poniedziałek, 13 lutego 2017

Propozycja ;)

Heyka :)
Czyta ktoś to jeszcze w ogóle? :/
Bo dostałam naprawdę fajną propozycję i mam ochotę się zgodzić :) Chodzi oto, żeby założyć nowego bloga. O całkowicie innej tematyce - Igrzyska Śmierci i H.P. w jednym. Co o tym myślicie? Jakbym pozakańczała serie tutaj? Bo mogę też zmienić tego bloga, ale wtedy również adres. Bo szczerze, nie chcę go zostawiać. Ale nie chcę też pisać, a żeby nikt tego nie czytał... Rozumiecie mnie choć trochę? xD Na wszystkie pytania mogę odpowiedzieć w komentarzach, ale chciałabym poznać Waszą opinię :)

14 komentarzy:

  1. Witaj jestem tu nowy( ta jestem płci męskiej) przeczytałem Twojego bloga od początku. Powiem Ci jakie jest moje zdanie nie kończ tego, pisz dalej może dla małej ilości czytelników lecz oni będą Cię motywować do dalszej pracy. Moglabys zrobic nową serię podobną do The Magic School, albo The chipmunks adventure, ja osoboscie mogę obiecać że Twojego bloga będę czytał.
    ~~Mateusz~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejmiti jestem ze twojąpropozycją

      Usuń
    2. Ja t3ż będę czytała, ale wolę właśnie gdy Iga pisze w czasie przeszłym, przedstawia szczegółowo wygląd, uczucia i okoliczności danego zdarzenia
      Lubię gdy jest wszystko czarno na białym
      A moim skromnym zdaniem, nie obrażając Igi ten styl jest niezrozumiały i zniechęcający czytelnika
      To tylko i wyłącznie moja opinia
      Pod żadnym pozorem nie jest to hejt
      Każdy uważa inaczej, a ja uważam tak
      Mimo wszystko
      Kc was wszystkich!!! <3

      Usuń
    3. Beast boy: tak btw fajny awatar ;)

      Usuń
    4. Teen Titans <----- tytuł bajki z której masz awatara
      Teraz mi się przypomniało 😂 po polsku "Młodzi Tytani" ta bajka to było życie
      Nie pamiętam czy leciała na nickelodeon, Disney XD czy na czym??

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. PS: Mogła byś częściej wchodzić na skype :)

      Usuń
    2. Odpowiedz mi na komentarz na moim blogu ;)

      Usuń
  3. Moją propozycją jest to abyś stworzyła tego drugiego bloga jeśli chcesz, bo to dla mnie nie ma znaczenia i tak nie będę go czytać, bo nie interesuje mnie ta tematyka
    Ale zpstaw ten blog w spokoju i prowadź go dalej, ale wolę twój stary styl pisania w czasie przezlszłym i chciałabym abyś do niego wróciła
    Wtedy będę na 100% czytać
    I będę znowu so happy
    #AlvittanyForever #askoholiczka #MojMonszLeo :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, mimo, że to było dawno a ten blog... ciągle trwa... ale mimo to... już jakby... nie istnieje...

      Usuń
  4. Wróciłam! Dawno nie paczałam na bloggera, taaa, wtt kradnie życie ;-; Co do bloga z HP i IŚ...






    CZTERY RAZY TAK
    TRYB POTTERHEAD MODE ON
    IGRZYSK ŚMIERCI NIE ZNAM ALE ZAWSZE JEST BIBLIOTEKA XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pytajcie o nick, ale co do HP okej ale Igrzyska śmierci nie znam xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Welcome back!!! Pewnie igus! Wracam z pytaniem od mojej nauczycielki. Bo ona tak jakby zadała nam na weekend stwierdzić jaki ma kolor oczu XD wiem nie jest zbyt pospolita... ale pomożecie bo ja już nie wiem... plose

    OdpowiedzUsuń