek, 27 sierpnia 2015

Drugi blog!


Witam moje gołąbeczki o 23 czasu lokalnego! Mi to już na starość odwala xd Chociaż.. mi zawsze odwala ale szczegóły! Przejdźmy do rzeczy skoro łaskawie net zechciał ruszyć tłuste dupsko.. xd o ile jakieś ma xd dobra, mniejsza! Albo większa.. Boże, co się ze mną dzieje! Bo coś się dzieje jak się wydzieram do sufitu XD Ludzie moi kochani pracujący ciężko w szkole chociaż są wakacje! Słuchajcie! Czytajcie raczej! Czytojcie! Mamy drugiego bloga :D O A&A! A-a-a-a-a-a-a.... yeeey macarena! XD Bloga autorstwa mojego i Kasiuniu Tasiuni (:D) znajdziecie pod linkiem:
http://aahistoriapelnamilosci.blogspot.com/
Więc nie to że rzebramy o czytelników i komentatorów... pfffffffffffff.... ale wejdźcie :D Się zaczytacie w powitaniu! XD Ale nie martwjać swoich ślicznych główek! Nie zaniedbam nic tutaj, obiecujem ;3 Za bardzo was lofffffciam! ♥ :* To jak, wejdziecie i wspomożecie biedne w komentarze dziewczynki? :D

4 komentarze:

  1. witamy, paniom :D Pani wyżej odwala, przezemnie? czy tak poprostu? haha :D Nie ma to jak drzeć się do sufitu, barszczyku mój :* :D Sprawdzałaś czy net ma dupsko??? :D Igusniu Miloruju, Brittuniu Millerunio Sevilluniu nie pff'yfaj bo sie zaplujesz ;* ( twoje słowa haha ). O iGa nas loffcia ♥ ale mam nadzieje, że po przyjacielsku haha :D Pozdrawiam, wejdźcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prze Pani, mnie tak zawsze a pani w tym pomaga :D Tak sprawdzałam, wiesz? XD Rosołku, zazdrościsz? :* :D Kasiuniu Tasiuniu próbując odczytac to zniunianie mojego nicka i imienia się zaplułam XD Pff.... moje słowa, prawa autorskie! XD
      A: Takie jak moje do Britty!
      Ty się nie udzielaj, imbecylu! Chamie i dupku! Pacan jeden! Spadaj mi stąd! Wredny gryzoń! 1...2...3..
      50..
      454657....
      324635647....
      Uff... no, szybko się uspokoiłam :D XD Loffciam! Po przyjacielsku, orientacji nie zmieniam XD :D

      Usuń
    2. ah nie ma za co, zawsze chętne do pomocy ja ;* :D haha XD Ja moge cie cytowac haha :D zamknij się Alvin =,= po tym incydencie już cie nie lubie! >< haha bardzo szybko, gratuluje XD haha to sie ciesze xd

      Usuń
  2. http://alvinbrittanynowastory.blogspot.com Zapraszam ! <3

    OdpowiedzUsuń