sobota, 24 grudnia 2016

Nowa Seria o raz Wesołych Świąt

Tak, nareszcie.
Już tłumaczę dlaczego mnie nie było w zeszłym tygodniu...
No cóż, cały tydzień zdychałam w łóżku. Nie miałam siły palca podnieść, a co dopiero pisać...
Później nadrabianie w szkole, zakończenie semestru, poprawa ostatnich ocen - chyba rozumiecie, prawda?
Więc tak, następna seria będzie się składała z... ONE SHOT'ów.
Chodzi oto, że mam za dużo pomysłów których nie da się połączyć w jedną, spójną całość, a tak, będę mogła wykorzystać wszystkie po kolei :)
Może być?
Pierwszy wpis na nowej serii pojawi się NA 1000% w ciągu następnych trzech dni, ponieważ jestem w domu. A że tydzień mam wolny, zrobię wszystko by trochę popisać na zapas :)
Serdecznie witam wszystkich nowych, a także wiernych mi od dłuższego czasu czytelników oraz bardzo Wam dziękuję za każdy, najmniejszy komentarz. Nie macie pojęcia jakiego to daje kopa motywacyjnego :)
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, wielkiej miłości, spełnienia marzeń, wytrwania w postanowieniach, ciepłej, rodzinnej atmosfery w Święta oraz bardzo udanej zabawy Sylwestrowej :) Wesołych Świąt!

Mam również nadzieję, że nie jesteście na mnie źli, ostatnio bardzo zaniedbywałam bloga - jestem tego świadoma - ale ostatnie kilka miesięcy było dla mnie naprawdę bardzo ciężkich... Dlatego zrobię wszystko co w mojej mocy, by w Nowym Roku już nie było opóźnień, spóźnień itd., ale również liczę na Waszą wyrozumiałość i wsparcie.
Kocham Was!!!

Jeszcze raz, Wesołych Świąt dla moich kochanych Alvittanozjebów i ich rodzin <3 <3 <3

5 komentarzy:

  1. A więc, ja życze wszystkim Lawiny szczęścia, potopu miłości, lampek migania, kolęd śpiewania. Prezentów co nie miara, wiele kolędników oraz Sylwester do rana z lampką szampana! Wesołych Świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię rozumie. I życzę Ci weny i wam wszystkim zdrowych świąt i wszystkiego najlepszego oraz szczęśliwego Nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt! Nwm jak ale masz mi usprawiedliwić nieobecność tutaj! Nie miałam czasu, BaM mnie pochłonęło! I może trochę wattpad? Taaaa, Joker i Harley <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I nawzajem, Igu! ❤😘
    WWesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! *-*
    Ty się nie martw wcale Cię tak długo nie było..
    Świetny pomyslł z tymi One Shotami :D
    Pozdrówki i wenki 😘❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawzajem kochana Iguś ❤ kc 😍
    Super ten pomysł na nową serię z one shotów
    W ogóle wszystko co robisz jest super więc...
    Jeszcze raz wesołych świąt 🎄🎅
    Życzę wszystkim
    I oczywiście bombowego sylwestra 🎇🎆
    Żebyście się kochane nie upiły za bardzo i wszystko pamiętały potem 😂
    Ps. Iga sprawdziłaś poczte? Czytałaś? Podobało ci się? Zainspirujesz się mną??

    OdpowiedzUsuń